Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannin miesystävä on todella komea. Samoin Melodyn. Ihan turhaan näitä kahta viikosta toiseen joku lesboksi sanoo. Kaikki heteronaiset eivät ole Nooria tai Laura älliä.
Miten noin järkälemäiset naiset ovat saaneet niin komeat miehet?
Sanni on todella nätti ja luonnekin mukava ja muut huomioon ottava. Oli eilenkin Katjalle ihana kun poistuivat yhdessä bb:stä. Välittäminen Katjasta kuin hyvästä ystävästä jätti omat ajatuksensa taustalle ja tsemppasi Katjaa. Se joka omistaa Sannin kaltaisen ystävän on onnekas! Katjalle kovasti tsemppiä. Kun kertoi kuinka yksinäinen on teki ihan pahaa katsella ja toivon, että ohjelman myötä saa kavereita. Katja on myös empaattinen ja hyvän luonteen omaava.
Mellu näyttää ihan Aunt Jemimalta nyt :D
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti vanhat bb-asukkaat olivat tulleet juurikin Katjan takia sinne yleisöön. Katja on ehkä puhunut aiemmin että saattaa romahtaa pudotessaan, eikä ole ketään yleisössä vastassa. BB on sitten pyytänyt pudonneet asukkaat Katjaa vastaan. Luulen näin.
Kyllä ne lähellä asuvat ovat tuolla usein yleisönä ihan erikseen kutsumattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi kyllä itselle tosi huolestunut olo Katjasta. Olen itse sairaseläkkeellä mielensairauksien takia, ja hälytyskellot soi moneen otteeseen katsellessa 24/7kaa. Pystyin samaistuun tosi moneen juttuun hänessä, niin kokemuksiin hyväksikäyttävistä miehistä, yksinäisyyteen, koko elämän kestäneeseen ulkopuolisuuden tunteeseen ja sen pelkoon. Huomasin myös käytöksessä samankaltaisuutta, neuroottisuutta, ahdistusta(?), mutta en lähde tarkemmin erittelemään, se nyt ei ole pointti.
Ihmettelen ehkä hieman miten kanssa asukeilta tää kaikki mennyt ohi, ei ole huomattu että ihminen ei selkeästi voi hyvin? Mutta ehkä sen huomaa sitten helpoiten he joilla samankaltaisia kokemuksia ja ongelmia.
Joka tapauksessa hyvä että ei joutunut olemaan yksin viime yötä, hän on nyt sellaisessa tilassa että yksin ei pidä jättää. Toivon että tuotannon puolesta tarjotaan heti terapeutin tai psykologin apua. Vaihtoehtoisesti päivystyksen kautta osastolle, siellä saa ainakin rauhassa levähtää, ei tarvitse olla yksin, on osavaa henkilökuntaa ympärivuorokauden tukena ja juttuseurana.
Kokemusta löytyy. Se on ainakin paikka missä on ns turvassa, eikä yksin.Itsekin muutaman romahduksen kokeneena, kaikki rakkaus täältä katjalle, hän selkeesti tarvitsee nyt kaiken tuen ja rakkauden mitä läheltä löytyy. Toivottavasti läheisiltä löytyy järkeä päästä ja tulevat avuksi. Voimia katjalle<3 Kyllä kaikki kääntyy vielä parempaan. Ansaitset kaiken sen onnen ja rakkauden mitä kaipaat<3 Halauksia.
Miksi otettiin Katja taloon?
Taloon tuskin on mitenkään tunkua, ihminen on käsittääkseni jo heikoilla, jos voi irrottautua kuukausiksi mennäkseen BB-taloon.
.
Mitä nyt 6000 hakijaa
Ei tää tehtävä nyt kovin mielenkiintoiselta toistaiseksi vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi kyllä itselle tosi huolestunut olo Katjasta. Olen itse sairaseläkkeellä mielensairauksien takia, ja hälytyskellot soi moneen otteeseen katsellessa 24/7kaa. Pystyin samaistuun tosi moneen juttuun hänessä, niin kokemuksiin hyväksikäyttävistä miehistä, yksinäisyyteen, koko elämän kestäneeseen ulkopuolisuuden tunteeseen ja sen pelkoon. Huomasin myös käytöksessä samankaltaisuutta, neuroottisuutta, ahdistusta(?), mutta en lähde tarkemmin erittelemään, se nyt ei ole pointti.
