Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
55081/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on kyllä henkisesti aika vahva. Häviönkin jälkeen höpöttelee iloisena ja joku on taas freskoa😁

Vierailija
55082/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on positiivinen ihminen, jonka iloisuus tarttuu kaikkiin hänen ympärillään oleviin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55083/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi p..ka, JVG esiintyy tänään.

Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D

Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.

Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51

Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"

Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"

Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."

Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"

Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"

Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"

Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."

Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"

Samir "Nuorena ihmisenä?"

Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"

Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"

Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"

Jatkuu

Kiusaamassa Samia tupakkapaikalla?

Mitä siinä sitten oli?

Miksi tämä sama stoori on täällä jatkuvasti. Mennään jo eteenpäin.

Vierailija
55084/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänään on bibikset 🤪🍻🍺🍹🍸🥃🥂

Vierailija
55085/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ku ihanasti Noora ja Lasse katsoivat toisiaan silmiin tossa sohvalla.

Nyt kuulutus viikkotehtävä ohi ja juomat pöytään, bileet käyntiin TAHTOO NÄHDÄ ILOISEMPIA ILMEITÄ koko poppoolta!

Kaksi dilleä yhdessä. Täydellistä.

Vierailija
55086/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antakaa Juhanille diabamia ,ennen kun räjähtää tuolla 🔥😝

Missä se nyt on? 

Vierailija
55087/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää ihan millon Juhani kilahtaa 💣🔥

Vierailija
55088/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko Saarisen mielestä Pekka esittää yhä roolia. En ole samaa mieltä. Seitsemän viikon jälkeenkö? Hän on adhd ja krooninen huomiota hakeva pelle. Ei se ole rooli. Sellainen hän vain on.

Niko Saarinen ei ole BB:tä katsonut eilisillan koostetta enempää. Hänellä on FAME kaapelikanavalla täysipäiväinen työ, jossa hän juontaa suoria lähetyksiä ja mainostaen kaikenlaista. Siellä ei ehdi katsomaan mitään.

Vaikka en Pekasta pidä ja toivon että hän häipyisi vaikka jo nyt heti, niin silti olen samaa mieltä että Pekka ei vedä roolia. Mutta, Pekka on kyllä yrittänyt luoda kopiota Krisusta. Kun hakuajan jälkeen Pekka oli päässyt mukaan itse hakuprosessiin, Pekka hakeutui välittömästi Vapun aikaan Krisun juttusille. Kun hän tuli taloon, hänellä oli mukanaan erikoisia hattuja ja takkeja, koska Krisullakin oli. Krisu itse on sanonut että kun hän alkoi opiskelemaan media-alaa, hän alkoi tekemään itsestään tietynlaista hahmoa. Kyse ei ole siis mistään roolista, vaan hahmosta jolla on tietty tyyli ja tietyt tavat. Krisu teki sitä ihan rehellisesti itse itseään tutkiskellen, mutta Pekka on yrittänyt vain kopioida voittajan hahmoa. Eli nuo oudot vaatteet, huutaminen ja hiusten leikkaaminen. Ja varsinkin se kun Krisusta tuli satoja meemejä ensimmäisenä iltana, niin Pekka on puhunut talossa meemeistä joita hänestä tehdään. Eli Pekka tosiaan kuvittelee että meemit syntyvät käskemällä. Muut asukkaat ovat silloin tällöin sanoneet muista asukkaista ja heidän tempauksistaan että nyt syntyi meemi, mutta, Pekka on puhunut vain ja ainoastaan itsestään, koska ei itsekkäänä ihmisenä ymmärrä miten Meemit syntyvät.

Eli se mitä Pekka ei osannut kopioida, eikä pysty kopioimaan, on originaalius, sekä Krisun hyväntahtoisuus kaikkia kohtaan. Siinä on jotain mihin Pekka ei vaan kykene, koska on pelkkä kopio.

