Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Että tää Pippa on katkera akka, onneksi lähti kotiin
ja aina sanotaan että ne lapsettomat on niitä katkeria
Nyt ei puhuttu kertaakaan ”äänestyksen jännittävyydestä”, eikä tulos oudosti vaihdellut. Noh, ehtiihän tuo sitten myöhemmillä viikoilla.
Vierailija kirjoitti:
huh huh paljasti pippa oikean luonteensa. Elinakin ihan hämillään :D
Mitä? Hyvin vastasi.
Ei kovin ilahtuneilta porukka vaikuttanu, ku Anssi ja Pekka tuli takas.
Olipa katkerat seliselit. On tuolla vanhoja ollut pitkään talossa. Tyypistä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa haukkui taloa ja tuotantoa. Onkohan tuo nyt sopimusrikkomus?
Ihan asiastahan tuo sanoi ja osuvasti. Ja kyllä, kuten Pippakin sanoi, tämän vuoden porukka on tasapaksu.
Kuitenkin fiksu ihminen sanoisi suoraan tuossa kohtaa, että nyt harmittaa ihan pirun paljon.Itse oon varmaan kiukkuilisi just noin.
Taaviin vois tutustua lähemminkin….
Eipä noilla pahemmin Pippaa ole ikävä.
Munaminna syö suoraan kattilasta, toivottavasti muut si syö samasta, tiä mikä hyppykuppa tarttuu.
Onneks Pippa lähti. Oli niin katkera kaikesta
Vierailija kirjoitti:
Eipä noilla pahemmin Pippaa ole ikävä.
Ei pahemmin varmaan sen tylsät opiskelujutut kiinnostaneet
Pojat ois pulman ratkaissu mut pippa meni häslään ja hajotti sen...oli melk valmis
Pippa kehu yöllä ulkona akille ett olen oikeasti älykäs.olen opiskellu mm rehtoriksi.ja teen väitöskirjaa..mut silti hylänny lapset ja puyörii ihme jengissä..kehu ett hänen kämpssä ollu paljon väkee poltetti kräkkiä ja hänen tutuista moni käytt kannab.saa olla koulussa ylpitä opesta.voi kauhea.
Vierailija kirjoitti:
Taaviin vois tutustua lähemminkin….
Onkohan Taavi sheivattu?
Vierailija kirjoitti:
Pippa kehu yöllä ulkona akille ett olen oikeasti älykäs.olen opiskellu mm rehtoriksi.ja teen väitöskirjaa..mut silti hylänny lapset ja puyörii ihme jengissä..kehu ett hänen kämpssä ollu paljon väkee poltetti kräkkiä ja hänen tutuista moni käytt kannab.saa olla koulussa ylpitä opesta.voi kauhea.
Tyyppi on Häpeäksi koko suvulle!
Vierailija kirjoitti:
Lasse näyttää vaisulta kun Anssi ja Pekka palasivat molemmat. Taitaa vähän mahdolliset tulevat " potut pottuina "- nimeämispisteet mietityttää..
Neiti Lassea pelottaa kun talossa on oikeita miehiäkin!
Minnalla vanhanaikainen keltanen tukka..lähiöpirre..melodi ei tajuu omaa kokoansa kum koko ajan pomppii ja muka tanssii..muina vuosina naiset aamusta laittautuneita nyt vaan makaa sohvalla.eikö kokki osaa tehdä muuta ruokaa kuin tomaatti kastikekeittoa?pekka on ihan kiimassa anssiin.koko ajan lääppii sitä.mitähän sanni tekee tuolla.ei paljoo puhu ees..bileetki pettymys..porukka epäkiinnostavaa...
Mun suosikit on Aki ja Jasmiina
Suurin osa tuolla halua vain kuulijakuntaa omille monologeilleen - Melody, Juhani Laura L, Lasse...