Ihmettelen ehkä hieman miten kanssa asukeilta tää kaikki mennyt ohi, ei ole huomattu että ihminen ei selkeästi voi hyvin? Mutta ehkä sen huomaa sitten helpoiten he joilla samankaltaisia kokemuksia ja ongelmia.
Joka tapauksessa hyvä että ei joutunut olemaan yksin viime yötä, hän on nyt sellaisessa tilassa että yksin ei pidä jättää. Toivon että tuotannon puolesta tarjotaan heti terapeutin tai psykologin apua. Vaihtoehtoisesti päivystyksen kautta osastolle, siellä saa ainakin rauhassa levähtää, ei tarvitse olla yksin, on osavaa henkilökuntaa ympärivuorokauden tukena ja juttuseurana.
Kokemusta löytyy. Se on ainakin paikka missä on ns turvassa, eikä yksin.Itsekin muutaman romahduksen kokeneena, kaikki rakkaus täältä katjalle, hän selkeesti tarvitsee nyt kaiken tuen ja rakkauden mitä läheltä löytyy. Toivottavasti läheisiltä löytyy järkeä päästä ja tulevat avuksi. Voimia katjalle<3 Kyllä kaikki kääntyy vielä parempaan. Ansaitset kaiken sen onnen ja rakkauden mitä kaipaat<3 Halauksia.
Miksi otettiin Katja taloon?
Tuota minäkin olen ihmetellyt. Vastuutonta touhua tuotannolta, että yleensäkään otetaan mt-ongelmaisia taloon. Ainakin ennen niissä asukkaiden vainnoissa oli mukana psykologi yms. Eikö enää ole, vai onko joku ei-ammattitaitoinen leikkipsykologi?
Ei se välttämättä ole niin selvästi nähtävissä et onko mt tila huono tai mikä kuuluu persoonaan. Ihmiset voivat tsempata uskomattoman paljon.
Hirveintä on et Katjalle oli tullut koti bb talosta. Ikäänkuin muuta elämää ei olisikaan. Kaikki tietävät mennessään kuinka kaikenlaista siellä tapahtuu ja hyvin erikoisia käänteitä. Ei se toimi yhden henkilön mielialaa myötäillen.
Kai Katjakin on ymmärtänyt että sieltä voi joutua hyvinkin yllättäen ulos.
No, ehkä hänkin muutaman päivän ulkona oltuaan huomaa et ulkona onkin ihan hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kanssa ymmärrä. Kun tää ei oikeasti ole mikään parisuhdeformaatti, niin itelleni on herttaisen yhdentekevää, montako naista tai miestä talossa on.
Kyllä talon toiminta, keskustelut ja dunamiikka on erilaista, kun talossa on molempia sukupuolia. Enemmän katsottavaa ja asukkaat eivät uraudu yhteen muottiin ja tapoihin. Tämä on nähty aiemmallakin kaudella, naiset ensin pois ja sitten pitäisi katsoa miesten möllötystä loppukausi.
Ongelmana on se, että taloon valitaan piipittäviä (muka koulutettuja) räpsybimboja tai sitten äärimmäisyysnaisia eli esimerkiksi roimasti ylipainoisia mörssäreitä, ei sellaisia tasapainoisia koulutettuja ja hyväitsetuntoisia naisia. Voi tietysti olla, ettei sellaisilla naisilla ole mitään halua eikä tarvetta ylipäänsä hakea tuollaisiin ohjelmiin.
Sitä ihmettelen, miksi tälläkin palstalla ylistetään jotain Anssia? Kouluttamaton, öykkärimäisesti käyttäytyvä ja kiroileva. Mikä siinä on niin ihanaa, kertokaa?[/quote
Minusta Anssissa on kunnioitettavaa ainakin se, että vaikean lapsuuden ja koulukodissa vietetyn hurjan nuoruuden jälkeen on selviytynyt normaaliin elämään. Todennäköisempää noilla lapsuuden/nuoruuden eväillä olisi ollut rikos- ja vankilakierre. Hänellä on perhe ja työ ja käsitykseni mukaan ihan menestyvä työssään. Ja ihan hyvinhän hän on tuolla käyttäytynyt, kaikillahan siellä välillä pinna palaa.
