Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Anssilla selvästi joku oma tavoite taas tuossa Minnan hännystelyssä.
En haluaisi tässä tehtävässä Mellun kanssa samaan bändiin. Mellu varmaan sanoittaa, laulaa ja soittaa kaikkia soittimia samaan aikaan, koska on vaan niin mahtava osaaja. Loput kolme ovat taustatanssijoita.
Minna on ihan nätti ikäisekseen, mutta sen ulkonäön pilaa sisäisen kauneuden puuttuminen eikä asiaa auta, että on ty..ä kuin saapas. Minna oli viimeinen, jonka toivoin tulevan taloon:(
Minnan ainoa tarkoitus oli tulla tuonne viettelemään Lasse ja samalla aihetta draamaa Lassen ahdistuksella. Punkt slut. Mun mielestä epäreilua yhdelle asukkaalle. Miksei Katjaa tuotu takaisin tai Latea kaulailemaan Anssin kanssa 🤔 Munahaukka on sensaatiolehdistölle herkkupala. Hävytön nainen. Eniten korpeaa tuossa naisessa täydellinen itsekritiikin puute. Vaikka Lasse näyttäisi, ettei kiinnosta, varmana yrittää iskeä kiinni. Ja tuo ikäerokin. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ilkeys kerran oli syy useamman naisasukkaan häätöön, niin voisiko joku kertoa mitä hemmettiä Pekka tekee tuolla vielä?
No itse asiassa ilkeys ei ole tainnut olla syy lähtöön kuin Minnan kohdalla. Muut naiset on haluttu ulos tylsyyden takia.
Eli ilkeys ja tylsyys ovat olleet syynä naisten putoamiseen.
Miksi ilkeät tai tylsät miehet sitten saavat jatkaa? Heitäkin molempia talosta löytyy.
Samir solahti suoraan tapettimiesten joukkoon mutta Noora kiusattiin hermoromahduksen partaalle ja saatiin sillä tavalla putoamaan.
No höpön höpö nyt taas näitä tulkintoja!
Samir otti oman tilansa normaalin ihmisen tavoin joka joutuu tulemaan itselleen vieraaseen joukkoon, Noora taas käyttäytyi kuin olisi ollut alusta asti talossa ja halusi kaiken huomion ja kaiken tilan itselleen, minä minä minä oli Nooran ajatus ja kun muut asukkaat eivät hypänneet Nooran pillin tahdissa alkoi mahdottomat itkupotku raivarit.
Vierailija kirjoitti:
Anssin perus p*rseennuoleminen käynnissä kaiken varalta jos Minna vaikuttaa putoamisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Jassu naureskelee jollekin Akille, että bb-kokemus on sille jotain niin ihmeellistä ja elämän kohokohta, mutta niinhän se tuntuu olevan hänelle itselleenkin.
Muusta ei nyt osaa puhua kuin bb:stä, mitä tapahtunut, mitä kokenut, kertausta, kertausta, kertausta. Ei noilla muilla tunnu olevan niin voimakasta tarvetta tuohon. Samoin se on nimenomaan Jassu joka on eniten ennakoinut tulevia tapahtumia Jyväskylässä, miten ihmiset tunnistaa ja mistä puhuu ja mitä tapahtuu, kun Jassu menee siihen ja siihen paikkaan.
Tirsk ja tirsk, Jassu, onko bb sulle joku ihan hirmu hieno kokemus, tirsk. Mutta sitä ei saa tirsk, sanoa niin suoraan kuin Aki, tirsk tai muuten sä olet ihan tirsk. Ja jo neljän oluen jälkeen oksentaa, tirsk, vttu mikä aloittelija, tirsk.
jassu osaa tämän, toiselle nauramisen, itsessä ei koskaan ole muuta kuin ihanaa innokkuutta.
täys narsisti, kitisee niinkuin maijulle, tahtoisin sitä ja tätä, kerjää pekalta myötätuntoa, kunhan ei itse tarvitse tehdä mitään.
Muuten kiva tarina, mutta jassu mollaa itseään enemmän ta vähemmän joka tehtävän alussa. Ei usko itseensä ja sanoo ihan suoraan aina kun ei pärjää. Esim viime viikolla sano suoraan monta kertaa, ettei tuu häneltä onnistumaan ja pyysi sata kertaa anteeksi sitä tehtävää missä piti raahata sitä painoa mukana siinä verkossa. Jassuhan sano, että hävisivät koska hän oli niin surkea siinä
Vierailija kirjoitti:
Hyvittelee sitä, että antoi häätöpisteitä Minnalle.
Mitä tarkoittaa ,että merkittävä etu häätöäänestyksessä ? Miksei sitä kerrota ? Eili katsojat laittaa rahaa siihen ,että äänestetään ja Minnako sitten saa jotenkin vaikuttaa tulokseen.Oli vaan ihan sairasta ottaa tuo muija tonne.Niin ja miksi juuri Minna joka lööpeissä puhunnut mitä puhunut.Julkisuuden kipeä nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuota pitää toistella, että Minna ei voi voittaa, vaikka hän taloon menikin takaisin. Ei Minnalla edes olisi minkäänlaisia mahdollisuuksia voittaa. Ei vain ole mitenkään kiinnostavaa, että huonotapaiselle, ilkeälle ja tyhmälle ihmiselle annetaan erikoiskohtelua ja valtaa. Vastenmielistä.
