Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasse se Taavin vaihtoi Samiriin. Turha näyttää nyrpeetä nokkaa kun satutti itse Taavia eikä arvostanut tämän ystävyyttä. Nyt Taavi ei ehkä enää voi luottaa edes Lasseen, jota Taavi tuki saamatta mitään vastineeksi.
Taavi se on ollut kylmä Lassea kohtaan. Ei edes alussa halunnut ystävystyä uusiin asukkaisiin. Lasse nyt tulee toimeen kaikkien kanssa. On luontaisesti helposti lähestyttävä. Taavi töksäyttelee Lasselle jatkuvasti kaikenlaisia ikäviä ja ajattelemattomia asioita. Ei ihme jos Lasse haluaa pikkuhiljaa vetäytyä Taavin seurasta. Voihan se olla että Taavi on jotenkin mustis kun Samir viihtyy Lassen kanssa.
Joo, jos joku mun ystävä sanoisi mulle esimerkiksi, että kuka nyt sun kanssa lähtis treffeille, niin se on jo semmonen heitto, että en näe siinä mitään hauskaa, en tiedä miesten välisestä huumorista, mutta miksi tuo miestenkään kesken olisi hauskaa?Myös silloin kun Mellu rikkoi Lassen arkun siinä näytelmätehtävässä ja Lasse suuttui Mellulle oikeasti, niin Taavi meni heti komppaamaan Mellua ja huuteli, että siinä nyt näet millaista Lassen kanssa on työskennellä. Lasse oli kuitenkin tuossa tehtävässä oikeassa ja Mellu vaan pelkästään mul*ku ja Taavilla ei ollut mitään tilannetajua tai sitten vaan halusi jostain syystä pottuilla Lasselle.
En usko, että Taavi on Lasselle mistään mustis, mutta ei vaan oikeasti arvosta sen ystävyyttä pätkääkään kun tollasia heittoja tulee jatkuvasti.Voi hyvän aika nyt sentään. Nuo on tunteneet muutaman viikon. Lassella on ulkomaailmassa ihan oikeita ystäviä.
Ovat tunteneet 24/7 muutaman viikon samassa talossa. Kyllä siinä ehtii tuntemaan aika hyvin toisensa. Harvoin sitä ystävänsä kanssa noin kauan aikaa viettää edes vuodessa tai kahdessa ulkomaailmassa. -eri
Ohhoh, hlökunnasta joku kutsui turistivieraita tyhjäpäiksi. Hyvästi kauppasekunnit. Kukas se oli?
Vierailija kirjoitti:
Sami taitaa olla vaikea immeinen talon ulkopuolella. Kuulostaa siltä.
Siellä myyjät tykittää ääniä Samille joka sunnuntai. Saavat olla hetken rauhassa.
Keittiö henkilökunta nimitteli vieraita tyhjäpäiksi, vieraat kuuli ja pahoittivat mielensä. Baha moga!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä harjoittelen tota kreikkalaista tanssia yhdessä poikien kanssa :-D
Laiskat nynynaiset teettää miehellä ruoat. Kyllä sitten maistuu. Arvostellaan kyllä. Aikas noloa.
Nykyään nuorilta naisilta vaaditaan todella paljon. Jokainen nuori nainen saa tukeni.
Toista se oli sinun iässäsi. Kotona vain passasit ukkoasi.
Suomessa on jo 50 vuotta miehet laittaneet ruokaa ja hoitaneet lapsia. En ainakaan tunne ketään (paitsi joitain mm.naisia), jotka olisivat vielä olleet passaamassa miehiään kotona. Ja tunnen aika paljon naisia.
Ja jos joku valitsee passata miestään, niin miksi sitten ei saisi niin tehdä.
Mies pesee ikkunat ja imuroi ja matot pesee ulkona kesällä plus auton huolehtii, tekee remontit jne
Vierailija kirjoitti:
Joo taloyhtiön kokouksissa häneen menee varmaan hermot. Kertoi itse, että oli vaatinut lenkkisaunat auki korona-aikana ja on riidellyt autopaikasta. Sami inttää niin pitkään, että vastapuoli luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen lämmennyt ekaa kertaa Samille nyt tässä kirjakerhon aikana. Minua hymyilyttää sen heitot. Tykkään myös Samin naurusta.
