Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
79461/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin puhuja on Jassu.Röökiporukassa puhuttiin salaa muista ja jostain syystä tuo muija saa pk huoneessa jaaritella muista pitkään.Miksi muut ei saa sitä ruutuaikaa ? No jonkun verran Aki saannut.En ole nähnyt pahemmin ,että esim Samir haukkuisi muita pk huoneessa.Erikoinen kausi.

Olen todella kyllästynyt Jasmiinaan. Taas vänkää muille vastaan kauppa-asioista. Hänelle olisi pitänyt tuoda hilloa kaupasta. Aina vain oma napa lähinnä. Taavikin jo ärähti.

Oi kyllä. Jassu on ihan pahin vänkääjä mitä talossa on ja on koko aikana ollut. Kiinnittäkääpä huomiota. Jassun puheet ja teot ei kohtaa missään vaiheessa. Todella itsekäs minä minä.

Vierailija
79462/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jassun ääni on lapsen. äänellä kovaa määkimistä, ja välillä niiiin vee moisen lässyttävää. Onko jäänyt jollekin asteelle, kun mistään ikäisekseene ei tiedä ekä tajua omaa tyhmyyttään.Miksi ei käy täydy kuin saman ikäiset naiset. Siksi haluan hänet ulos talosta.

Lapsihan hän onkin, oisko jopa 24-v?

Tuon ikäinen on hyvinkin aikuinen. Tuon ikäiset pitävät itsestään ja elämästään huolta. Osaavat käyttäytyä, eivätkä häpäise itseään. Osaavat hoitaa raha asiat ym.

Olin maksanut asuntolainaa jo 3 vuotta tuon ikäisenä. 

Asuntolainan otto/hoito ei valitettavasti tee ihmisestä aikuista. Ei määritä sinua ihmisenä mihinkään kastiin/arvoasteikkoon. On vain yksi valinta elämässä. Kukaan ei edes voi sanoa, onko huono vai hyvä valinta. Samalla viivalla siis ollaan. Ihmisiä vain, kaikki tyynni.

Tekee vaikutuksen talousasioiden hoidon suhteen . Pystyy hoitamaan elämisen niin ettei tarvitse velalla elää , tosin riippuu tuloistakin  , kyllä se ihmisestä kertoo . Parempi  valinta on velaton omistusasunto kuin velallinen . Tosin velanmaksu vaatii ryhtiä että pystyy elämään hetken niukemmin ja maksaa velkaa  , kertonee sekin ihmisestä .

Kertoo siitä että kotiporukoilla on puntti kunnossa ja avustavat sekä lainanmaksussa että muussa elämisessä.

Voi voi, latiakaan ei ole saatu keltään sukulaiselta. Ymmärrän että energiajuomiin vähäiset kolikkonsa tuhlaava jonne ei voi ymmärtää että joku saattaa ihan itse käydä töissä ja maksaa menonsa. Kaikkien elämässä Kela ei näyttele roolia.

Tiukkaa ja niukkaa elämä oli että saatiin asuntovelka maksettua , monesta asiasta tingittiin ja halvilmilla ruualla mentiin , jopa viisi senttiä halvempi hinta ratkaisi ruokaostoksen . Saatiin maksettua ja sitten tuli vaikeuksia töiden suhteen ja selvittiin kun ei ollut lainaa maksettavana ,  niukkaa on vieläkin mutta oma asunto , tosin voisi olla paremmin tukien kanssa ja olisi voitu elää leveämmin aikaisemmin mutta parempi olla itsenäinen eikä kerjätä rahaa mistään . Ei olla tilivelvollisia lomakkeiden muodossa kenellekkään .Apua ei ole saatu mistään eikä keneltäkään .

Hattu päästä.

Noin asiat pitää hoitaa.

Kunnioitan.

Jokaisen terveen velvollisuus on elättää itsensä. 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
79463/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että paljon on porukkaa, jotka ovat ymmärtäneet Samin vänkäämisen ihan väärin. Jos seuraatte, kaikki hänen vänkäämisensä liittyy tilanteisiin, joissa on useampi toimintatapa ja ohjeet ovat tulkinnanvaraiset. Jos on kaksi täysin yhdenvertaista ja yhtä "oikeaa" eri tapaa ja tulkintaa, asiasta pitää voida keskustella, miksi niistä valitaan joku tietty tapa ja toinen tapa kielletään. Miksi pitäisi automaattisesti luopua siitä omasta tavasta vain siksi, että joku keksi niin ensin komentaa? 

