Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se suurempi rötös, joka huijaa Kelaa ja nostaa väärin perustein sieltä rahaa.
Näin eräs talon asukas on tehnyt.
Kyllä huomaa, että on äänestyspäivä. Koetat mustamaalata Jassua kaikella mahdollisella maan ja taivaan väliltä. Manipulointi-yrityksissäsi et näe sitä, että ihmisillä on onneksi oma järki ja näkemys asioista.
Juuri tätä. Sama ilmiö toistuu joka kerran kun Jassu häädössä. Tyyppi haukkuu Jassua maanisesti kymmenillä viesteillä tuntien ajan. Jotain henkilökohtaista kaunaa takana, en ihmettelisi jos pikapikaa ulospotkittu Noora kavereineen olisi asialla.
Vierailija kirjoitti:
Jassu fanit eivät vastanneet kysymykseen, vaan tekeytyvät lapsiksi, ja moraalin vartijaksi. Niimpä kysyn kaikilta, hävetisikkö jos oma tyttö olisi Jassu. Talossa käyttäytymiseen ja mitä on kertonut.
Ei hävettäisi vaan olisin ylpeä. Tykkään kun asiat sanotaan suoraan kaunistelematta niin kuin ne on.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä ristiriitaa. Ensin äänestetään hiljaiset, kiltinoloiset ja värittömämmät naiset ulos ja nyt halutaan ne äänekkäämmät, ei niin perinteistä naistyyppiä edustavat ulos. Tämä ei tilastollisesti ole enää sattumaa, että vain naisia on haluttu äänestää pois.
Eli miten olisi naisen edes mahdollista säilyttää paikkansa talossa. Kertooko tämä siitä mikä edelleen on naisen paikka.
Jos viitsisit yhtään ajatella, niin täsmälleen samalla tavalla on ajateltu talon miehistä. Ääripäiden äänekkäimmät ja hiljaisimmat halutaan talosta eniten pois ja suosikkeja ovat ne "keskiverrommat" tyypit. Harva loppujen lopuksi haluaa, että Aki, Pekka tai Anssi voittaa, vaan kyllä siellä suosikkeja ovat Taavi, Lasse, (Samir?) ja Sami, jotka eivät ole tylsiä, mutta eivät niitä kovaäänisimpiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 2 kertaa kysynyt Jassu faneilta, että olisitteko ylpeitä jos oma tyttö olisi Jassu. Käytäytymisineen talossa ja mitä on kertonut. Pyysin vastausta, mutta en ole saanut.
Miksi minun pitäisi vastata, kun en ole mikään Jassu-fani. Olen vain oikonut hänestä(kin!) esitettyjä valheita ja huomauttanut häneen kohdistunutta todella törkeää haukkumista. Olen aika paljon tässä keskustelussa ollut ja mielestäni täällä ei kovin paljon edes Jassun varsinaisia faneja tunnu olevan. Lähinnä meitä, jotka emme hyväksy tuota kuvottavaa haukkumista.
Pekan haukkuminen, myös tuotannon taholta, sitten ok?
No ei ole ok. En tosin ole nähnyt, että tuotanto olisi haukkunut Pekkaa läskiksi, sossupummiksi tai että hänestä olisi kaiveltu sukunimet ja vanhempien puoluetaustat ja räävitty niillä toistuvasti. voitko kertoa, missä jaksossa näin on tehty, niin annan kyllä kipakan palautteen!
Vierailija kirjoitti:
Mun suosikki vaan on Melody, häntä aion tukea äänestämällä, en ketään muuta.
Ajatelkaa nyt, reipasotteinen, lempeä ja iloinen, päättäväinen, suoraselkäinen ja sanavalmis. Huumorintajuinen ja sosiaalinen, tulee kyllä toimeen kaikkien kanssa, ja niinhän se on elämässä yleensä, että pitää pystyä myös sanoutumaan irti ja puolustautumaan myös pomotusta ja käskyttämistä vastaan, eikä uhriutua. Jonkunhan on välillä vaan pidettävä järjestystä yllä, pointsit Mellulle.
