Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
7341/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taavin elämän paras päivä on ollut rooman reissu laura heijan kanssa. löytyy lauran blogista (googlatkaa fuckfash rooma) nämä rooman reissun postaukset. avautuispa taavi lisää laurasta ja hänen kuolemastaan.

Toivottavasti ei avaudu, Lauran asiat ei kuulu tähän formaattiin mitenkään. Tyydytä juoruilun halusi muualla.

Ja mitä avautumista siinä oliskaan, kaikkihan tietää mitä tapahtui. 

Omituinen kommentti. En minä ainakaan tiedä. 

ja sinun pitäisi tietää koska? Onko siellä muut avautuneet existään ja heidän kuolemistaan? Taavi on talossa, ei Laura. Eikä Lauran asiat ja kuolema kuulu mällättäväksi tähän formaattiin.

Varmaan ihan samasta syystä kuin sinäkin näköjään tiedät. Voitko kuvitella, että kaikki eivät tiedä samoja asioita kuin esimerkiksi sinä, joten minusta on jotenkin hassua, että jeesustelet minulle siitä, että haluan tietää saman, minkä palstalla kaikki muut tuntuvat tietävän. Jostain sinäkin olet asian tietoosi saanut, joten kyllä asia on näköjään sinuakin kiinnostanut. 

Jos et edes tiedä kenestä puhutaan niin tuskin asia kuuluu sulle sitäkään vähää kun jollekin toiselle. Edelleenkään se ei ole Taavin asia avata Lauran asioita talossa. Jos asia kiinnostaa sinua ota google käyttöön, varmasti löydät tiedon.

Ja kyllä, asia kiinnosti myös minua. Silloin kun se tapahtui. Aika luonnollista, koska Lauran blogilla ja muilla somealustoilla oli tuhansia seuraajia, totta kai se asia kiinnosti.

Mutta jos minua sattuu kiinnostamaan asia, mistä kaikki tässä ketjussa puhuvat, minä olen jotenkin ilkeä ja paha? 

Mutta okei, pyydän syvästi anteeksi, että en tiedä tästä asiasta yhtään mitään. En kysy enää mitään. 

Sinua kiinnostaa täysin vieraan ihmisen asia? Miksi? On luonnollista että Lauran blogin seuraajia asia kiinnostaa, mutta miksi se kiinnostaa sellaista ihmistä joka ei ole Lauran tekemisiä seurannut aikaisemminkaan? Siksikö, että se on Taavin ex ja Taavin elämän onnellisin päivä oli exän kanssa roomassa? 

Taavi ei ole puhunut talossa Laurasta, ei edes nimellä exä mitään muuta kuin tuon Rooman matkan. Siinä on sulle kaikki se mitä sinun pitää Taavin exästä tietää. 

No kuules ihan samasta syystä kuin sinuakin on kiinnostanut ja sinä katsot tätäkin ohjelmaa. Mikä tässä nyt on vaikeaa? :D Ihmeellistä jeesustelua, että itse olet lukenut kaikki juorut ja katsot tätä ohjelmaa, mutta jos minä teen samoin, sinä kysyt, miksi minua kiinnostaa vieraiden ihmisten asiat. 

Vierailija
7342/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Juristi-Katja, 35, kun tulit BB-taloon kertomaan koko Suomelle pitäväsi perseseksistä. 

Tuskin yksikään tuomari oikeudessa voi olla ajattelematta Katjaa pylly pystyssä oikeudenkäyntien aikana. 

Lyön vetoa, että joku ajattelee marianne -karkkia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7343/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen ihminen on hyvä työntekijä!

Harrastakoon jokainen mitä haluaa kunhan se tekee hänet onnelliseksi.

Vierailija
7344/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin vaatteet on n. 20v sitten ollu muodissa.

Joo, ei kukaan enää käytä nykysin esim. huppareita...

Vierailija
7345/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lmao nää on tyhmiä. David Hasselhoff on kyllä ihan Jenkeissä syntyny. Ja on melkei 70 v (69). Että iha reippaasti yli 50 kyllä tosiaan.

Vierailija
7346/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Juristi-Katja, 35, kun tulit BB-taloon kertomaan koko Suomelle pitäväsi perseseksistä. 

Tuskin yksikään tuomari oikeudessa voi olla ajattelematta Katjaa pylly pystyssä oikeudenkäyntien aikana. 

Ihan perusanaali

(ei löytyny remixiä parempaa tähän hätään)

Vierailija
7347/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen ihminen on hyvä työntekijä!