Eilisessä puuronkeitossa oli tiivistetysti kyse tästä:

* Talossa on ongelma: astiat ei puhdistu kunnolla

* Sami ei tunnistanut eikä myöntänyt ensin ollenkaan ongelman olemassaoloa

--> Sami mm. perusteli, että kyllä heillä kotona 30 vuotta sitten puhdistui kaikki astiat

Lopulta Samin ratkaisu olikin vain ratkaisu Samin omaan ongelmaan, eli siihen, että hän ei saa tehdä kuten haluaa. Ja se ratkaisuhan oli se, että Sami tiskaa käsin (mutta ilmeisesti se koskee vain Samin omia astioita, koska Sami vetosi, että sit muidenkin pitää tiskata käsin). Eli oikeastaan tilanne jäi vähän vielä aukikin, ja siinä jäi väärinymmärryksiä osapuolten välille. Kuka esim. tiskaa puurokattilan?

En kyllä millään nähnyt tässä nyt sellaista, että Samia komenneltaisiin huvin vuoksi. Jos Sami olisi halunnut ratkaista ongelman, niin olisi sitten ratkaissut sen niin, että astiat puhdistuu kunnolla.

Onko tämä siis talossa ihan todellinen ongelma vai oliko se skenaario? Jos tähän asti muu porukka on huuhdellut astiat ja silti ne eivät puhdistu kunnolla, eikö se tarkoita sitä, että se huuhtelu ei ole ainakaan asiaa auttanut? 

Osa nähtävästi on huuhdellut liikaakin, mut osan mielestä kaikki esipesu on turhaa.

Siitähän tuossa viime kädessä onkin kyse. Miten sovitetaan erilaisten tavat elää yhteen?

Hyvä huomio!

Sami näköjään hoitaa keskustelemalla, perustelemalla ja tekemällä kompromisseja ja Jassu huutamalla ja vänkäämällä oman mielipiteensä ilman perusteluja ainoaksi oikeaksi toimintatavaksi.

Vierailija
79464/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä siis talossa ihan todellinen ongelma vai oliko se skenaario? Jos tähän asti muu porukka on huuhdellut astiat ja silti ne eivät puhdistu kunnolla, eikö se tarkoita sitä, että se huuhtelu ei ole ainakaan asiaa auttanut? 

Tähän asti muu porukka EI OLE HUUHDELLUT astioita eikä etenkään puurolautasia. Sami laittoi huuhtomattoman puurokauhan koneeseen. Lasse sanoi Villelle että tosi moni ei huuhdo astioita. Miksi tuosta ei sanote heille ketkä ei huuhdo astioitaan? Ei sanallakaan. 

Koko juttu oli taas vain yksi Jassun yritys päästä nalkuttamaan nimenomaan Samille ja onnistui. Oli sillä muitakin vielä päivän ja illan aikana, mutta Pekka, Taavi ja Lasse pysäytti ne alkuunsa. Oikea ongelma tässä keississä ja koko talossa on nyt Jassu, ei Sami, sori vaan mutta tämä on totuus.

Niinpä. Aiemmin (oliko viime viikolla) oli myös omituinen tilanne, kun olivat ilmeisesti porukalla puhuneet, miten jotkut jätttävät tavaroitaan ja vaatteitaan ympäri taloa. Sami ehdotti, että nyt tässä on kaikki koolla, niin eikö voitaisi puhua tästä asiasta. Melody ja Lasse ja Taavi sanoivat, että ei asiasta kannata jutella, kun ei se kuitenkaan auta yhtään. Lopulta kuitenkin oltiin tilanteessa, jossa Melody ja Taavi valittivat ja selittivät Samille, miten hirveän sotkuista talossa on, kun porukka ei vain välitä. Sami oli siinä ihan ihmeissään, että juu juu ja sen takia olisi halunnutkin, että asiasta puhutaan. Eli yhtäkkiä kaadettiinkin asia Samin niskaan, vaikka hän nimenomaan olisi halunnut siihen asiaan puuttua. 

Vierailija
79465/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jassu on päästänyt raha asiansa tuohon malliin. Talossa kumminkin toisilla luottotiedot, ja elämä reilassa.

Muistaakseni jasssulla oli ollut masennusta jossain vaiheessa. Oli lähellä mennä itsellänikin pahimmassa vaiheessa

Seli, Seli, minulla pienetkin tulot masennuskautena riitti, kun olin tarkka raha menoissa.

