Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Harmittelun jälkeen Pekka totesi että pääseehän hän ehkä näkemään leffan jo huomenna, jos tänään häädetään. Heti perään kuitenkin mietti ettei välttämättä jonkun leffan katsominen olisi ensimmäisenä mielessä kun pääsee talosta ulos
Melodylla monologi menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun leffan nimi selvisi, Jassu sanoi selvästi pahoillaan, että Pekka ois niin tykännyt tästä. Symppis Jassu. <3
Symppis Jassu ei oo sit kuunnellu Pekkaa yhtään, kun Pekka on monta kertaa sanonut ettei katso edes Syke sarjaa ja kertonut perustelutkin sille.
Mitähän sinä olet kuunnellut? Just Pekka harmitteli että olisipa päässyt näkemään ja että harmittaa.
Missä harmitteli? Sinun mielikuvituksessa tapahtunutta ei lasketa talon tapahtumaksi.
Kamera 1 klo 17.09.
Pekka: Mikä leffa, onko Titanic?
Taavi: Syke-hätätila
Pekka: Niin se uus elokuva? Vitsi mää oon vähä kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus kun tuo Melody ei voi yhtä ainutta keskustelua käydä ilman englannin kieltä. Ja kaiken lisäksi hän osaa sitä paljon huonommin kuin esim minä. Käyttää vääriä fraaseja ja taivutukset ihan päin honkia.
Eikä Mellu ole ainoa, vaan tällaisia tyyppejä on aika monta ainakin pääkaupunkiseudulla. Ja se on jotenkin kummallista ja hupaisaa. Enpä ole juuri törmännyt ruotsinkieliseen henkilöön, joka suoltaisi puheensa lomaan jatkuvasti ruotsinkielisiä lauset, du vet? Till exempel om vi pratar om musik eller filmer. Tai venäjää taitavaa heittämässä jatkuvasti venäjänkielistä matskua, ya lyublyu smotreth Tom Hardy, tu znaesh? Tai vastaavasti saksaa, ranskaa jne.
Jos olisin Taavi heittelisin vironkielisiä lauseita joka paikkaan keskustellesani Mellun kanssa. Luulen Taavin osaavan myös venäjää jonku verran, niin niitäkin lauseita voisi nakkailla. Ville heittelemään saksan kielen lauseita.
Kun Andte voitti bb:n aikoinaan, hän ei tainnut montaakaan saamenkielen sanaa puhua, vaikka se hänen äidinkielensä on. Muistan joikhaamisen lapinpuvussa pihalla.
Joopa joo. On tullut jo selväksi, että Mellu on väärän näköinen ja kokoinen, huono kokki, käskyttäjä, liian kova ääni, kävelee oudolla tavalla, ahne, töykeä ja poikaystävälläkin on akne. Hyvä kun kerroit, että vielä puhuukin väärällä tavalla.
Olisko vielä muuta? Hengittääkö liian paljon kerralla ilmaa sisäänsä tai puristaa hammastahnatuubia väärällä tavalla?
Syö ainakin liian paljon. Ja määräilee muita, on tosi töykeä osalle asukkaista, jopa ilkeä. Hyvä jos lähtee, vapautuu tunnelma ja asukkaat talossa, tulee rento loppukausi
Miksi toistat jo näitä lueteltuja asoita. Kysymys kuului, että onko vielä jotain muuta. Purista oikein kovasti, jospa saisit tulemaan jotain uutta asiaa.
Miten Jassun yleis sivistys on noin heikko moneesa asiassa. Eikö seuraa maailman menoa, ja ole kiinnostunut laajemmin asioihin. Kyselee niin tyhmiä, jotka pitäisi olla itsestään selvää.
Ja vielä Pekka jatkaa: Ai vitsi, olis ollut kiva päästä katsomaan. Mää siis seuraan.. katon sitä Syke-sarjaa nii ..
Koko leffaseurue vois lähteä mun puolesta tänään kotiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jessus kun tuo Melody ei voi yhtä ainutta keskustelua käydä ilman englannin kieltä. Ja kaiken lisäksi hän osaa sitä paljon huonommin kuin esim minä. Käyttää vääriä fraaseja ja taivutukset ihan päin honkia.
Eikä Mellu ole ainoa, vaan tällaisia tyyppejä on aika monta ainakin pääkaupunkiseudulla. Ja se on jotenkin kummallista ja hupaisaa. Enpä ole juuri törmännyt ruotsinkieliseen henkilöön, joka suoltaisi puheensa lomaan jatkuvasti ruotsinkielisiä lauset, du vet? Till exempel om vi pratar om musik eller filmer. Tai venäjää taitavaa heittämässä jatkuvasti venäjänkielistä matskua, ya lyublyu smotreth Tom Hardy, tu znaesh? Tai vastaavasti saksaa, ranskaa jne.