Roimasti ylipainoisia? Kuka talossa on roimasti ylipainoinen? Ja miksi joka käänteessä tuot nämä painoasiat esille? Eikö lihavat ihmiset ole yhtä arvokkaita kuin ns normaali-tai alipainoiset?
Älä nyt viitsi jatkaa tätä lapsellista lässytystä. Joka päivä sama juttu. Eikö sinulla todellakaan ole mitään muita ajatuksia?
Noora aivan loistava tehtävässä 🤭🤭🤭
Taas tehdään tuntikaupalla ruokaa. Onpa jännittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti vanhat bb-asukkaat olivat tulleet juurikin Katjan takia sinne yleisöön. Katja on ehkä puhunut aiemmin että saattaa romahtaa pudotessaan, eikä ole ketään yleisössä vastassa. BB on sitten pyytänyt pudonneet asukkaat Katjaa vastaan. Luulen näin.
Kyllä ne lähellä asuvat ovat tuolla usein yleisönä ihan erikseen kutsumattakin.
Selvästi oli ohjeistettu vanhoja ottamaan Katja vastaan. Minna kiirehti heti ensimmäisenä. Tiesivät että Katjalla ei ollut muita studiossa.
Mulle on ihan yksi hiton lysti, onko kilpailija ylipainoinen, onko iho ”väärän värinen”, onko kikkeli haarojen välissä, onko nenä kiero vai suora. Ihan sama, ei vois vähempää kiinnostaa.
Suosikit on mulla Lasse ja Jassu.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan yksi hiton lysti, onko kilpailija ylipainoinen, onko iho ”väärän värinen”, onko kikkeli haarojen välissä, onko nenä kiero vai suora. Ihan sama, ei vois vähempää kiinnostaa.
Suosikit on mulla Lasse ja Jassu.
Pitäisikö olla otsassa.
Tsiisus toi Noora on tyhmä.
Taavi ei ehkä ole paras kapteeni, vaikka hänestä pidänkin.
SEI OO SELLAANEN SANOTAHANKO
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin tyhmää täällä kitistä, että naiset lähtevät. viime viikolla lähti Late, joka on alusta lähtien ollut pelkkä tapetti jota kukaan ei ole kaivannut ja joka oli nyt hyvä saada pois, kun ei muuten päätyisi häätöäänestykseen. Muilla viikoilla häätöäänetyksessä miehistä on ollut Sami, Pekka, Anssi, Taavi ja Aki. Viimeisissä ainoastaan Sami ja Pekka. Aika vähissä ovat olleet katsojien mahdollisuudet saada ulos miehiä, jos ei haluta Samia ja Pekkaa ulos. Itse en kyllä suostu Samista luopumaan minkään tasa-arvon nimissä. Taavin, Akin ja Villen päästäisin menemään heti mutta eivätpä nuo ole häädössä, joten minkäs teet.
Tämä! Tosin tässä vaiheessa jo toivonkin, että seuraavat lähtijät ovatkin naisia jotta näkisi miten tuotanto tähän itse aiheuttamaansa "twistiin" reagoisi. Nämä pudotustemput normaalien nimeämisten sijasta ovat osaltaan ollut tilannetta mahdollistamassa. Nyt Nooralla ja Maijulla on vanhjen asukkaiden silmissä lähtölaskenta alkanut, tosin tämän viikon joukkuejako laittaa näistä äänestykseen vain toisen. Mellun komenteluun ei ilmeisesti kukaan koskaan kyllästy, joten toivotaan sinisen joukkueen häviämistä.
Jassu lienee viimeinen nainen pystyssä, mikäli katsojien mielipiteitä on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus toi Noora on tyhmä.
It is what it is. Twistiä.
Oispa Juhani punaisten joukkueessa.Nyt joutuu olla samassa kun Noora ja Mellu.
Vierailija kirjoitti:
Luotto koko ihmiskuntaan sai kolahduksen erityisesti Katjaan kohdistuvien törkeiden kommenttien johdosta. Ihmisen pahuus nousee helposti esiin näin huonosti valvotuilla palstoilla. Ihminen on toiselle ihmiselle susi.
Semmoista se on.
En usko että hän on mt-ongelmainen, mutta hänellä on omat haasteensa. Talo on hyvin kuluttava ympäristö, ja kuten näimme, hän myös siellä kietoutui kuluttavaan suhteeseen.