Toistelua tulee melkein mistä aiheesta tahansa, kun ihmiset eivät lue jo ketjuun kirjoitettuja viestejä samasta aiheesta. Mahdotonta olisi olettaa, että viestejä ehtisi/viitsisi lukea koska niitä tulee palstalle niin tiuhaan tahtiin. On tärkeä tieto pelin kannalta, että Elina kertoi mitä Minnan taloon tulo piti sisällään. Asukkaat eivät pysty vaikuttamaan nimeämisillä Minnan talossa olosta, hänen vierailunsa on ennalta määrittelemätön. Ainoastaan BB-isoveli päättää milloin Minnan visiitti päättyy. Voittoa hän ei pääse tavoittelemaan, mutta asukkaat eivät näistä asioista tiedä, eikä Minna niitä saa paljastaa. Joko tämä oli 100´s toisto aiheesta. 😳
Vierailija kirjoitti:
Minnan ainoa tarkoitus oli tulla tuonne viettelemään Lasse ja samalla aihetta draamaa Lassen ahdistuksella. Punkt slut. Mun mielestä epäreilua yhdelle asukkaalle. Miksei Katjaa tuotu takaisin tai Latea kaulailemaan Anssin kanssa 🤔 Munahaukka on sensaatiolehdistölle herkkupala. Hävytön nainen. Eniten korpeaa tuossa naisessa täydellinen itsekritiikin puute. Vaikka Lasse näyttäisi, ettei kiinnosta, varmana yrittää iskeä kiinni. Ja tuo ikäerokin. Hyi.
Oot nolo. Se sun ihastus lasse on aikuinen mies, joka kyllä sanoo jos ei halua ketään lähellä. Sinun ei tarvitse siitä huolehtia.
Musta on hyvä ettei Minna nöyrtynyt teidän kiusaajien edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Virtanen se onnistui taas alittamaan itsensä tällä Minna -käänteellä, hohhoijaa.
Mutta asiaan. Huomasiko kukaan eilen illalla joskus 23 jälkeen kun keittiössä Samir kysyi oletettavasti Minnalta että "Sä varmaan tiedät mitä mä teen työkseni?" Minnan vastausta ei kuulunut mutta Samir tokaisi takaisin jotain että "Ok, noi muut ei tiedä". Vieressä oli myös Pekka ja Jassu. Onko jollain käryä mitä tuo tarkoitti?
Mitä Samir siis tekee nykyään, intin jälkeen? Esittelyssä luki vaan et sekatyöläinen.
Yritys liike vaimosa kanssa. En tiedä onko nettifirma vai ihan kivijalka. Harrastuksena musaa plus pikajuoksua.
Ok, minkä alan yritys? Ja miks Samir ei halua kertoa sitä talossa kun oikein painotti, että muut eivät tiedä sitä?
Minna tuli pilaamaan Jassun pelin:( Itse opin tykkäämään Jassusta vasta kun Minna lähti talosta. Minnalla oli negatiivinen vaikutus Jassuun. Minnan lähdön jälkeen Jassu oli oma suora itsensä. Muistatteko kun eka jaksoissa Jassu kuvaili Minnalle mitä fiiliksiä Minnan ensinäkeminen toi Jassulle mieleen? En sanatarkasti muista, mutta taisi olla jotain bi tch vipoja.. Jos muistatte paremmin niin valaiskaa minua.. Pointti oli, että se fiilis Minnasta oli naulan kantaan.
Olen iloinen että BB:kin otti Minnan vielä tuonne ja ottaa sillä tavalla kantaa nettikiusaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot nolo. Se sun ihastus lasse on aikuinen mies, joka kyllä sanoo jos ei halua ketään lähellä. Sinun ei tarvitse siitä huolehtia.
Kyllä pystyy joo. Mutta se ei silti poista sitä paskamaista asiaa, että tuo juorulehdissä rakkauttaan julistanut takiainen otettiin takaisin. Osaatko kertoa, minulle miksi juuri hänet tuotiin takaisin? Osaatko kertoa, mitä sillä ajetaan takaa?
Vierailija kirjoitti:
Eli Minnan suihkua ja riisuutumisia yöpuulle ei näytetä katsojille. Minnan on saanut tukon euroja, immuniteettisuojan häätöön pitkään aikaan jav velä nimeämisvaltaa. Kaiken lisäksi on epämiellyttävän näköinen hapannaama.
Itse asiassa sen ilmeistä tulee mieleen, ettei pääkopassa kaikki palikat ole ihan paikallaan.
Voittoon joko Taavi tai Lasse! Rehellisesti kertovat jännittämisestä ja esiintymiskammosta.
Vierailija kirjoitti:
Musta on hyvä ettei Minna nöyrtynyt teidän kiusaajien edessä.
Niin just. Tuli takaisin kiusattavaksi. Saa vielä enemmän lokaa niskaansa, varsinkin kun tuotiin perusteitta taloon noiden lehtihaastattelujen jälkeen. Mikä järki?
Niinpä! Ja toivotaan, että Mellu ja Samir ei oo samassa tiimissä, jotta Samir pääsee esille