Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
63441/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munahaukkapaiskoi peittoaan kun ei saanut mitä halusi.

Vierailija
63442/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassupa se näin sanoo tietenni😉

quote=Kukapa se näin sanoo eiliseen ärräreissuun viitaten?]”Ruoka on mulle niin tärkee niin mä halusin ottaa niin paljon ruokaa”

Järkevä ratkaisu. Lassella kauhea määrä suklaata.

Pieni määrä karkkia ja juomia riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63443/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään oikeastaan kaikista näistä asukkaista, paitsi Minnasta. Symppisporukka vikoineen. :)

Vierailija
63444/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelleköhän Minna antaa pisteet tuplana? La illalla saa tietää ketkä häädössä. 

Vierailija
63445/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna, Jasmiina, Melody, Anssi, Taavi, Ville ja Pekka ulos!

Vierailija
63446/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa että Lasse ja Minna pani(jos edes pani), ihmiset vaan joskus tekee niin. Eikä haittaa se että Minna on paljon vanhempi.

Mutta se mikä mua ällöttää ja haittaa nii tuo Minnan asenne ja puheet; ensinnäkin nuo leveilyt siitä panemisesta yöllä. Onko edes totta? Ja esim. tänään puheet: kyllä mä tän vielä hoidan! Ajan Samirin pois "mun paikalta". Ihan niinku Lasse ois joku esine, ja Minnan ainoa tavoite on saada Lasse lankeamaan.

Lasse ja ollut hyvinkin kunnioittava Minnaa kohtaan, ei ole juorunnut mitään kahdenkeskeisiä juttuja muille eikä leveillyt millään. Musta tuntuu et Lasse ei tykkäis yhtään, jos tietäis nuo Minnan puheet ja suunnitelmat.

Vierailija
63447/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa se näin sanoo eiliseen ärräreissuun viitaten? kirjoitti:

”Ruoka on mulle niin tärkee niin mä halusin ottaa niin paljon ruokaa”

olet sitäv mitä syöt, ruoka on tärkeä ja erikseen jotka on nk kulinaristeja. Lähdenpä tekemään uunifeta pastaa. 

Vierailija
63448/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa Melodi vihdoin viimein häädössä. Mutta tuskin on kun asukkaat ei halua luopua helposta elämästä valmiin ruuan äärellä. Ja vaikuttaa siltä rttä Mellu ärsyttää vain katsojia, ei asukkaita. Taitaa mennä finaaliin asti ellei tule kenet haluat ulos äänestystä koko sakille.

Möllö matki Akin murretta, sanoi uamulla heti Akin perässä. Tuli hiljaista, ei sopinut tilanteeseen, EIKÄ ollut hjuumoria.

Vierailija
63449/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites ite? kirjoitti:

Minna mainitsi lapsensa täyttävän tänään 19 vuotta.

Itse en lähtisi oman lapsen synttäreitä bb-taloon viettämään. Jokainen taaplaa tyylillään.

Yläpeukku jos itse lähtisit, alapeukku jos et lähtisi.

Eiköhän 19-vuotias vietä synttäreitään mieluummin kavereidensa kanssa eikä äidin. :D

Riippuu varmaan perheen väleistä, ovatko läheisiä jne. Ja tuliko mieleen, että usein vietetään sekä että. Alkuilta perheen seurassa ja jatkot kavereiden kanssa. Näin meillä.

Eihän tuo liity siihen ollaanko läheisiä vai ei. Meilläkin vietetään sekä että. Viikonloppuna aikuiset lapset juhlivat kavereidensa kanssa synttäreitään miten haluavat, usein yökerhossa. Eri päivänä sitten menemme perheen kanssa ruokaravintolaan juhlimaan niitä. Lapset tykkää, kun synttäreitä voi juhlia kahtena päivänä. Ja eihän se olisi kiva tanssia yökerhossa täpötäydellä mahalla jos käytäisiin alkuillasta ulkona syömässä perheen kanssa, ja siitä jatkaisi sitten kavereiden kanssa bilettämään.

Vierailija
63450/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sensuri kävi. L ja T , mitä L sanoi Daville. 

