Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten noi pysyy kärryillä päivämääristä tuolla talossa ja kellonajatkin usein täsmää aika hyvin, kun arvailevat.
No jos eilen on juhlittu ruotsalaisuuden päivää, niin kyllähän siitä tietää, että tänään on 7.11.
Soriiiii kirjoitti:
En ossaa sannoo kirjoitti:
Samaisella läyhäysistunnolla eilen, josta täälläkin mainittiin, Anssi sanoi Lasselle ja Akille jotenkin että meillä on enää kolme viikkoa jäljellä.
Ylimielinenkö?
Siis Pekalle
"Just sanoin Akille että tulee olee mielenkiintoset kolme viikkoa täällä" oli sanatarkasti.
Ylimielinen on juuri oikea sana Anssia kuvaamaan.
En ainakaan huomaa että pojat olisi ärsyyntyneet Melluun. Mellu on keittiön pomo mutta se on pojille ok.
En siis usko että Mellu saisi pisteitä.
No kohta se nähdään.
Toivon häätöön melodyn, anssin, akin ja samin.
Mua on ärsyttäny sami koko kauden, toivon todella että nyt lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L,asse ovela kettu. Hän, jos kuka pelaa. Pekkan peli rehellistä, jonka itsekin myöntänyt omassa hölmöydessään. Mieluimmin aitoa, kuin esittämistä, kiitos.
Alan epäillä Anssin tunteikkuuta. Haetaanko suosiota?
No Lasse nyt ei ainakaan YHTÄÄN pelaa!
Ei ilmeisesti laske pääsevänsä edes finaaliviikolle, koska eilen (?) ihan vilpittömästi kertoi suunnitelmistaan sille viikolle: tulee Helsinkiin jo torstaina kavereita moikkaamaan (tuskin laskee Minnaa näihin kun on selvinnyt Minnan pskan puhumiset 'vähän seksistä'...), ja sitten aikoo sunnuntaina studioon vastaanottamaan talokavereita.
Lasse on ihan vilpittömän tavallinen heppu, joka on tullut taloon "vain chillaamaan ja pitämään hauskaa", kuten itse sanoi.
Tulee olemaan yllätys, miten moni on hänestä oikeasti pitänyt. Pitää itseään ihan 'tavallisena heppuna'.
Ei ymmärrä omaa arvoaan, joka varmaankin pitkälti maalla kasvamisen ja hyvän kotikasvatuksen ansiota.Peeäs. Lasse sanoi eilen rapupöytäkeskustelussa, että haluaisi naimisiin ( ei ole kiinnostunut mistään 'säädöistä'). Jono oven takana voi olla pitkä.
Kyllä on Lasse saanut jonkun teiniksen pikkarit kastumaan.
Lasse sanoo yhtä ja tekee toista, onhan tuo nähty monta kertaa. Itse en usko mitään, mitä tämä heppu suoltaa suustaan. Eilenkin oltiin niiiiiiiin hyvää ihmistä että voi herramunrepaleet. Ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ei tämä tyyppi kuulemman siedä ollenkaan. Vau. Mites noin muuten halveksiva kohtelu, ghostaaminen ja ingooreeraminen? Nehän Lasselta sujui kiitettävästi.
Ällöttävä liero. Puhuu ja tekee sitä kulloisenkin seuran mukaan ja kuten kuvittelee katsojien haluavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L,asse ovela kettu. Hän, jos kuka pelaa. Pekkan peli rehellistä, jonka itsekin myöntänyt omassa hölmöydessään. Mieluimmin aitoa, kuin esittämistä, kiitos.
Alan epäillä Anssin tunteikkuuta. Haetaanko suosiota?
No Lasse nyt ei ainakaan YHTÄÄN pelaa!
Ei ilmeisesti laske pääsevänsä edes finaaliviikolle, koska eilen (?) ihan vilpittömästi kertoi suunnitelmistaan sille viikolle: tulee Helsinkiin jo torstaina kavereita moikkaamaan (tuskin laskee Minnaa näihin kun on selvinnyt Minnan pskan puhumiset 'vähän seksistä'...), ja sitten aikoo sunnuntaina studioon vastaanottamaan talokavereita.
Lasse on ihan vilpittömän tavallinen heppu, joka on tullut taloon "vain chillaamaan ja pitämään hauskaa", kuten itse sanoi.
Tulee olemaan yllätys, miten moni on hänestä oikeasti pitänyt. Pitää itseään ihan 'tavallisena heppuna'.