Tarkoitit kai riuhtomalla etenevä, ivallinen ja tekohymyilevä, uhmakas, huonoryhtinen, päällepuhuja. Ilkkuva ja epäsosiaalinen, noudattaa tiettyä arvottamista suhteessaan muihin. Näkyvintä hänessä pomottaminen ja käskyttäminen. Kuvittelee, että hän on korvaamaton, eikä työt suju ilman häntä. Niinpä hänen pitää vahtia muita jatkuvasti, oikaista muiden "virheet" ja vieläpä piilotella tavaroita omaksi edukseen. Miinuspointsit Mellulle.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt, reipasotteinen, lempeä ja iloinen, päättäväinen, suoraselkäinen ja sanavalmis. Huumorintajuinen ja sosiaalinen, tulee kyllä toimeen kaikkien kanssa, ja niinhän se on elämässä yleensä, että pitää pystyä myös sanoutumaan irti ja puolustautumaan myös pomotusta ja käskyttämistä vastaan, eikä uhriutua. Jonkunhan on välillä vaan pidettävä järjestystä yllä, pointsit Mellulle.
Huumorveikkoja, tää oli hauska!
arde kirjoitti:
Eikös eilen toimittaja Vehviläinen sanonut selvästi ,että yksi lähtee kotiin tänään. Ville saisi Mellun kaa lähtee myös.. Pekka ja Anssi on vaihtari..
Niinhän se sanoi Hätönenkin edelliskerran kun kaksi oli pudotuksessa että yksi lähtee ja vasta sunnuntaina paljatui että kaksi
Vierailija kirjoitti:
Jassu fanit eivät vastanneet kysymykseen, vaan tekeytyvät lapsiksi, ja moraalin vartijaksi. Niimpä kysyn kaikilta, hävetisikkö jos oma tyttö olisi Jassu. Talossa käyttäytymiseen ja mitä on kertonut.
No kyllä hävettäisi ja miettisin, että mitä oikein olen tehnyt niin perusteellisesti väärin, jos omasta lapsesta olisi tullut moinen patalaiska vätys, juoppo ja kelan tukien huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hävettäisi vaan olisin ylpeä. Tykkään kun asiat sanotaan suoraan kaunistelematta niin kuin ne on.
Sama juttu. Vaatii suunnatonta rohkeutta olla viikkokausia BB-talon kaltaisessa akvaariossa. Jassulta ollut fiksua olla alusta saakka oma itsensä. Ei ole muuttanut puhetapaansa, ei ole piiloutunut isojen lierihattujen tai tekohiusten kätköihin. On tosi rohkea nuori nainen. Taloutensa ehtii vielä saada kuntoon, eikä tilanteensa ole edes paha, kun alle kymppitonnin veloista kyse.
Vierailija kirjoitti:
arde kirjoitti:
Eikös eilen toimittaja Vehviläinen sanonut selvästi ,että yksi lähtee kotiin tänään. Ville saisi Mellun kaa lähtee myös.. Pekka ja Anssi on vaihtari..
Niinhän se sanoi Hätönenkin edelliskerran kun kaksi oli pudotuksessa että yksi lähtee ja vasta sunnuntaina paljatui että kaksi
Missä kohtaan koostetta ilmoitti että kaksi lähtee?
Mellu ei tipu jos vain yksi lähtee,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä hävettäisi ja miettisin, että mitä oikein olen tehnyt niin perusteellisesti väärin, jos omasta lapsesta olisi tullut moinen patalaiska vätys, juoppo ja kelan tukien huijari.
On sulla vaan p@kkomielle. Rauhoitu jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt, reipasotteinen, lempeä ja iloinen, päättäväinen, suoraselkäinen ja sanavalmis. Huumorintajuinen ja sosiaalinen, tulee kyllä toimeen kaikkien kanssa, ja niinhän se on elämässä yleensä, että pitää pystyä myös sanoutumaan irti ja puolustautumaan myös pomotusta ja käskyttämistä vastaan, eikä uhriutua. Jonkunhan on välillä vaan pidettävä järjestystä yllä, pointsit Mellulle.Huumorveikkoja, tää oli hauska!
Joo, sarkasmia tuo kirjoitus varmaan oli.
Kyllä näkyy täällä selvästi naisten inhoavan naisia. Kaikkia naisia, huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu pääsee onneksi tienaamaan kunnianloukkaussyytteillä, joita toivottavasti nostaa sua vastaan, alat olla todella seko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 2 kertaa kysynyt Jassu faneilta, että olisitteko ylpeitä jos oma tyttö olisi Jassu. Käytäytymisineen talossa ja mitä on kertonut. Pyysin vastausta, mutta en ole saanut.
Miksi minun pitäisi vastata, kun en ole mikään Jassu-fani. Olen vain oikonut hänestä(kin!) esitettyjä valheita ja huomauttanut häneen kohdistunutta todella törkeää haukkumista. Olen aika paljon tässä keskustelussa ollut ja mielestäni täällä ei kovin paljon edes Jassun varsinaisia faneja tunnu olevan. Lähinnä meitä, jotka emme hyväksy tuota kuvottavaa haukkumista.
