Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan vihdoin nimeämispisteet häätöön kaikilta asukkailta.
Varmaan Minna saa päättää 4 häätöuhan alle.
Varmaan Minna saa ottaa näennäiset 1-2 pistettä pois jonkun nimetyn pisteistä ja siten mahdollisesti helpottaa tämän kohtaloa. Ei Virtanen isompaa roolia anna kun haluaa - taas jälleen kerran - itse päättää kaikesta.
Varmaan saa vaihtaa yhden häädössä olevan, tuskin tämä tuotanto muutakaan keksii. Ja Minnan vaikuttamismahdollisuuksilla tuotanto on hakenut Jassun pelastamista. Tai Lassea häätöön, kun hänellä ei oo vielä päästy rahastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassu on tullut hakemaan voittoa, et joku muu maksais sen ulosottovelat.
Menkööt töihin ja maksakoot omilla tuloillaan velkansa ei verovaroin kerätyillä Kelan tuilla.
Bb voittoon tarvitaan enemmän karismaa kuin vain läyhäämistä ja uhoamista v*ttu sanoilla höystettynä.Jassu työskentelee lähihoitajana. Ei mitään helppoa työtä. Onneksi tekee töitä, eikä ole jäänyt tukien varaan itkemään kohtaloansa.
Itse kertoi ettei ole tehnyt aikoihin lähihoitajan töitä. Kertoi että ollut kaljakuppilaassa ja että on nyt työtön. Älä vääristele sen itse kertomaa. Samoin kuin retosteli luottotietojen menetystä ja ulosotto velkojaan. 👍
Näillä ym kertomansa ja käyttäytymisensä perusteella ei kannattaisi paljon päätään aukoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oonko koskaan nähnyt noin karkkien ja suklaan perään olevaa miestä kuin juhani. sekin kun itki joku päivä, kun ei edes crunch patukkaa oltu pöydälle pantu, kaljaa vaan.
Mahtaa olla kiva elää tommosen kanssa.
Mieluummin noin kun että hyppii viinan perään. Minäkin haluaisin tuommosen miehen. Asiat kunnossa.
Niin, jos ei hypi karkin perään, niin sitten viinan. Oletko vähän mustavalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella juontajilla ajatus onko nyt romantiikka ja voiko tulla pari jne ? Eikö Minna ollut 5 viikkoa pois ja nyt ängettiin takasin taloon.Mitä tuotanto hakee tolla.Erikseen on tempparit ym.Minna olisi voitu pistää sinne.
Näin on. Tuo on kyllä niin selvää tuotannon manipulointiyritystä ja aivopesua. Ja miksi se hel*etti kohdistuu Lasseen. Miksei Pekan Katjaa tuotu takaisin (tosin sekään ei olisi oikein). Eikös se tuotanto Alman suulla toivonut Noorasta ja Lassesta paria. Todella arveluttavaa toimintaa. Risut tuotannolle halpamaisuudesta ja epäreiluudesta yhtä asukasta kohtaan.
Minna on vielä kaiken lisäksi niin uskomattoman tylsä ja tyhjä persoona, ettei siitä ole edes kenellekään mitään iloa.
Alma ja sen ääliömäiset romanssiveikkaukset..... ekalla vkolla veikkaili että lasselle ja lauralle tulee romanssi vaikka lauralla on poikaystävä.... sitä en ymmärrä kuka kuvitteli että lassesta ja noorasta olisi tullut pari....minusta ainakin ihan eri maailmoista, noora vaikutti mimmiltä joka tapailee jotain linnakundeja. Itseäni bb-talossa romanssit kiinnostaa vähiten. Tälläistä varten on jo monen monta muuta formaattia olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Pekka ylivoimaisesti ärsyttävin. Luihin ketun ilmeellä pstsastelee talossa maha pömpöttäen.
Vertaa Jassun mahaan, jos pitää mahasta puhua. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne nyt laatii toivelistoja bändeineen keikkailtaan.
Heseaterioita ainakin kahtien listassa. Täytyy kyllä ihmetellä, mikä siinä moskassa vetoaa, tilaisivat ennemmin pizzaa tai grilliruokaa oikealta grilliltä.
