Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Noora ja Melody kiistelevät jo ekasta tehtävästä. Noora: ”Mulla on kuulo… ja näkö”. 😂
Mellu taas minä minä minä. Toivottavasti Taavilla on pokkaa valita Noora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaks ulos Mellu, Noora ja räväkkä Mauju
Ai nämä kolme naista sinä naisena haluaisit seuraavaksi ulos? Hae apua naisvihaasi.
Ovat vaan kaikkein ärsyttävimpiä, sattuma että ovat naisia.
Niin ikävää kuin se onkin, naisissa ja miehissä on eroja. Taavi ja Pekka suututti Anssin viime viikolla pelleillessään ja Anssi sai kunnon raivokohtauksen ja syöksyi ulos kiroilemaan. Aki oli siellä ja rauhoitti hänet, eikä kai lopulta enempää jäänyt kenenkään hampaankoloon. Jos kysymyksessä olisi ollut nainen, ei ainakaan palstalaiset unohtaisi tuota tapausta moneen viikkoon. Diagnooseja olisi tehty ja ulosulos -huuto raikaisi, vaikka olisi rauha tehty riitapukareiden kesken, niin avmamma ei unohda, jos nainen tekee samanlaisen synnin.
Miehet ovat suoraviivaisempia ja pärjäävät siksi paremmin keskenään ja tekevät enemmän töitäkin, kun aikaa ei käytetä jatkuvaan ylianalisointiin, että mitähän tuokin nyt tarkoitti, kun oli laittanut samanlaisen kampauksen kuin minä tai sanoi sitä ja sitä ja sitä pitää vatvoa vielä viikkojen päästäkin.
Kyllä. Nimenomaan tuo, että me (nais)katsojat emme olisi unohtaneet asiaa moneen viikkoon. Miesten myös annetaan vapaammin olla vihaisia tai ei hymyileviä, ns. ilmaista hankalia tunteita. Jos joku nainen olisi ollut Samirin tilalla, kun hän todella ylimielisesti puhui Anssille ensimmäisessä puhelussa, ei sitä olisi unohdettu ikinä. ”Ai meidän nimet, ai no mitkäs meidän nimet olis, jaa a….” Samoin kun Taavi karjaisi ”miten teillä menee?” -kysymykseen ”No mitenhän luulet että meillä menee, mee asiaan!” Ei olisi annettu anteeksi naiselle, nyt nuokaan tilanteet eivät aiheuta mitään keskustelua.
BB on aina hyvä mahdollisuus tarkastella omia lukkiutuneita ajatusmalleja, en väitä että itsekään olisin automaattisesti avarakatseinen.
Niin. Onhan niitä eroja. Jos vanhempi mies pitäisi blogia Iloinen pbbelini ja alkaisi siitä puhua nuorten naisten ympäröimänä, niin mä luulen että p.skamyrsky olisi valmis. Tai kertoisi iloisena löytäneensä pppelinsä - vaikea nähdä että miehet hehkuttaisivat, että kuinka rohkea ja voimaantunut sinä olet.
Naiselle sallitaan hetken humputtelu, mutta miehelle ei, vaikka hän alusta lähtien on sanonut ja moneen kertaan, monella eri tavalla, että tämä sitten on hetken humputtelua, silti p.skamyrsky somessa on valmis, mies on hirveä hyväksikäyttäjä ja se nainen vieressä herkkä uhri.
Jos mies määräilisi talossa niin paljon kuin Melody ja varsinkin jos ivailisi joitakin asukkaita siinä samalla, tuolla olisi hirvittävä tapppelu, siis fyysinen, sieltä lähtisi teidän mieliksenne kerralla n. 3-4 miestä samalla ovenavauksella.
Jne jne Nämä asiat eivät ole niin mustavalkoisia ja naisten kannattaisi edes joskus ottaa myös kritiikkiä vastaan ja kehittää itseään ja persooniaan niin, että he olisivat kiinnostavia. Ei se persoona kehity sillä, että äänestetään vain sitä jolla on vag.
Aki on hyvä, kun on tarkkana vakoojien suhteen 😁
Melody ei ole kyllä hyvä joukkuepelaaja.
En ihmettele äänestystuloksia, kun kuuntelee kuinka huonoja ihmistuntijoita ovat esim. bb-poadcastin vetäjätkin. Havainnot omituisia, vääriä. Tulkitaan esim. asukkaan iloinen juokseminen heitä pelottavana! Ihannoidaan kiusaaja tyyppejä ja puhutaan kuinka nämä ovat suosittuja heidän nähdäkseen. Empatia näyttää puuttuvan heiltä kokonaan.
Arvostetaan näitä tyyppejä, jotka polkevat muut jalkojensa alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Katja oikeassa elämässä OTM ja KTM? Jotenkin en voi mieltää oikeustieteilijää ja kauppatieteilijää tuonne. Noilla tutkinnoilla on tarjolla niin paljon huipputyöpaikkoja.
Katja kertoi, ettei ole työtä, ei miestä.
Akateemiset ovat harvoin noissa ohjelmissa.
Itse yliopistossa koulutuksen saaneena tiedän, että esiintymistä on paljon. Tuo itkeminen, työttömyydestä kertominen, koko habitus- nämä eivät kerro 6-9 vuoden korkeakoulutuksesta.
Olen kuullut sanonnan, että viisaus ja hulluus kulkevat käsikädessä. Huppuälykäskään ei aina säästy mielenterveysongelmilta, toisaalta he osaavat hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: "Kuka tämän jälkeen oikeasti uskaltaa ottaa hänet töihin, kun on nähnyt hänen käyttäytymisensä BB:ssa."