Ei ymmärrä omaa arvoaan, joka varmaankin pitkälti maalla kasvamisen ja hyvän kotikasvatuksen ansiota.Peeäs. Lasse sanoi eilen rapupöytäkeskustelussa, että haluaisi naimisiin ( ei ole kiinnostunut mistään 'säädöistä'). Jono oven takana voi olla pitkä.
Kyllä on Lasse saanut jonkun teiniksen pikkarit kastumaan.
Lasse sanoo yhtä ja tekee toista, onhan tuo nähty monta kertaa. Itse en usko mitään, mitä tämä heppu suoltaa suustaan. Eilenkin oltiin niiiiiiiin hyvää ihmistä että voi herramunrepaleet. Ja naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ei tämä tyyppi kuulemman siedä ollenkaan. Vau. Mites noin muuten halveksiva kohtelu, ghostaaminen ja ingooreeraminen? Nehän Lasselta sujui kiitettävästi.
Ällöttävä liero. Puhuu ja tekee sitä kulloisenkin seuran mukaan ja kuten kuvittelee katsojien haluavan.
Ooksä minna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin Pekka vetää 😆. Tiedän itsekin kirurgeja, jotka huutavat leikkaussalissa ja vaativat itselleen mieleistä musiikkia.
Sä valehtelet!
Ootsä ihan oikeesti koko ajan läsnä kaikissa maailman (tai edes Suomen) leikkaussaleissa, kun tuon tiedät?
Eikös tämä nyt ole kuitenkin vain kilpailu, jossa ei oikeita potilaita hoideta.
Samaisella läyhäysistunnolla eilen, josta täälläkin mainittiin, Anssi sanoi Lasselle ja Akille jotenkin että meillä on enää kolme viikkoa jäljellä.
Ylimielinenkö?
Sanoi paljon muutakin. Myös sen että ovat he 3 häätöäänestyksessä ha Lasse ja ehkä Taavi.
Toivon häätöön Jassun, Mellun, Lassen ja Pekan.
Metsäkonemiäs kirjoitti:
Melody ottaa tupakalla pois Akin hiuksista jotain.
Melody: jotain biittejä(Olikohan ne niitä Jassun löytämiä oksia ;))
Täitä......🤯
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette näytetäänköhän meille kun Jassu ratsastaa Pekan päällä ja änkee Taavin petiin ja oksentaa makkarissa ja veskissä?
Aikanaan näytettiin Ellan örveltämiset, joku piti pystyssä ettei loukkaa itseään.
Kiitos sille mies fanille joka eilisessä koostelähetyksessä sanoi totuuden Jassusta. Ei tainnut Vehviläinen tietää ettei ollutkaan Jassu fani. Kerrankin joku sanoi suorat sanat.
Pekka on älykkäin, mutta osoittaa taktikoinnin väärin
Vierailija kirjoitti:
Ylimielinenkö?
Sanoi paljon muutakin. Myös sen että ovat he 3 häätöäänestyksessä ha Lasse ja ehkä Taavi.
Ei vaan he ja Jassu tai Taavi. Mikä kertoo aivan selvästi ketä tuo porukka on nimennyt, ja vähän sen makua että yhdessä päätetty ketä äänestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten noi pysyy kärryillä päivämääristä tuolla talossa ja kellonajatkin usein täsmää aika hyvin, kun arvailevat.
Mä en pysy ulkomaailmassakaan.
-sama
Sama vika täällä, ja nyt on ongelmia tuonkin kellon ajan kanssa, kun pää on vielä pitkään kesäajassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon häätöön Jassun, Mellun, Lassen ja Pekan.
Saa nähdä äänestääkö miehistä kukaan Mellua tai Jassua. Pieni kutina on Anssin, Pekan ja Akin jutuista, että saattais ääniä tulla.
Ei ole tainnut osua pätkää someen, kun Jassu lensi aamupäivällä ulko-ovesta tultuaan sisäportaissa.
Hah, Lasse kommentoi kokkaillessaan että aina pidettävä huoli hygieniasta! Senkö takia ei syö Mellun keitoksia vaan tekee itse mieluummin?
Minä olen laittanut tässä vaiheessa Akin siihen kategoriaan, että ei harmittaisi jos voittaisi. Osa Akin suosiosta tulee siitä, kun jotkut golden boys vähän välillä irvailevat halveksivasti hänelle.
Saa nähdä pysyykö joku muu suosikkinani loppuun asti. Vielä ehtii mokata pahastikin.