Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä te näette Anssin hampaat?
Siellähän ne on hänen suussaan.
😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Onko seksikäs olo onko? Panettaako sinua panettaako? Huorattaako sinua huorattaako?
Kyllä vain. Mutta sellaisiahan me BB-fanit ja seuraajatolemme täällä vauva.fin BB-ketjussa
Onko Ville jo meikannut illan suoraa lähetystä varten?
Miksihän ei tule mitään ilmoitusta kuinka pitkä aika suoraan lähetykseen. eikös aina oo tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei ole näkynyt?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kylvetään naisvihaa aikamoisella annoksella. Ymmärrän jos jonkun asukkaan persoona ei miellytä, mutta noi yksityiskohtaiset ulkonäön ruotimiset ovat ihan liikaa. Täällä on nyt haukuttu Minnaa monenlaisin tavoin. Oletteko huomanneet, että talossa olevat miehetkään ei ole timmejä (paitsi Taavi). Ei kukaan ole huomautellut Pekan tisseistäkään mitään. Minna on puuma ja Taavi on setämies. Silti Minna on tässä se joka on niin muka säälittävä. Varmaan naisten katkeruutta ja kateutta tämä viha. Miehet taas vihaa koska voivat vihata. Ei teille miehille edes kelpaa Minna joten antakaa sen olla.
Ja suurin osa naisista silmät kiiluen ja suu vaahdossa lynkkaa normaalia naista. Kun nainen uskaltaakin haluta seksiä ja puhua seksistä, niin jopa alkavat pahat harakat nokkimaan Minnalta silmiä päästä. Eivät palstanorot osaa edes hävetä ITSEÄÄN, vaikka kovasti yrittävät häpäistä muita naisia. Silti antavat itse reikää... Kenties samaan aikaan kirjoittavat puhelimellaan haukkumaviestejä Minnasta kesken oman aktinsa.
Joskus vituttaa olla nainen juuri näitten sovinististen naisten takia. Slut sheimaamista ja yököttelyä vain sen takia kun aikuinen nainen avoimesti ilmaisee seksuaalisuuttaan. On se naisen seksuaalisuus niiin kuvottavaa!
Se on se aivopesu neitsyt-huoma-vaimoudesta. Hyvin on uponnut palstan naisiin.
Sori, mutta mä en tykkää seksijutuilla retostelevista miehistäkään. Jos joku mies olisi tuolla sanonut tykkäävänsä painaa kakkoseen, niin silloin joku feministijoukko olisi ihan varmasti pahoittamassa mieltään siitä ja haukkumassa sovinistiksi. Kun joku nainen sanoo saman, se on tietysti ihan ok ja kaikki pääsee yhdessä voimaantumaan.
Jotenkin mulle seksi menee puheenaiheena vähän samaan kategoriaan kuin muutkin normaalit ruumiintoiminnot. En halua kuulla tuntemattomien suolen toiminnasta tai virtsaamisvaikeuksistakaan, kuten en myöskään seksielämästä. Niistä en itse myöskään puhu ainakaan julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sitten kannattaa avata silmät. Ei se nyt niin vaikeaa ole.
Tuntuu vähän siltä että aki ja sami rullaa jatkoon muiden säälillä....
Ville tekee huuhtelua parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä asia sinulle tulee ensiksi mieleen toissa kauden Eeviksestä? Entä tämän kauden Katjasta?
Minulla tulee mieleen se miten mielisairasta oli Eeviksen haukkuminen ja että nyt ne samat OIKEASTI hullut ihmiset on ottaneet kohteekseen Katjan.
Minnan ja Katjan.
Ja siellä se Minna taas kertoo, Taaville että ensimmäisenä menee panemaan, kun pääsee talosta ulos ja on nyt jo tulossa hulluksi. Mitä tuo nainen tekee tuolla talossa? Luuliko menevänsä johonkin temppareihin vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa silmäsi, niin voisit jotain nähdäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kylvetään naisvihaa aikamoisella annoksella. Ymmärrän jos jonkun asukkaan persoona ei miellytä, mutta noi yksityiskohtaiset ulkonäön ruotimiset ovat ihan liikaa. Täällä on nyt haukuttu Minnaa monenlaisin tavoin. Oletteko huomanneet, että talossa olevat miehetkään ei ole timmejä (paitsi Taavi). Ei kukaan ole huomautellut Pekan tisseistäkään mitään. Minna on puuma ja Taavi on setämies. Silti Minna on tässä se joka on niin muka säälittävä. Varmaan naisten katkeruutta ja kateutta tämä viha. Miehet taas vihaa koska voivat vihata. Ei teille miehille edes kelpaa Minna joten antakaa sen olla.
Ja suurin osa naisista silmät kiiluen ja suu vaahdossa lynkkaa normaalia naista. Kun nainen uskaltaakin haluta seksiä ja puhua seksistä, niin jopa alkavat pahat harakat nokkimaan Minnalta silmiä päästä. Eivät palstanorot osaa edes hävetä ITSEÄÄN, vaikka kovasti yrittävät häpäistä muita naisia. Silti antavat itse reikää... Kenties samaan aikaan kirjoittavat puhelimellaan haukkumaviestejä Minnasta kesken oman aktinsa.
Joskus vituttaa olla nainen juuri näitten sovinististen naisten takia. Slut sheimaamista ja yököttelyä vain sen takia kun aikuinen nainen avoimesti ilmaisee seksuaalisuuttaan. On se naisen seksuaalisuus niiin kuvottavaa!
Sori, mutta mä en tykkää seksijutuilla retostelevista miehistäkään. Jos joku mies olisi tuolla sanonut tykkäävänsä painaa kakkoseen, niin silloin joku feministijoukko olisi ihan varmasti pahoittamassa mieltään siitä ja haukkumassa sovinistiksi. Kun joku nainen sanoo saman, se on tietysti ihan ok ja kaikki pääsee yhdessä voimaantumaan.
Jotenkin mulle seksi menee puheenaiheena vähän samaan kategoriaan kuin muutkin normaalit ruumiintoiminnot. En halua kuulla tuntemattomien suolen toiminnasta tai virtsaamisvaikeuksistakaan, kuten en myöskään seksielämästä. Niistä en itse myöskään puhu ainakaan julkisesti.
No kyllähän Villekin jo siitä asiasta puhui. Että siitä vaan paheksumaan.
Jassu ihan paniikinomaisesti ylimeikkaa. Näyttää nuorelta Tuksulta.
Siellä Minna taas räpyttelee Taaville silmää tai silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nuohan ovat tuolla kyllä aika paljonkin puhuneet seksistä. En nyt ymmärrä, miten Katja nyt olisi sen järkyttävämpi tapaus kuin muutkaan. Ja ehkä et ole ihan ymmärtänyt tätä formaattia oikein, jos sinua järkyttää, että tässä tehdään julkisesti asioita, joita yleensä ei tehdä. Harva kai hampaitaankaan pesee julkisesti, mutta ei sen nyt tämän ohjelman katsojia pitäisi järkyttää.
Vierailija kirjoitti:
Jassu ihan paniikinomaisesti ylimeikkaa. Näyttää nuorelta Tuksulta.
Tuksulta :DDDDDD Aaaaaaaaaaahhhhhh
Paljonko Jassu syönyt tänään?
Kaipaan 2019 vuoden asukkaita. BB-Ville oli asiallinen näihin verrattuna.
Oikeesti tuskin...sillä on varmaan oman putiikin vaatteita tuolla..synkän värisiä ja liian pieniä ainakin nuo paidat tuolle patukalle!