Häpesin miehen takia silmän päästäni
Otin asian puheeksi miehen kanssa tässä eräänä päivänä ja hän oli sitä mieltä, että kyllä hänen kuuluu saada juoda ja paljon, ja että onhan ne hänenkin juhlat ja hänelläkin pitää saada olla hauskaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitkä juhlat oli kyseessä? Miehen synttärit?
Häät, jotka menivät penkin alle.
ap
Ei toisen ihmisen takia tarvitse koskaan hävetä. Toinen vastaa itsestään täysin.
Vierailija kirjoitti:
Ei toisen ihmisen takia tarvitse koskaan hävetä. Toinen vastaa itsestään täysin.
Sinun mielipiteesi. Itse olen kokenut myötähäpeää ja se on melko inhottava tunne
Jos ei itse tajua hävetä, on tosi tollo tyyppi. Siis hauskaa vain humalassa?
Otan osaa.
Ensikerralla voit koettaa kikkaa, että videokuvaat koko rupeaman, taikka merkittävimmät osiot, kommentoimatta illan aikana miehesi käytöstä hänelle mitenkään. Näytä video hänelle sitten selvinpäin ollessaan.
Joillekin on konkreettisen havainnoinnin kautta auennut, mistä ja miksi läheisillä kenkä puristaa. Humalainen ei usein itse kykene muistamaan illan kulkua, kaikkia sanomisiaan, taikka edesottamuksiaan kovinkaan selkeästi. Video känni-illasta voi auttaa häntä havainnoimaan omaa humalaista käytöstään rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Silloinhan ne on olleet hyvät häät.
Ala-arvoista, että sulhasmies on kännissä omissa häissään. Vieraat olkoon, riekkukoon, mutta polttarit olkoon sulhasmiehen kännipäivä ja omissa häissä pitää olla tolkuissaan ja yöllä ja seurasvana päivänä virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ai, sinun häät ?
Eihän tuo kovin paha varmaankaan ollut, kun vain toisen silmäsi häpesit, olettaen tietysti, että sinulla alun alkaen oli kaksi silmää.
Ei kuulosta hyvältä avioliiton tulevaisuus, jos sulhanen on jo omissa häissään kännissä. Vierailta tuo olisi ymmärrettävää ja jossain määrin jopa odotettavaakin käytöstä, mutta ei kyllä koskaan sulhaselta.