Anssi on hyvä kokki. Tekee ruokaa ilman ylimääräistä draamaa. Oikein paistaa kaikki, jos muutkin saavat. Ei ne pihvit Taavin lompakosta mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska tuo kirjakerhon salaisuus ja pimeä puoli. Tuo lisää syvyyttä heidän tarinaan.
Olettavat olevansa viimeisellä matkallaan vapaalla jalalla, jos ei sitten uusia passeja järjesty Kreikan katukaupasta. Jari löytynee kirjakerhon kirjaston tiloista, hajun perusteella.
Minulta on mennyt tämä ihan ohi, kun olen katsonut tänään vähän hompsien tuota 24/7. Kehtaatteko avata tätä taustatarinaa tarkemmin?
Alkaa mennä hermo kyllä tuohon Samiin jo. Retriitti loppui, mutta silti inttää ja vänkää ettei voi ottaa pullaa vastaan. Muut yritti olla kivoja.
Ehkäpä rakkaus kestää. Mutta rakastunut uulemma jo Naantalista asti ja kaikki on niin ihanaa, niin ihanaa oi että. Eikö kellään soita hälytyskelloja?
Taavin pitää rentoutua tässä tehtävässä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Lassella? Ollut jotenkin kauhean vaisu.
On oma tylsä itsensä? Jäätyy, kun ajattelee, että istuu samassa pöydässä kahden huippusuositus asukkaan kanssa (Sami, Aki), joille ei kehtaa flirttailla ja Samirin kanssa ei kehtaa aloittaa, kun sitten sekin menee suosiossa ohi.
Lasse tarvitsee näköjään oikeasti jonkun jolle vähän vilkutella silmää ja heittää kevyttä läppää. Muu on sitten sellaista yliyrittämistä ja vain mökötystä. Tuollainenhan se oli kuhnuritehtävässäkin.
Ja noin yleisesti: tämän vuoden sakki on kyllä poikkeuksellisen huumorintajutonta porukkaa tai niiden kemiat eivät vain mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko Jassu kovempaa kuin muut, koska hänen äänensä kaikuu kaikkien muiden yli ja vaikka ei ois mitään sanottavaa, niin käyttää paljon KYLLÄ-sanaa joka välissä yms. lisäsanoja, joita toistaa. Ei hyvä.
Jassu puhuu koko ajan kimeällä kirkkaalla ja kovalla äänellä. Toistaa jonnin joutavia yhtenään. KYLLÄ!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo taloyhtiön kokouksissa häneen menee varmaan hermot. Kertoi itse, että oli vaatinut lenkkisaunat auki korona-aikana ja on riidellyt autopaikasta. Sami inttää niin pitkään, että vastapuoli luovuttaa.
Ei välttämättä. Toisinaan Sami inttää itsensä uuvuksiin ja sitten tulee itku.
Akin tee se itse-maskottinurkkaus ja vatsamaalaus kirvoitti kyllä naurut.
Minkähän takia Samirin niskasta riippuu joku hintalapun näköinen pahvilippunen?
Alkaa jo nää tuotantovitsit vähän itseäkin väsyttää, mut pakko kuitenkin kysyä, et ei kai tuo oo joku paita, jonka ne aikoo vielä palauttaa?
Miksihän Samirin paidasta roikkuu niskassa lappu, meinaakohan tuotanto palauttaa paidat tehtävän jälkeen takaisin kauppaan? 😁
Vierailija kirjoitti:
Keittiö henkilökunta nimitteli vieraita tyhjäpäiksi, vieraat kuuli ja pahoittivat mielensä. Baha moga!
Kostopilakuvat oli ihan hauskoja. Toivottavasti pääsee instaan.
Aki kaataa puita siat pääsee karkuun idiootti.. Katsos kun isolla metsäkoneella ajelee niin hampaat panee kali kali se on se tärinä.