Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Jumankauta tuo Noora on ärsyttävä. Ihan hirveä tyyppi. Ei kykene mihinkään. Jos Lasse ei vastaa joka kysymykseen keittiössä, niin alkaa äyskiä Lasselle, miksi olet niin kiukkuinen. Lasse on siis joutunut nyt Nooran lapsenvahdiksi.
Jessus . Mitä tuon Nooran ruuanlaitosta tulee .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä Jassun käsiäni laittaisi. Terv. Ihana mies.
Minä laittaisin. Mmm… ihanan pehmeä T. Komea mies
Liian rasvainen pullataikina. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan typerää että toista joukkuetta kyykytetään yhä edelleen. Voisko tää kahtiajako jo tälle erää päättyä, kiitos.
Ens viikolla joku hyvä joukkuehenkeä nostava kauppatehtävä, tää kahtiajako on jo niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan typerää että toista joukkuetta kyykytetään yhä edelleen. Voisko tää kahtiajako jo tälle erää päättyä, kiitos.
ME HALUTAAN TÄTÄ!
Katso sinä jotain MET (mitään ei tapahdu) ohjelmaa jossa leikitään ja lauletaan yhdessä ja kaikki on koko ajan kivaa.
Joku sellainen ohjelma jossa on yhteislaulua voisi sopia sulle. Tai mene katsomaan vaikka hippokisoja.
Miksi täällä halutaan, että nuo istuu nätisti ringissä sohvalla? Kerrankin muutakin tapahtuu kuin seuraleikkejä. Onhan tuo läyhääminen ollut huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla alkaa palaa käämi Nooraan.
Noora on miehille kaunista katseltavaa, täytyy ajatella myös mies katsojia. Noora vasta 23 vee, ehtii vielä kyynistyä. Semmosta se on.
Hirveimmät asukkaat Noora, Anssi ja Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Ja Juhani jatkaa läyhäämistään. Miten joku voi nähdä tuommoisen hyväntahtoisena?
Joku Juhanin sukulainen on palstalla tai sitten joku samallainen aikuisvauva ja mököttäjä puolustelee henkeen ja vereen kaltaistaan.
Mölydi pääsi vöitelemään Anssi.
Juhanin ois pitäny hieroa Pekkaa
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän Anssi näyttäisi Niko Saarisen hampailla?
Miltäköhän ruonansuu näyttäisi missin mitoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi. Paljastunut yhtä jos toista parin viikon aikana ihmisistä. Jotkut pitävät paikkaansa niin varmana bb talossa, että koskemattomuutta ei pidetä palkintona.
Kenestä muusta kuin Juhanista. Voitko kertoa? Onko punaisista paljastunut sinulle jotain ja jos on niin mitä. Voitko kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei jessus, Pekka kehtaa verrata itseään Juhaniin, kun oli itsekin kahleissa. Ei taida muistaa, että on saanut koko viikon herkkuja ja säästyi häädöltä ja pääsi sviittiin.
kahleissakin Pekka heitti läppää, kun Juhani oli mörrimöykky.
Tänään kerrotaan häädössä olevat illalla. Tuskin on kaunista Nooraa ja rehevän hersyvää Melodia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän Anssi näyttäisi Niko Saarisen hampailla?
Miltäköhän ruonansuu näyttäisi missin mitoissa.
Voin kertoa, että ehdottomasti paremmalta kuin sinä. Minulla on mielikuva sinusta tosi rumana ja luulen, että olen oikeassa 😉
Vierailija kirjoitti:
Jessus . Mitä tuon Nooran ruuanlaitosta tulee .
Uittaa peruukkiaan ruuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ME HALUTAAN TÄTÄ!
Katso sinä jotain MET (mitään ei tapahdu) ohjelmaa jossa leikitään ja lauletaan yhdessä ja kaikki on koko ajan kivaa.Joku sellainen ohjelma jossa on yhteislaulua voisi sopia sulle. Tai mene katsomaan vaikka hippokisoja.
No en nyt niin hippokisoista välitä, mutta pidin tosi paljon esim. näiden alkukauden omista TV-showsta, joihin kaikki osallistuivat hyvällä meiningillä.
Mä veikkaisin ,että Noora ei olisi lähtennyt keittiöön jos Lassekaan ei olisi.Noora sanoi nopee mä voin mennä Lassen kanssa keittiöön.
Kyllä on Noora taas onnessaan , kun pääsi Lassen vierelle.