Siis eivät kaikki katsele oikeasti BB:tä ja varmaan hyvin harva katsojistakaan vetää katsomastaan mitään johtopäätöksiä työelämässä pärjäämiseen. Ei tuo mikään työpaikka ole, vaikka sinne haastattelujen kautta mennäänkin.
Niin ja sinun logiikallasi, jos työnantaja ei seuraa bb:tä, hän ei voi mistään koskaan kuulla tai lukea yhtäkään sanaa mitä työnhakija on toilaillut bb:ssä?
No, ainakaan minun tilaamissani lehdissä ei ole yleensä mitään mistään BB:stä. Valtaosa ihmisistä ovat täysin tietämättömiä koko ohjelmaformaatista. Omassa tuttavapiirissäni olen poikkeus, että seuraan tätä ja tunnen lisäkseni yhden miehen, joka salaa seuraa tätä. Muut eivät ainakaan ikinä myöntäisi seuraavansa.
Lisäksi ihmetyttää, että mitä se Katja on nyt mokaillut tuolla muka. Ei niin mitään. Tän palstan kirjuuttelut on suurin osa mielikuvituksen tuotetta ja aivan normaaleja asioita päivitellään ja diagnooseja keksitään ja nimitellään ihmisiä kummallisesti. Tuskin näillä työmarkkinoilla mitään merkitystä on. Eiköhän Katjan tapauksessakin enemmän paina koulutukset ja työkokemus, kuin vauvapalstan huutelijoiden mielipiteet.
Mitäkö on mokaillut? Imeytynyt toiseen osallistujaan kuin iilimato, itkeä pillittänyt kaikissa mahdollisissa tilanteissa, valittanut siviilielämänsä tyhjyyttä ja miehen puuttumista elämästään, kertonut anaalijuttuja itsestään. Tuo eilinen kohtaus häädön yhteydessä oli piste i:n päälle; ei halunnut katsoa videota itsestään BB:ssa ja romahtaa lopuksi lattialle muiden hoivattavaksi. Jos tuonne lähtee, niin eikö (älykkään) ihmisen pitäisi ymmärtää, että jokainen sieltä lähtee vuorollaan. Kuvitteliko, että sinne voi jäädä loppuiäkseen hengailemaan Pekan kanssa?
Kyllä tuo Samin epäonni jatkuu edelleen. Eilen lähti ainoa hengenheimolainen, Sanni. Nyt kaverit Aki ja Juhani on toisessa ryhmässä, omassa ryhmässä Jassu ja Anssi ja Pekka, jotka on koko talossaolon ajan irvailleet Samille.
Tsemppiä Sami, vaikken fanisi olekaan mitenkään.
Nyt taitaa tulla liian monimutkaiset ohjeet ainakin yhdelle kilpailijalle...
ilmeisesti vanhat bb-asukkaat olivat tulleet juurikin Katjan takia sinne yleisöön. Katja on ehkä puhunut aiemmin että saattaa romahtaa pudotessaan, eikä ole ketään yleisössä vastassa. BB on sitten pyytänyt pudonneet asukkaat Katjaa vastaan. Luulen näin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti punanen joukkue voittaa. Sinisessä ainoastaan Taavi on jees.
Aki ja Sami oli valinnassa vikana, varmaan tottuneet siihen kouluaikoinakin niin kävi ehkä vähän sääliks.
Voisin kuvitella, että Sami on ihan paras tuossa joukkueessa, jos tehtävä on sellainen, mitä kuvittelen.
Mun mielestä tänä vuonna on erityisen hyvä miesporukka: Taavi, Lasse, Anssi, Juhani, Aki. Jotenkin aitoja miehiä. Hyvin valittu. Ville ja Pekka vois lähteä ekana miehistä, sitten Sami.
Taavilla, Lassella, Juhanilla ja Akilla On kyllä kestämistä tuossa joukkueensa naiskaksikossa :D
Noora olikin hyvä! Taisi kekkasta ekan parin.
Onko noilla jo alkanut joku tehtävä? En jaksa, enkä edes ehdi päivystää 24/7:ää kaiken aikaa, eikä tuolla BB:n "virallisella" uutissivulla ole mitään siitä, eikä muustakaan tareellisesta. Olen huomannut, että noita BB:n sivuja pivitellään todella etenan vauhdilla eli 1-2 uutisvideota päivässä. Surkeaa touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Samin epäonni jatkuu edelleen. Eilen lähti ainoa hengenheimolainen, Sanni. Nyt kaverit Aki ja Juhani on toisessa ryhmässä, omassa ryhmässä Jassu ja Anssi ja Pekka, jotka on koko talossaolon ajan irvailleet Samille.
Tsemppiä Sami, vaikken fanisi olekaan mitenkään.
Eihän sillä mitään hätää ole. Kansa äänestää, ja suosio jatkuu... 👍❤️
Voi kun punaiset voittaisi että saadaan Noora pihalle talosta!!!
Se ei ede kuuntele ohjeita, hokee vaan joo joo joo joo joo.
Mua harmittaa, kun Katja lähti. Oli kuitenkin fiksu nainen eikä se mua ärsyttänyt. Olis mieluummin Pekka saanut lähteä.
Terv. Nooraa ja Melodya kuunteleva turhautunut ja ärsyyntynyt katsoja ja kuuntelija