Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei haittaa että Lasse ja Minna pani(jos edes pani), ihmiset vaan joskus tekee niin. Eikä haittaa se että Minna on paljon vanhempi.
Mutta se mikä mua ällöttää ja haittaa nii tuo Minnan asenne ja puheet; ensinnäkin nuo leveilyt siitä panemisesta yöllä. Onko edes totta? Ja esim. tänään puheet: kyllä mä tän vielä hoidan! Ajan Samirin pois "mun paikalta". Ihan niinku Lasse ois joku esine, ja Minnan ainoa tavoite on saada Lasse lankeamaan.
Lasse ja ollut hyvinkin kunnioittava Minnaa kohtaan, ei ole juorunnut mitään kahdenkeskeisiä juttuja muille eikä leveillyt millään. Musta tuntuu et Lasse ei tykkäis yhtään, jos tietäis nuo Minnan puheet ja suunnitelmat.Entä kun Lasse tulee ulos talosta ja näkee ne lehtijutut mitä Minna kertonut.. Voi olla, että Lassella palaa viimeinkin käämit..
Itsehän Lasse meni sinne televisioon ja teki mitä teki.
Teki mitä teki, seksiä oli vai oliko muuta? (kuin käsijuttuja), mutta nämä Minnan jutut haluan jatkaa ulkomaailmassa, odotan Lassea jne+lisättynä tähän nämä julkkispanot. Ei Lasse kiinnostu sen enempää..
Vierailija kirjoitti:
Eihän Minna saa nimetä ketään. Vaan Minna lahjoittaa omat pisteensä jollekin. Eli Jassulle. Ja Jassu saa nimetä tuplana.
Mutta saako se joka pisteet itselleen saa, tietää siitä? Vai nimeääkö normaalisti ja pisteet vaan menee tuplana? Jassullehan tuo varmasti menee.
Jassu antoi muistaakseni viimeksi Akille yhden pisteen. Voisiko Aki saada neljä pistettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kauhee nälkä. Kuka sanoo joka päivä noin?
Jos ihmisellä on aina kauhea nälkä, hänellä voi olla lapamato.
Tai tylsää. Tai jano.
Joskus niitä lapamatoja on ollutkin ihmisissä,mutta ihminen vaan laihtuu ja laihtuu,vaikka söis ihan helvetisti.Joku loiseläjä se mato on,mikä rumppaa ittensä kaiken.Hyi,kauheeta aatellakaan.Ei kai niitä nykyään enää.
Tuo Minna ei kyllä ole terve.. Jassun kanssa kylppärissä märisi, että olisi halunnut "omaan" sänkyyn nukkumaan, Lassen viereen. Eiköhän se nykyään ole Samirin sänky, kun Samir on siinä nukkunut jo puolta kauemmin kuin Minna. Ja sitten Minna kertoi Villelle siellä kylppärissä, että oli vonkunut yöllä päästä Lassen viereen sänkyyn, mutta Lasse oli kieltänyt. Sitten se uhosi Villelle, että yrittää hevata Samirin pois sängystään ja ottaa sen itselleen. Naureskeli kuin vitsinä, mutta totesi, että yrittää sitä, kunhan aika on oikea. Toivottavasti Samir pitää kiinni sängystään vaikka kynsin hampain, ettei se luuska pääse siihen taas Lassea ahdistelemaan. Mitähän ne Minnan pojat mahtavat miettiä äitinsä touhuista. Luultavasti häpeävät äitiään ja noiden poikien kaverit takuulla naureskelevat takana päin. Ei voi tuo täti ihan täysillä käydä, kun ei näköjään ymmärrä olevansa jo naurun alainen tuossa itseään puolta nuoremman miehen jahtaamisessa, eikä häntä näytä huolettavan sekään, että omat lapsetkin luultavimmin joutuvat nolostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelleköhän Minna antaa pisteet tuplana? La illalla saa tietää ketkä häädössä.
Onko tää nyt virallista tietoa jostakin, että Minna saa antaa enemmän häätöpisteitä kuin muut?
Veikkaan, että pisteet menee pienenä kostona tai näpäytyksenä Taaville, Juhanille, mahdollisesti Samirille ja jopa ehkä Lasselle. Jos Minna on seurannut bb:ia ulkomaailmassa, tietää, että Melodya ja Pekkaa toivotaan eniten äänestykseen.
Toivon äärettömän paljon, että Minna pääsee omista, mahdollisesti loukkaantuneista tunteista yli ja osaa pelata niin, että laittaa kovia nimiä häätöön. Mellu ei tuolta muuten lähde ellei Minna anna pisteitä roppakaupalla tälle.
Nevermind länkytyksistäni, BB:n sivuilla onkin jo uutinen:
https://www.bigbrother.fi/uutiset/nyt-on-tvistia-nain-minna-vaikuttaa-t…
Eli Jassun laariin tämäkin tvisti taas sataa....
Ketäs Jassu haluaa pois? Ennen ainakin oli Pekka ja Anssi poistolistalla, mutta nyt vois olla Juhanikin, jopa Taavi ja ehkäpä vielä Samikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Minna saa nimetä ketään. Vaan Minna lahjoittaa omat pisteensä jollekin. Eli Jassulle. Ja Jassu saa nimetä tuplana.
Eli kenestä Jassu ei tykkää??
Juhoneysta
Että tuo Sami voi olla raivostuttava tollo kun Aki näyttää metsäkone simulaattorilla omaa työtään, niin yrittää olla nokkela ja vinoilee hirnuen, kun ei oikeasti mitään ymmärrä. Moni, Samir, Taavi, Lasse, Anssi ovat kiinnostuneita, niin yksi tollo ei edes osaa olla hiljaa.
