Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
8081/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asukas joka luki viikko tehtevän selkeästi ja hyvällä äänellä.Sitten tottakai kaikkien rakastama Jassu voi V ja pyörittelee päätään !!! Ensin ulisee milloin alkaa jotain tekemistä.Mitä hän haluaa sitten tehdä.Nyt näköjään hänelle liian vaikeaa.

Vierailija
8082/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua entisenä lestadiolaisena jotenkin ärsyttää tollaset ihmiset, joille se entinen lestadiolaisuus on suunnilleen identiteetti ja asia joka tuodaan ilmi jossain BB-esittelyssäkin?

Ei ole mitään syytä, miksi ton Pipan olisi pitänyt edes tuoda koko asiaa ilmi.

Luulikohan sitten, että se tekisi hänestä jotenkin mielenkiintoisemman ihmisen?

Sai kyllä ihan päinvastaisen kuvan, eli ei yhtään mielenkiintoinen.

Lestataustasta jauhaminen ei ole kiinnostavaa.

asukkaathan ei itse profiilejaan suunnittele ja kirjoita.

Tuo on isoa asia, jota ei voi tuotannolta peittää. Koska lehdet olisi siitä sitten huutaneet tuotannon ohi, kun joku syväkurkku olisi kuitenkin kielinyt lehdille.

Välttämättä Pippaa ei itseäänkään kiinnostanut identifioitua entiseksi lestaksi, mutta BB-tuotanto päätti tehdä niin. Jotain särmää ja mielikuvitusta Pippan hahmoon. Pelkkä erityisopettajuus ei riittänyt, eikä 8 lasta oikein selity muulla kuin lahkolla.

Itse hän sitä kuitenkin otti puheeksi talossakin.

Hän ei ilmeisesti ole kauheasti tekemisissä lastensa kanssa (ainakin itse sanoi, ettei lapsiaan juurikaan näe?), joten miksi lasten lukumääräkään tarvi tuoda ilmi?

Eikö tuonne voi mennä ihan omana itsenään?

Tulee mieleen, että eikö persoonassa sitten vaan ole kauheasti sisältöä ja särmää, jos sitä täytyy hakea tuollaisista tavallaan ulkoisista asioista kuin työ ja lapset?

Tuohan on tylsän ihmisen merkki…

Ei kai noilla BB-asukkailla yleensäkään ole mitään ihmeempää elämäntarinaa, omana itsenään sinne menevät ja sisältö haetaan oikeasti persoonasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina taas märisee kun hän ei osaa mitään. Mitähän hänelle pitäisi järkätä tehtäväksi että osaisi. Suklaan ja sipsien syöntiennätys?

Vierailija
8084/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu naama nurpallaan ja hän ei osaa kuulemma mitään, kun nyt pitäisi pohtia omia vahvuuksia pulmatehtäviin. Kohta kuullaan v***u S***na, v**U per***le, v***u....

Vierailija
8085/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tehtävän ohjeet ovat lyhyet, yksinkertaiset ja selkeät. Ainoastaan n. 300 sivua hyvää luettavaa. Meno uiiitun kallepäätalon koko tuotanto.

Oon kuumeessa kotona ja pata ihan jumissa. Yritän keskittyä, mutta en tajua tehtävän ohjeista mitään :).

Vierailija
8086/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu naama nurpallaan ja hän ei osaa kuulemma mitään, kun nyt pitäisi pohtia omia vahvuuksia pulmatehtäviin. Kohta kuullaan v***u S***na, v**U per***le, v***u....

Nyt sitä jo kuuluu.

Vierailija
8087/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Melody sanoi Aleksi Valavuoresta? Meni ohi!

https://www.metropoli.net/tv/bb-melody-kritisoi-aleksi-valavuorta-kovin…

Vierailija
8088/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassusta kyllä huokuu negatiivisuus, kaikin tavoin ja koko olemuksesta. Mitä hän tekee nykyään työkseen, kun ei toimi enää lähihoitajanakaan (varmaan ihan hyvä niin)?

Vierailija
8089/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tossa Pekan ja KAtjan välillä on jotakin hentoa ihastusta ilmasta. Niin hellyyttävästi Pekka huiolehti Katjasta sen porkkanaepisodin jälkeen. Semmoisia ujoja katseita, kosketuksia ohi mennen, hipsutuksia.. Ja tuntuu, että tämä on molemmin puolista. Pekka jo lauantaina myönsi Anssille, että viboja voisi olla... Tämmöistä on kiva seurata, ei sitä jatkuvaa liimailua.

Joo katja on selvästi lätkässä pekkaan ja pekka jotenkin ihmeissään siitä ja itsekin arkaillen antaa ihastumiselleen myöten.

Voisiko ton ärsyttävän "hipsutus" sanan vaihtaa vaikka silittelyyn. En ymmärrä tota sanaa, onko sellanen oikeesti olemassa? Tulee mieleen hiivintä.

