Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi p..ka, JVG esiintyy tänään.
Oikeesti? Hyvä valinta tuonne piristämään ilmapiiriä. Tosin Juhani varmaan mököttää tästäkin. :D
Juhania on ärsyttänyt se kuinka muutama asukas on saanut muiden asukkaiden siunauksella kiusata Samia ja Nooraa.
Juhani ja Samir puhuvat Samista ja Noorasta tupakkapaikalla. Viime sunnuntaina klo 22:51
Samir "Ja Sami on tosi mahtava tyyppi. Sen kanssa on niin mukava jutella"
Juhani (tuskaisena) "On on, Ja sitte se, kyllä mä niinku. Se oli sillo alkuaikona se että voi XX ku sitä (Samia) höystettiin (kiusattiin) Voi XX. se siis. Aivan pahaa teki että ku porukka hyökkäs sitä kohtaan. Se oli aivan kauhiaa kattoa. Vaikka meki oltihin edellisenä iltana sen kanssa jostain vihreästä politiikasta änkätty (väitelty)"
Samir "Ku Sami ei niinku, se ei niinku haasta riitaa. Vaan se haluaa vaan keskustella asiasta."
Juhani "Ja pitää kannastansa kiinni. Mutta siis se oli aivan XX julkiaa se yks mikä täs oli (tupakkapaikalla, viittaa Jassuun, Minnaan ja Pippaan kiusaamassa Samia) Että ku se, oikein näki (viittaa pyörille päin) että se (Sami) pahotti mielen"
Samir "Joo (Samir osoittaa ettei voi puhua siitä koska hän ei ole ollut silloin itse talossa, mutta on nähnyt sen kuitenkin). Itelle tuli paha mieli siitä tasapainopelistä, sillon viimeviikolla. Eiku siis no, tällä viikolla. Mä ajattelin että se olis alunperin että Minä Anssi ja Sami. En tiedä miten oli käynny, kun mä kuulin kyllä että Sami olis hyvä tasapainossa, et sillähän se tulee siit (karatesta) (Samir jatkaa samaan rataan)"
Juhani "Se (Sami) ei oo röyhkee"
Samir "Niin, se siin o. Mut sekin niinku et haluaa pitää Samin puolia, mut onko se sit että mä tiedän että voi mennä vähän yli sekin, et toisen puolesta, ku Sami on tosi nöyrä kuitenkin sit siinä et hän ei halua niinku et hän ei halua aiheuttaa mitään mielipahaa kenellekään."
Juhani "Joo, mut joskus se on niinku, niinku. Se on se on, niinku oon sanonu. Mun mielestä Noorakin on joutunut kokemaan aivan liikaa (kiusaamista)"
Samir "Nuorena ihmisenä?"
Juhani "Niin niin. Sen takia kun se ei päässy siihen maisteluhun (Noora tuntee oluet) Se on niin. Se on niin (naurahtaa) moniulotteinen likka, että sitä, että tuntuu ettei kaikki oikein uskokaan sen puheita. Mut tuota"
Samir "Juu ja ehkä siinä on sekin. tuota. Miten sen nyt sanois"
Juhani "Se on nuori ja se ei oo tietyllä lailla se, sanotahanko, pyrkii tänne niin sanotusti. Se on niinku tietyllä tavalla epävarma itsestään"
Jatkuu
Kiusaamassa Samia tupakkapaikalla?
Mitä siinä sitten oli?
Vierailija kirjoitti:
säälipiste-sami kirjoitti:
Klonkku-sami nukkuu saunas.. saa rauhassa hanskata..
Onko Jasmiina jemmannut Nocco-purkkeja "sinne"? Kohtahan ne viedään pois ja Jassun on saatava noccoa.
Ai saunaanko? Melody ja Villehän niitä Noccoja piilotti.
Nyt ois bb saumaa toimia fiksusti, eli ellei melody häädössä äänillä, ni vois laittaa sen häätöön uhkailusta väkivallalla.