Vierailija
79466/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että paljon on porukkaa, jotka ovat ymmärtäneet Samin vänkäämisen ihan väärin. Jos seuraatte, kaikki hänen vänkäämisensä liittyy tilanteisiin, joissa on useampi toimintatapa ja ohjeet ovat tulkinnanvaraiset. Jos on kaksi täysin yhdenvertaista ja yhtä "oikeaa" eri tapaa ja tulkintaa, asiasta pitää voida keskustella, miksi niistä valitaan joku tietty tapa ja toinen tapa kielletään. Miksi pitäisi automaattisesti luopua siitä omasta tavasta vain siksi, että joku keksi niin ensin komentaa? 

jos kymmenestä yhdeksän on samaa mieltä niin kannattaako joka asiassa ja joka ikinen kerta vääntää , varsinkin kun on leikistä kyse  . 

No vääntäväthän nuo muutkin. Ei se vääntö yksin synny. 

Samihan ei edes väännä mistään. Mikä teidän mielestä on vääntämistä oikein?

Sami ei ikinä hauku ketään, ei puhu kenestäkään selän takana eikä koskaan sano kellekään että ole hiljaa tai tee tämä asia näin koska minä haluan.

Sami osaa perustella mielipiteensä. Se, että kysyy perusteluja muilta ei ole vänkäämistä. Se, että minua ärsyttää tai minä haluan ei ole mikään perustelu millekään asialle.

Sami Keittiötehtävässä oli ainoa joka teki annetun ohjeen mukaan, Jassu sooloili ja ohjaili Lassea. Eihän sen niin pitänyt mennä. Sami noudatti kaikkia Lassen ohjeita ihan tarkasti, se mikä häntä hämmensi oli se, että pitääkö sitä tehtävänantoa noudattaa vai ei, koska Jassu ei noudattanut eikä Lassekaan kovin tarkasti. Eihän se mihikään tehtävään sanonut, että en te eikä jättänyt tekemättä mitään. Yksin hoisi eilen aamulla koko aamupalan ja selvisi ihan loistavasti.

Ja oikeassahan se oli astianpesukoneasiassakin ja siitä sanoi Anssi ja joku kolmaskin aamupäivällä etä jos astiat huuhdellaan, ei kone pesekään niitä koska anturit ei enää tunnista. Ja siihen saatiin eilen niin monta faktaa joltakin tänne ettei enää siitä kannata vängätä. Sami oli oikeassa, ja suostui tekemään toisin kuin itse olisi halunnut mutta Jassuhan siinä vänkäsi että tehdään asia kuten hän sanoo. Ilman mitään perusteluja. Lassekin sanoi että monet jättää puurolautasensa huuhtomatta, miksi ei heille sanota??

Sami vänkää vänkäämistään kaikessa. Sami vänkää vaimon kanssa. Vaimo joutuu tekemään kaiken, koska Samin mielestä asioista pitää vängätä ennen kuin voi tehdä mitään ja koska vaimo ei vänkää, Sami ei tee mitään. Sami on vammainen, eikä sen paikka ole missään bb-talossa. Säälin vaimoa.

Samihan ei ole talossa edes vängännyt mistään. Vaimosta et tiedä mitään, paitsi kauniin kirjeen, jossa kertoi ylpeydellä seuranneensa kuinka Sami on ollut talossa oma ihana itsensä kokoajan.

Pisteet Samille ettei muutu tai koeta mielistellä kiusaajia ja kovitelijoita, joilla oma elämähallinta hukassa.

Vierailija
79467/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villen tyyli käydä suihkussa, seisoo veden osuessa selkään eikä pese itseään vain seisoo vartin liikkumatta

ei riitä 15 min, taitaa mennä koko tunti, ei elettäkään että pesisi, nyppii vaan itseänsä.

Vierailija
79468/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin puhuja on Jassu.Röökiporukassa puhuttiin salaa muista ja jostain syystä tuo muija saa pk huoneessa jaaritella muista pitkään.Miksi muut ei saa sitä ruutuaikaa ? No jonkun verran Aki saannut.En ole nähnyt pahemmin ,että esim Samir haukkuisi muita pk huoneessa.Erikoinen kausi.

Olen todella kyllästynyt Jasmiinaan. Taas vänkää muille vastaan kauppa-asioista. Hänelle olisi pitänyt tuoda hilloa kaupasta. Aina vain oma napa lähinnä. Taavikin jo ärähti.

