Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ihme majoneesin lutkuttajia nuo asukit. Melody määki kovaan ääneen miten pitää saada raideriin paprikamajoneesia ämpärillinen. Ei ihme ,että Jasmiina the majoneesiporkkana ja Mellu näyttävät tuolta kun näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Ihme majoneesin lutkuttajia nuo asukit. Melody määki kovaan ääneen miten pitää saada raideriin paprikamajoneesia ämpärillinen. Ei ihme ,että Jasmiina the majoneesiporkkana ja Mellu näyttävät tuolta kun näyttävät.
Melodialla ei oo roikkuvatta, harrastaa tanssia ja kuntosalia, kai käy vielä pelaamassa, mainitsi kerran mutten muista oliko koripallo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne nyt laatii toivelistoja bändeineen keikkailtaan.
Heseaterioita ainakin kahtien listassa. Täytyy kyllä ihmetellä, mikä siinä moskassa vetoaa, tilaisivat ennemmin pizzaa tai grilliruokaa oikealta grilliltä.
Itsekin oon ihmetellyt monien suomalaisten himoa hesepullaan ja pepsi maxiin. JA sitä juodaan litratolkulla päivittäin, ihan käsittämätöntä. Itse kun tekee burgeria tulee jopa parempaa!
Merkittävä syy noutoruuan hakemiseen on se, että haluaa valmista. Ei ehdi, voi tai halua tehdä ruokaa.
Se, että toisinaan hakee hampurailen vaikka sieltä Hesestä, ei tarkoita sitä ettei valmistaisi itse kotonaan lainkaan hampurilaisia.
grilleiltä saa kyllä sata kertaa herkullisempia ja isompia annoksia kuin heseltä.
miksi pitää sieltä hakea jos grillikin löytyy, en ymmärrä.
Siksi koska Hesellä on parhaita hamppareita ja paprikamajoneesi mun lemppari. Sipulirenkaat on myös hyviä.
En halua yhtään isompaa annosta.
Grillit on ehdoton ei.
Outoa on se että muiden pitäisi pitää samoista hamppareista mistä sinä pidät.luuletko ettei grilleiltä saa eri makusia majoneeseja. :D
En luule. Pahoja ovat maultaan. Yöks!
Vierailija kirjoitti:
Minä en inhoa ketään asukasta, niinkuin esim viime vuonna..... Jaksan katsoa 247 taustalla aika paljon kun tykkään kaikista enemmän tai vähemmän! Viime kautta en jaksanut katsoa loppuun asti..
tänä vuonna hyvä asukasvalinta ja tehtävät, haluttu tuonne muutama kilpailu henkinen, tykkään.
majoneesit osaa itsekin tehdä kun on v'älineet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne nyt laatii toivelistoja bändeineen keikkailtaan.
Heseaterioita ainakin kahtien listassa. Täytyy kyllä ihmetellä, mikä siinä moskassa vetoaa, tilaisivat ennemmin pizzaa tai grilliruokaa oikealta grilliltä.
Itsekin oon ihmetellyt monien suomalaisten himoa hesepullaan ja pepsi maxiin. JA sitä juodaan litratolkulla päivittäin, ihan käsittämätöntä. Itse kun tekee burgeria tulee jopa parempaa!
Merkittävä syy noutoruuan hakemiseen on se, että haluaa valmista. Ei ehdi, voi tai halua tehdä ruokaa.
Se, että toisinaan hakee hampurailen vaikka sieltä Hesestä, ei tarkoita sitä ettei valmistaisi itse kotonaan lainkaan hampurilaisia.
grilleiltä saa kyllä sata kertaa herkullisempia ja isompia annoksia kuin heseltä.
miksi pitää sieltä hakea jos grillikin löytyy, en ymmärrä.
Siksi koska Hesellä on parhaita hamppareita ja paprikamajoneesi mun lemppari. Sipulirenkaat on myös hyviä.
En halua yhtään isompaa annosta.
Grillit on ehdoton ei.
Outoa on se että muiden pitäisi pitää samoista hamppareista mistä sinä pidät.luuletko ettei grilleiltä saa eri makusia majoneeseja. :D
Bimbo! Sanoin että Hesen paprikamajoneesi on mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Onko Anssin ja Pekan välit kunnossa? Anssi sanoi äkäisesti Pekalle nukkumajärjestelyistä eilisyönä ennen kuin paineli nukkumaan. Pekka jäi surkeena? sohvalle. On ollut hiljaisempikin.
Anssi on leuhka ja pinnallinen, jostain syystä tänäänkin piti rehennellä miten iso ja kallis televisio hänellä on. Toki anssin mukaan halpa, kun maksoi vaan jotain 1400 euroa. Ensin leuhki sillä hinnallakin, mutta kun joku totesi että olipas halpa, anssi sanoi kuin miljonääri että nykyään niitä saa jo halvallakin...
