Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käsipeliä on tapahtunut yöllä, Minna itse kertoi Jasmiinalle ja Villelle (dc 1 klo. 11.10).
Eli on sittenkin Lassen runkkutyyny.
Millä aikakaudella sä oikein elät??? Kaksi akkuista ihmistä mieltyneet toisiinsa, nukkuvat lusikassa. Ihan normaaleja ihmisiä, joilla normaalit vietit. Sun kannattaa lopettaa BB:n seuraaminen, jos sua noin ahdistaa. Tai sitten olet ihan hel vetin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käsipeliä on tapahtunut yöllä, Minna itse kertoi Jasmiinalle ja Villelle (dc 1 klo. 11.10).
Eli on sittenkin Lassen runkkutyyny.
Millä aikakaudella sä oikein elät??? Kaksi aikuista ihmistä mieltyneet toisiinsa, nukkuvat lusikassa. Ihan normaaleja ihmisiä, joilla normaalit vietit. Sun kannattaa lopettaa BB:n seuraaminen, jos sua noin ahdistaa. Tai sitten olet ihan hel vetin kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on paras! Toivon että voittaa, nämä anssit, lasset jne vois lähtee liitään talosta, luulevat olevansa jotain kovia jätkiä, joka toinen sana v......u jne, todella ärsyttäviä. Toivon että anssi tai pekka lähtee tänään!!
Mä toivon, että Anssi tai pippa lähtee tänään.
Pippa lähtee, ei vaan sovi tuohon porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lasse on silleen...silleen
Lasse on symppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän perusteella asukkaat valitaan? Varmasti monenlaista hakijaa on ollut. Yhdellä Subin kaudella tuotanto tosin mokasi kunnolla kun mukaan päätyi selvästi sairas tai vammainen asukas. Kyse ei siis ollut mistään autismikirjon häiriöstä aspergerista tai ADHD:sta, vaan tuolla asukkaalla taisi olla jo kehitysvammaa tai vastaavaa ja muut asukkaat kiusasivat ilman, että tuo asukas edes tajusi sitä.
Tarkoitatko Minnaa? Hän taisi olla sokea. Miten häntä kiusattiin?
Tuo asukas oli mies, Jani, Jari, Janne tai joku vastaava.
Sokea se oli. Joku nuori nainen.
Vierailija kirjoitti:
Anssi yritti usuttaa Pekkaa Katjan kimppuun enemmän viime yönä, veikkasi että tulevat panemaan. Veikkaan että kyse on siitå että tietää ettei nusuttelijoista ulkopuolella tykätå ja ovat helposti tumilinhalka lähtemään = oma peli jelpottuujos Pekka saa fudut. Nähdäkseni Pekka ymmärtää tilanteen ja sen ettei noihin hommiin talossa kannata ryhtyä vaikka istuskeleekin Katjan kanssa sylikkäin. Uskon taas että Katja nyhjää Pekan kanssa pelillisistä syistå. Uskoo että Pekka on voittajatyyppiä, kuten onkin.
Katja sekä Pekka molemmat pelaa toistensa kanssa "samassa joukkueessa", mutta eri syistä: Katja pelkää olevansa liian hajuton, mauton, väritön ollakseen kiinnostava ja sitä kautta hyljitty, joten liimautuu auktoriteettia saaneen ja viihdearvoa luovan Pekan kylkeen, ja Pekka taas pitää Katjaa sopivana "kulissina" samaan aikaan kun on oikeasti kiinnostunut rakentelemaan talon miesvahvistusten välisiä bromanceja. Selkeä hyötysuhde molemmille!
Lisäksi tarkalta vaikuttavalta Katjalta oli mennyt täysin ohi, että Pekka on nuorempi kuin miltä näyttää/vaikuttaa... Katja luuli 30-vuotiaaksi ja tuntui hieman järkyttyvän 27v totuudesta. Tämän jälkeen muuttui hieman vetäytyneemmäksi, vaikka yön mittaan välillä yhdessä nyhjäsivätkin. Ei heidän välillään näy kipinöintiä tai oikein mitään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki on paras! Toivon että voittaa, nämä anssit, lasset jne vois lähtee liitään talosta, luulevat olevansa jotain kovia jätkiä, joka toinen sana v......u jne, todella ärsyttäviä. Toivon että anssi tai pekka lähtee tänään!!
Mä toivon, että Anssi tai pippa lähtee tänään.
Mä toivon että se on Pippa joka lähtee tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi moraalisointi ja eihän asia minulle edes kuulu, mutta minusta on hieman moraalitonta laittaa lastenkodissa kasvanut parikymppinen leikkimään kotia kolmikymppisen kanssa hedelmetyshoidoilla kun seurustelua on takana vasta pari vuotta.
Kenestä puhutaan?
Anssista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni täysin maku Katjaan, kun kertoi olevansa anaaliseksin ystävä. Ulos vaan.
Mulla taas ei. Hyvännäköinen, koulutettu ja mukavan oloinen nainen. Näyttää myös tunteitaan talossa. Vaimomatskua.