Oi kyllä. Jassu on ihan pahin vänkääjä mitä talossa on ja on koko aikana ollut. Kiinnittäkääpä huomiota. Jassun puheet ja teot ei kohtaa missään vaiheessa. Todella itsekäs minä minä.

Tulihan se eilisessä koosteessakin esille, että Sami on koko ajan ollut vänkääjä, koosteen katsojille on annettu kuva uhrista, jota täysin ilman sysytä väheksytään tms.

Aika monella on sinni kestänyt olla sanomatta Samille kovasti vastaan, kun ovat vain nielleet sen tahallisen ärsytyttämisen. On ihan hyvä, että Jassu puhkaisi kuplan, koska hänen suosionsa pysyy, toiset pelkäävät äänestäjien kostoa.

Mitä se on vängännyt? Kerro ihmeessä jos oikein koosteesta näit?

Minä näin koosteessa Samin tekevän kaiken täsmälleen uten Lasse sanoi ja käski. Näin myös että Sami hämmentyi kun Jassu teki mitä sattuu eikä noudattanut Lassen ohjeistusta vaan sooloili ja keksi itse. Näin myös tuon tehtävän aikana kun Lasse ja Sami kahdestaan puhui siitä kuinka epäselvä ja tulkinnan varainen ohje on ja päättivät, että Sami tekee vain mitä Lasse käskee että menee varmasti oikein.

Vierailija
79469/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan talossa pikkujoulua?

Vierailija
79470/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks toi Jassu niitä naisia, kun kulkee rintsikoissa  miesporukan seassa laittaan suihkutilaan puseron päälle, olis kai voinu pukea siellä missä farkutkin.

Vierailija
79471/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Jassu on päästänyt raha asiansa tuohon malliin. Talossa kumminkin toisilla luottotiedot, ja elämä reilassa.

Muistaakseni jasssulla oli ollut masennusta jossain vaiheessa. Oli lähellä mennä itsellänikin pahimmassa vaiheessa

Sairaslomalla saa sairauspäivärahaa ja asumistukea jos sairis pitkä. Ja eikös hän saanut toimeentulotukeakin jossain vaiheessa. Jos nocco juhlinta jatkuu sairauslomallakin niin raha asiat menee vinksalleen.

Vierailija
79472/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se eilisessä koosteessakin esille, että Sami on koko ajan ollut vänkääjä, koosteen katsojille on annettu kuva uhrista, jota täysin ilman sysytä väheksytään tms.

Aika monella on sinni kestänyt olla sanomatta Samille kovasti vastaan, kun ovat vain nielleet sen tahallisen ärsytyttämisen. On ihan hyvä, että Jassu puhkaisi kuplan, koska hänen suosionsa pysyy, toiset pelkäävät äänestäjien kostoa.[/quote

Koosteesta kävi ilmi vain ettei Vehviläinen tai podi-heppu seuraa 24/7.

Sami on talon ystävällisin ja kiltein asukas. Jos toista joku asia ärsyttää, voi pitää turpansa kiinni ja käyttäytyä. Eilenkin Jassua ärsytti Samin paita ja alkoi huutaa että se pitää vaihtaa. Akilla ja Pekalla sama paita ei haitannut ja Taavikin siihen jo tiuskaisi että anna olla jos haluaa pitää niin pitää.

Vierailija
79473/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kermaa 3 purkkia liikaa. Vörneriä tarpeeksi. 

Vierailija
79474/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millos Samin synttärit on, tällä viikolla vai ensi viikolla? Piristystä asukkaille!

Vierailija
79475/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seli, Seli, minulla pienetkin tulot masennuskautena riitti, kun olin tarkka raha menoissa.

Raha-asioissa tarkkuus vaatii itsekuria ja niukkuuden sietämistä pieni tuloisella , kaikki ei pysty venyttämään penniä  , kaikki eivät edes ymmärrä talouden hoidosta mitään . Fyysisellä rahalla maksaessa huomaa käytön mutta korteilla ja pikavipeillä pelatessa sokeutuu . Pienet tulot vaatii elämän sopeutumista tilanteeseen , ei voi ostella ja syödä mitä haluaa vaan mihin on varaa , huvituksista puhumattakaan . 

Vierailija
79476/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy ymmärrät on masennusta jossa ei saa hoidettua asioitaan. Minulla oli kausia etten tehnyt pääasiassa muuta kuin nukkunut, itkenyt, tuijottanut seiniä tai miettinyt itsemurhaa. Kyllä siinä laskut kasaantuu.

