Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
59681/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämpyttääkö ne koko viikon tuota biisiä? 💤

Vierailija
59682/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna on ehkä vastenmielisin asukas koko BB:n historiassa. Räyhäävä ja läyhäävä, itsekeskeinen julkisuustyrkky mun a haukka. Tuotanto haluaa aiheuttaa skismaa ja eripuraa ja leiriintymistä asukkaiden välille.

Eli juuri sellainen mitä bbtalo tarvitsee. Ei kukaan katso bbtä jossa on vaan mukana mukavia herttaisia ihmisiä jotka mielistelee toisiaan ja istuvat rauhallisina sohvalla.

No mitä ihmeen tvistiä tuossa muka on, että taloon tuodaan takaisin joku jo toisena ulos potkaistu ämmä, jota kaikki katsojat inhosivat, ja syystä. Hobittiämmällä on pakkomielle Lasseen, niin sitähän se kyylää koko ajan, tai sitten löhöää tupakkapaikalla notkumassa sätkä suupielessä. Pelkästään TYLSÄÄ tuollainen on ja yleensäkin on vastenmielistä katsoa, kun joku itkee jonkun sellaisen perään, jolla ei ole mitään kiinnostusta. Ei sellaisessa ole mitään viihdearvoa. Jos välttämättä halutaan sitä tvistiä, niin nyt kun tuo ämmä on tuolla, niin taloon voisi tulla takaisin myös Laura L, johon Lasse oli ihastunut, ja joka selkeästi oli ihastunut Lasseen (vaikka on varattu). Siinä olisi nnemmin viihdeettä, kun Minna mustiksena saisi taas raivareita nähdessään Lassen ja Lauran läheisinä. Lassehan eilen puhui Taaville kylppärissä, että "Jassu ilahtui Minnan tulosta, mutta me oltais ilahduttu, jos Laura L olisi tullut".

Hyvin sanottu! Lassella riittää kyllä vientiä oman ikäisten ja itseään nuorempien naisten puolesta. Ei hänen tarvitse tyytyä keski-ikäiseen kahden lapsen äitiin. Mikä vanhempia muijia vaivaa, mikä vetää lähestymään nuoria poikia, jotka voisi olla iän puolesta omia lapsia. Haahkaa ei nuorenna, ainakaan ulkoisesti, nuori mies, päinvastoin. N50+ kahden aikuisen pojan äiti.

Minnan alaikäraja menee 18 vuotiaassa, omin sanoin kertoi hän. Härski muija. Ällöttä ä

Missä menee yläikäraja? Olisko mulla tsäänssejä? t. Kalevi 80v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
59683/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä viestiä 4 kanavalle palaute osioon. Itse lähetin. Kusetusta ihmisten rahoilla.

Missä onnistuit laittamaan palautetta?

Hauksi tv4 kanava, palautteet.

Vierailija
59684/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetä viestiä 4 kanavalle palaute osioon. Itse lähetin. Kusetusta ihmisten rahoilla.

Missä onnistuit laittamaan palautetta?

Googlaa nelonen palaute. Tulee linkki ”Lähetä palautetta / Nelonen.fi”

Vierailija
59685/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lassehan kiersi Minnan kaukaa patterinvaihtotilanteessa, huomasitteko? Muut jonotti kiltisti ja Minna perimmäisenä, Lasse ei mennyt Minnan taakse jonoon vaan keskelle huonetta jolloin Anssi suikkasi itsensä Minnan perään jonottamaan.

Lasse tekee kaikkensa, että voisi vältellä Minnaa ja kertoa käytöksellään, ettei kiinnosta, mutta Minnapa varasi itselleen tietysti sängynkin mahdollisimman läheltä Lassea eli Lassen sänkyä vastapäätä. Olisi muuten taatusti kyörännyt itsensä entiselle paikalleen Lassen viereen, mutta siinäpä nukkuu nykyään Samir. Eilenkin ne melkein törmäsivät toisiinsa, kun Lasse muistaakseni oli tulossa makkarista ja Minna sieltä vaatekaapeilta, niin Minna jäi siihen seisoskelemaan, mutta Lasse paineli vaan ohi hyvin ilmeettömänä, eikä sanonut mitään. Normaalistihan Lasse on hyvin rento ja ystävällinen kaikille tuolla, mutta nyt se tietysti pelkää, että Minna tuli taloon sitä taas jahtaamaan. Ja luultavasti se sen takia tulikin. Näinköhän sitä paljoa kiinnostaa edes ystävyys Jassun kanssa, vaan pääasiassa halusi päästä vielä kerran yrittämään Lassea..

