Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa että Lasse ja Minna pani(jos edes pani), ihmiset vaan joskus tekee niin. Eikä haittaa se että Minna on paljon vanhempi.
Mutta se mikä mua ällöttää ja haittaa nii tuo Minnan asenne ja puheet; ensinnäkin nuo leveilyt siitä panemisesta yöllä. Onko edes totta? Ja esim. tänään puheet: kyllä mä tän vielä hoidan! Ajan Samirin pois "mun paikalta". Ihan niinku Lasse ois joku esine, ja Minnan ainoa tavoite on saada Lasse lankeamaan.
Lasse ja ollut hyvinkin kunnioittava Minnaa kohtaan, ei ole juorunnut mitään kahdenkeskeisiä juttuja muille eikä leveillyt millään. Musta tuntuu et Lasse ei tykkäis yhtään, jos tietäis nuo Minnan puheet ja suunnitelmat.
Entä kun Lasse tulee ulos talosta ja näkee ne lehtijutut mitä Minna kertonut.. Voi olla, että Lassella palaa viimeinkin käämit..
Aki sai sen pyytämänsä metsäkonesimulaattorin!!! Huikea pelisilmä Isoveljellä =)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kauhee nälkä. Kuka sanoo joka päivä noin?
Jos ihmisellä on aina kauhea nälkä, hänellä voi olla lapamato.
Vierailija kirjoitti:
Kenestä Minna ei pidä. Ei anna Lasselle niitä pisteitä.
Turvassa on Lasse, Ville, Jasmiina ja Mellu.
Mustasukkaisesta Taavista.
Taavin takia Minna joutui ulos talosta, kun T antoi 2 pistettä aikoinaan. Nyt on koston aika. Ja näpäyttää samalla Lassea, kun hän ei huolinut petikaveriksi viime yönä järjestämällä parhaan kaverin häätöön.
Vierailija kirjoitti:
Mellu ei välttämättä ole. Veikkaan et nimeää Samin ja Akin tai Juhanin.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa se näin sanoo eiliseen ärräreissuun viitaten? kirjoitti:
”Ruoka on mulle niin tärkee niin mä halusin ottaa niin paljon ruokaa”
olet sitäv mitä syöt, ruoka on tärkeä ja erikseen jotka on nk kulinaristeja. Lähdenpä tekemään uunifeta pastaa.
Sehän noista talon rasva-Riitoista tekeekin vastenmielisiä, kun mikä tahansa näyttää kelpaavan. Mitä enemmän rasvaa, suolaa ja hiilaria, sen parempi. Ei väliä mitä ruokaa on ja miten valmistettu, pääasia, että pääsee kaatamaan lapiolla kitaansa.
Vierailija kirjoitti:
Taaville menee Minnan pisteet, kemiat ei kohtaa ja on kilpailija Lassen huomion suhteen!
Minna talosta ulos ASAP!! Nyt on tehtävä x täytetty, mikä se ikinä olikaan. On ollut hyvä viikkotehtävä, bileet, esiintyjä, mässyt, mahdollisuus selättää Lasse, nimeämiset pidetty. Varsinaiselle ylellisyysviikolle pääsi lomalle ja vielä vaikuttamaan nimeämisiin. MIKSI? Nyt äkkiä ulos vaikka niskaperseotteella.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva jauhaminen asiasta kyllästyttää.
Syömiset ja läskit puitu jo moneen kertaan.
Keksi muuta tekemistä välillä.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa se näin sanoo eiliseen ärräreissuun viitaten? kirjoitti:
”Ruoka on mulle niin tärkee niin mä halusin ottaa niin paljon ruokaa”
olet sitäv mitä syöt, ruoka on tärkeä ja erikseen jotka on nk kulinaristeja. Lähdenpä tekemään uunifeta pastaa.
Onks uunissa paahdettu pasta fine diningiä? :)
Hauska katsoa miten innoissaan ovat tuosta simulaattorista :D äijät onnessaan katsoo, kun Aki kaataa metsää. Naiset kyllästyi ja lähti.
Vierailija kirjoitti:
Kenelleköhän Minna antaa pisteet tuplana? La illalla saa tietää ketkä häädössä.
Onko tää nyt virallista tietoa jostakin, että Minna saa antaa enemmän häätöpisteitä kuin muut?