Jos olisin Taavi heittelisin vironkielisiä lauseita joka paikkaan keskustellesani Mellun kanssa. Luulen Taavin osaavan myös venäjää jonku verran, niin niitäkin lauseita voisi nakkailla. Ville heittelemään saksan kielen lauseita.
Kun Andte voitti bb:n aikoinaan, hän ei tainnut montaakaan saamenkielen sanaa puhua, vaikka se hänen äidinkielensä on. Muistan joikhaamisen lapinpuvussa pihalla.
Joopa joo. On tullut jo selväksi, että Mellu on väärän näköinen ja kokoinen, huono kokki, käskyttäjä, liian kova ääni, kävelee oudolla tavalla, ahne, töykeä ja poikaystävälläkin on akne. Hyvä kun kerroit, että vielä puhuukin väärällä tavalla.
Olisko vielä muuta? Hengittääkö liian paljon kerralla ilmaa sisäänsä tai puristaa hammastahnatuubia väärällä tavalla?
Syö ainakin liian paljon. Ja määräilee muita, on tosi töykeä osalle asukkaista, jopa ilkeä. Hyvä jos lähtee, vapautuu tunnelma ja asukkaat talossa, tulee rento loppukausi
Miksi toistat jo näitä lueteltuja asoita. Kysymys kuului, että onko vielä jotain muuta. Purista oikein kovasti, jospa saisit tulemaan jotain uutta asiaa.
Melodyhän siellä puoliammattimaisesti etsii muista virheitä. Hänkään ei kuitenkaan ole virheetön, joten tässä nyt vaan joku näyttää yrittävän avittaa häntä siinä tärkeimmässä, eli itsensä kehittämisessä.
Ehkä muutkin ympärillä alkavat suoriutua paremmin, jos ei tarvitse astella munankuorilla?
t. Eri
Kyllä tän päivän tehtävä oli oikeasti hauska. Niin huikeita ilmeitä ja yritystä. Ja toi pullajuttu oli hyvä!!!
Vierailija kirjoitti:
Melody hieno naisellinen nainen..polttaa 3 tupakkaa ketjussa..joka toinen sana on v..u
Samaa ihmetelly.
Mällö luettelee 100 biisiä miten rakastaa just sitä, blaa blaa blaa. Lopettakaa tuo yksinpuhelu ja mujetsu ulos, tack.
Eikö isoveli vois näyttää muuta kuin Melodya. En jaksais. Nukkuuko isoveli?
"Apparently it's a thing. On kahdenlaisii ihmisiä."
Ei Melody, se ei ole mikään "juttu". Joillakin ihmisillä vain on enemmän listoja spotifyssa kuin toisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir, Lasse ja Taavi eivät taoda Akia seuraansa kaivata. Paha siihen on sitten tunkeutua.
Sami taas ei taida kaveria kaivatakaan, tai ei ainakaam enää, kun Katja lähti. Katjan perässähän Sami aina hiihteli, vähän rasittavuuteenkin asti, ja nyt kun väki on vähentynyt, Sami on yksinäinen susi.
En mä tosin erityisesti näe Akin mitenkään porukoituneen supertiiviisti Pekan ja Anssinkaan kanssa. Sitä vaan jutustelee asioista sellaisten kanssa, jotka vaivautuvat vastaamaan..
Hyvin sanottu, just näinhän se käytännössä taitaa olla. Mua on häirinny pitkin kautta, kun monissa tilanteissa kun Aki aloittanut keskusteluja, niin tyypit ehkä vastaa lauseella parilla, mutta ei jatka juttua mitenkään, puhu enempää tai kysy takaisin. Sellaista sosiaalista kyvyttömyyttä ja haluttomuutta monilla.
On se raskasta kun Akilla tulee muutama sana minuutissa ulos.
En mäkään jaksais Akin kans jutella. Raskasta juttuseuraa.
Ei ole raskasta,täytyy vaan kuunnella
Näinpä. Talon tylsimykset on jäämässä finaaliviikolle, jota ei varmasti kovin moni viitsi seurata 247:sta ainakaan. Siellä sitten pönöttää Aki tupakkapaikalla, Sami käkättää jossain nurkassa ja Samir käy vähän kuntoilemassa ja joutuu ruokkimaan tylsimyskaverinsa porilaisilla, kun näistä ei kumpikaan osaa ruokaa tehdä, tai viitsi. Kukaan ei puhu mitään, ellei Akille pari kertaa viikossa anneta kaljaa, niin tulee kontenttia.
