Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
78101/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä kolmella tuotantokaudella on huomannut, että tällä palstalla keskustelu talon naisista pyörii näiden isissä tai ex-miehissä. Eikö itse naisessa ole muuta keskusteltavaa kuin ulkonäkö?

Vierailija
78102/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutteleeko Taavi ikinä Akille?

Mitä sen kanssa voi jutella? Mun ei tekis edes mieli. Ja epämukavaa ihan sekin et vastapelurin hampaat on niin huonosti hoidettu. Puhe myös epäselvää.

Mulla 55 tuuman tv ja voit vaan kuvitella miten "kivaa" katsottavaa kun Akin suu pamahtaa avoimena näytölle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78103/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, tällä kaudella kukaan ei makoile päiviä kuluttaen makkarin sängyssä. Siitä iso plussa.

Vierailija
78104/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, eikö se ole ihan sama mikä oma tai vanhempien tausta on?  Eikö se ole tärkeintä millainen ihminen itse on?  Mun äidinäiti on espanjalainen ja mun isänisä marokkolainen, sekä isänäiti tanskalainen.  Ihan sama.  Mä olen mä ja mä olen mielestäni suomalainen ihan tavallinen tasamaan tallaaja.

Nokun ne vanhemmat tekee sut. Sillä kulttuuriperimällä on paljon vaikutusta siihen, mitä asioita elämässä pitää tärkeänä.

Jos on Suomessa kasvanut niin eiköhän ne suomalaiset arvot ole tärkeimmät elämänohjeet.  Mun äiti on katolinen, isä uskoo mihin tahtoo, ja itse olen luterilainen.  Tumma on tukka ja rusketukseni kestää kesät talvet, mutta supisuomalainen silti olen arvoiltani, etiikaltani ja käyttäytymiseltäni.

jos jompikumpi vanhempi jostain eksoottisesta maasta niin sullahan on myös toisen vanhemman kulttuuria mitä sitten onkaan. 

Ei kai se kulttuurillinen rikkaus pahasta ole?  Mielestäni se on vain hyvä kun oppii ymmärtämään muita kulttuureita, uskontoja ja myös maita kansalaisineen.  Vaikka mulla on kirjava tausta, niin kuitenkin olen 100% suomalainen, vaikka kotona puhutaan suomea, englantia ja espanjaa iloisen sekaisin.  Ehkä asia olisi toisin jos äitini ja isäni olisivat kiihkokansallismielisiä tai -uskovaisia, ja jos olisin muuttanut Suomeen nuoruusiässä.  Suomalaisuus on kuitenkin mun identiteettini.

Vierailija
78105/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen kanssa voi jutella? Mun ei tekis edes mieli. Ja epämukavaa ihan sekin et vastapelurin hampaat on niin huonosti hoidettu. Puhe myös epäselvää.

Mulla 55 tuuman tv ja voit vaan kuvitella miten "kivaa" katsottavaa kun Akin suu pamahtaa avoimena näytölle...

Tai Anssin. Hammaslääkärille mars molemmat hampaiden putsaukseen.

Vierailija
78106/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkotehtävät ovat kyllä aika köyhiä. Jotenkin lässy kausi. Vasta viimeisen parin viikon aikana olen nauranut joillekin hetkille. Kuten Taavi ja Pekan välisille sutkautuksille, kun Taavi aluksi piti kylähullun lakkia, Pekka vähän paniikissa. Samirilta on tullu välillä ovelan hauskoja juttuja. Jacultakin. Aika harvassa on hauskat hetket.

Oikeasti tuotantotiimi saisi uudistua seuraavalle kaudelle. Casting-tiimiin lisää heteromiehiä, sillä nyt on ilmeisesti täynnä naisia ja homoja, kun taloon valitut naiset ovat olleet, mitä ovat olleet. Käsikirjoittajien joukkoon vähän henkisesti aikuisempia ihmisiä, joilla on enemmän mielikuvitusta. Viikkotehtävät takaisin ja kunnollisia urakoita asukkaille eikä mitään parin päivän leikkikerhopyrähdyksiä. Tehtäviä, jotka kestävät aamusta iltaan eivätkä ala vasta klo 14 jälkeen ja lopu kiireellä kesken kaiken, kun tehtävätila pitää tyhjentää illan koostelähetystä varten.

Vierailija
78107/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka sanoo, että seurustelukumppaninsa pitää olla sellainen, joka innostuttaa asioista. Oliko piikki Katjalle, jonka hurjin tempaus oli se, että pyyhki huulirasvaa Pekan suupielestä?

Tuskin oli mitenkään piikki Katjalle. Jäikö jollekin mieleen, mitä muuta Pekka sanoi tässä keskustelussa? 

Pekka sanoi, että ei ole viiteen viikkoon ollut hellyyttä, siis oli kyllä oli hänellä mielessä että Katjan kanssa oli hellyyttä.  

Vierailija
78108/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullapa 60 tuuman ja kun Anssin hampaat näkyy ammottavasta suusta niin painajaisyö varma.

Vierailija
78109/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut tänään vain keittiön puolta. Onko se tehtäväalueen "sukellusretki" ollut siis pelkkää sukelluspuvussa ja räpylöissä kävelyä, ei mitään muuta? Eikö siellä ole mitään järkevämpää aktiviteettia? Miksi tuotanto on näin mielikuvitukseton?

On ollut  jotakuinkin sellaista. Jassu olisi varmaan 10 minuuttia kestänyt sitä räpylöissä kävelyä. Mahtaa olla pohkeet kipeänä joillakin. Jassu voisi perustaa hieromon loppuillaksi salaliittolaisille.

Vierailija
78110/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toi ahdin kirous on??`??  

Vierailija
78111/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku rangaistusko? kirjoitti:

Miksi Anssi syö silliä?

Sai Ahdin kirouksen, ei saa samaa illallista kuin muut. Luultavasti myös jäätelö kielletty.

minkä takia sai?????

Vierailija
78112/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue pari sivua taakse päin.

Vierailija
78113/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon asukkaat ovat keskittyneet istumaan olohuoneessa, odotellen että jotain tapahtuisi tai pitäisi tehdä. Miksi ihmeessä ei ole enää tehtäviä, jotka kestävät läpi öiden?

Vierailija
78114/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Atlantiksella oli pulloposti, jonka sai avata vasta, kun Ahti murahti. Kun se murahti, Anssi kiirehti avaamaan pullon ja sai kirouksena syödä vain perunoita ja sillejä.

Vierailija
78115/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain noista lapsia?

Vierailija
78116/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Anssin. Hammaslääkärille mars molemmat hampaiden putsaukseen.

Joku hammashullu on eksynyt nyt palstalle, mene ihailemaan  omia hampaitasi välillä, jos sulla sellaiset on.

Vierailija
78117/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Anssi ja Aki ei käy hammaslääkärissä? Oletteko huomanneet, että ei Samirillakaan hampaat ole ihan huippukunnossa, käyttää yllätyksekseni nuuskaa!

Vierailija
78118/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molluska on romaani. Värjätyn hiusten alta paistaa oma. Rahtihame päälle.

Vierailija
78119/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläin voi koski

Vierailija
78120/105262 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molluska on romaani. Värjätyn hiusten alta paistaa oma. Rahtihame päälle.

En ole ennen törmännyt romaaniin, millä on hame. Onko piirretty kansikuvaan vai onko joku kansista irrotettava koriste?

Ketju on lukittu.