Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Aki oli ihana rummuissa tänään. Tuli niin hyvä mieli katsoessa,oli elementissään. Muutenkin mukavat sessiot poikien treenit.yksy yk
Onneksi Mellu hakkaa rumpuja ja muut voi olla keittiössä.Sitten taas jos Minna on siellä niin pitää katsoa toista kameraa.
Miksi tänne luetella tavan asioita.
Vierailija kirjoitti:
pekka, jassu, sami, anssi, melody ulos, talon henki paranisi.
No olisipa sitä hyvää henkeä suorastaan mielenkiintoista katsoa. Pitäisi hermostua, jos joku laittaa sukat vääriin jalkoihin ja ruveta sen takia vihaamaan.
Voithan mennä kirkkoon istumaan ja katsomaan harmoniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan häötöäänestykseen Anssi, Pekka, Aki, Sami ja Juhani tai ainakin osa noista.
Jep, Anssi, Pekka ja Juhani!
Olispa vaan Pekka yksin.
Vierailija kirjoitti:
Päivä 'Ole joku toinen asukas':
Taavi: tekisin foliosta foliohatun päähäni, menisin johonkin nurkkaan istumaan ja katsoisin kaikkia isoin, kauhistunein silmin, puhuen välillä ranteessani olemattomaan kellopuhelimeen jollekin olemattomalle henkilölle, 'mä niin tiesin tämän', 'imperium', 'koodinimi Pekka'. Välillä kävisin läiskimässä sinne tänne kasvojani rusketusvoidetta ja katsoisin huolestuneena botoxin vaikutuksen hiipumista ja yrittäisin vetää hiuksia peittämään otsaani. Aina Lassen tullessa näkökenttääni läiskäyttäisin naamalleni leveän hurmahymyn.
Juhani: istuisin kädet puuskassa, naama peruslukemilla sohvan kulmassa, möksähtäisin sitten kun joku ei tiedä oikeaa mutteria z-traktorin xyz -malliin ja ryntäisin tupakkipaikalle tyrskimään. Välillä painaisin pääni Akin syliin ja sanoisin tukahtuneella äänellä 'ilman sua mä en jaksais täällä'.
Melody: tyhjentäisin viiden litran viilipönikän, täyttäisin sen vedellä, kävelisin tölkki kädessä jäykin, suorin jaloin, nenä kohti kattoa ja välillä hörppäisin vettä pönikästä. En väistäisi ketään ja seisoisin aina tiellä esteenä. Jos joku kysyisi jotain, pyörittelisin ensin puoli minuuttia silmiäni ja vastaisin sitten joko 'tie-DÄN' tai 'joo, joo, mut mä tarkoitin, että...'. Vahtisin silmä kovana kuitenkin koko ajan, kuka on minun keittiössäni.
Lasse: maalaisin kasvoni blackfaceksi ja ihmettelisin, mitä muut nauraa/kauhistelee, pökkisin yöllä peiton alla jotain naista ja päivällä en häntä noteeraisi mitenkään ja ihmettelisin, mitä se skitsoo, kertoisin tunnin monologina kaikkia jänniä juttuja yhestä mun hyvästä ystävästä, Chokosta, joista tarinoista puolet olisi kopioitu Jaajolta ja toiset puolet olisi ikivanhoja urbaanitarinoita, kertoisin ne kuitenkin omina ja/tai kaverin puolesta tässä.
Aki: istuisin sohvassa ja seuraisin muiden keskustelua, yrittäisin sanoakin jotain, mutta koskaan en kerkeäisi muuta kuin ' Lieksassakin yhen kerran...', niinpä istun lopulta hiljaa ja muut puhuu. Pullollisen Tornion panimoa saatuani, muut istuu hiljaa ja minä puhun. Kerron soittamistani puheluista, luettelen Finnairin ulkomaanlentojen aikataulut, ja voitan kaikki mailapelit, joita käskytän muut pelaamaan kanssani.
Oli niin hauskat, ja osuvat kuvailut, että olis voinut aloittaa " arvaa kuka tämä on" jne. Noista kuvailuista tajuaa, että asukkaista on tullut jo tuttuja, ja on niihin jo tykästynytkin. Omia ihania persooniaan kaikki. Ikävä tulee taas kyttäämistä, kun kausi loppuu. Surettaa jo etukäteen.
Ps. On mulla ihan oikea elämäkin. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi Taavi käyttäkää Taavia röntgenissä että tiedetään tarviaako leikkausta, kipsiä tms.
Joutuu varmaan luovuttamaan ja jättämään talon :(
Mitä Taaville on käynyt?
Tällä viikolla ei ole varmaankaan häätöä, jos Taavi luovuttaa. Hoitoonhan ton pitää päästä asap.
Vierailija kirjoitti:
Aki oli ihana rummuissa tänään. Tuli niin hyvä mieli katsoessa,oli elementissään. Muutenkin mukavat sessiot poikien treenit.yksy yk
Siis Akihan ei osaa soittaa rumpuja ollenkaan ei rytmitajua ja vauhti kiihtyy aina loppua kohden🙈
Kohta noilla kaikilla on jännetuppitulehdus tuosta nimmaritehtävästä.
Eipä ole tällä viikolla paljon tullut räppikolmikkoa katseltua. Mukavaa, kun ovat omissa porukoissaan välillä, niin voi valita, mitä katsoo.
Se teki sitä, tämä teki tätä
On tuo Pekka laiska. N nimikirjainta vain vetää.
Minna toi eloa taloon ja yhteishenki jotenkin parani mun mielestä. Mitä ootte mieltä?
On se ilmoja taas pidellyt. Onko tuo lautanen tuolla pöydällä?
Jos ei ole jotakin oikeaa juttua niin älä keksi tyhmää viestiä, yx hailee.