Olen seurannut tässä muutaman tunnin talon tapahtumia ja sinä aikana Aki on keskustellut Jassun kanssa, kun tämä laittoi itseään peilien edessä (sitten Jassu lähti katsomaan leffaa), Aki siirtyi pelaamaan mailapeliä Samin kanssa, johon suunnitteli radan, hävisi vissiinkin ensimmäisen kerran yhden peleistä, nyt tekee ruokaa Pekan kanssa. Tämäkö on sitä 'pönöttämistä tupakkipaikalla'?
Aki laittoi pastaveden kiehumaan ja aukasi kalapurkit, siinä kaikki. Tässä välissä Pekka oli jo tyhjentänyt tiskikoneen ja laittanut likaiset tiskit koneeseen sekä siistinyt pöydän. Aki on ottanut "oppia" edellisiltä kausilta ja osallistuu vähiten ruuan tekemiseen sekä siivoomiseen. Hänellä ei ole oma-aloitteisuutta eikä kyllä tuo kontenttia taloon, jos tuo tapa jatkuu, niin mielistelemällä ei välttämättä pärjää tai yksittäisillä "revityksillä" paljubileissä yms. Kotiinlähtö voi häämöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samir, Lasse ja Taavi eivät taoda Akia seuraansa kaivata. Paha siihen on sitten tunkeutua.
Sami taas ei taida kaveria kaivatakaan, tai ei ainakaam enää, kun Katja lähti. Katjan perässähän Sami aina hiihteli, vähän rasittavuuteenkin asti, ja nyt kun väki on vähentynyt, Sami on yksinäinen susi.
En mä tosin erityisesti näe Akin mitenkään porukoituneen supertiiviisti Pekan ja Anssinkaan kanssa. Sitä vaan jutustelee asioista sellaisten kanssa, jotka vaivautuvat vastaamaan..
Hyvin sanottu, just näinhän se käytännössä taitaa olla. Mua on häirinny pitkin kautta, kun monissa tilanteissa kun Aki aloittanut keskusteluja, niin tyypit ehkä vastaa lauseella parilla, mutta ei jatka juttua mitenkään, puhu enempää tai kysy takaisin. Sellaista sosiaalista kyvyttömyyttä ja haluttomuutta monilla.
En mäkään jaksais Akin kans jutella. Raskasta juttuseuraa.
Ei ole raskasta,täytyy vaan kuunnella
Entäpä, jos itseä ei kiinnosta keskustella Akin kanssa metsätyökoneista, vaan itseä kiinnostavista asioista, miten mahtaisi keskustelu sujua. Loppuisiko lyhyeen. Ei se ole keskustelua, jos vaan kuuntelee, pitää myös osata osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Mällö luettelee 100 biisiä miten rakastaa just sitä, blaa blaa blaa. Lopettakaa tuo yksinpuhelu ja mujetsu ulos, tack.
Voi he..... I, että tuolla melonilla on itsetunto kohdillaan. Musatietäjä, v...n hyvä. Ei jaksa kuunnella, joten ULOS! Jos meloni lentää ulos niin minä pistän tanssiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koko leffaseurue vois lähteä mun puolesta tänään kotiin :)
Paitsi Jassu. Mutta Taavi ja Lasse sais painua kyllä jo pikku hiljaa mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miten Jassun yleis sivistys on noin heikko moneesa asiassa. Eikö seuraa maailman menoa, ja ole kiinnostunut laajemmin asioihin. Kyselee niin tyhmiä, jotka pitäisi olla itsestään selvää.
Olisiko tähän jotain kontekstia? Jassu ei ole ollut tuntiin ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun leffan nimi selvisi, Jassu sanoi selvästi pahoillaan, että Pekka ois niin tykännyt tästä. Symppis Jassu. <3
Symppis Jassu ei oo sit kuunnellu Pekkaa yhtään, kun Pekka on monta kertaa sanonut ettei katso edes Syke sarjaa ja kertonut perustelutkin sille.
Mitähän sinä olet kuunnellut? Just Pekka harmitteli että olisipa päässyt näkemään ja että harmittaa.
Missä harmitteli? Sinun mielikuvituksessa tapahtunutta ei lasketa talon tapahtumaksi.
Kamera 1 klo 17.09.
Pekka: Mikä leffa, onko Titanic?
Taavi: Syke-hätätila
Pekka: Niin se uus elokuva? Vitsi mää oon vähä kateellinen.
Niin? Pekka haluaa vain niitä herkkuja ja tekemistä taloon. Ei varsinainen Syke elokuva ole hänelle mikään tärkeä tai kateuden kohde.
Ehkä ei kiinnosta, minä kyllä tiedän tuon sarjan vaikka en ole ikinä yhtäkään jaksoa katsonut.