Vierailija
55089/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais Juhani luovuttaa ja lähtee ilta lypsylle 🐄🐄🐮🐷

Vierailija
55090/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ku ihanasti Noora ja Lasse katsoivat toisiaan silmiin tossa sohvalla.

Nyt kuulutus viikkotehtävä ohi ja juomat pöytään, bileet käyntiin TAHTOO NÄHDÄ ILOISEMPIA ILMEITÄ koko poppoolta!

Kaksi dilleä yhdessä. Täydellistä.

Iloinen ja positiivinen luonne ei tarkoita, että on dille. Lasse osaa vaan ottaa asiat aika kevyesti. En oikein osaa kuvitella, että Noora etenisi armeijassa upseeriksi.

Vierailija
55091/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhanilla hajoaa pää ihan kohta!

Vierailija
55092/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

fame ei ole se inez ja saarinen ele siellä yli vuoteen ollut

Vierailija
55093/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Samir sanonut olevansa vegaani? Tuolla se näytti kuitenkin syövän lohta :O

Ei sanonut.

Sanoi silloin kun olivat sviitissä! Yhdelle kasvisruoka ja Anssi halusi arvata onko se kasvisruoka Samirille ja silloin sanoi kyllä.

Ei sanonut. Sanoi olevansa pescovegaani eli syö kalaa. Ihan turhaan intät.

Samir ilmoitti olevansa sovinisti.

Jos Samir sanoin näin, se oli tuhmasti sanottu. Kyse saattoi myös olla itseironiasta.[/quote

Oi, sehän kuulostaa normi suomalaiselta mieheltä, jee.

Vierailija
55094/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan kohdalla imagon parannus kampanja olisi paikallaan. Ehkä ylistysjuhlat, joissa Pekka pääsisi näyttämään epäileville katsojille viimein, miten ihana ihminen hän onkaan.

Vierailija
55095/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Lasse on sotilasarvoltaan?

Vierailija
55096/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

fame ei ole se inez ja saarinen ele siellä yli vuoteen ollut

Oletkos hiljaa kun et mistään mitään taas tiedä!

Käy kysymässä niin Niko kertoo sinulle ihan itse ääneen että on töissä kaapelikanava FAMElla ja se homma ei liity Ineziin millään tavalla, kuupo!

Vierailija
55097/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa aiot noita yhden lauseen kommentteja tänne vielä lähetellä? Usko jo että kansa tykkää Juhanista ja hän pysyy talossa ainakin siihen saakka että Ville, Pekka, Meloni, Jassu ja Anssi on saatu häädettyä.

Vierailija
55098/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti punaiset älysi nimetä Melodyn kun tietävät ettei ole kova vastus jos itse joutuisi sitä vastaan.

Vierailija
55099/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jassu ja Pekka uhosivat Samillekin kylppärissä, miten käyttäisivät kaikki rahansa äänestääkseen pois mahdollisen heitä äänestään punaisen joukkuekaverin. Sami oli vähän vaikeana, joten voi hyvinkin olla, että äänet ovat menneet juuri noille kahdelle. Ja ihan ymmärrettävistä syistä.

Ovat varmastikin äänestäneet toisiaan ristiin, ja Jassu/Pekka saaneet ääniä muiltakin punaisilta. Jassuhan lupasi jo hajota tuhanneks palaseks kun kuulee nimensä ja Pekka käyttää kaikki rahansa äänestääkseen häntä äänestäneen ulos. Tuplahäätö, Jassu ja Pekka käsikynkkää ulos sunnuntaina :) ?

Vierailija
55100/105262 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa aiot noita yhden lauseen kommentteja tänne vielä lähetellä? Usko jo että kansa tykkää Juhanista ja hän pysyy talossa ainakin siihen saakka että Ville, Pekka, Meloni, Jassu ja Anssi on saatu häädettyä.

Älä viitsi puhua koko kansan suulla.

Ketju on lukittu.