Vierailija
59686/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin heti eilen illalla että Minna, kun vihjailtiin että vanha asukas olis tulossa taloon ja vielä kun lassea haastateltiin ja vihjailtiin romanssista. Silloin sanoin et eii voi olla minna? Joo kyllä vaan tuli minna😮

Vierailija
59687/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämpyti räm räm räm! 🎼🎵🎶

Vierailija
59688/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö muut että Samir on muusikko?

Vain Minna, eikä se saa kertoa.

Siis millähän perusteella Minna tietää?

Kai se osaa lukea? 

Ei siitä kovin isosti ole uutisoitu. Tietysti jos lukee netistä asioita koko ajan. Ehkä hän on googlannut. Emme tiedä sitä.

Samir on ihan itse kertonut kaikille asukkaille olevansa muusikko, kun esitteli itsensä. Siihen ei liity hapannaama Minna millään tavalla.

Vierailija
59689/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin katselun eilen, mutta yhä tulee palloiltua täällä palstalla. Kohta varmaan sekin jää. Onko kohtalotovereita vai ovatko he häipyneet jo palstaltakin? Täällä on aika hiljaista.

Ei mun katseluun ole vaikuttanut ikinä vaikka omat suosikit olis pudonneetkin, olen joka kauden katsonut alusta loppuun. Veikkaan että moni muukin vaikka muuta väittää.

Käyn täältä välillä lukemassa onko jotain tapahtunut. Kovin paljon ei enää kiinnosta.

Kausi alkoi tosi hyvin, mutta monikin väärä asukas on pudonnut väärässä kohtaa, kaikki naisia kaiken lisäksi ja moni enimmäkseen ikävää katsottavaa luova jatkaa vieläkin. Esim. Pekka ja Juhani myös viime aikoina. Onhan Melodykin taipunut melko negatiivissävytteiseen suuntaan.

Tässä kaudessa oli mahiksen paremman fiiliksen kaudeksi, ne meni.

Katson jos jaksan. Ei oo enää mitenkään tärkeää mulle eikä enää haittaa jos en katso.

Uskon kyllä sen myös, jos katsojaluvut on vähentyneet. Mun osalta on ainakin.

Vierailija
59690/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassen, Samin, Anssin ja Akin tiimi tähän mennessä paras.

Anssilla yllättävän hyvä iskelmä-ääni. 👌

Vierailija
59691/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäähän meillä olla yksi äärijärjestöön kuuluva.

🐳🥕

Vierailija
59692/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi on hyvä laulamaan, oon epäillyt aikaisemmin jo saman sen puheäänestä.

Vierailija
59693/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna on ehkä vastenmielisin asukas koko BB:n historiassa. Räyhäävä ja läyhäävä, itsekeskeinen julkisuustyrkky mun a haukka. Tuotanto haluaa aiheuttaa skismaa ja eripuraa ja leiriintymistä asukkaiden välille.

Eli juuri sellainen mitä bbtalo tarvitsee. Ei kukaan katso bbtä jossa on vaan mukana mukavia herttaisia ihmisiä jotka mielistelee toisiaan ja istuvat rauhallisina sohvalla.

