Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jos Laura ois vapaa niin veikkaan että Lassen yökaverina ei olis Minna.
Vierailija kirjoitti:
Missä Pipan läheiset?
Veikkaan että niitä ei oikein ole.
Lasse ei halunnut punaisia valittavan koska Minna ja muut meni halpaan. Punainen oli heikoin lenkki. Sanni sössi oman osuuden.
Itse laittaisin ulos Sannin, Minnan, Melodynja tietenkin ekana Jasmiinan. Valitettavasti Pippa lähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Sanni ja fitness beibhi jäänyt kyllä aika tapeteiksi
Fitness beibhi on kiva ja symppis tyyppi.
Minäkin pidän Laurasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Pipan läheiset?
Veikkaan että niitä ei oikein ole.
Kyllähän Pippa tervehti käden liikkeellä jollekin. Pippa rohkea oman tiensä kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Pippa aika katkeran oloinen, kun joutui lähtemään jo nyt. Myrtsin oloinen ja haukkui tuon talonkin surkeaksi =D...
Eikö saa olla pettynyt jos ensimmäisenä häädetään? Eikö jokainen olisi? Hyviä vastauksia antaa.
Tottakai ensimmäisenä kun häädetään niin on varmaan kova paikka. Saa nähdä saavatko nimetä seuraavan häädettävän. Pipan olisin halunnut jäävän ts tää oli ihan väärä ryhmä ts punaiset olisi pitänyt valita. Koska Lassehaluu Minnaa vaakatasolla.
Vierailija kirjoitti:
Olipa katkerat seliselit. On tuolla vanhoja ollut pitkään talossa. Tyypistä kiinni.
2014 oli Tuulikki 68v melkein loppuun asti, muistaakseni viikkoa ennen finaalia häädettiin. Tuulikin poika oli myös talossa, olivat kuulemma hakeneet sinne toisistaan tietämättä. Oli muutenkin aika hyvä kausi, viimeinen Subin kausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas Pippa aika katkeran oloinen, kun joutui lähtemään jo nyt. Myrtsin oloinen ja haukkui tuon talonkin surkeaksi =D...
Eikö saa olla pettynyt jos ensimmäisenä häädetään? Eikö jokainen olisi? Hyviä vastauksia antaa.
No saahan sitä pettynyt olla, mutta ei silti tarvitse haukkumaan ruveta. Minusta noloa lähteä moittimaan taloa ja asukasvalintoja. Eikös tuotannosta puhuminen ole tuossa haastattelussakin vielä kiellettyä. En ihan ymmärtänyt myöskään hänen esimerkkiään, että talossa pitäisi olla pyörätuolipotilaita tai lyhytkasvuisia. Koko kauden tehtävät sitten pitäisi räätälöidä tämän yhden asukkaan mukaan. Ja miksi tällaisia henkilöitä pitäisi laittaa hakuprosessissa edelle, jos eivät muuten vaikuta olevan sopivia persoonia. Olisiko se sitten tasa-arvoa, että heitä kohdeltaisiin eri tavalla kuin muita hakijoita?
Vierailija kirjoitti:
Olipa katkerat seliselit. On tuolla vanhoja ollut pitkään talossa. Tyypistä kiinni.
Niinpä, mitenkäs vanha Timo olikaan. Ja eihän se nyt katsojan iästä pitäisi olla kiinni, kenestä pitää ja ketä äänestää. En minä ainakaan koe, että minun pitäisi äänestää Taavia tai Minnaa sen takia, että ovat minun kanssani saman ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pippa kehu yöllä ulkona akille ett olen oikeasti älykäs.olen opiskellu mm rehtoriksi.ja teen väitöskirjaa..mut silti hylänny lapset ja puyörii ihme jengissä..kehu ett hänen kämpssä ollu paljon väkee poltetti kräkkiä ja hänen tutuista moni käytt kannab.saa olla koulussa ylpitä opesta.voi kauhea.
Oot käsittänyt väärin. Ei rehtoriksi opiskella vaan se on nimitys. Opettaja koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa kehu yöllä ulkona akille ett olen oikeasti älykäs.olen opiskellu mm rehtoriksi.ja teen väitöskirjaa..mut silti hylänny lapset ja puyörii ihme jengissä..kehu ett hänen kämpssä ollu paljon väkee poltetti kräkkiä ja hänen tutuista moni käytt kannab.saa olla koulussa ylpitä opesta.voi kauhea.
Oot käsittänyt väärin. Ei rehtoriksi opiskella vaan se on nimitys. Opettaja koulutus.
Rehtoreille on myös oma koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Just...olen koko ajan ajatellutkin, että Pipassa on jotain hämärää, ehkä runsasta alkoholinkäyttöä tai jopa huumeita...mutta en nyt ihan crackiä olisi arvannut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No saahan sitä pettynyt olla, mutta ei silti tarvitse haukkumaan ruveta. Minusta noloa lähteä moittimaan taloa ja asukasvalintoja. Eikös tuotannosta puhuminen ole tuossa haastattelussakin vielä kiellettyä. En ihan ymmärtänyt myöskään hänen esimerkkiään, että talossa pitäisi olla pyörätuolipotilaita tai lyhytkasvuisia. Koko kauden tehtävät sitten pitäisi räätälöidä tämän yhden asukkaan mukaan. Ja miksi tällaisia henkilöitä pitäisi laittaa hakuprosessissa edelle, jos eivät muuten vaikuta olevan sopivia persoonia. Olisiko se sitten tasa-arvoa, että heitä kohdeltaisiin eri tavalla kuin muita hakijoita?
