Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Jassusta näkee muutoksen. Onko kusi noussut päähän?
Ei ole. Ihra on napsahtanut vyötäröön.
Mua ihmetyttää tuo päivävaatteet päällä sängyssä makoilu. Onko tuo oikeastikin yleistä, että samoilla vaatteilla, joilla istutaan räkäisillä tupakkapaikoilla, pötkötellään sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Jassu on tosiaan muuttunut. Ennen Minnan tuloa jauhoi kaikenlaista estotta. Nyt on " voittaja" asenne päällä.
minna antanut sille ohjeita.
Iso veli olisi voinut miettiä vähän tarkemmin kenet tuo taloon ja osaako pitää edes salaisuuksia, jos joku on pakko muka tuoda.
En olis ottanut ketään vanhaa taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojillaki pääsi kädet töihin taas vaihteeksi
Onko ne vessassa 👋?
Nimmareita raapustavat faneille. 900 koossa ainakin.
Kertokaapa mitä salaisuuksia Minna on kertonut? Niin ette osaa sanoa, kun on omaa mielikuvitusta.
Ja taas alko treenit...Joko ne huomenna esiintyy?
Mulla oli tänään korvamatona tämä Lemmenjokitarina......
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tänään korvamatona tämä Lemmenjokitarina......
Mulla taas koko eilisillan ja osan yötä Samirin ryhmän rokkiveto.
Countryako sen olisi pitäny olla tuo Lemmenjoki humppa🤭
Onko Minna mennyt puhuu Jassulle jotain ? Ei hirveesti ole huvittannut katsoa kun tuo nainen tuli taloon.Eihän se olis saannut kertoa mitään.
Voisko toi Aki opetella rummuttamaan tahdissa??? Miten voi joka ikinen kerta nopeutua kokoajan vaikka muut sanoo kokoajan että rauhallisemmin.
Mihin aikaan ja kummassa kamerassa Minna on kertonut Jassulle "pahimmat kilpailijat"? Faktoja tiskiin, kiitos.
Olisi mukavaa, jos tällä porukalla (-Minna) mentäisi loppuun asti. Nyt aiemmilla kausilla on käynyt loppuviikot tylsiksi, kun on ollut vaan kourallinen ihmisiä. Sitten finaaliviikolla voisi pudottaa pitkin viikkoa. Ennenkin on muulloin kuin sunnuntaina tippunut porukkaa.
Jos äänestää pahimpia kilpailijoitaan niin hmm🤫
Räppäreillä valmiit taustat. En pidä minään, muut sentään soittavat ja laulavat sen mitä taitaa.
Minna ei osaa olla yhtään luonteva tuolla. Kaikki tekeminen väkinäistä ja teennäistä. Ilmeet paljastaa miten vaikeaa hänellä olla, ne kuuluisat mikroilmeet.
Toivottavasti.