Vierailija
79477/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos kymmenestä yhdeksän on samaa mieltä niin kannattaako joka asiassa ja joka ikinen kerta vääntää , varsinkin kun on leikistä kyse  . 

Sami ei ikinä hauku ketään, ei puhu kenestäkään selän takana eikä koskaan sano kellekään että ole hiljaa tai tee tämä asia näin koska minä haluan.

Sami osaa perustella mielipiteensä. Se, että kysyy perusteluja muilta ei ole vänkäämistä. Se, että minua ärsyttää tai minä haluan ei ole mikään perustelu millekään asialle.

Sami Keittiötehtävässä oli ainoa joka teki annetun ohjeen mukaan, Jassu sooloili ja ohjaili Lassea. Eihän sen niin pitänyt mennä. Sami noudatti kaikkia Lassen ohjeita ihan tarkasti, se mikä häntä hämmensi oli se, että pitääkö sitä tehtävänantoa noudattaa vai ei, koska Jassu ei noudattanut eikä Lassekaan kovin tarkasti. Eihän se mihikään tehtävään sanonut, että en te eikä jättänyt tekemättä mitään. Yksin hoisi eilen aamulla koko aamupalan ja selvisi ihan loistavasti.

Ja oikeassahan se oli astianpesukoneasiassakin ja siitä sanoi Anssi ja joku kolmaskin aamupäivällä etä jos astiat huuhdellaan, ei kone pesekään niitä koska anturit ei enää tunnista. Ja siihen saatiin eilen niin monta faktaa joltakin tänne ettei enää siitä kannata vängätä. Sami oli oikeassa, ja suostui tekemään toisin kuin itse olisi halunnut mutta Jassuhan siinä vänkäsi että tehdään asia kuten hän sanoo. Ilman mitään perusteluja. Lassekin sanoi että monet jättää puurolautasensa huuhtomatta, miksi ei heille sanota??

Sami vänkää vänkäämistään kaikessa. Sami vänkää vaimon kanssa. Vaimo joutuu tekemään kaiken, koska Samin mielestä asioista pitää vängätä ennen kuin voi tehdä mitään ja koska vaimo ei vänkää, Sami ei tee mitään. Sami on vammainen, eikä sen paikka ole missään bb-talossa. Säälin vaimoa.

Samihan ei ole talossa edes vängännyt mistään. Vaimosta et tiedä mitään, paitsi kauniin kirjeen, jossa kertoi ylpeydellä seuranneensa kuinka Sami on ollut talossa oma ihana itsensä kokoajan.

Pisteet Samille ettei muutu tai koeta mielistellä kiusaajia ja kovitelijoita, joilla oma elämähallinta hukassa.

Sami se talon kiusaaja on. Hirveä riidanhaastaja. Ja kaukana ihanasta, eli vaimokaan ei taida olla mikään kovin terävä. Mä en kestäisi tollasta ihmistä hetkeäkään.

Ei sinuakaan kukaan kestä ja siksi oletkin yksin. Samilla on ihana vaimo ja hyvä parisuhde. Sepä se Jaccuakin harmittaa, kun on valittanut ettei mietsä löydy ja on kavereille kateellinen jo kun kaikilla miehet ja lapset.

Vierailija
79478/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei oksentelee, eikä seksuaaliseti hyökkää kenenkään päälle. On yököttävää katsottavaa. Mieluummin ei Alkoa, kun ei osata käyttäytyä.

Vierailija
79479/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami se talon kiusaaja on. Hirveä riidanhaastaja. Ja kaukana ihanasta, eli vaimokaan ei taida olla mikään kovin terävä. Mä en kestäisi tollasta ihmistä hetkeäkään.

Ketä kiusannut ja miten? En oe nähnyt kuin ystävällisyyttä kaikille muille asukkaille. Kiusasiko Sami eilen Jassua pitämällä tehtävä paitaa? Sitähän Jassu kiljui että häntä ärsyttää. Onneksi Pekka ja Taavi lopetti siihen paikkaan.

Vierailija
79480/105262 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks toi Jassu niitä naisia, kun kulkee rintsikoissa  miesporukan seassa laittaan suihkutilaan puseron päälle, olis kai voinu pukea siellä missä farkutkin.

se käy jätkäporukassa nykyisin alasti suihkussa, iloa silmälle ;)

Ketju on lukittu.