Pippa ei puhunut pyörätuolipotilaista. Pyörätuolilla liikkuva ihminen ei ole potilas ellei ole hoidettavana esim. sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Tää ohjelma on huono! Ja noi on ihan teini-ikään jämähtäneitä kaikki.
Ehdotus BB:lle: Jokaisesta kirosanasta palkintopotista miinustetaan 1 euro.
Miksi se pitäisi palkintopotista miinustaa? Ei tää oo mikään kolektiivikisa, eikä myöskään käytöskoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just...olen koko ajan ajatellutkin, että Pipassa on jotain hämärää, ehkä runsasta alkoholinkäyttöä tai jopa huumeita...mutta en nyt ihan crackiä olisi arvannut...
No eipä nyt taas vääristellä. Ei se crack Pipan ollut vaan hän nimenomaan sanoi, että hän löysi kämpästään sitä ja suuttui siitä vieraalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi "pihtari,estynyt ja miksi ikinä haluaa seksiaddiktit haukkua" kertoo vain addiktien ajatustensa juoksusta= tyhjää täynnä ja alapäällä ajattelevat,varmaan kaikki tälläiset ohjelmat on niin hulvattomia ja kaiken maailman tanhupallot ja munamiehet!
Ja en uskoisi että oma mies tykkää jos kertoisin työpaikalla tai kaupassa mitä meidän kammarissa tapahtuu, ja mistä seksijutuista tykätään, ihan kuin "arkipäivää asioista kuten kampaus,vaatteet,ruoka" esim.
Mieskään ei tykkää eikä halua osallistua työmaalla kaksimielisiin juttuihin jota äijäporukka vähän väliä viljelee.
Mulle ihan sama muuten mitä seksiaddiktit ajattelee, huomaa ettei täälläkään osalla ole mielenterveys kunnossa ja ei osata eikä haluta ajatella että ihmiset on erinlaisia ja kaikki tämä ei halua levitellä omia seksistoorejaan julkisesti!
Ja miettikääkäs jos teidän sukulainen olisi tuolla televisiossa julkisesti kertoilut seksiasennoista, monen kanssa ollut "sillain", känni sekoiluja yms ja miettikääs sitten kun toi ohjelma päättyy kuinka paljon naljailua tekin saatte osaksenne , jos tai kun teidänkin tutut, ystävät,työkaverit katsonut BB:tä?
Sinulla ei tosiaankaan ole mielenterveys kunnossa kun haluat seurata sellaista formaattia, joka suurelta osalta perustuu seksiin. Onkohan sinulla estyneisyytesi takana kuitenkin seksiaddiktio?
Mitäs itte teet tässä ketjussa, ellet edes seuraa ohjelmaa?
Kenties ne ihmiset voivat seurata ohjelmaa, jotka eivät häiriinny ko. formaatin luonteesta. En ainakaan ole haukkumassa osallistujia.
Jaa, mutta susta tää formaatti perustuu suurelta osalta seksiin? Ootko kattonut yhtään? Ei oo mikään seksiohjelma, eikä paritusohjelma, eikä osallistujat edes luule niin. Päinvastoin katsojat yleensä häiriintyvät seksistä kovasti ja sitä harrastavat joutuvat äkkiä ulos, kun ihmiset eivät tykkää kattella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa ei puhunut pyörätuolipotilaista. Pyörätuolilla liikkuva ihminen ei ole potilas ellei ole hoidettavana esim. sairaalassa.
No anteeksi, minä itsekin mietin, mikä tuohon on oikea sana enkä keksinyt muuta. Onko sille jotain muuta termiä kuin pyörätuolilla liikkuva ihminen?
Vaikka tuo Pekka on vähän sellainen vilkas veijari niin kyllä se on hauska.Kiva välillä nauraa sen jutuille.Osaa myös keskustella.Miettikää nyt esim Minna ja Pekka kumpi keskustee tai kuuntelee toista.Toinen juttu tuo Minna ei ole pahemmin jutellut Akin kanssa eikä myös Pekan kanssa.Onko liian hieno daami ? Pippa sentään keskusteli molempien kanssa ja kannusti kundeja.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tuo Pekka on vähän sellainen vilkas veijari niin kyllä se on hauska.Kiva välillä nauraa sen jutuille.Osaa myös keskustella.Miettikää nyt esim Minna ja Pekka kumpi keskustee tai kuuntelee toista.Toinen juttu tuo Minna ei ole pahemmin jutellut Akin kanssa eikä myös Pekan kanssa.Onko liian hieno daami ? Pippa sentään keskusteli molempien kanssa ja kannusti kundeja.
No eipä tuo ole jutellut oikein muidenkaan kanssa. Keskustelujen aikana vain toljottaa hiljaa Lassen kainalossa.
Sit pippa sano ett eka laps 8kk kun mies oli sen kaa hesassa ja hän opiskeli oulussa ei oo omat lapset ollu ikinä vissin tärkeitä?