Villellä vähä samaa, mutta on hiljaa...
Mulla oli viime viikonloppuna synttärit, täytin 20
Asun vielä kotona, enkä ole juhlinut nyt asiaa kavereiden kanssa, sain ig:ssä onnittelut.
Käytiin vanhempieni ja sisarusteni kanssa leffassa ja myöhemmin illalla tuli isovanhemmat kakkukahveille.
Oon tehny mun alkoholihuurut ennen koronaa, ei baarit enää kiinnosta, me urheillaan kavereiden kanssa, sillon kun nähdään. (Ja 17-vuotiaana jo kyl kaikki tietää bb:n, ellei ole lukutaidoton.)
Liittyy siihen kun joku täällä sanoi, ettei täysikäinen vietä synttäreitä vanhempien kanssa. Meillä ja mun kaveripiirissä vietetään, me arvostetaan meidän vanhempia, ja ollaan onnellisia että ollaan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Minna vain poistuisi sunnuntaina. Haluan katsoa tätä porukkaa vielä viikon. :) Ilman hapannaamaa.
On se kyllä jännä juttu,miten noihin asukkaisiin kiintyy,mun ns.inhokit on jo talosta poistuneet,näitähän kattelis vaikka viikon syömättä.Nooh,ehkä Sami sais jo häipyä.Minna tietty myös,mutta hänethän on jo kerran häädetty.
Vierailija kirjoitti:
Jaccu halutaan voittajaksi, vaikka epärehellisin keinoin. Minnan olisi jo aika poistua talosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelleköhän Minna antaa pisteet tuplana? La illalla saa tietää ketkä häädössä.
Onko tää nyt virallista tietoa jostakin, että Minna saa antaa enemmän häätöpisteitä kuin muut?
Veikkaan, että pisteet menee pienenä kostona tai näpäytyksenä Taaville, Juhanille, mahdollisesti Samirille ja jopa ehkä Lasselle. Jos Minna on seurannut bb:ia ulkomaailmassa, tietää, että Melodya ja Pekkaa toivotaan eniten äänestykseen.
Toivon äärettömän paljon, että Minna pääsee omista, mahdollisesti loukkaantuneista tunteista yli ja osaa pelata niin, että laittaa kovia nimiä häätöön. Mellu ei tuolta muuten lähde ellei Minna anna pisteitä roppakaupalla tälle.[/quote
BB sivuilla on tuo Minnan twisti.
Jeps, kiitos! Hokasin vasta itsekin tämän.
Voihan tvistien tvisti taas... Vaikka Jassusta tykkäänkin, niin silti tuntuu, että tämä neiti on aina saamapuolella. Ellei Minna osaisi yllättää ja valita jonkun muun, mutta en usko.
Nykynuori kirjoitti:
Mulla oli viime viikonloppuna synttärit, täytin 20
Asun vielä kotona, enkä ole juhlinut nyt asiaa kavereiden kanssa, sain ig:ssä onnittelut.
Käytiin vanhempieni ja sisarusteni kanssa leffassa ja myöhemmin illalla tuli isovanhemmat kakkukahveille.
Oon tehny mun alkoholihuurut ennen koronaa, ei baarit enää kiinnosta, me urheillaan kavereiden kanssa, sillon kun nähdään. (Ja 17-vuotiaana jo kyl kaikki tietää bb:n, ellei ole lukutaidoton.)Liittyy siihen kun joku täällä sanoi, ettei täysikäinen vietä synttäreitä vanhempien kanssa. Meillä ja mun kaveripiirissä vietetään, me arvostetaan meidän vanhempia, ja ollaan onnellisia että ollaan olemassa.
Taitaa jo riittää noi synttäreistä länkytykset. Menkää muualle siitä keskustelemaan. Aihe on Bb.
Taispa Aki hoitaa tänään tämän kauden voiton kotiin. Osaa jotain muutakin kuin Kallion luuserikupla. Ja kasvattaa heillekkin Kelarahaa.
Tunnenkuinkavauhtikiih kirjoitti:
Kyllä mä uskon että Minna lähtee jo tänään kotiin. Sillä on muuta menoa, viikonloppu ja kaikki-
🙏
Vierailija kirjoitti:
Jassu antoi muistaakseni viimeksi Akille yhden pisteen. Voisiko Aki saada neljä pistettä?
Ei Jassu nyt Akia nimeä. Viimeksi oli tilanne, jossa Jasmiina ei halunnut nimetä naista eikä ketään omasta joukkueesta. Jasmiima antoi 2 pistettä Juhanille ja pakosta Akille 1 pisteen, koska Lasse ja Taavi ovat läheisiä Jassulle. Nyt on ihan eri tilanne ja vaihtoehtoja paljon enemmän.
Jassua haukuttu niin paljon että soisin voiton hänelle.
Mulla on vähän semmonen fiilis,että kolme "parasta" on,Jassu,Taavi ja Lasse.Kukaan noista ei oo mun suosikki,mutta näin se muuten tulee menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän semmonen fiilis,että kolme "parasta" on,Jassu,Taavi ja Lasse.Kukaan noista ei oo mun suosikki,mutta näin se muuten tulee menemään.
Voi olla. Mulla ei ole suosikkia mutta niitä on joille voittoa en soisi. Taavia taas kiva katsella.
Tämä tullut jo selväksi kaikille.