Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
80901/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun Pekka tippuis niin voisi katsoa edes muutaman viikon tätäkin ohjelmaa.

Kunpa sekä Pekka että Jassu potkaistaisi huomenna pihalle talosta (tai sekin riittäisi, että kumpikaan noista ei voittaisi..) ja jos oikein nappiin menisi, niin samalla oven avauksella lähtisivät vielä täysi turhake eli Ville, sekä Anssi. Anssi sai jo kahden tonnin matkalahjakortin, ei tuollainen varakas tyyppi tarvi tuosta talosta mitään muuta. Ei ainakaan sitä voittopottia, joka Anssin rahoissa on pikkusumma.

Vierailija
80902/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin törkeitä kommentteja nyt Jasmiinasta, että vaikken hänestä asukkaana pidäkään, niin pelkästään näiden törkeiden kommenttien perusteella toivon hänen voittavan.

Niinhän sai muuten törkyviesteistä palstat tukkoon edellisetkin voittojat eli Krisu ja Joel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
80903/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pa*ka Pekka sotkee toisten pelit. Tyhmä jätkä.

Ei pyytäny ees anteeks vaan tais sanoa ettei tästä puhuta sitten.

Joo, ei mitään muuta kuin ”ei sitten puhuta tästä”. Aargh, mikä meteli olisi noussut jos joku olisi tehnyt Pekalle saman.

Vierailija
80904/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Lasse, Jasmiina ja Sami voinu syödä edes perunaa ja porkkanaa. Ihmenirsoilua.

Vierailija
80905/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu korostaa sokerittomuutta tuotteissa, lappoi kahviinsa (puolet maitoa) neljä lusikallista sokeria. Juupajuu.

Vierailija
80906/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli huonot välit isääni, joten ymmärrän Jassua kun sanoo ettei hänellä koskaan ollut isää, vaikka semmoinen oikeasti oli.

En ihmettele isää yhtään, jos onkin halunnut vältellä tuollaista ikuista valittajaa tyttönä.

Ihanko oikeasti sanoit tuon "ääneen"? En kehtaisi toivoa tuollaista pahimmalle vihamiehellekään, saatikka tuntemattomalle.

Vierailija
80907/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurjaa, että Jassulle menee tämä tehtävä noin syvälle tunteisiin. Sanoi itse, että isänpäivä on yksi vuoden vaikeimmista päivistä, kun ei ole koskaan ollut mitään hyvää isässä, vaan tämä on vain tehnyt Jassun elämästä helvettiä. Aika huonoa pelisilmää osoittaa BB:ltä tämä päivätehtävä.

Jassun pitäisi vaan katsoa itseään peilistä ja miettiä mitä teki väärin kun on huono suhde isään.

Joo, on se vähän vaikea pikkutyttönä miettiä, minkä takia oma isä uhkailee puukolla.

Ne asiat pitää käsitellä talon ulkopuolella. Jos on paha olla niin kotiin ja hoitoon käsittelemään. Edelleen, ei heeru säälipisteitä jos ei hoidata päätään kuntoon.

Sinun pääsi se vasta hienossa kunnossa näyttää olevan. Hienoa, että sinulla ei koskaan ole paha olla, ja jaat täällä meille muille viisauttasi. Oletteko ikinä kuulleet sanaa empatia?

Jasmiina on niin negatiivinen ihminen kaikessa, kuka jaksaa olla empaattinen. Pitäisi edes jossakin löytää jotain hyvää, jokaisen meistä.

Joo eipä sillä jassullakaan sitä empatiakykyä ole paljon näkynyt muita asukkaita kohtaan, kaikki empatia on kun minä minä minä..

Vierailija
80908/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu näytti niin yksinäiselle kun miehet puhu omia juttujaan.

Varmaan aika tympeää kun ei ole toista naishlöä kaverina.

Samin hohotus käy niin päähän. Miks hän ei juuri koskaan istu sohvalla vaan kaiteilla, lattialla, portailla?? Ja paljaat varpaat...

