Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mulle tuli Nooran poukkoilevasta käytöksestä mieleen, että hän oli yksinkertaisesti todella epävarma asemastaan talossa - ehkä outo tilanne ja muutama arkinen BB-taloon kuuluva vastoinkäyminen triggeröi jotain ulkopuolisuuden pelkoa pintaan? Hän tuntui esimerkiksi puhuvan kaikki sanottavansa nopeasti yhteen hengenvetoon ja näytti aina puolivälissä lausetta hylkäävän koko pointtinsa ja päättävän lähteä sen kanssa täysin eri suuntaan. Arkisin myös komppasi jokaista keskustelunaloitusta kuin toivoen, että siitä poikisi uusi keskustelu ja ystävyys. Anssi näki tämän daijuna, mutta veikkaan että kyseessä oli enemmänkin juuri epävarmuus.
En ole katsonut 24/7 juurikaan, mutta ilmeisesti Noora on kuitenkin keskeytetty usein, mikä on vahvistanut ulkopuolisuuden kokemusta. Sitten vähän alkoholia moottoriin, niin ei enää itsekään näyttänyt tajuavan, mitä on puhumassa ja miksi, kun paha olo yritti vain jotain reittiä purkautua ulos. Bileiden käytös oli kyllä äärimmäisen raskasta katsottavaa, ja hän pilasi kyllä tehokkaasti illan ilmapiiriä, mutta kun miettii niin se oli lähinnä itseensä kohdistuvaa "marttyyrimaista" märisemistä. Noora näytti olevan niin lukossa ettei edes tunteitaan purkaessa ollut valmis seisomaan sanojensa takana ja selittämään rauhassa muille, mistä on kysymys, vaan hyökkäili ja poukkoili joka suuntaan koska toivoi että pääsisi mukaan (vaikka juuri näin työnsi muut pois). Vaikka toki huutaminen ja käytös itsessään oli väärin, loppujen lopuksi Nooran sisällöllisesti sanomat asiat jäivät tasolle "oon yksin mut ei vittu kiinnosta kaikki vihaa mua." Jasmiina otti taas kaiken ilon irti siitä, että Noora ei osannut sanoittaa itseään oikein, ja käänsi kaiken kokonaan itseensä, vaikka oikeastaan Nooran väärällä tavalla purkautunut paha olo ei liittynyt Jassuun mitenkään. Jassu ansaitsi kyllä kaikella läyhäämisellään tuon häädetyn herjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtuiko vetää käkikello? Ei kukkunut yöllä ollenkaan.
Heräätkö itse yöllä itsestään tunnin välein?
Mitään ei tehdä kunnolla. Sen takia tää ohjelma onkin nykyään täyttä shaibaa!
Voikun nämä noorat ym pissikset ymmärtäisi, että kyllä on sananvapaus ja oikeus sanoa ja tehdä mitä haluaa, mutta että sitten tulee myös kestää ja kantaa ne sen seurauksetkin. Eikä vaan aina olla vaatimassa kuinka minä minä minä.
Että sitten kun käyttäytyy miten sattuu eikä huomioi muita vaan vaatii vaan itselleen niin muut ei välttämättä sinusta pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtuiko vetää käkikello? Ei kukkunut yöllä ollenkaan.
Heräätkö itse yöllä itsestään tunnin välein?
Mitään ei tehdä kunnolla. Sen takia tää ohjelma onkin nykyään täyttä shaibaa!
Tuossa lähtisi jassulla vuorokaudessa ääni ja musatehtävä menisi piloille kun kaikki olisi niin väsyneitä jos tekisi 24/7.
Tuo käki tehtävä on kyllä rankka. Ja etenkin jos olisi 24/7, kaikki siinä herää ja jassulla lähtee ääni kun ei riitä yksi kukkuu tasatunnein vaan todella monta ja kovaan ääneen. Kaikki olisi ihan väsyneitä ja tehtävät kusisi.
Vierailija kirjoitti:
Minna: ”en haluu et jollekkin tulee olo et voi ei tuo äkäpussi tuli tänne”
Se tuli varmaan ainakin puolelle talon asukkaista. Miten voi olla noin typerä nainen.
No olisiko kannattanut sitten jäädä kotiin? Jos hän sai nimeämispistettä nimenomaan sen takia, että hän on äkäinen, millähän logiikalla porukka ei ajattelisi nimenomaan noin. Ei taida olla ihan penaalin terävin..
Noora tuntui kadehtivan jassun suosiota talossa. ilkeämpi mellu ja anssi sille oli kuin jassu silti puhui ikävimmin jassusta.
Miksei nooralle näytetty sitä sen omaa la illan riehumista talossa? Olisi ehkä mennyt itseensä ja ymmärtänyt miksi muut häneen hermostui eikä syytelly muita. Jos hänellä siis hiventäkään älyä on.
Mietin tuota kukkumistehtävää, että onko se nyt lopulta niin kamala, jos vaikka muutaman kerran yöllä heräisi. Yöllä ei kuitenkaan tarvitse kukkua toistakymmentä kertaa, vaan yksi, kaksi jne kertaa. Äkkiähän siinä unen päästä saa uudelleen kiinni. Noh, ei ehkä tunnin välein mutta esimerkiksi yhdeltä, kolmelta ja viideltä. Kyllähän nuo muutenkin ravaa yön aikana vessassa tms, joten ei siihen verrattuna ole kovin suuri juttu sanoa mikkiin neljä tai viisi kertaa kukkuu ja jatkaa unia. Toki yöllä voisi olla niin, ettei sitä tarvitse tehdä kovaan ääneen, ettei herätä muita.
