Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa, että Jassulle menee tämä tehtävä noin syvälle tunteisiin. Sanoi itse, että isänpäivä on yksi vuoden vaikeimmista päivistä, kun ei ole koskaan ollut mitään hyvää isässä, vaan tämä on vain tehnyt Jassun elämästä helvettiä. Aika huonoa pelisilmää osoittaa BB:ltä tämä päivätehtävä.
Tämä! Ja ihan sama kenen asukkaan kohdella osuisi, niin samaa ajattelisin. Harvinaisen tilannesokea tehtävänanto pakottaa talon ainoa nainen, jolla ei ole omaa isäsuhdetta ollut, leikkimään nyt isää.
Itse isäni liian aikaisin menettäneenä oikein sydäntä särkee nähdä, miten herkkä aihe isä- ja äitisuhteet ovat. Sen tärkeyden tajuaa vasta kun vanhemman menettää. Yllätyin suuresti, miten raadollisesti tähän aiheeseen täällä tänään suhtaudutaan ja vähätellään siitä johtuvaa surua. Toivottavasti tunnekylmät kommentit johtuvat siitä, että kyseessä on juurikin tämä tietty asukki, eikä ole uusi normi ihmisten empatiakyvystä.
Onneksi talossa on useampi ihminen, joka pystyy asettumaan toisen asemaan ja tajuaa miten tilannetajuton veto Isoveljeltä.
Aina kun on suora lähetys niin Jassu laittaa mahan päälle tyynyn. Kaikki tietää että siellä alla on iso maha. Tänäkin iltana.
Lassella vähemmän miehekäs nauru. Kuinka pitkä Ville on 195 ???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurjaa, että Jassulle menee tämä tehtävä noin syvälle tunteisiin. Sanoi itse, että isänpäivä on yksi vuoden vaikeimmista päivistä, kun ei ole koskaan ollut mitään hyvää isässä, vaan tämä on vain tehnyt Jassun elämästä helvettiä. Aika huonoa pelisilmää osoittaa BB:ltä tämä päivätehtävä.
Jassun pitäisi vaan katsoa itseään peilistä ja miettiä mitä teki väärin kun on huono suhde isään.
Joo, on se vähän vaikea pikkutyttönä miettiä, minkä takia oma isä uhkailee puukolla.
Ne asiat pitää käsitellä talon ulkopuolella. Jos on paha olla niin kotiin ja hoitoon käsittelemään. Edelleen, ei heeru säälipisteitä jos ei hoidata päätään kuntoon.
Sinun pääsi se vasta hienossa kunnossa näyttää olevan. Hienoa, että sinulla ei koskaan ole paha olla, ja jaat täällä meille muille viisauttasi. Oletteko ikinä kuulleet sanaa empatia?
Jasmiina on niin negatiivinen ihminen kaikessa, kuka jaksaa olla empaattinen. Pitäisi edes jossakin löytää jotain hyvää, jokaisen meistä.
Joo eipä sillä jassullakaan sitä empatiakykyä ole paljon näkynyt muita asukkaita kohtaan, kaikki empatia on kun minä minä minä..
Toivottavasti katsojat ei lankea tuohon Jassun pelaamiseen. Jos tehtävä ei miellytä, niin ainahan voi itkeä ja keksiä tekosyitä miksi ei voi osallistua. Joutaisi lähteä sunnuntaina. Lasse, Sami ja Ville mukaan.
Ensi viikolla tietysti viikkotehtävä, streamausta koko viikon ja voittaja saa 10 000 euron lahjakortin? Kukahan voittaa?
Vierailija kirjoitti:
Taisi itkeä sitä, kun tajusi ettei muut enää kestä sen kiukuttelua ja ettei osaa tehtäviin heittäytyä.
Riimitehtävä oli sama juttu ei pystynyt eläytymään ja vaan murjotti makuuhuoneessa.
Naiset pilaavat bb-talon tunnelman. Huomenna Jassu koiransa luokse.
Eikä sen kiusaamista ja muiden selkään puukottamista haluaisi edes katsoa ja vielä maksaa siitä.
Toivottavasti Jassu tippuu huomenna!👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassun pitäisi vaan katsoa itseään peilistä ja miettiä mitä teki väärin kun on huono suhde isään.
Joo, on se vähän vaikea pikkutyttönä miettiä, minkä takia oma isä uhkailee puukolla.
Ne asiat pitää käsitellä talon ulkopuolella. Jos on paha olla niin kotiin ja hoitoon käsittelemään. Edelleen, ei heeru säälipisteitä jos ei hoidata päätään kuntoon.
Sinun pääsi se vasta hienossa kunnossa näyttää olevan. Hienoa, että sinulla ei koskaan ole paha olla, ja jaat täällä meille muille viisauttasi. Oletteko ikinä kuulleet sanaa empatia?
Jasmiina on niin negatiivinen ihminen kaikessa, kuka jaksaa olla empaattinen. Pitäisi edes jossakin löytää jotain hyvää, jokaisen meistä.
Joo eipä sillä jassullakaan sitä empatiakykyä ole paljon näkynyt muita asukkaita kohtaan, kaikki empatia on kun minä minä minä..
Toivottavasti katsojat ei lankea tuohon Jassun pelaamiseen. Jos tehtävä ei miellytä, niin ainahan voi itkeä ja keksiä tekosyitä miksi ei voi osallistua. Joutaisi lähteä sunnuntaina. Lasse, Sami ja Ville mukaan.
Olisko Virtanen & co sanonut sille riimitehtävän jälkeen, että oli viimeinen kerta kun raivolla saa tehtävän loppumaan. Nyt sitten yrittää uhriutumalla ja itkeskelemällä.