Itsekin oon ihmetellyt monien suomalaisten himoa hesepullaan ja pepsi maxiin. JA sitä juodaan litratolkulla päivittäin, ihan käsittämätöntä. Itse kun tekee burgeria tulee jopa parempaa!
Merkittävä syy noutoruuan hakemiseen on se, että haluaa valmista. Ei ehdi, voi tai halua tehdä ruokaa.
Se, että toisinaan hakee hampurailen vaikka sieltä Hesestä, ei tarkoita sitä ettei valmistaisi itse kotonaan lainkaan hampurilaisia.
Anssi ja juhani seuraavaksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heseaterioita ainakin kahtien listassa. Täytyy kyllä ihmetellä, mikä siinä moskassa vetoaa, tilaisivat ennemmin pizzaa tai grilliruokaa oikealta grilliltä.
Itsekin oon ihmetellyt monien suomalaisten himoa hesepullaan ja pepsi maxiin. JA sitä juodaan litratolkulla päivittäin, ihan käsittämätöntä. Itse kun tekee burgeria tulee jopa parempaa!
Merkittävä syy noutoruuan hakemiseen on se, että haluaa valmista. Ei ehdi, voi tai halua tehdä ruokaa.
Se, että toisinaan hakee hampurailen vaikka sieltä Hesestä, ei tarkoita sitä ettei valmistaisi itse kotonaan lainkaan hampurilaisia.
grilleiltä saa kyllä sata kertaa herkullisempia ja isompia annoksia kuin heseltä.
miksi pitää sieltä hakea jos grillikin löytyy, en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hampurilaisen*
Onko juhani vielä vaatinut itselleen crunch patukkaa, vai onko se vinkuna vielä edessä.
Siellä se minna taas tepsuttaa ilmeettömänä kuin maatuska. piti viedä toikin nähdä, ajattelin ettei tarvitsisi.
Marcon opit on hyvin mennyt molluskalle kaaliin.. 🥕
Vierailija kirjoitti:
Pekka ylivoimaisesti ärsyttävin. Luihin ketun ilmeellä pstsastelee talossa maha pömpöttäen.
Pekka ei ärsytä yhtään ja ei kukaan tuolla. Kaikki rohkeita kun ovat taloon menneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan vihdoin nimeämispisteet häätöön kaikilta asukkailta.
Varmaan Minna saa päättää 4 häätöuhan alle.
Varmaan Minna saa ottaa näennäiset 1-2 pistettä pois jonkun nimetyn pisteistä ja siten mahdollisesti helpottaa tämän kohtaloa. Ei Virtanen isompaa roolia anna kun haluaa - taas jälleen kerran - itse päättää kaikesta.
Uskon että enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
grilleiltä saa kyllä sata kertaa herkullisempia ja isompia annoksia kuin heseltä.
Tuossahan verrattiin noutoruokaa kotona tehtyyn ruokaan ja siihen kommentoin. En käy Hesburgerissa enkä grilleillä, joten en ota kantaa kysymykseesi.
Olisi kiva näjdä läheltä se juhanin käsiala, jota lasse kehui. Tollasta nyhräämistä naama paperissa toi touhu juhanilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska Hesellä on parhaita hamppareita ja paprikamajoneesi mun lemppari. Sipulirenkaat on myös hyviä.
En halua yhtään isompaa annosta.
Grillit on ehdoton ei.
Outoa on se että muiden pitäisi pitää samoista hamppareista mistä sinä pidät.
Minä en inhoa ketään asukasta, niinkuin esim viime vuonna..... Jaksan katsoa 247 taustalla aika paljon kun tykkään kaikista enemmän tai vähemmän! Viime kautta en jaksanut katsoa loppuun asti..
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva näjdä läheltä se juhanin käsiala, jota lasse kehui. Tollasta nyhräämistä naama paperissa toi touhu juhanilla.
Kuin seitsemän veljestä koulun penkillä. :D
Juhanilta puppua, ettei muka kukaan muu jalostaisi vuohenjuustoja kuin Jalasjärven Juustoportti. Ovat olleet varsin sopuisia musiikin teossa, mutta raiderin suunnittelussa saadaan aikaan riitasointuja. 😂