Vierailija
80909/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän monta vi*tua Jasmiina on ehtinyt suoltaa lauantaisen päivätehtävän tiimoilta.  Taas on vi*un tyhmä tehtävä, hänellä ei ole vi*un isää, asia on hänelle vi*un nihkeä... Ei vi*tu!  Housut ei oo hyvät päällä jne.

Osaatko yhtään asettua hänen asemaansa? Jassulla ei ole ollut isää roolimallina, oma isänsä on hakannut ja ryypännyt. Vähän empatiaa nyt.

Jassun käytös on loukkaavaa kaikkia isiä kohtaan. Mutta ei se osaa ajatella muita kuin "minä minä minä". Jos sill olisi yhtään älyä päässä, tekisi tehtävän valittamatta ja yrittäen eläytyä. Mutta ei tuo lössö, kun pääasia on se itse.

Ja sinä tällä kirjoituksellasi kuvittelet olevasi tosi hyvä roolimalli? Olit sitten äiti tai isä.

Juurikin näin! Omiin korviini ei kyllä kuulunut, että Jassu mitenkään väheksyi muiden saatikka kaikkien isiä. Tämä oli taas kuulijan oma tulkinta, jonka ainoa tarkoitus on vain halveksua ihmisiä, joilla ei ole isää. Kuulun näihin ja isänpäivä on aina raskas, mutten kiellä keneltäkään iloa juhlia sitä. Toivoisin vain, ettei isättömyydestä tarvitsisi koko kansan edessä muistutella ja laittaa roolileikiksi.

Vierailija
80910/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuopa muuten kannattaa aina muistaa kun alat ilkeilemään muille, että saatat tarvita itse joskus sitä tukea ja myötätuntoa. Löytyykö sitä silloin muilta jos olet ollut itse inhottava jollekin toiselle. 

Vierailija
80911/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville on nyt ihan kuin opettaja jossain yliopistolla tai filosofian opettaja lukiossa.

Vierailija
80912/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa huomenna, Isänpäivä. 

Vierailija
80913/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on nyt ihan kuin opettaja jossain yliopistolla tai filosofian opettaja lukiossa.

faija jonku alan tohtori

Vierailija
80914/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassu on kelpo flikka, ku vähän asennetta hioo🤗Nytkin söpönä pötköttelee, vaikka käsitelty päivä hälle vaikeita asioita. Vaimomatskuu, kauniskin kasvo Jassulla o❤️

Vierailija
80915/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään paljon kun kilpaillaan tuolla, en niinkään roolitehtävistä ja pulmatehtävät oli kans hyviä ja joukkuejako . 

Vierailija
80916/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi itkeä sitä, kun tajusi ettei muut enää kestä sen kiukuttelua ja ettei osaa tehtäviin heittäytyä.

Riimitehtävä oli sama juttu ei pystynyt eläytymään ja vaan murjotti makuuhuoneessa.

Vierailija
80917/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jassu tippuu, niin päätettiin käydä Manta lakittamaasa, ja nostetaan kuoharit.

Vierailija
80918/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu korostaa sokerittomuutta tuotteissa, lappoi kahviinsa (puolet maitoa) neljä lusikallista sokeria. Juupajuu.

Jos se oikeastikin omassa elämässään huolehtisi sokerittomuudesta ruokavaliossaan, niin olisi taatusti ainakin 30 kg kevyempi..

Vierailija
80919/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu on kelpo flikka, ku vähän asennetta hioo🤗Nytkin söpönä pötköttelee, vaikka käsitelty päivä hälle vaikeita asioita. Vaimomatskuu, kauniskin kasvo Jassulla o❤️

99.9%Miehistä ei koske pitkällä tikullakaan tuohon!

Vierailija
80920/105262 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha, Jasmiina jo homottelee pelaamisensa aikana.

Voi että, kyllä me täällä koko perheen kera paheksutaan. Voi ettien että

Ketju on lukittu.