En ihmettele isää yhtään, jos onkin halunnut vältellä tuollaista ikuista valittajaa tyttönä.[/quote]
Et oo tosissas? Olet itse kus.pää isä vissiinkin jos noin päättelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Jasmiinakaan varmasti ollut helppo lapsi. Tämän voi arvata siitä käytöksestä, mitä talossa on näyttänyt. Turha on syyttää yksin omaa isää.
Tekosyy ei osaa heittäytyä miehen rooliin eihän ollut tarkoitus omaa isää esittää. Kai Jasmina on nähnyt muitakin miehiä isän roolissa kaverin tai naapurin tai oman isoisän.
Tulee mieleen ettei tykännyt tehtävästä ja veti säälikortin esiin. Tunsi ettei osaa riittävän hyvin. Pelkkä ' kyllä' ei tossa riitäkään.
Epävarmuutta on jo näkynyt pari päivää raivoamisena ja tiuskimisena.
Ihan oikestiko täällä yläpeukutetaan kommentia jossa syyllistetään lasta väkivaltaisen alkoholistivanhemman toiminnasta. Miksi tällaisia kommentteja ei poisteta täältä?
Toivottavasti Jasmiinan isä haastaa sinut oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Nyt kyllä kiinnostaa minkälaista kunniaa joku random juoppo jossain puskassa tuntee ja jota voisi loukata? En viittaa kehenkään tiettyyn puskajuoppona, vaan se on irrallinen esimerkki. Jos Kalle-Emilia Muuruvedeltä pieksää perhettään ja ryyppää tolkun pois itseltään, niin kokeeko hän todellakin olevansa kunniakas?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Jassua. Jos on vaikea traumaattinen isäsuhde. Niin aika hankalaa lähteä läpällä heittäytyyn tehtävään Talossa tuntemukset vielä ylikorostuu.Ihmisillä vaikea ymmärtää tätä joka ei ole kokenut samaa.
Ei olisi BB talo oikea paikka alunperinkään ollut hänelle. Tuotannon vastuu?
Menepä kuule ens vuoden casting-tiimiin ja ammu esille tämä loistoideasi: Ketään isätöntä, äiditöntä, lapsetonta tai vaikkapa asunnontonta ei voida valita asukkaaksi, koska kato tuotannon vastuu ja kaikki inhimillisiä tunteita, kuten surua tai menetystä kokeneet tulee EHDOTTOMASTI diskvalifioida!!!
Tämän vuoden hakuprosessin olisi saattanut läpäistä Pekka, joka on kertonut että on tunnekylmä eikä pysty tuntemaan esim. ikävää. Tulispa hieno kausi!
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on suora lähetys niin Jassu laittaa mahan päälle tyynyn. Kaikki tietää että siellä alla on iso maha. Tänäkin iltana.
Voi toimia vähän kuin halinallena, rauhoittaa jos jännittää lähetystä. Tuskin tekee noin mahaa peittääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Ja ihan sama kenen asukkaan kohdella osuisi, niin samaa ajattelisin. Harvinaisen tilannesokea tehtävänanto pakottaa talon ainoa nainen, jolla ei ole omaa isäsuhdetta ollut, leikkimään nyt isää.
Itse isäni liian aikaisin menettäneenä oikein sydäntä särkee nähdä, miten herkkä aihe isä- ja äitisuhteet ovat. Sen tärkeyden tajuaa vasta kun vanhemman menettää. Yllätyin suuresti, miten raadollisesti tähän aiheeseen täällä tänään suhtaudutaan ja vähätellään siitä johtuvaa surua. Toivottavasti tunnekylmät kommentit johtuvat siitä, että kyseessä on juurikin tämä tietty asukki, eikä ole uusi normi ihmisten empatiakyvystä.
Onneksi talossa on useampi ihminen, joka pystyy asettumaan toisen asemaan ja tajuaa miten tilannetajuton veto Isoveljeltä.
Itse olen menettänyt isäni 8 vuotiaana, enkä taatusti vetäisi tuommoista draamaa. Elämä vain on sellaista, välillä tapahtuu ikäviä, välillä mukavia asioita, eikä se ole isoveljen vika. Loppujen lopuksi, ei elämässä kovin pitkälle pääse sääliä kerjäämällä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tunnekylmät kommentit johtuvat siitä, että kyseessä on juurikin tämä tietty asukki, eikä ole uusi normi ihmisten empatiakyvystä.
Ikävä kyllä on uusi normi.
Jaasun ei tarvitse pelätä noin monen miehen kanssa olemista, nukkumista, kun kukaan miehistä ei ole pätkääkään siitä kiinnostunut.
Miks koko ajan tekevät ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toimia vähän kuin halinallena, rauhoittaa jos jännittää lähetystä. Tuskin tekee noin mahaa peittääkseen.
Miksi normaali naiset eivät tyynystä pitele tilaisuuksissa, ja tarvitse halinallea.ikää kumminkin jo 24v. Kyllä se mahaa piilottelee.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa ettei ongelma ole ollut välttämättä ainoastaan isästä, mitä itkee.
Itkeminen voi olla monen asian summa ja isäkortti oli helpoin selitys sille.
Ei ton ikäinen itke enää isää, jonka on lapsuudessa vuosikymmeniä sitten menettänyt.
Ei mene läpi.👎
Tosiaan "syy" voi olla äidissä, isässä tai lapsessa? On paljon esimerkkejä että äiti on myrkyttänyt/katkaissut isän ja lapsen välit ja lapsi syyttää tietämättään isää?
Esittääkö Taavi salapolttajaa. Vai mitä hän pullottaa?