Nämä instagram pissikset on erikoisia, hakeutuvat talossa vaan miesten seuraan, odottavat jatkuvaa huomiota ja sitten kun eivät sitä saa syyttävät eetä kiusataa ja vihaavat muita naisasukkaita ja mököttävät.
Siis oikeesti valvooko joku yön 24/7 äärellä kyttäämässä kukkuuko Jasmiina tasatunnein? Olen sanaton.
Vierailija kirjoitti:
Tuo käki tehtävä on kyllä rankka. Ja etenkin jos olisi 24/7, kaikki siinä herää ja jassulla lähtee ääni kun ei riitä yksi kukkuu tasatunnein vaan todella monta ja kovaan ääneen. Kaikki olisi ihan väsyneitä ja tehtävät kusisi.
Jassu on luistanut jo tuosta tehtävästä. Kukkumiset on unohtunut. Jassulle rangaistus, kun ei ei muista kukkua.
Vierailija kirjoitti:
Nämä instagram pissikset on erikoisia, hakeutuvat talossa vaan miesten seuraan, odottavat jatkuvaa huomiota ja sitten kun eivät sitä saa syyttävät eetä kiusataa ja vihaavat muita naisasukkaita ja mököttävät.
Älä jaksa. Talossa oli Nooran lisäksi kaksi naista, joista ainakin Melody kohteli Nooraa todella huonosti. Tottakai tuossa tilanteessa on pakko hakeutuakin miesten seuraan. Noora ei kyllä missään vaiheessa tyrkyttänyt itseään miehille siinä mielessä kuin sinä nyt yrität väittää. Vertaa vaikka Minnaan, joka änkeää väkisin kainaloon ja hihittelee seksijuttujaan koko ajan ja yrittää tehdä Taavia ja Lassea vuorotellen mustasukkaisiksi. Nooralta ei nähty mitään tuollaista vaan ihan oikeasti halusi vain olla osa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei noi kerro millä tavalla Minna voi vaikuttaa häätönimeämisiin ? Jos vaikka Jassu olisi lähtemässä niin voiko vaikka Minna ns jotenkin muuttaa sitä ? Meinaa niin kauan kun Minna talossa ei mitään järkeä äänestää.
Ehkä joutuivat pikkasen sponssaamaan Minnaa, ei tietenkään kerrota mitä ja kuinka kauan Minna talossa kykkii. Kuviteltiin, että tulee loppuryntäys maksavista katsojista, en todelakkaan halua osallistua maksuun. Minnahan oli jo koosteessa aivan onneton, meni vielä Taavilta kyselemään, Taavin vointia. Ei selvästikään mennyt Minnan entree putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti valvooko joku yön 24/7 äärellä kyttäämässä kukkuuko Jasmiina tasatunnein? Olen sanaton.
Pitäähän sitä seurata, suorittaako Jasmiina tehtäväänsä ja tehtävä on tehtävä, se on suoritettava.
Vierailija kirjoitti:
Jassu on söpöin käki. Minä vetäisin Jassuna tuon tehtävän ihan överinä läpi. Kukkuisin kunnolla joka tunti ja yölläkin niin että kaikki herää. Yöllä kailottattaisin niin että muut asukkaat saa sydärin siihen heräterssään. Siinä sitten isoveli ihmettelisi loppuviikon mitä keksii kun kaikki tillin tallin väsyneinä tunnin välein herätyksen takia ja jassulla lähtenyt ääni että miten käy tehtävien. kjähkjäh
Näinhän se kuuluisikin toimia, vetää täysillä tilanteessa kuin tilanteessa, mutta eihän sitä Jassusta irtoa, kun pitäisi oikeasti tapahtua... Pilvilinnassa jaksaa läyhätä menemään! On aidosti ikävä Krisun kaltaista heittäytymistä.
Noora ihan itse roikkui talossa vaan Lassessa ja Taavissa ja Taavi joutui hoivaamaan kuin lasta kun oli niin avuton. Mitään ei tajunnut mitä hänelle sanoi eikä osannut keskustella normaalisti. Loukkantui kaikesta ja puhui muille epäkohteliaasti. Kotiin kasvamaan ja opettelemaan ottamaan muutkin huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Öö, ei. Tuon saa tarkistettua kelaamalla noin kahdessa minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Noora ihan itse roikkui talossa vaan Lassessa ja Taavissa ja Taavi joutui hoivaamaan kuin lasta kun oli niin avuton. Mitään ei tajunnut mitä hänelle sanoi eikä osannut keskustella normaalisti. Loukkantui kaikesta ja puhui muille epäkohteliaasti. Kotiin kasvamaan ja opettelemaan ottamaan muutkin huomioon.
Lassehan sitä paapoi kanssa ja selitteli nooran sanomisia paremmaksi.
Hyvä että noora lähti, juhani selvästi viihtyy talossa edelleen ja tuntuu tykkäävän musatehtävästä. Noora vain vinkui kaikesta eikä osannut mitään siellä ja sitten siitä uhriutui.