Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
77241/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka osaa ärsyttää Taavia. Tuo hattu paras!

Vierailija
77242/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasse se Taavin vaihtoi Samiriin. Turha näyttää nyrpeetä nokkaa kun satutti itse Taavia eikä arvostanut tämän ystävyyttä. Nyt Taavi ei ehkä enää voi luottaa edes Lasseen, jota Taavi tuki saamatta mitään vastineeksi. 

Taavi se on ollut kylmä Lassea kohtaan. Ei edes alussa halunnut ystävystyä uusiin asukkaisiin. Lasse nyt tulee toimeen kaikkien kanssa. On luontaisesti helposti lähestyttävä. Taavi töksäyttelee Lasselle jatkuvasti kaikenlaisia ikäviä ja ajattelemattomia asioita. Ei ihme jos Lasse haluaa pikkuhiljaa vetäytyä Taavin seurasta. Voihan se olla että Taavi on jotenkin mustis kun Samir viihtyy Lassen kanssa.

Joo, jos joku mun ystävä sanoisi mulle esimerkiksi, että kuka nyt sun kanssa lähtis treffeille, niin se on jo semmonen heitto, että en näe siinä mitään hauskaa, en tiedä miesten välisestä huumorista, mutta miksi tuo miestenkään kesken olisi hauskaa?Myös silloin kun Mellu rikkoi Lassen arkun siinä näytelmätehtävässä ja Lasse suuttui Mellulle oikeasti, niin Taavi meni heti komppaamaan Mellua ja huuteli, että siinä nyt näet millaista Lassen kanssa on työskennellä. Lasse oli kuitenkin tuossa tehtävässä oikeassa ja Mellu vaan pelkästään mul*ku ja Taavilla ei ollut mitään tilannetajua tai sitten vaan halusi jostain syystä pottuilla Lasselle.

En usko, että Taavi on Lasselle mistään mustis, mutta ei vaan oikeasti arvosta sen ystävyyttä pätkääkään kun tollasia heittoja tulee jatkuvasti.

Voi hyvän aika nyt sentään. Nuo on tunteneet muutaman viikon. Lassella on ulkomaailmassa ihan oikeita ystäviä.

Ovat tunteneet 24/7 muutaman viikon samassa talossa. Kyllä siinä ehtii tuntemaan aika hyvin toisensa. Harvoin sitä ystävänsä kanssa noin kauan aikaa viettää edes vuodessa tai kahdessa ulkomaailmassa. -eri

En ymmärrä mitä merkitystä sillä edes on kauanko ovat tunteneet, mutta normaalit käytöstavat tunteva ihminen ei vaan tollasia puhu mitä Taavi Lasselle jatkuvasti paukuttaa. Taaville itselleen taas ei voi sanoa mitään kun on heti itkemässä että häntä loukattiin nyt tahallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77243/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulevaisuuden unelma-ammatti on BB-tehtävien suunnittelija.

N38

Vierailija
77244/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki katsoo vesikielellä kun Jassu kaataa punkkua sille lasiin. Veikkaan että maistuu kotosallakin viinakset.

Hyvässä kunnossahan tuo on ja vaativaa työtäkin tekee.

So? Miten se siihen liittyy?

Siihen, että viinakset maistuvat korkeintaan kohtuullisesti.

Mihin muuten Akin mahdollisesti kotona maistuneet viinakset liittyy yhtään mihinkään?

Onpas täällä persiille ammuttua porukaa kun ei oikein mistään voi keskustella niistä näistä sen syvällisemmin. Ei tämä mikään syvällisten juttujen ketju ole.

Ilkeämieliset keksityt väitteet eivät ole syvällistä keskustelua. Ei sinne päinkään. Se on perättömien puheiden levittelyä ja juoruilua. Varmaankin tutumpaa sinulle.

Vierailija
77245/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssia kyllä kiristää jatkuvasti, heittäytyisi kunnolla. Talosta vaan pois, on niin ylimielisen oloinen. Viimeksi kun häädössä olijat julkistettiin, niin hänen ilme kertoi kaiken. Ei voinut käsittää, että hänet oli äänestetty häätöön.

Vierailija
77246/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin Akin näytteille, näköjään Jassukin. Ai juma… 😂😂😂

Aki oli kyllä best!

Aki on niin nolo! Aina hirveä myötähäpeä kun juntti alkaa temmeltää. Pimpelipomit on jo niin nähty, kotiin vaan sunnuntaina.

Älä oo tylsä tosikko!

En olekaan! Rasauttaa vaan kun akin söhellyksen lisäksi se ei edes puhu suomea ;)

Niin varmaan, rzisti on rzisti vaikka voissa paistaisi. Aina ärsyttää toisenlaiset, toisenkuuloiset, vain minä itse olen oikea ja täydellinen ja kaikki haluaisivat olla niin kuin mä.

Arvaapa uudelleen.