No ei ole ok. En tosin ole nähnyt, että tuotanto olisi haukkunut Pekkaa läskiksi, sossupummiksi tai että hänestä olisi kaiveltu sukunimet ja vanhempien puoluetaustat ja räävitty niillä toistuvasti. voitko kertoa, missä jaksossa näin on tehty, niin annan kyllä kipakan palautteen!
Miten Pekkaa kukaan läskiksi haukkuisi, kun on aika normaali painoinen. Eikä ole itse kertonut että olisi tarvinnut sosiaalitukia. Ei kai vanhemmat ole julkisuudessa, niin vaikea kaivaa tai kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi herranjumala. Niitä kempparituotteita tulee sinne ihan koko ajan lisää sitä mukaa kun hylly tyhjenee. Suklaata ei tule. Kempparituotteita ei myöskään käytetä samalla tavalla kuin herkkuja, vaan ehkä lusikallinen kerrallaan. Onko hitusen eri asia. Kyllä pitäisi vähän raksuttaa jo siitäkin, mitä nuo saavat ja toivovat palkinnoiksi, kempparituotteita vai herkkuja.
Sun mielestä esim. kaupasta sopii varastaa, koska sinne tulee koko ajan lisää tavaraa.
Kuka nyt mistään varastamisesta puhui? Eihän tuo varastohuone mikään kauppa ole.
Tämäpä juuri. Toi yks vaan ei kato ohjelmaa vaan hakee mielipitteensä palstoilta ja inttää niitä totuuksina. Todella rasittava. Sä oot ihan oikeassa.
T. ErikeeperiEli jossain on ihan oikeasti sanottu, että BB talon asukkaat saavat häätöön valmistutuessaan täyttää laukkunsa varastohuoneessa ja pesutiloissa olevalla kosmetiikalla sekä elektroniikalla ilman mitään rajoituksia. Katjahan laski pakanneensa matkalaukkuunsa kymmeniä pakkauksia samoja tuotteita ja jutteli, että aikoo antaa niitä joululahjoiksi kavereilleen.
Laittaisitko vielä linkin tuohon, mistä tieto, että kaikkia tuotteita saa rajattomasti viedä talosta + että talon hiustenkihartimet saa myös viedä. Kiitos
Ja voisitko sinä nyt vihdoinkin kertoa, kuka on vienyt talosta elektroniikkaa? Minua nyt ihan oikeasti kiinnostaa tämä, koska minulta on mennyt täysin ohi.
Sponsorituotteet ovat nimensä mukaan sponsorituotteita enkä usko, että niiden ottamisesta on mitään erityisempää sääntöä. Nehän ovat siellä hyllyssä ihan vapaasti otettavissa ja kosmetiikka yleensäkin on tarkoitettu omaan käyttöön eikä yhteiseen käyttöön jaettavaksi, kuten ruoat. Voisi verrata esimerkiksi hotelliin, jossa saat ottaa mukaasi kaikki saippuapakkaukset, mutta aamiaiselta tai lounasbuffetista et voi kantaa eväsleipiä perheelle vietäväksi, koska ne on mitoitettu eri tavalla. Ei tämä nyt niin vaikeaa ole.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Vaatii suunnatonta rohkeutta olla viikkokausia BB-talon kaltaisessa akvaariossa. Jassulta ollut fiksua olla alusta saakka oma itsensä. Ei ole muuttanut puhetapaansa, ei ole piiloutunut isojen lierihattujen tai tekohiusten kätköihin. On tosi rohkea nuori nainen. Taloutensa ehtii vielä saada kuntoon, eikä tilanteensa ole edes paha, kun alle kymppitonnin veloista kyse.
Niinhän sitä luulisi, mutta kun ei ole tuloja niin nuo ulosottosummat paisuu vuosi vuodelta isommaksi korkoineen ja perintäkuluineen.
Kiva tämä murmelitehtävä, kun Mellua ei juuri yhtään näy. Missä se muuten on, kun ei pääse kuviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tuo palstalla riehuva Jassuvihaaja on pakkomielteisen ja huolestuttavan oloinen. Stalkkerityyppiä.
Äänestän Jassua joka kerta, kun hän laittaa sairaita viestejään.
Entisestä suosikista Akista on tullut inhokki. 247 vaihtuu aina toiseen camiin, kun sen pärstä ilmestyy ruutuun. Puhuu niin hitaasti että ei jaksa enää kuunnella. Yksinkertaisen asian selittäminen kestää vaikka kuinka kauan.
Harmi ettei ole häädössä.