Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Mua säälittää Samir. Hän on ihan murtunut tuolla. On ollut tosi hyvä ja tehnyt hyvin, saa silti äksyilyt ja syyllistykset mököttäjiltä naamalleen.
Näkee että Samirilla on inhottava olo Juhanin takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla jo aika iso kisa siitä kenet haluan ulos seuraavaksi. Melody kaikkivoipaisuudessaan ollut aivan ykkönen tähän asti, sitten tällä viikolla Taavi ylimielisyydellään kivunnut lähelle ja nyt Juhani vetäisee niin törkeän kommentin Samirille, että taisi mennä ykkössijalle ihan vaan sillä.
Pekka osallistui myös tähän kisaan noin tunti sitten oksentamalla että Samilla ei taida olla paljon kavereita. ”Ei siis millään pahalla” millä muulla kuin pahalla tuollaista tulee mieleen?
Joo tää särähti tosi paljon minunkin korvaani. Kuka sanoo toiselle. tuntemattomalle ihmiselle noin? Veikkaan, että Samilla on oikeita ystäviä enemmän kuin Pekalla - kukaan ei Pekan kaltaista kusipääpelleä oikeasti jaksa katsella, hänellä voi olla jonkin verran pintapuolisia ryyppykavereita tms, mutta tuskin oikeita ystäviä ainoatakaan. Sami taas on mukava, ja uskon, että hänestä oikeasti tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani ahkeroi kisoissa ja tekee vielä keittiössä hommia, tiskaa ja siivoaa muitten roskia, ja kuuntelee narsisti Pekan ja kumppaneitten lesoomista.
Okei. Nyt riittää.
Ollaan ilmoitettu Vatikaaniin. Juhani julistetaan pyhimykseksi huomisissa voitonjuhlissa.
Eipä tuosta vastaankaan voi sanoa, juhani on ahkera talossa.
Vieläkö joku vertaa Pekkaa Krisuun .
Samiria vaan harmittaa, kun ei nimennyt Juhania.
Voi voi jassu, mitä teit tän joukkueen eteen 😅innoissaa huomisesta palvelusta, tottakai 😂
Vierailija kirjoitti:
Käy vähän sääliksi Samiria joka istuu tuossa sohvalla hiljaa mietteliäänä. Ankeuttaja Juhani onnistui hyvin tuhoamaan voittajien fiilikset.
Joo. Itse aina jos pelaan vaikka pienten lasten kanssa lautapeliä, niin häviän tahallaan.
Juhani sanoi ulkona Samille, että heidän ois pitäny antaa sinisten voittaa edes se eläintehtävä.
Tirsk!
Juhani ULOS, huh huh mikä katkera längyttäjä. Itsekäs mulkero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Juhanin raskasta oloa, mutta todellista se selvästi on. Sen kannattais nyt puhua ihan jollekin toiselle kuin Sami.
Kyllä kannattas tuotannon pyytää Juhani pk-huoneeseen ja vähän antaa kriisiapua.
Ei kasetti kestäny.
Kumma kun Lassella ja muilla kestää. Taavillakin.
Sepä se, kun Juhani on aina ollut elämän voittopuolella ja tietää arvonsa, BB talossa leikkiessään joutunut kokemaan sen toisenkin puolen, Juhani hajosi jo siinä murkkutehtävässä kun joutui leikkimään alinta paaria asukasta, talo tarjonnut pelkkää tappiota se kasvattaa Juhania.
Bbtalossa ei päde ajatus että Mä oon meiltä ja muut on meidän krannista.
Jos joku voi ryhmässä huonosti, niin olisi kyllä hyvä, jos häntä autettaisiin. Nyt Juhani tuntuu olevan vähän yksin. Mua säälittää.
Seuraavaksi Juhani ratsastaan härällä niin voittaa koko kilpailun.
Naurettavaa kenenkään sanoa, että ”siniset ei olisi juhlineet niin kuin punaiset” ja ”punaiset olis jo lähteny himaan jos tilanne olis toisin päin”. Hyvin epätodennäköistä. Ja kukaan ei tule koskaan tietämään, miten asiat olisi menneet, joten turha jossitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhani ahkeroi kisoissa ja tekee vielä keittiössä hommia, tiskaa ja siivoaa muitten roskia, ja kuuntelee narsisti Pekan ja kumppaneitten lesoomista.
Okei. Nyt riittää.
Ollaan ilmoitettu Vatikaaniin. Juhani julistetaan pyhimykseksi huomisissa voitonjuhlissa.
Eipä tuosta vastaankaan voi sanoa, juhani on ahkera talossa.
Se on vähintä mitä voidaan tehdä.
Harmi kun nää ei oo hippokisat. Siellä kaikki sai mehutikun tai heijastimen.
Juhanille sopivampi paikka ois kyllä lastentarha.
Otas nyt Virtanen tuo Juhani vähän jutuille sinne pk-huoneeseen! Äijällä leviää kasetti ihan kohta.
Pekka vetää vitsillä, Pekalla pokka pitää ärsyttävyyden asti.Go Pekka go.
Pekka on huumormieihiä , istuu reteesti sohvalla turkki päällä. 😅😂😂😂😂😂😂😂
Juhania v....tuttaa
Vierailija kirjoitti:
Käy vähän sääliksi Samiria joka istuu tuossa sohvalla hiljaa mietteliäänä. Ankeuttaja Juhani onnistui hyvin tuhoamaan voittajien fiilikset.
No mitä te nyt kitisette. Bbhän on ihmiskoe, jossa testataan psyykettä. Miksi nyt punaisten fiiliksiä pitäisi tässä varjella sen enempää kuin sinistenkään fiiliksiä? Eikö tuo ole osa sitä psyykkistä peliä, että myös voittajille tehdään se syyllisyys. Tämähän menee juuri niin kuin pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ja jessus soikoon, Melody saarnaa Anssille herkkujen ottamisesta. "Mut mun pointti on se, että mulle ei tullut MIELEENKÄÄN ottaa herkkukorista."Ei millään mene jakeluun, että vaihtoehto olisi ollut, että ei olisi otettu mitään. Se ei ollut keneltäkään pois.
Onkohan Mellulla käynyt mielen vieressäkään, et jos hän olisi itse ollut nopeampi Anssi olisi ehkä ehtinyt napata ne lihaliemikuutiot, jotka oli Mellun vastuulla? Tuskinpa.
Lantapuntti puna niska perus juntti Kotios sieltä määkimään 🐑🐄🐔🦧
Montako noccoo toi Jassu vieny jemmaan kun vieläkin täysii tölkkejä vaik kaappi viety.