Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Samitus nunna kirjoitti:
Mulle tulee nyt tosta Samista jostain syystä ÄITI TERESA mieleen :D
Ja Jassusta Mikko Kivinen ja Ruonansuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan katsoja keksi myöskään mitä noista kirjaimista tulee?
Joku keksi, että vesinokkaeläin
Isoveli on näkki
Nyt se Anssi sinne kotiin isänpäivän viettoon
kun ei muuta keksi koko ajan kun
"On isän viikko"
Jassu Ja Aki Pussaus koppiin ☺😁
Vierailija kirjoitti:
Samitus nunna kirjoitti:
Mulle tulee nyt tosta Samista jostain syystä ÄITI TERESA mieleen :D
Ja Jassusta Mikko Kivinen ja Ruonansuu.
No ei ollut tarkoitus loukata, älä ole ihan sami ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssilla tuloja viime vuonna 180.000e. Menis jo kotiin rahaa hankkimaan.
Ehkä ei ole voiton perässä vaan halusi kokea jotain uutta.
Julkisuuden perässä se on, on sanonut. En minä ainakaan tiennyt tuosta mätähampaasta mitään ennen bb:tä ja toivon, etten olisi koskaan kuullutkaan.
Ei Anssi sovi talon kivaan porukkaan. Katsojana on tullut kuva Anssista, että on otettu mukaan vain oleskelijaksi ääniharavana, muuten melkoinen omakehuinen tyhjäpää.
Kateellisten tyhjäpäiden kitinää
Vierailija kirjoitti:
Jassu Ja Aki Pussaus koppiin ☺😁
Sopivat kyllä,
kumpikaan ei tykkää mustekalasta mutta
alkoholi maistuu :)
Vierailija kirjoitti:
Virolainen määkijä takaisin Lasnamäkeen!
Ihan mielenkiinnosta kyselen, että mikä sua tossa Virossa jurppii? Hyvin näytät olevan paikoistakin selvillä, ettet vaan itse ole sieltä kotoisin ja jotenkin häpeät sitä ja yrität jotain tunteensiirtoa täällä.
Toni Nieminen rakastuna ☺💟
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä jatkuvasti haukutaan Anssin ja Akin hampaita? Se on jokaisen oma asia alkaako siihen remonttiin, joka on ikävä ja kallis. Kyllä monella muillakin julkisuudessa olevilla ihmisillä olisi syytä laittaa hampaansa valkoisemmiksi, esim HUS:n ylilääkäri M.Mäkijärvellä ei luulisi olevan ainakaan rahasta kiinni hampaiden kaunistaminen. Ja kaipa niitä luonnollisempiakin hampaita osattaisiin tehdä kuin Alman suussa olevat.
En olisi itse mennyt tosi-tv-ohjelmaan tollasilla paskahampailla.
Olis ollut aika hupaisaa jos Anssi olisi mennyt julkkis-bb:hen noilla hampailla. Kaikki olisivat ihmetelleet kuka helvetti tuo kiroileva, mistään tietämätön öykkäröivä moukka oikein on, jolla on hajonneet mustat hampaat.
Ja taas Alma, ja vieraana linssilude mäkihyppääjä ja hyppää muutenkin, suhteesta toiseen. Nyt on kyllä riman alitus, sanoisin että hyppy on kaatunut mäkimonttuun.
Bluuutooht kirjoitti:
Nyt se Anssi sinne kotiin isänpäivän viettoon
kun ei muuta keksi koko ajan kun
"On isän viikko"
Poloja kattoon Rovaniemelle. Jotuota maksavia seiraajia tullut jo lisää kun eihän 180.000€ riitä millään. Onhan se laadukkaampaa bigbrother kisassa olla kuin kotona lasten kanssa. Ilmaista yshoitoa ja voi mättää suklaalevyjä 10 kassiinsa yhteiseltä karkki pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavin tulot 27700€ eli reilut 2000€/kk. Ei kovin muhevat tulot.
Taavilla firma. Tuloja ei voi suoraan päätellä henkilökohtaisista tuloista, varsinkin jos osakeyhtiö.
Ei ole. Taavilla ei ole erillisiä "firman" tuloja.
Hirveän negatiivista tekstiä taas tällä palstalla.
Onpa siellä hiljaista,
Akikin saa puheenvuoron,
vaikkei sieltä kyllä oikeaa vastausta tule.
Ja karvahattu-ajalla Pekkakin hiljaa ;)
Hyvä Toni Nieminen. Huomasitteko miten Alma lopetti heti, kun Jasmiinaa arvosteltiin.😉
Tästä olen samaa mieltä!