Vierailija
63451/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnat sohvalla vierekkäin, Jassu&Aki ja Minna&Lasse

Vierailija
63452/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnan tuominen takaisin taloon oli iso virhe tuotannolta. Kiinnostus ohjelmaan mennyt, kun Jasmiina ja Minna taas juouruilevat erityisesti tupakkapaikalla, ilman mitään sisältöä. Ja mukava-Ville säestää. Minna ulos mahdollisimman pian lisää myötähäpeää aiheuttamasta! Vähiten talon dynamiikkaan vaikuttaisi Villen lähtö. Parasta olisi, jos Minna, Jasmiina ja Ville lähtisivät samalla ovenavauksella.

Jassu on hauska, kunhan nuo kaksi muuta mainitsemaasi vaan saadaan pois. Jassulla on hyviä juttuja, ja varmasti nostaa osakkeitaan oikeassa seurassa.

Toivon, että BB:lla on veikeää pelisilmää ja järkkää sviitin Lasselle ja Taaville kaikilla herkuilla viikonlopuksi, ihan Minnan kiusaksi. Voihan olla soijapoikien vika yhteinen viikonloppu muutenkin.

Tätä bromancen yhteistä sviittiyötä minäkin olen täällä vinkannut ja nyt siihen olisi kutkuttava sauma, kun Minna vielä talossa, hih. Mahtaisi Minna kieriä käärmeissään tuskaisena, pettyneenä ja kyltymättömässä kiimassaan, kun soijikset sviitissä hemmottelemassa toisiaan...Tämä jos joku olisi kontenttia 😁

Vierailija
63453/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmean näköistä, kun Jassu puhuu ruoka suussa ja syö suu auki.

Ruoka ja viinat taas puheenaiheena.

Missähän kunnossa on parin vuoden kuluttua.

Olet mitä syöt ja Suurin pudottaja -ohjelmien tuleva osallistuja.

Vierailija
63454/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, Melodyn panini on liian kuuma. Ei voi haukata palaa ja puhua ruoka suussa. :( Niinhän Melody tekee aina. Lappaa suun ruokaa täyteen ja aloittaa sitten matalan mölinänsä.

Vierailija
63455/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Minna jolla on tuotannon antama valta, hoitaa Lassen pois, kun ei ottanut enää Lasse vieruskaveriksi.

Vierailija
63456/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen häätö harmittaa eniten? Itse olisin pitänyt Sannin talossa. Kuten arvelinkin, haastattelussa kertoi, ettei tykkää puhua päälle. Uskoisin, että Sannilla olisi ollut paljonkin annettavaa. Jassu HUUTAA koko ajan eli yhtään käytöstapoja omaava ihminen ei saa puheenvuoroa. Jassu kuitenkin jo 24 v ja käyttäytyy kuin teini. Tämäkö viihdyttävää? Myös Pippaa ja Maijua olisin halunnut nähdä lisää. Nyt talossa olevista naisista Melody ylivoimaisesti paras. Minna ulos heti ja Jassu heti vanavedessä!

Katjan. Fiksu, nätti nainen. Ja pyrki olemaan symppis kaikille.

Vierailija
63457/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukasvalinta: vaatimukset seuraavalle bb-kaudelle: kaunis/komea, nuori, hetero, laiha, hyvä rytmitaju ja lauluääni, urheilullinen, hiljainen, asiallinen, hymyilevä, ei ääneen naurava, ei gluteeniton eikä vegaani, ei komenteleva, ei omia mielipiteitä, ei saa heittää läppää, mahdollisimman huomaamaton. Tulisi mielenkiintoinen kausi 😀.

Vierailija
63458/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenestä Minna ei pidä. Ei anna Lasselle niitä pisteitä.

Turvassa on Lasse, Ville, Jasmiina ja Mellu.

Vierailija
63459/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kauhee nälkä. Kuka sanoo joka päivä noin?

Vierailija
63460/105262 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humppahuuhtojien metsäkonesimulaattori tehtäväalueella. Piäsevät leikkiin sillä.

Ketju on lukittu.