Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Lasse ja Minna on niin ihania. Rakkaus on kaunista.
Ihana Aki, taisi kyllä yllättyä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä se Minna taas kertoo, Taaville että ensimmäisenä menee panemaan, kun pääsee talosta ulos ja on nyt jo tulossa hulluksi. Mitä tuo nainen tekee tuolla talossa? Luuliko menevänsä johonkin temppareihin vai?
Kuvottava ämmä, luulee olevansa lapseton parikymppinen vissiin.
Ajattelisi edes minuutin lapsiaan.
Hyi hitto.Taidat olla joku rupsahtanut valaan kokoinen perheenäiti kun noin paljon katkeroituttaa. Olet varmaan naimisissa jonkun vanhan kaljamahaisen äijän kanssa. 😉
Joo, oon todella katkera ja kateellinen minnalle, suurin unelmani on aina ollut mennä laahustamaan silmäpussit roikkuen Bb:iin munahaukkailemaan ja nolaamaan lapseni. Tämä on kuule ihan kamalaa, haluaisin niin olla tuo munaminna. 😭
Meh. Tylsää. Toivottavasti Akilla ei nouse pissa päähän.
Anssi oli varma että aki tippuu tänään 😂
Eii... Aki on epäkiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Aki on paras, muut ärsyttää
Niin just! Ei kannata puhua mitään, niin ei ärsytäkään ketään.
En ymmärrä tuon akin suosiota.
Onpa kyllä toksinen täti tämä Pippa. Ennen suoran lähetyksen alkua viimeksi naureskeli lyhyille miehille, ja sitä ennen on tainnut halveerata ihmisiä vähän joka suunnasta. Millähän meriiteillä tuollainen parasta ennen -päiväyksen ylittänyt muori arvostelee yhtikäs ketään? Auta armias jos joku 50v setämies olisi sanonut että ei pane enää lihavia naisia...
Nooo Akin aika tulee vielä. Ei voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
86-14 katsojajakaumalla naiset äänestävät naiset ulos yksi toisensa jälkeen niin kuin viime vuosina on nähty.
Miten niin? Kyllä minä olen äänestänyt aina jonkin ihan muun perusteella kuin sukupuolen.
On tutkittu tosiseikka, että naiset suosivat lievästi MIESehdokkaita esim. politiikan vaaleissa. Ja miehet suosivat MIEHIÄ.
Heti alkoi Pekka analysoimaan miksi Aki on turvassa xD
Pippa kotiin! Ens viikolla Aki.
Anssi on ihan tyttäreni poikakaverin näkönen. Tai no anssilla on huonommat hampaat.
Lassella taitaa raksuttaa päässä. "ahaa, yleisö tykkääkin Akista". Alkaako porukka nuoleskelemaan Akia. Kaikki tuntuu olevan niin kiusaantuneita aina kun Aki puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee aina maku kun yhtä asukasta aletaan hyysäämään. Tänä vuonna se on valitettavasti Aki. Toivottavasti sama tympeä meno ei jatku koko loppukautta.
Kylläpä meni tunteisiin sulla
Toi Minna ei muuten näytää päivääkään ikäistään nuorenmmalta. Tää on taas näitä, jotka kuvittelee itsestään liikoja
Mitä tuo Sanni saa tuollaisia hirnumiskohtauksia? ihan sekasin..
Mulla menee aina maku kun yhtä asukasta aletaan hyysäämään. Tänä vuonna se on valitettavasti Aki. Toivottavasti sama tympeä meno ei jatku koko loppukautta.