Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Jasmiina 😂😂😂😂
Kiroilee kun joku ylä-asteen teinityttö välitunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Äänestetään kehitysvammaisen oloinen Pekka pois talosta. Pääsee terapiaan.
Paljon normaalimmalta hän vaikuttaa kuin 90% tälle foorumille kirjoittelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Toi Minna ei muuten näytää päivääkään ikäistään nuorenmmalta. Tää on taas näitä, jotka kuvittelee itsestään liikoja
Tyypillinen suomalainen kroppa. Lyhyet jalat ja levee perse.
Vierailija kirjoitti:
En halua että Pasi ja Anssi tippuu.
No sitten kannattaa varmaan äänestää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Juristi-Katja, 35, kun tulit BB-taloon kertomaan koko Suomelle pitäväsi perseseksistä.
Tuskin yksikään tuomari oikeudessa voi olla ajattelematta Katjaa pylly pystyssä oikeudenkäyntien aikana.
Kyllä sinunkin työkaverisi harrastavat seks*ä, sukulaisesi ja kaverisi. Äitisi voi nauttia piiskaamisesta ja pomosi kiihottuu jalkojen nuolemisesta. Mieti sitä.
Kukin tehköön mitä haluaa (lain rajoissa), mutta pitääkö kaikki kertoa julkisesti? Mitä siitä kertomisesta saa?
Otatkohan sinä tämän ohjelman nyt vähän liian raskaasti. Etkö samalla logiikalla ihmettele, miksi kukaan ylipäätään lähtee tuonne tai miksi tätä ohjelmaa katsotaan? MIksi peliin osallistumisella pitäisi olla jotenkin syvällisempi merkitys kuin vaikka viikkotehtävän suorittamisella? Ei kenenkään tarvitse sinulle selitellä, miten vapaa-aikaansa viettää.
Ihmettelen ihan yleisellä tasolla sitä, mitä seksielämästään kertomisella kuvitellaan saavutettavan, tapahtui se kertominen sitten BB:ssä, jossain lehdessä tai kaveripiirissä. Kuvitellaanko, että nyt minua pidetään voimaantuneena kun kerron pitäväni anaalista, bondagesta tms tai kerron, kuinka monen kanssa olen maannut? En kertakaikkiaan ymmärrä.
Sinulle taitaa sosiaalinen kanssakäynti olla melko vierasta, jos et ymmärrä, mitä sillä saavutetaan, että osallistutaan peliin.
Jokainen noista on tuolla rahan ja julkisuuden perässä.
No niin, siinä sinulle vastaus. Lopeta katsominen, jos ahdistaa.
Ei ahdista yhtään, hyvillä mielin katson. Kiitos huolenpidostasi.
toivottavasti palataan normaaliin häätöön ensi viikola. mua kiinnostaa äänten perustelut ja sit vaan 2 äänestykseen.
Mehmet, Ville, Aki, Sami, Laura R. ja Katja. Siinä minun finaaliväki. Joku heistä voittaa koko BB:n.
Ja jälleen kerran Justiinalla meni hermot.Kun ei onnistunnut peruuttamminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ihme jankkaamista Katjasta.
Hän ei ole nyt töissä, vaan on osallistunut vapaa-ajallaan viihdeohjelmaan. Ei hän varmaan töissä asiakkaille kerro seksiasioistaan, tosin tätähän emme voi tietää. Muun ulosannin perusteella sanoisin kuitenkin, että Katja vaikuttaa erittäin mukavalta ja viisaalta ihmiseltä, joka varmasti osaa hoitaa työnsä erittäin ammattimaisesti ja asiallisesti. Hän vaikuttaa myös kovin empaattiselle ihmiselle.
Minusta on todella väärin ja ihmeellistä miten ihmiset takertuvat tällaisiin asioihin, kuten seksuaalisuuteen, mikä ei kerro itse ihmisestä juuri mitään. Mitä haottaa siitä on, että lakifirman asiakkaat tietävät hänen nyt pitävän myös anaaliseksistä?? Muutamien mainitsema slut-shaming nousee mieleen... Miski tämäkin on syy muille ihmisille pahoittaa mielensä? Tieto Katjan mieltymyksistä tuskin liikauttaa sinun maailmaasi millään tavalla. Jos et kestä tällaista katsoa tai kuulla, sulje BB.
Joku kehtasi vielä verrata Katjaa viimekauden Siniin... Kyseessähän on aivan erilaiset ihmiset. Sini käyttäytyi tökerösti muita kohtaan, mikä mielestäni ehkä vaikutti hänen uraansa. Katjahan ei ainakaan toistaiseksi ole ollut mitään muuta kuin mukava kanssa-asujiaan kohtaan. Älykkäitä ja ymmärtäviä keskusteluja on talossa käynyt muiden kanssa. Hänen mieltymyksensähän ei tähän liity millään tavalla.
Asioista puhuminen, oli asia sitten mitä tahansa seksiasennoista lempiruokaan tai säähän, on ihan normaalia. Olisi hyvä, että kaikesta voi puhua ilman, että joutuu leimatuksi tai hyljeksityksi mieltymyksensä takia. En minäkään vihaa ihmisiä, jotka tykkäävät etanoista tai sadesäästä.
