Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Onpa ihana kun Minna talossa. Jassu ja Minna kuin siskokset, aivan mahtava energia heillä. Aitoa olemista. Tosi hyvä siirto tuotannolta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minde puree koko ajan huuliaan
Sillä tekke mieli Lassen 🥚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen Minna on? 160 cm?
Mitä väliä?
No kuhan pohdiskelin. Ei tartte vastata.
Miten käyttäytyy ihminen, joka on saanut kuulla olevansa johdossa kilpailussa?
Arvaan, et Jassu tietää sen jo. Spontaanius on kadonnut ja käyttäytyy eritavalla kuin ennen hillitymmin ja hymyilee välillä salaperäisesti.
Olisko myös kusi nousemassa päähän muita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa neloselle palautetta, että rahat takaisin äänestyksistä. Laittakaa muutenkin, vaikka ette ole äänestäneet. Kansalla on vielä valtaa.
Minä laitoin tänään. Vetosit kuluttajansuojaan. Kuulostaa hassulta, mutta kun tarkemmin ajattelee, se ei ole. Joku on laittanut vaikka kuinka monta euroa siihen, että tietty asukas lähtee talosta. Häntä ei siis haluta enää taloon. Vaikka kyseessä onkin ns suosikkiäänestys, ihmiset äänestävät strategisesti halutessaan jonkun pois. Siis maksavat rahaa, että joku häipyy talosta. Vaikka Minna ei olisi kilpailijakaan, niin silti katson, että joidenkin kuluttajansuojaa on rikottu. BB:n idea on ollut, että asukas häädetään talosta ja siihen on voinut luottaa ennen.
Suora lainaus BB verkkosivuilta
"Minna viettää talossa Big Brotherin määrittelemän ajan, eikä hänellä ole mahdollisuutta Big Brotherin voittoon. Minnaa ei voi nimetä häätöäänestykseen, mutta hänellä on myöhemmin merkittävä rooli nimeämisissä. Näitä asioita Minna ei saa muille asukkaille kertoa."
Nopeesti muuttu tuo lähetyksessä kuultu kommentti siitä että Minna palaa talon täysivaltaiseksi jäseneksi kilpailemaan bb voitosta.
Näen jo sieluni silmin kaakelihampaan kiemurtelemassa ja kihertäen lässyttämässä Minnan ja Lassen "romanssista".
Ihan paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto ei ilmeisesti halua että Jasmiiba voittaa kun laittoi Minnan takaisin taloon. Itse pidän jasmiinasta edelleen, rempseä tyttö.
Mä näen Jassun kierona ja kaksnaamaisena. Siitä ei tule hyvät vibat ollenkaan.
Jaccu tosiaan on kaksinaamainen. Esittää välillä niin jaloa ja ymmärtäväistä tsempparia, mutta sitten välillä suolaa ja kieroilee samoja tyyppejä jollekin läheiselle läyhäkaverille. Ja on vielä olevinaan niin suorasanainen.
Selvästi siis näkee hyvän esittämisen voitto silmissä.
Lähetä viestiä 4 kanavalle palaute osioon. Itse lähetin. Kusetusta ihmisten rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin katselun eilen, mutta yhä tulee palloiltua täällä palstalla. Kohta varmaan sekin jää. Onko kohtalotovereita vai ovatko he häipyneet jo palstaltakin? Täällä on aika hiljaista.
Ei mun katseluun ole vaikuttanut ikinä vaikka omat suosikit olis pudonneetkin, olen joka kauden katsonut alusta loppuun. Veikkaan että moni muukin vaikka muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Alma Hätöskän pitää päästä maireana sössöttämään romansseista, siksi Minna kyörättiin taloon.
Joo mikä ihmeen pakkomielle Almalla on näistä romansseista. Tämä ei ole mikään parinmuodostusohjelma. Pariskunnat on tylsintä BB:ssä enkä toivo niitä syntyvän. Usein varsinkin vielä pariskunnan naispuolisen peli kärsii kun he tuppaavat lentämään helposti ulos talosta.
Pitäähän meillä olla yksi äärijärjestöön kuuluva.
Vieläkö se nössö Lasse kulkee pitkin seiniä korvat luimussa vältellen Minnaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö muut että Samir on muusikko?
Vain Minna, eikä se saa kertoa.
Siis millähän perusteella Minna tietää?
Kai se osaa lukea?
Ei siitä kovin isosti ole uutisoitu. Tietysti jos lukee netistä asioita koko ajan. Ehkä hän on googlannut. Emme tiedä sitä.
Toivottavasti Lasse ei sotkeudu munallaan tuohon 👵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa neloselle palautetta, että rahat takaisin äänestyksistä. Laittakaa muutenkin, vaikka ette ole äänestäneet. Kansalla on vielä valtaa.
Minä laitoin tänään. Vetosit kuluttajansuojaan. Kuulostaa hassulta, mutta kun tarkemmin ajattelee, se ei ole. Joku on laittanut vaikka kuinka monta euroa siihen, että tietty asukas lähtee talosta. Häntä ei siis haluta enää taloon. Vaikka kyseessä onkin ns suosikkiäänestys, ihmiset äänestävät strategisesti halutessaan jonkun pois. Siis maksavat rahaa, että joku häipyy talosta. Vaikka Minna ei olisi kilpailijakaan, niin silti katson, että joidenkin kuluttajansuojaa on rikottu. BB:n idea on ollut, että asukas häädetään talosta ja siihen on voinut luottaa ennen.
Suora lainaus BB verkkosivuilta
"Minna viettää talossa Big Brotherin määrittelemän ajan, eikä hänellä ole mahdollisuutta Big Brotherin voittoon. Minnaa ei voi nimetä häätöäänestykseen, mutta hänellä on myöhemmin merkittävä rooli nimeämisissä. Näitä asioita Minna ei saa muille asukkaille kertoa."Nopeesti muuttu tuo lähetyksessä kuultu kommentti siitä että Minna palaa talon täysivaltaiseksi jäseneksi kilpailemaan bb voitosta.
Mä niin toivon, että porukka laittaa ihan sikana palautetta neloselle, että tuo lentäisi pois ASAP. Ehkä vaikuttaa, jos tulee paljon palautetta. Joukossa on voimaa. Minä laitoin palautetta ja tiedän muutaman muunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö se nössö Lasse kulkee pitkin seiniä korvat luimussa vältellen Minnaa?
Sietäis kulkeakin. Toivottavasti ei edes vahingossa sipaise, ettei rouva ala luulla liikoja.
Pirskatti kirjoitti:
Onpa ihana kun Minna talossa. Jassu ja Minna kuin siskokset, aivan mahtava energia heillä. Aitoa olemista. Tosi hyvä siirto tuotannolta.
Rypliäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel, onpa sulla murheet tässä isossa maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä viestiä 4 kanavalle palaute osioon. Itse lähetin. Kusetusta ihmisten rahoilla.
Missä onnistuit laittamaan palautetta?
En halua katsoa koostetta, enkä hätösen p.puhumista. Toivottavasti tietää mitä ketjuissa ihmiset mieltä tästä tyhmästä vedosta. En enää äänestä. Toivon että tulot tippuu.