On kyllä oikein laadukas nainen, erityisesti isänmaallisuus ja luontoarvot puhuttelevat. On vaan hukassa mieskompanssissa kanssa kun vieläkin sinkku. Haaveissa vieläkin joku hauska ja jänkhä anyylijyysteri.
Ei taida olla harvinaista nykypäivänä, että kaunis ja koulutettu nainen ei löydä itselleen sopivaa miestä.
No suurin osa miehistäkään ei ole kiinnostunut anaaliseksistä, niin kuin tämä kaunis ja koulutettu nainen.
Minua ei hirveästi muiden miesten mieltymykset tai mielipiteet kiinnosta. Naiset minua sen sijaan kiinnostavat ja pidän myös anaaliseksistä. Jos myös nainen pitää siitä, niin sehän on win-win-tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus-Katja ja Kokoomus-Sami eivät jaa suurimman osan palstalaisten arvoja.
Keskusta-Katja kylläkin, kertoi itse aika slussa kun keskustelivst poliittisesta arvomaailmastaan.
Minna oikein hehkui intoa kun pääsi paljastamaan käsipelit Justiinalle. Taktisesti valitsi luultavasti pahimman juoruakan kenelle kertoi, että varmasti saisi uutisen leviämään. Tietenkin katsojien piti myös saada tietää tämä suuri uutinen, ettei kenellekkään vaan jäisi epäselväksi kuinka himokas puuma hän on.
Siis eihän noi osaa ees päättää miten tää laskutehtävä hoidettas..
Taavi on aika homomainen välillä. Yrittää olla macho, mutta aikamoinen neiti kun seuraa tarkemmin (ilmeet, eleet). Katsoo myös muita talon miehiä välillä vähän liian pitkään sellaisella kiinnostuneen ihastuneella ilmeellä. Taitaa olla ns. kaappitapaus, joka vetää epätoivoisesti naistenmiehen roolia. Siitä ehkä johtuu myös hänestä huokuva epävarmuus, joka tulee esiin kovana pätemisen tarpeena.
Hämmästyttävää, miten tänä kautena mulla ei ole laisinkaan sellaista ihan selkeää ylitse muiden olevaa inhokkia. Joo, kaikista en varsinaisesti tykkää ja ärsytyskynnys välillä joidenkin kohdalla nousee, mutta semmosta päivän selvää inhokkia ei vielä ole. Suosikki löytyy, mutta en osaa yhtään veikata kuka voittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni täysin maku Katjaan, kun kertoi olevansa anaaliseksin ystävä. Ulos vaan.
Mulla taas ei. Hyvännäköinen, koulutettu ja mukavan oloinen nainen. Näyttää myös tunteitaan talossa. Vaimomatskua.
Taidat pitää kakan hajusta?
Ja mikähän ongelma siinä sinulle on kun sinun ei tarvitse sitä haistella? Eihän sinun itsesi tarvitse perseeseen ottaa jos et siitä tykkää.
Haluan kaikki seksuaaliset ihmiset ulos maapallolta koska ovat eläimellisiä ja ällöttäviä
T. Aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Taavi on aika homomainen välillä. Yrittää olla macho, mutta aikamoinen neiti kun seuraa tarkemmin (ilmeet, eleet). Katsoo myös muita talon miehiä välillä vähän liian pitkään sellaisella kiinnostuneen ihastuneella ilmeellä. Taitaa olla ns. kaappitapaus, joka vetää epätoivoisesti naistenmiehen roolia. Siitä ehkä johtuu myös hänestä huokuva epävarmuus, joka tulee esiin kovana pätemisen tarpeena.
Yläosa on suhteettomasti treenattu verrattuna ohuiin kinttuihin, joita housut vielä korostavat. Hartiat pullomaiset.
Vierailija kirjoitti:
Paska isoveli kun heti aamusta vei henkilökohtaiset alkoholijuomat. Ne oli palkintoja...
Kusipää-Virtanen taas vauhdissa. Milloin tosta BB:n totaalituhoojasta päästään eroon. Todella rasittava uusherännäinen nilkki. Aivan väärää ohjelmaa vetämässä. Jos omat 'arvot' on täysin vastakkaisia ohjelman alkuperäisen luonteen (johon nimenomaan kuuluu alkoholilla kielenkantojen ja promiskuiteetin lisääminen ) kanssa, niin miten, miksi ja kuka/ketkä tuon on tonne valinnut hommiin? Ei voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, miten tänä kautena mulla ei ole laisinkaan sellaista ihan selkeää ylitse muiden olevaa inhokkia. Joo, kaikista en varsinaisesti tykkää ja ärsytyskynnys välillä joidenkin kohdalla nousee, mutta semmosta päivän selvää inhokkia ei vielä ole. Suosikki löytyy, mutta en osaa yhtään veikata kuka voittaisi.
Eikö? Johtopäätökseni tästä on, että tänä vuonna on mun mieleinen asukaskattaus. Kaikista löytyy jotain kiinnostavaa ja ärsyttävää. Suosikkejani on Pekka, Sanni ja Aki, mutta mahdolliseksi voittajaksi lukisin vain Pekan, Anssin ja Akin.
Se karvalakki kiertää talon miehillä.....