Alkoi siinä sitten vielä jostain tv-tasoista jeeustelemaan ja kun pekka sanoi vastaan, anssi selvästi triggeröityi ja vouhkasi että pekka ei tajua että tv-taso on sisutuselementti, toisi iso leivinuunin kokoinen mätä suunsa ammollaan pekalle että "SISUSTUSELEMENTTI, ET SÄ TAJUU MITÄ SE ON, SISUSTUSELEMNTTI"..
Ei ihme jos Pekalla jo mennyt maku tuohon kukkopoikaan, kaksi kukkoa ei mahdu samalle tunkiolle.
Vierailija kirjoitti:
majoneesit osaa itsekin tehdä kun on v'älineet
Olikohan siitä nyt kyse. Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minna tajusi käyttäytyneensä kuin kiukutteleva lapsi viimeksi ja sai katsojien haukut päälleen. Ei ainakaan korottanut kiinnostustaan miesten silmissä.
Tulin taloon, jotta voi korjata itsestään antamaa vaikutelmaa. Nyt hymyilee ja on ystävällinen kaikille, sekä levittää positiivisuuden ilosanomaa.
Pöllömpikin tajuaa, että esittää. Varmaan naamalihakset jo jäykkänä kaikesta väkisin irvistelystä ja silmäkulma nykii iltaisin kun menee nukkumaan.
Ensin olin itsekin kauhuissani kun näin Minnan tulevan takaisin. Nyt olen muuttanut käsitystäni. Antakaa tekin hänelle mahdollisuus.
Ihminen hänkin vain on, jokainen tekee virheitä. Varmasti katuu aiempia tekojaan. Onhan hän nyt ollut tosi kiva kaikille talossa, ei mitään moitittavaa käytöksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä kaudella juontajilla ajatus onko nyt romantiikka ja voiko tulla pari jne ? Eikö Minna ollut 5 viikkoa pois ja nyt ängettiin takasin taloon.Mitä tuotanto hakee tolla.Erikseen on tempparit ym.Minna olisi voitu pistää sinne.
Näin on. Tuo on kyllä niin selvää tuotannon manipulointiyritystä ja aivopesua. Ja miksi se hel*etti kohdistuu Lasseen. Miksei Pekan Katjaa tuotu takaisin (tosin sekään ei olisi oikein). Eikös se tuotanto Alman suulla toivonut Noorasta ja Lassesta paria. Todella arveluttavaa toimintaa. Risut tuotannolle halpamaisuudesta ja epäreiluudesta yhtä asukasta kohtaan.
Minna on vielä kaiken lisäksi niin uskomattoman tylsä ja tyhjä persoona, ettei siitä ole edes kenellekään mitään iloa.
Alma ja sen ääliömäiset romanssiveikkaukset..... ekalla vkolla veikkaili että lasselle ja lauralle tulee romanssi vaikka lauralla on poikaystävä.... sitä en ymmärrä kuka kuvitteli että lassesta ja noorasta olisi tullut pari....minusta ainakin ihan eri maailmoista, noora vaikutti mimmiltä joka tapailee jotain linnakundeja. Itseäni bb-talossa romanssit kiinnostaa vähiten. Tälläistä varten on jo monen monta muuta formaattia olemassa...
On rasvarasismia, ettei Alma Hätönen ole sanallakaan puhunut Jasmiinan romanssihaluista talossa. Jasmiinahan on muun muassa sanonut kirjoittaneensa vangeille kirjeitä.
Eihän kukaan talon miehistä ole siitä kiinnostunut siinä mielessä. Äänestämisen pelossa kuuntelevat ja muka lohduttavat. Tuskin siviilissä kaipaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna tajusi käyttäytyneensä kuin kiukutteleva lapsi viimeksi ja sai katsojien haukut päälleen. Ei ainakaan korottanut kiinnostustaan miesten silmissä.
Tulin taloon, jotta voi korjata itsestään antamaa vaikutelmaa. Nyt hymyilee ja on ystävällinen kaikille, sekä levittää positiivisuuden ilosanomaa.
Pöllömpikin tajuaa, että esittää. Varmaan naamalihakset jo jäykkänä kaikesta väkisin irvistelystä ja silmäkulma nykii iltaisin kun menee nukkumaan.
Ensin olin itsekin kauhuissani kun näin Minnan tulevan takaisin. Nyt olen muuttanut käsitystäni. Antakaa tekin hänelle mahdollisuus.
Ihminen hänkin vain on, jokainen tekee virheitä. Varmasti katuu aiempia tekojaan. Onhan hän nyt ollut tosi kiva kaikille talossa, ei mitään moitittavaa käytöksessä.
lässynlässyn. kuka seuraavaksi otetaan, katja vai laura R?
anssi on yhtä nolo ja aivoton kuin archie cruz.. alias arttu kuosmanen.
