Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Kylläpä Juhani mäni hilaseks 🤭..Joutas navetalle lehmiinsä luokse jo 🐮
Häädössa Juhani, Melody ja Noora
Vierailija kirjoitti:
Eikö Anu joutunut suoraan häätöäänestykseen, kun heitti Krisua kahvimukilla? Olisi Melodyllekin rankun paikka. Sanallinenkin uhkaus on vakavaa.
Melodylla on kaikki oikeus uhata valkoisia väkivallalla, koska se on ylöspäin lyömistä, yhteiskuntahan on valkoisten heteeromiesten ja Melody on puoliksi muzzta. Olkoonkin, että Melody on kaksimetrinen, silti on ylspäin lyömistä.
Illalla spa-hetki ammeessa ja sitten susipeliä.
MET-Virtasella kesti kisan jälkeen aika kauan ilmoittaa voittajajoukkue, koska oli raamattupiiri kesken.
Voi Lasse :( Selkeästi otti vähä omalle kontolleen tuon tappion.
Anssihan on punaisissa... En pystynyt lainaamaan, mutta tuolle, joka sanoi, että eihän punaiset omiaan äänestä ja heti perään että Anssi on häädössä. Anssihan on muuten ollut tällä viikolla todella hyvä, mm voittanut Taavin köydenveossa 2-1.
jos Titaanien taisto oli viikon huipennut, tehtävien tehtävä,,,, vähä sama kuin Bic Mac ilman pihvejä ja juustoa..... tähän kauteen piti olla panostettu
Vierailija kirjoitti:
Häädössa Juhani, Melody ja Noora
+Taavi
Nyt voi alkaa jännittämään illan koostelähetystä jossa maailman tylsin Joppe kommentoi ohjelmaa jotai ei valitettavasti ole ehtinyt katsomaan.
Muistetaan, että Sami antoi äänensä Melodylle sillä viikolla, kun joutuivat häätämään talosta Laten. Nyt on niin vähän nimeämässä, että kaksikin ääntä saattaa riittää häätöäänestykseen.
Luojalle kiitos että punaiset voitti!!! Ainut harmi, ettei pojat Mölyä tule häätöön laittamaan ikinä. Mutta iloitsen nyt siitä edes, että siniset pääse nimeämään! Juhani ja Taavi siellä ainakin on, ansaitusti.
onneksi
mukana kaikkien odottama fani corner
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anssi kuuma? Voisi olla jos pitäisi hampaistaan paremman huolen. Hänen tuloillaan luulisi olevan varaa hankkia posliinit entisten mustien leegojen tilalle.
Samir on kuuma!
Aki todella ihana, suomalainen metsien mies, tykkään, vaikkei henk. koht. tyyppiäni olekaan.
Anssi on jotenkin likaisen ja tunkkaisen näköinen aina. Lasse taas on namupala, joka puolestaan näyttää siltä, että tuoksuu hyvältä.
Anssista oikein huokuu sivistymättömyys ja vaarallisuus. Jo 7-vuotiaanahan se jäi kiinni asuntomurrosta.
Ette te mahda mulle mitään mä oon musta. Jos laitatte vastaan tai mut häätöön se on "razizmia"!
Mites nyt suu pannaan, kun Anssi ja Pekka on päihittäneet tällä viikolla niin ihanat ja sivistyneet Taavin ja Lassen?
Eilisillan keskusteluista..
Pekka on mies, joka lähettelee dickpicejä naisille.
Taavi; mä oon aina halunnu nähdä, miltä sellaset dickpicien lähettäjät näyttää. 🤡
Tarkoitin siis Taavi on häädössä ei Anssi.
Ei voi tehdä lainauksia, missä vika?
Juhani ja Taavi mököttää. Kenelle tuli yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan tuo Melody saa tehdä mitä lystää.Sitten kun sattuu jotain niin mitä sanoo Virtanen ?
"Kyllä tuotanto oli varautunut tällaiseen. Meillä on mahdollisuus reagoida välittömästi ja saada paikalle palokunta, poliisi ja ambulanssi."
Ei kait punaiset omiaan äänestä, no ehkä Pekkaa osa.
Kyllä siellä häädössä on nyt ainakin Anssi, Juhani, Noora ja pelillisistä syistä ehkä Lassekin, Melodyn suosio talossa on arvoitus?