Vierailija
77247/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jassu tehnyt ruokaa tänään ja tiskannut.

Vierailija
77248/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi on kilpailija

Vierailija
77249/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkaopas tehtävässä niin selkeästi tulee esille miten Anssi inhoaa Jassua.Kai se ärsyttää kun on tomera nainen joka pärjää siinä missä mies ehkä paremminkin.

Nuo ovat kyllä arkkiviholliset.

Alkukaudesta muistan, kun Jasmiina kertoi tuntojaan Anssista päiväkirjahuoneessa.

"Se tietää kaiken. Vaikka ei olisi edes kuullutkaan koko asiasta, niin Anssi tietää."

"Vaikka tuohon terasille tippuisi kuu, niin Anssi kyllä tietäisi mistä on kyse ja miten se tulee hoitaa pois." :D

Vierailija
77250/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen mikki rätisee hitosti, mitään muuta kuulu.

Vierailija
77251/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka, Taavi ja Anssi eivät oikein loista tällaisissa roolitehtävissä. Ottavat itsensä liian vakavasti.

No, Taavi ei ole tottunut feikkaamaan. Sellaisillehan ihmisille tällaiset roolitehtävät ovat oikein luontaisia.

Eikö sellaisille tällaiset ole huonosti sopivia?

Vierailija
77252/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Alman käyttämä "metatasolla" tässä yhteydessä tarkoittaa? En yhtään ymmärrä miten metataso liittyy siihen mistä muuten puhuu, tämä jos useamman kerran särähtänyt korvaan.

Vierailija
77253/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melodyn opeilla noiden sämpylät homehtui. Nyt aikovat säilyttää jatkossa sämpylät liinan alla eikä kelmun alla.

Vierailija
77254/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka, Taavi ja Anssi eivät oikein loista tällaisissa roolitehtävissä. Ottavat itsensä liian vakavasti.

Eilen Anssi kiukkuili, mutta tänään oli kyllä ihan hyvä. Pekka ja Taavi taas on mun mielestä just tällaisessa tehtävässä hyviä. Ja Taavi hämmentää mua, kun se on ihme kiukkuilija muuten, mutta näissä aina ihan lungi.

Taavi ollut aika kireä ohjaajien pomona.

Vierailija
77255/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkaopas tehtävässä niin selkeästi tulee esille miten Anssi inhoaa Jassua.Kai se ärsyttää kun on tomera nainen joka pärjää siinä missä mies ehkä paremminkin.

Mutta onko Jasminan ihan pakko huutamalla puhua.

Tulee hänen olemuksestaan mieleen Pekka Puupään vaimo Justiina.

Vierailija
77256/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Häätönen sanoo joka kerta että "Nyt käydään pienellä katkolla"? Kyllä toimittajan tulisi osata puhua vähän useammilla tavoilla.

Vierailija
77257/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Taavi ei ole tottunut feikkaamaan. Sellaisillehan ihmisille tällaiset roolitehtävät ovat oikein luontaisia.

Niin se oli epäselvästi ilmaistu, tarkoitin että siitä ketkä tällaisessa tehtävässä loistavat, voi päätellä ketkä ovat ehkä muutenkin tottuneet vähän esittämään ja vetämään roolia. Taavi ei ainakaan ole feikki, samaa ei voi kaikista sanoa. 

Vierailija
77258/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks lasse aina sanoo taavii isäksi

Se oli alkuun bro, jostain syystä muuttui isäksi ja siitä Taavi ei tykkää. Siksi sanoi eilen Lasselle, että mä en ole sun isäsi. Voi olla yksi syy miksi noiden kahden välit viileni. En mäkään haluais, että mua ees läpällä sanottais kaverini isäksi jos ollaan about samaa ikäluokkaa. Taavi on Lasse 13 vuotta vanhempi eli ei voisi olla sen isä.

Vierailija
77259/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se oli epäselvästi ilmaistu, tarkoitin että siitä ketkä tällaisessa tehtävässä loistavat, voi päätellä ketkä ovat ehkä muutenkin tottuneet vähän esittämään ja vetämään roolia. Taavi ei ainakaan ole feikki, samaa ei voi kaikista sanoa. 

Taavi nimenomaan on feikki, oikein feikkien feikki!

Vierailija
77260/105262 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks lasse aina sanoo taavii isäksi

Se oli alkuun bro, jostain syystä muuttui isäksi ja siitä Taavi ei tykkää. Siksi sanoi eilen Lasselle, että mä en ole sun isäsi. Voi olla yksi syy miksi noiden kahden välit viileni. En mäkään haluais, että mua ees läpällä sanottais kaverini isäksi jos ollaan about samaa ikäluokkaa. Taavi on Lasse 13 vuotta vanhempi eli ei voisi olla sen isä.

Ja lisäksi taavi muutenkin on ihminen jolle on ikääntyminen vaikea paikka, niin ei tietenkään kestä tuollaista. 

Ketju on lukittu.