"andy" ja "archie" voisivat perustaa oman duon. kaksi maailmanluokan tähteä ja kosmopoliittia yhdistyisi elämää suuremmaksi kokoonpanoksi,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Totta kai häädetyt asukkaat takaisin. Miksi vain Minna? Vaadin kaikkia häädettyjä asukkaita takaisin. Miksi häädetään ylipäänsä. Tykkäsin kaikista. Haluan Pipan, Laten, Lauran, Katjan ja Nooran takaisin. Ymmärrätkö, miten pöhköä. Ei tässä nyt ole kyse siitä, haittaako SINUA, että yksi takaisin. Kaikkiin häädettyihin on käytetty rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Totta kai häädetyt asukkaat takaisin. Miksi vain Minna? Vaadin kaikkia häädettyjä asukkaita takaisin. Miksi häädetään ylipäänsä. Tykkäsin kaikista. Haluan Pipan, Laten, Lauran, Katjan ja Nooran takaisin. Ymmärrätkö, miten pöhköä. Ei tässä nyt ole kyse siitä, haittaako SINUA, että yksi takaisin. Kaikkiin häädettyihin on käytetty rahaa.
Miksi tänne valitat? Ei auta kuule yhtään. Tilanne on tämä ja osaa se ei haittaa koska ei voi kuitenkaan voittaa. Tuskin on kovin kauan talossa.
Draamaa piti saada mutta epäonnistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi talon vihatuin asukas joka tippui hyvin alussa, piti tuoda takaisin. Ihmiset äänestivät sen kotiin, koska eivät enää halua sitä nähdä, ja tuolla se taas on demonisine nauruineen pilaamassa Jassunkin persoonan.
Minna on energiasyöppö.Se otettiin tuonne Lassea vokottelemaan, mutta tuotanto sai näpeilleen, kun ei Lassea kiinnosta. Nyt se on ihan turhana tuona. Todellinen floppi! Twistien twististä (huoh) tuli mahalasku.
Lassea ei nappaa äitinsä ikäinen, eikä kameroiden ristitulessa paneskelu. Yks kerta oli erehdys, joka on Lassea ahdistanut siitä asti. Ilkeää BB:lta tuoda Minna taloon muistuttamaan Lassea mokasta, jonka soisi jääneen tekemättä.
Kyllä. Minusta on todella uskomatonta, että katsojat ovat pistäneet rahaa siihen, että saadaan Minna ulos ja sitten hänet tuodaan takaisin selvästi draamaa varten, joka kohdistuu VAIN yhteen asukkaaseen eli Lasseen. Tämä on jotenkin halpamaista ja pistää mulla ainakin ihan vihaksi. Enkä siksi ole katsonutkaan sunnuntain jälkeen. Käyn vaan täällä palstalla välillä. Jatkan katselua, kun Minna on lähtenyt.
Sama täällä. Sunnuntaina loppu katsomiset, alkaa vasta kun tämä poistunut. Päätös on pitänyt. Ja pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi talon vihatuin asukas joka tippui hyvin alussa, piti tuoda takaisin. Ihmiset äänestivät sen kotiin, koska eivät enää halua sitä nähdä, ja tuolla se taas on demonisine nauruineen pilaamassa Jassunkin persoonan.
Minna on energiasyöppö.Se otettiin tuonne Lassea vokottelemaan, mutta tuotanto sai näpeilleen, kun ei Lassea kiinnosta. Nyt se on ihan turhana tuona. Todellinen floppi! Twistien twististä (huoh) tuli mahalasku.
Lassea ei nappaa äitinsä ikäinen, eikä kameroiden ristitulessa paneskelu. Yks kerta oli erehdys, joka on Lassea ahdistanut siitä asti. Ilkeää BB:lta tuoda Minna taloon muistuttamaan Lassea mokasta, jonka soisi jääneen tekemättä.
Kyllä. Minusta on todella uskomatonta, että katsojat ovat pistäneet rahaa siihen, että saadaan Minna ulos ja sitten hänet tuodaan takaisin selvästi draamaa varten, joka kohdistuu VAIN yhteen asukkaaseen eli Lasseen. Tämä on jotenkin halpamaista ja pistää mulla ainakin ihan vihaksi. Enkä siksi ole katsonutkaan sunnuntain jälkeen. Käyn vaan täällä palstalla välillä. Jatkan katselua, kun Minna on lähtenyt.
Sama täällä. Sunnuntaina loppu katsomiset, alkaa vasta kun tämä poistunut. Päätös on pitänyt. Ja pitää.
Ketä se haittaa jos et katso. Saatika voit hyvin valehdella ettet katso vaikka kuitenkin katsot.
Mellu osaa toimia noiden poitsujen kanssa, kukaan ei sano mitään vastaan. Ei muuta kun Melody vinaaliin.