Juhani,Taavi ja Noora bai bai 😝😝
Juhanilla on kyllä paha masennus menossa, toivon että pääsee su kotiin ihan hänen itsensä takia.
Jospa bb valinta onkin täynnä Tornion panimoa
Arvasin ,että Ville hävisi tahalleen Mellulle.Nyt kun punaiset voitti niin eihän tuo neiti edes iloinnut.Pelkää sitä ,että Mellu putoo.Jos tuollainen pelaaja nin voi poistua talosta samaan aikaa kun Melody.
Juhani on jo ihan toisissa maailmoissa. Saa nähdä, miten kestää äänestykseen joutumisen. Voi hyvinkin poistua pk:n kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko Saarisen mielestä Pekka esittää yhä roolia. En ole samaa mieltä. Seitsemän viikon jälkeenkö? Hän on adhd ja krooninen huomiota hakeva pelle. Ei se ole rooli. Sellainen hän vain on.
Niin on, mutta kyllä sillä aina välillä muutamaksi minuutiksi menee ihan näyttelemisenkin puolelle. Murteen käyttö lisääntyy, ääni kovenee, yrittää heittää jotain hauskaa juttua…
Sellaisia huomiota hakevat ihmiset ovat. Olen tavannut Pekan kaltaisia ihmisiä ja he heittäytyvät toisinaan vetämään rooleja huomiota saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Uusi lemmenpari Lasse ja Noora kolmantena pyöränä Juhani.
Tää isäntä naama punaisena voiteli eilen Nooran selkää.
Lasse ja Noora voisikin sopia toisilleen, kun kumpikaan ei taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa meuhkaamista nimeämisistä, Jassu ja Pekka. BB laita stoppi.
Yllätys. Noilla taitaa keulia jo aikalailla. Voittorahat tai vähintään finaali jo mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas ootteko huomannu miten Aki ja Sami vapautuneet siitä eka viikosta. Kiva kun Samir tuli taloon ja kaveeraa Samia niin Samikaan ei tunne itteään ulkopuoliseksi.
Samir liimautunut niiden kylkeen, joista on hyötyä hänen pelissään. Talon kovimpia pelureita. Uutena helppo pitää matalaa profiilia, tietää some mielipiteitä muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Samir sanonut olevansa vegaani? Tuolla se näytti kuitenkin syövän lohta :O
Ei sanonut.
Sanoi silloin kun olivat sviitissä! Yhdelle kasvisruoka ja Anssi halusi arvata onko se kasvisruoka Samirille ja silloin sanoi kyllä.
Ei sanonut. Sanoi olevansa pescovegaani eli syö kalaa. Ihan turhaan intät.
Samir ilmoitti olevansa sovinisti.
Jos Samir sanoin näin, se oli tuhmasti sanottu. Kyse saattoi myös olla itseironiasta.
Montako joutuu häätöäänestykseen noiden punaisten äänestysten jälkeen?
Mellu,Juhani ja Noora veks 🥳😁👋👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa meuhkaamista nimeämisistä, Jassu ja Pekka. BB laita stoppi.
Yllätys. Noilla taitaa keulia jo aikalailla. Voittorahat tai vähintään finaali jo mielessä.
Onko se yksi kertonut kuinka monta rekka-autollista ostaa nokkoa ja patukoita jos/kun voittaa?
Jassu, Pekka ja Sami finaaliin.
Jussi pussi papana istui nurkan takana ja piereksii hirveitä muna pieruja 😅💩
Samia katsellessa tulee mieleen, miten Sami helposti yksin loukkaantuu, itkee ja heittäytyy marttyyriksi.
Porukkaan edes jotenki päästessään on kuitenkin etunenässä ivaamassa muita.
Ymmärtää lopettaa jonkun ajan päästä huomatessaan olevan yksin se ivaaja muiden ollessa hiljaa.
Uusi lemmenpari Lasse ja Noora kolmantena pyöränä Juhani.
Tää isäntä naama punaisena voiteli eilen Nooran selkää.