Veikkaan, että pisteet menee pienenä kostona tai näpäytyksenä Taaville, Juhanille, mahdollisesti Samirille ja jopa ehkä Lasselle. Jos Minna on seurannut bb:ia ulkomaailmassa, tietää, että Melodya ja Pekkaa toivotaan eniten äänestykseen.
Toivon äärettömän paljon, että Minna pääsee omista, mahdollisesti loukkaantuneista tunteista yli ja osaa pelata niin, että laittaa kovia nimiä häätöön. Mellu ei tuolta muuten lähde ellei Minna anna pisteitä roppakaupalla tälle.
Tuo Minna on ihan pihalla tuolla. Makaa, typerä ilme naamalla, ei osaa osallistua keskusteluihin. Nauraa vaan kamalaa tekonauruaan jälkijunassa.
Nuo muut on kyllä mainio jengi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihmisellä on aina kauhea nälkä, hänellä voi olla lapamato.
Tai tylsää. Tai jano.
Vierailija kirjoitti:
Minna talosta ulos ASAP!! Nyt on tehtävä x täytetty, mikä se ikinä olikaan. On ollut hyvä viikkotehtävä, bileet, esiintyjä, mässyt, mahdollisuus selättää Lasse, nimeämiset pidetty. Varsinaiselle ylellisyysviikolle pääsi lomalle ja vielä vaikuttamaan nimeämisiin. MIKSI? Nyt äkkiä ulos vaikka niskaperseotteella.
Saattaa olla vielä seuraavankin viikon tai siihen asti kun nimetään seuraavan kerran tai sitten poistuu sunnuntaina.
Vierailija kirjoitti:
20v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulle ihmettelijälle kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ite? kirjoitti:
Minna mainitsi lapsensa täyttävän tänään 19 vuotta.
Itse en lähtisi oman lapsen synttäreitä bb-taloon viettämään. Jokainen taaplaa tyylillään.Yläpeukku jos itse lähtisit, alapeukku jos et lähtisi.
Huomaa että sulla ei ole lapsia. Tuossa iässä synttäreitä ei vietetä lapsen kanssa.
Riippuu perheestä :) ja kuule, kyllä vaan, kyllä meillä edelleen juhlistetaan myös 19-vuotispäivää perheen kesken. Ei se välejä katkaise, vaikka lapsi täysikäistyy. T:ap
Joo mutta ei myöskään haittaa jos äiti ei ole läsnä vaan jossain muualla. Herkut meilläkin ostetaan ja rahaa lahjaksi.
Niin, on varmasti edelleen näitä perheitä, joissa synttärit tarkoittaa vaan "herkut ja raha" -tyyppistä muistamista, jälkikasvu mahdollisimman omissa oloissaan....
varsinkin näin korona-aikana tämmönen materialistinen ajattelumalli vois siirtyä jo menneisyyteen.
Hienoa on, että edelleen ystäväpiirissäni on paljon perheitä, joissa on yhdessäolon ja sosiaalisuuden perinteitä, eikä mennä noin materia edellä.Typerä!
Missä omissa oloissa ovat kun kotona asuvat ja menevät elokuviin kavereiden tai tyttöystävän kanssa.
Yleensä synttäreillä on herkkuja ja ihan tuossa meidän ruokapöydällä.
Synttärilahja ei ole mitään materiaalia.
En usko että edes teinejä tunnet kunhan vaan lätiset.Mikäs sen somempaa, katsella kavereiden kanssa äippää BB-talossa 17-vuotispäivän kunniaksi.
No eipä ole yhtään joka täyttäisi niin vähän kun 17 vuotta ja tuskin edes tietävät BB-taloa.
Tuo "typerä" ja "lätinä" taitaa olla Minnan tuttuja :/ Aika moni muuttanut jo 18-vuotiaana pois lapsuudenkodista ja silloin varsinkin on kiva kokoontua perheen kanssa synttäreille. Tiedän monta, jotka näin tekee.
Opettajana voi kertoa sulle että nuoret asuu kotona kun lukio on vielä kesken.
Ja mä tiedän monta lukiolaista jotka on muuttanut omilleen koska lukio ei ole omalla lapsuusajan paikkakunnalla.
Taavi on muutenkin häädössä, Pekka, Juhani, kenties antaa tuplat Samirille.