No mitä ihmeen tvistiä tuossa muka on, että taloon tuodaan takaisin joku jo toisena ulos potkaistu ämmä, jota kaikki katsojat inhosivat, ja syystä. Hobittiämmällä on pakkomielle Lasseen, niin sitähän se kyylää koko ajan, tai sitten löhöää tupakkapaikalla notkumassa sätkä suupielessä. Pelkästään TYLSÄÄ tuollainen on ja yleensäkin on vastenmielistä katsoa, kun joku itkee jonkun sellaisen perään, jolla ei ole mitään kiinnostusta. Ei sellaisessa ole mitään viihdearvoa. Jos välttämättä halutaan sitä tvistiä, niin nyt kun tuo ämmä on tuolla, niin taloon voisi tulla takaisin myös Laura L, johon Lasse oli ihastunut, ja joka selkeästi oli ihastunut Lasseen (vaikka on varattu). Siinä olisi nnemmin viihdeettä, kun Minna mustiksena saisi taas raivareita nähdessään Lassen ja Lauran läheisinä. Lassehan eilen puhui Taaville kylppärissä, että "Jassu ilahtui Minnan tulosta, mutta me oltais ilahduttu, jos Laura L olisi tullut".

Hyvin sanottu! Lassella riittää kyllä vientiä oman ikäisten ja itseään nuorempien naisten puolesta. Ei hänen tarvitse tyytyä keski-ikäiseen kahden lapsen äitiin. Mikä vanhempia muijia vaivaa, mikä vetää lähestymään nuoria poikia, jotka voisi olla iän puolesta omia lapsia. Haahkaa ei nuorenna, ainakaan ulkoisesti, nuori mies, päinvastoin. N50+ kahden aikuisen pojan äiti.

Minnan alaikäraja menee 18 vuotiaassa, omin sanoin kertoi hän. Härski muija. Ällöttä ä

Missä menee yläikäraja? Olisko mulla tsäänssejä? t. Kalevi 80v

Olet liian vanha hobittimummolle ehdottomasti. Eiköhän sen yläikäraja ole joku juuri ja juuri Lassen ikäluokaa.

Vierailija
59694/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnahan kertoi BBn podcastissa ihan harhaileva juttuja. Kuvitteli siis että Taaavi on mustis kun Minna on Lassen kans, ja arveli Taavin antaneen kostoksi 2 häätöpistettä.

Ja pullonpyörityksessä ku kysyttiin että ketä panis mieluiten, nii pitkän jahkailun jälkeen vastasi että Taavin. Ja istui Lassen sylissä tuollon. Sitte jälkikäteen sanoi että vastasi Taavin, ettei Taavi pahoittaisi mieltään. Että tottakai Lasse oli ainoastaan se, kenen kans halusi saman peiton alle. Todella harhaista kuvitelmaa.

Siksi mua epäilyttää että koko panojutut on jotain Minnan harhaisia kuvitelmia.

Vierailija
59695/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaihin asti aikaa harjotella bändinsä biisiä, iskelmä, rock ja rap -genret.

Esitykset päättyy festivaaliin, luulis siis, että saavat myös oikean esiintyjän torstaina tai viikonloppuna.

Vierailija
59696/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ”harmi” ettei päästy kuulemaan Nooran räppiriimittelyä koko viikkoa

Vierailija
59697/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi aika taidokkaasti kaappaa johtajan roolin tässäkin tehtävässä. 

Vierailija
59698/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna tuo säpinää taloon. Kaunis nainen, voi näin naisenakin sanoa, että hot mama. Sähköä ilmassa varmasti enemmän nyt.

Vierailija
59699/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Elina kysyi Lasselta romanssi juttuja ? Siitä on aikaa kun Minna lähti.Tyhmä kysymys.Mitä bb hakee kun Minna palasi taloon ? Lasse pysyy ihan varmasti kaukana Minnasta.Almakin voisi sen tajuta.

Vierailija
59700/105262 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei häädetyllä asukkaalla todellakaan pitäisi olla mitään vaikutusvaltaa pelin kulkuun enää sen jälkeen kun on asukkaiden sekä katsojien toimesta äänestetty itse ulos. Ihan kuin tuotanto pitäisi tätä vahinkona että Minna joutui lähtemään?!

Loppujen lopuksi katsojat äänestävät sen lopullisen voittajan enkä usko, että Minna voi yksin vaikuttaa siihen lopulliseen voittajaan. Katsoja äänestävät suosikkiaan kuitenkin. Nyt tuo vaan hieman draamaa taloon eikä sen kummempaa. 

Ketju on lukittu.