Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Ei hyvä jumala tuo Noora on rasittava. Kävi vuorollaan jokaisen porukan luona itkemässä kuinka te vihaatte mua jne. Järkyttävä narsisti.
Anssi ei ole pelimies, kun antoi häätöpisteet Nooralle. Nyt olis kannattanut antaa pisteet mielummin Lasselle, niin olis joku loppukilpailija saatu varmasti ulos.
Tänään häädön jälkeen talossa on silti 12 asukasta, MINNA TULEE TALOON!!:(
Noora kiukutteli kuin pieni lapsi, kun ei mahdu muka keskusteluihin mukaan. Osallistu tai ole osallistumatta, mutta miksi keskustelut pitäisi mennä hänen mukaansa. Aloittaa sitten itse keskustelun.
Ihan asiasta Noora puhui Melodille se kiusaaminen on nähty, mut eihän Melodi sitä tietenkään myönnä. Näinhän kiusaaja toimii ei myönnä mitään ja esittää yllättynyttä ja että Noora olis keksinyt sen omassa päässään.
Sen tiesi, et Samir antaa pisteet Nooralle. Samirhan on nauranut Melodin kanssa yhdessä Nooralle.
Mikä oli se Alman hehkuttama "edelleen 12 asukasta"? Tuleeko nyt sitten tvistien tvisti eli valehäätö?! Ei kai ketään vanhaa asukasta sentään oteta enää uudelleen sisään...
Vierailija kirjoitti:
Tänään häädön jälkeen talossa on silti 12 asukasta, MINNA TULEE TALOON!!:(
Toivottavasti Pippa sitten jos lähtenyt palaisi!!
Lasse ja Pekka menivät vasta pari tuntia sitten unten maille... Pitkä päivä tulossa 😂
Melodi on hyvä manipuloija ja esittämään viatonta. Porukassa ei ole ketään, joka epäilisi Melodia Nooran kiusaamisesta. Joutuisi jo häätöön niin saataisiin Melodi ulos!
Mitä hemmettiä Melody ripitti Nooraa ja väitti, että tämä on keksinyt omasta päästään sen, että häntä olisi syrjitty tai hänelle olisi naurettu? Melody on itse ollut kaikkein aktiivisin tässä, on itse joko ignoorannut Nooran tai naureskellut hänelle avoimesti koko ajan. Tekopyhä ällötys!
Vierailija kirjoitti:
Noora kiukutteli kuin pieni lapsi, kun ei mahdu muka keskusteluihin mukaan. Osallistu tai ole osallistumatta, mutta miksi keskustelut pitäisi mennä hänen mukaansa. Aloittaa sitten itse keskustelun.
Nooran humalainen käytös oli koko illan äärimmäisen noloa huomionhakua... Kyllä näki muiden ilmeistä, että oli ihan aidosti sietokyky koetuksella! Nolouden kruunasi räppipään ontuvat räpäytykset, huokaus...
Kiitos visiitistäsi - voit nyt pakata veitsesi ja häipyä pilaamasta tätä katselunautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Melodi on hyvä manipuloija ja esittämään viatonta. Porukassa ei ole ketään, joka epäilisi Melodia Nooran kiusaamisesta. Joutuisi jo häätöön niin saataisiin Melodi ulos!
Ehdit minua ennen :)
Vierailija kirjoitti:
Että mua ärsyttää, kun huono käytös puolustellaan fraasilla "mä nyt vaan oon tällanen kun mä oon".
Kun tiedostaa omia pimeitä pisteitä, aikuinen, fiksu hlö pyrkii pois sellaisesta käytöksestä mikä toistuvasti aiheuttaa yhteentörmäyksiä. Noora vaan luulee et toisten täytyy hyväksyä hänen käytöksensä. Et voi ja saa sanoa mitä vaan, eikä vastuuta oteta, mä oon tällainen on selitys. En kestäisi moista kovin pitkään.
Olipa valehäätö näistä en häätäisi ketään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Olipa valehäätö näistä en häätäisi ketään vielä.
Mutta porukat kuitenkin maksaa äänestyksestä eli rahat menisivät ihan hukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Lasse ja Pekka menivät vasta pari tuntia sitten unten maille... Pitkä päivä tulossa 😂
Pojat valvoneet ennenkin 😊😊
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä Melody ripitti Nooraa ja väitti, että tämä on keksinyt omasta päästään sen, että häntä olisi syrjitty tai hänelle olisi naurettu? Melody on itse ollut kaikkein aktiivisin tässä, on itse joko ignoorannut Nooran tai naureskellut hänelle avoimesti koko ajan. Tekopyhä ällötys!
Ällöttävä virtahepo
Miten Melody saa tuonkin käännettyä taas itseensä? "Pick me..."