Lisäisin vielä tähän loppuun, että oikeastaan olen itsekin hieman estynyt ihminen. Itse en ehkä olisi lähtenyt puimaan seksiasioitani koko kansan edessä... Mutta en myös todellakaan aio tuomita tai leimata ketään muuta, joka näistä asioista haluaa ja uskaltaa puhua. Katjan mieltymysten tietäminen kun ei ole minulta, tai keltään muultakaan mitään pois. Jos ei kiinnosta, tai ei kestä kuulla tällaisia asiota, niin kannattaa laittaa se telkkari kiinni.
Jaksoit itse jankata ketjun pisimmän postauksen.
Todellakin, koska asia on tärkeä ja halusin yrittää saada ihmiset miettimään. Miksi muiden pitää itkeä täällä, jos toinen tykkää anaalista ja sattuu tämän kertomaan totuus vai tehtävä -peliä pelatessaan?
Samaa mieltä tosin olen useiden muiden postaajien kanssa. Ihmiset on ihan älyttömän typerää porukkaa. 90% ihmiskunnasta on ihan p**seestä.
Jos sinua ärsytti lukea superpitkää jankkausromaaniani, niin pliis, skippaa seuraavan kerran.
Pidät 90 prosenttia ihmisistä typeränä. Et taida kuitenkaan itse mieltää kuuluvasi tähän 90 prosenttiin? Pidätkö yleisestikin kaikkia eri mieltä kanssasi olevia "typerinä" ja he ovat "p*erseestä" ?
Mitenkäs se menikään, että 90% kaikesta on roskaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös viime vuoden setämies Marko ollut kanssa perheellinen ja vielä varattu? Talossa kuolasi parikymppisten perään ja haaveili teineistä. Ei kukaan ollut sitä murhaamassa täällä. 😁
Ei edes Ellaa vihattu näin paljon vaikka puhui jatkuvasti paskaa muiden selän takana...
Siis millä tavalla talossa kuolasi parikymppisten perään?
Hitto mitä junttikansaa te ootte, ei taas joku uus juntti voita tätäkin... Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Peppi tippua. Ei saa enää millään kiinni poikia.
Tässä huomaa kuinka sovinistinen maa tämä Suomi on. Naiset tiputetaan taas ekana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
86-14 katsojajakaumalla naiset äänestävät naiset ulos yksi toisensa jälkeen niin kuin viime vuosina on nähty.
Miten niin? Kyllä minä olen äänestänyt aina jonkin ihan muun perusteella kuin sukupuolen.
On tutkittu tosiseikka, että naiset suosivat lievästi MIESehdokkaita esim. politiikan vaaleissa. Ja miehet suosivat MIEHIÄ.
Aha. Onko nämä politiikan vaalit? Onko näissä tutkimuksissa otettu huomioon myös se, että suurin osa ehdokkaita on miehiä?
Tietenkin on otettu. Muutenhan ei olisi kysymys tieteellisestä tutkimuksesta. Naiset ovat heikommassa asemassa BB:ssä, koska suurin osa katsojista on naisia ja he suosivat äänestyksissä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mehmet, Ville, Aki, Sami, Laura R. ja Katja. Siinä minun finaaliväki. Joku heistä voittaa koko BB:n.
AHAHHAAA!! Samilla ei oo mitään mahiksia ainakaan. Toivottavasti ei Aki tai Melodykaan oo finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa on talon hengetär vaikka ei ole penaalin terävin kynä. Siinä on jotain samaa henkeä kuin BB Nonassa. Ennemmin Pippa talossa kuin Anssi.
Pippa on vastenmielinen, sen kertoo hänen juttunsa siitä missä porukoissa pyörii ja mistä haaveilee, vaikuttaa kylmältä ihmiseltä, ei uskoisi että on 8 lapsen äiti, tuntuu täysin välinpitämättömältä ja kaikki elämän pimeä puoli kiehtoo.
Aivan. Todella paljon voi päätellä siitä missä porukoissa joku pyörii vaikka yrittää esittää normaalia.
😉 En ole tietoinen, missä porukoissa on pyörinyt, mutta se asia on ainakin varma, ettei hänellä ole ollut mahdollisuutta ns. normaaliin lapsen/nuoren naisen elämään, siten miten me jotka olemme saaneet/voineet valita itsekin monia asioita. Kulku on ollut naimisiin, lapsia kahdeksan. Ei ole ollut mahdollista itse valita mm. ehkäisyä. Kun ihminen vapautuu ja pääsee itse päättämään asioistaan vaikkakin hänen kohdallaan erittäin niukoissa oloissa/rahoissa. Annan valtavasti arvoa hänen opiskelussa menestystä. Ei mikään tyhjäpää kyseessä. Hän lähti täysin tuntematonta kohti ja olisi voinut käydä huonostikin, mutta onneksi ei niin tapahtunut. Harmi mikäli häädetään talosta. ☺︎
Aha. Onko nämä politiikan vaalit? Onko näissä tutkimuksissa otettu huomioon myös se, että suurin osa ehdokkaita on miehiä?