Vierailija
8090/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuo Jasmiina kuvittelee näyttävänsä kun tuosta kuvastakin että hyyi iha hirvee... Vaikka näyttää siinä sentään paremmalta kuin tuolla talossa ollessaan. 

Vierailija
8091/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen paras ja komein asukas koko talossa.

Vierailija
8092/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua entisenä lestadiolaisena jotenkin ärsyttää tollaset ihmiset, joille se entinen lestadiolaisuus on suunnilleen identiteetti ja asia joka tuodaan ilmi jossain BB-esittelyssäkin?

Ei ole mitään syytä, miksi ton Pipan olisi pitänyt edes tuoda koko asiaa ilmi.

Luulikohan sitten, että se tekisi hänestä jotenkin mielenkiintoisemman ihmisen?

Sai kyllä ihan päinvastaisen kuvan, eli ei yhtään mielenkiintoinen.

Lestataustasta jauhaminen ei ole kiinnostavaa.

asukkaathan ei itse profiilejaan suunnittele ja kirjoita.

Tuo on isoa asia, jota ei voi tuotannolta peittää. Koska lehdet olisi siitä sitten huutaneet tuotannon ohi, kun joku syväkurkku olisi kuitenkin kielinyt lehdille.

Välttämättä Pippaa ei itseäänkään kiinnostanut identifioitua entiseksi lestaksi, mutta BB-tuotanto päätti tehdä niin. Jotain särmää ja mielikuvitusta Pippan hahmoon. Pelkkä erityisopettajuus ei riittänyt, eikä 8 lasta oikein selity muulla kuin lahkolla.

Itse hän sitä kuitenkin otti puheeksi talossakin.

Hän ei ilmeisesti ole kauheasti tekemisissä lastensa kanssa (ainakin itse sanoi, ettei lapsiaan juurikaan näe?), joten miksi lasten lukumääräkään tarvi tuoda ilmi?

Eikö tuonne voi mennä ihan omana itsenään?

Tulee mieleen, että eikö persoonassa sitten vaan ole kauheasti sisältöä ja särmää, jos sitä täytyy hakea tuollaisista tavallaan ulkoisista asioista kuin työ ja lapset?

Tuohan on tylsän ihmisen merkki…

Ei kai noilla BB-asukkailla yleensäkään ole mitään ihmeempää elämäntarinaa, omana itsenään sinne menevät ja sisältö haetaan oikeasti persoonasta?

Hänelle oli juntattu päähän jo se myyntirooli, jolla BB häntä ulospäin myi. Onhan tuommoinen kahdeksan lasta kuitenkin suhteellisen iso osa kenen vaan elämää.

Olihan tuo kuitenkin kaikille erikseen ja yksitellen kasvotusten kertonut, että on menossa BB taloon. Että kuitenkin tapailee heitä ja on väleissä.

Ei nää asiat ole asukkaiden itsensä päätettävissä, kun lähtee mainosvetoiseen tv-formaattiin. He antavat työkalut tuotannolle ja nämä sitten tekevät susta "mielenkiintoisen". Osasta onnistuvat, osasta ei.

Vierailija
8093/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Pekan käsi, onko Katjan jalalla 🥰

Ajattelitko tästä jotain rakkaustarinaa. Mies joka julistaa, että harrastaa vain yhdenillan juttuja. Mutta voihan olla kiinnostavaa, kun Katja kertonut mieltymyksistään. Kaikki naiset, kun ei tätä halua.

Niinhän moni muukin, kunnes "se oikea" osuu kohdalle.

Vierailija
8094/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka haluaa olla Katjan pari tehtävässä 🥰

Vierailija
8095/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmiina keuhkoo valokuvastaan. Kauhee valitus.

Vierailija
8096/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli sitä kuka sen pariksi joutuu.

Vierailija
8097/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se minna voi tehdä mitään tehtävää kun sillä ollut teemuki kädessä aamusta lähtien, on sitten maannut tai istunut?

Vierailija
8098/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, ettei Katja sortuis tähän Pekkaan. Liian fiksu.

Miksi Katja ei vikittele Taavia. Taavi on hottis.

Taavi tietää olevansa hyvännäköinen, ja se myös tekee ällötysrefleksin.

Taavi ei ole hottis, mun mielestä. Liian puleerattu ja nätti.

Äsken kun näyttivät lähikuvaa Taavin nauraessa tuli inhonpuistetukset kun valkoisten hampaiden päällä näkyi mällipussi. Hyi Hui ja yöks!

Vierailija
8099/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, ettei Katja sortuis tähän Pekkaan. Liian fiksu.

Miksi Katja ei vikittele Taavia. Taavi on hottis.

Taavi tietää olevansa hyvännäköinen, ja se myös tekee ällötysrefleksin.

Taavi ei ole hottis, mun mielestä. Liian puleerattu ja nätti.

Taavilla on myös kuvottava posliinimuna.

Vierailija
8100/105262 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani, pekka ja anssi puhuu kelloista yhtä pinnallisesti kuin pimbot käsilaukuista. Katon aikasempaa aikaa.

Ketju on lukittu.