Harrastakoon jokainen mitä haluaa kunhan se tekee hänet onnelliseksi.

Kireet pihtikintut on kyllä just niitä äkkäileviä työkavereita, jotka kerran kesässä pimeessä peiton alla antaa lähetyssaarnaaja-asennossa silmät kiinni.

Vierailija
7348/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lmao nää on tyhmiä. David Hasselhoff on kyllä ihan Jenkeissä syntyny. Ja on melkei 70 v (69). Että iha reippaasti yli 50 kyllä tosiaan.

ERikoinen käsitys sinulla tyhmyydestä. Ikään kuin tällaisia asioita opetettaisiin peruskoulussa. 

Vierailija
7349/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi pari kuksii ensin?

Minna ja Lasse

vai

Katja ja Pekka

Veikkaan että jompi kumpi tai sitten joku musta hevonen. Oon lähes varma tästä.

Vierailija
7350/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako nuo katjan ulkokengät vaan sen jalat jotenkin hirvittävän isoilta vai onko sillä oikeasti kengän numero jotain 50? Pistänyt nyt jo pari kertaa silmään kun ovat ulkona että ompa isot koivet, sisällä en ole kiinnittänyt huomiota.

Vierailija
7351/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka kertoi eilen bileissä, että hän on opiskellut kaikki bb - jutut ennen taloon menemistä, jostain YouTube - videoista mm.

Että millainen kannattaa olla, kuinka sopivasti erikoinen, kasvutarina jne.

Vierailija
7352/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä melkoinen Kalevi Keihänen turkkeineen toi Pekka. 😅

Vierailija
7353/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkään en ymmärrä tätä Lasse-vihaa. Onhan tuo välillä vähä rasittava hölösuu tarinan kertoja, helposti lähtee jutut laukalle.

Mutta kuitenko aktiivinen asukas, ei valita tai nysvää jossai nurkassa. Juttelee kaikkien kanssa ja tsemppaa. Nytkin siel oli melkein kaikki pelaamassa tuota Lassen kehittelemään pallopeliä. Perusolemukseltaan sellanen pirteä ja iloinen.

Just näin! Lasse on hyvä asukas pirteällä, iloisella ja rennolla otteella. Tykkään.

Vierailija
7354/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah onneks Pippa tippuu tänää, muut 3 on top-3 talossa olevist

Vierailija
7355/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytti kuunnella aiemmin tota noiden arvuutteluleikkiä. Ville varmana kerto ties mitä vääriä juttuja. Pavarotti muka elossa ja ei muistanut että Rebel Wilsonkin oli Bridesmaids-leffassa vaikka niin tykkää. 

Vierailija
7356/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kertakaikkiaan ymmärrä näitä ihmisiä. Korkeasti koulutettu, kovatuloinen juristi pilaa maineensa seksijutuillaan koko kansan edessä ja sitten odottaa, että hänet otetaan vakavasti ja asiakasvirtaa riittää. Sama Sinin kanssa viime kaudella. Jotkut asiat kannattaisi pitää vain omana tietonaan.

Kaikki juristit eivät ole asiakastyötå tekeviä

ja oikeudenkäynneissä. Tänä on kertonut olevansa työsopimusoikeuteen liittyvissä työtehtävissä, sellaisia on mm isojen yritysten hr-osastoilla ja ammattiliitoissa. Eli ei välttåmättå lainkaan mitään high profile juristin hommia. Sinänsä samaa mieltä että tuollaisista asioista on typerä avautua, lähinnä tuli mieleen että halusi vain räväyttää ja jäädä miesten mieleen.

Takuulla Katja saa ammatiliittojen setämiehiltä silmäniskuja ja läpsäyksiä kuivakoille pakaroilleen tuon jälkeen, kun paljastui yllätykseksi että harmaalla hiirulaisellakin on himot. 

Vierailija
7357/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi pari kuksii ensin?

Minna ja Lasse

vai

Katja ja Pekka

Veikkaan että jompi kumpi tai sitten joku musta hevonen. Oon lähes varma tästä.

Teija ja Anne

Vierailija
7358/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tippuu tippuu mut Autisti-Aki ei oo top 3 vaan käy niiku Minnalle viime vuonna.

Vierailija
7359/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki the liskoman

Ihme hyyppä

Vierailija
7360/105262 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tippuu tippuu mut Autisti-Aki ei oo top 3 vaan käy niiku Minnalle viime vuonna.

Akihan on kepeesti melkee paras talosta. Näkee jo äänivyörystä minkä on saanu täs häätöäänestykses

Ketju on lukittu.