Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Sanni on Melodya vastaan tiedä mitä kivaa uusi viikko tuo tullessaan! Haluan saada Sannille mahdollisuuden, ansaitsee sen!
Tuotanto yrittää pelastaa nyt Katjaa. Koosteessa kokoajan näytöllä. Tasapuolisuutta-kiitos!
Sanni teki hienoa työtä teatterinäytösten eteen ja komenteli vähän Melodyakin!
Jassu sanoi Noorasta 'ihan suloinen'. Siis hieno juttu että yrittää löytää jotain nättiä sanottavaa tyypistä, joka puhuu ihan mitä sattuu ja esittää yhdelle yhtä, toiselle toista
Jassu antaa rankkaa palautetta vaikka itse nimennyt viikoittain. Uudet sai tehtävän mikä ei ollut vapaaehtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanni ja Katja lähtee niin naisia jää neljä ja miehiä yhdeksän. Mielummin siis Pekka veks.
MITÄ VÄLIÄ monta miestä ja monta naista jää? Kun ei haluta katsoa parisuhderealityä, niin ei pitäis olla mitään väliä, jos toista sukupuolta on enemmän. Ja jos mies on mielenkiintoisempi kuin naiset, niin kylä mä häntä äänestän. Mielummin katson kymmentä mielenkiintoista miestä ja kolmea naista, kun että katselisin seinäruusuja, jotka eivät tuo mitään
Eilen Katja ja Jassu jauhoi puuduttavasti häätöön joutumistaan ainakin tunnin.
Sami puolestaan oli noin 5min. häätö-ilmoituksen jälkeen puhumassa mm. kehitysavusta Anssin ja Akin kans. :)
Laittakaa sit reilusti sannille ääniä jos haluutte jäävän, 1 ei taida riittää
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto yrittää pelastaa nyt Katjaa. Koosteessa kokoajan näytöllä. Tasapuolisuutta-kiitos!
Sanni teki hienoa työtä teatterinäytösten eteen ja komenteli vähän Melodyakin!
Jassua ja Nooraa näytettiin.
Turpa kiinni Noora. Itse järjesti kilarit kun ei saanut huomiota ja nyt dissaa muita. Katsotaan miten käy kun hän itse joutuu häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Sanni on Melodya vastaan tiedä mitä kivaa uusi viikko tuo tullessaan! Haluan saada Sannille mahdollisuuden, ansaitsee sen!
Ei todellakaan ansaitse. Viikon päästä kukaan ei edes muista, että se on ollut talossa.
Samirilla myös Mellun mielistelykampanja käynnissä;
"Ootko Mellu jo miettiny jo huomisen ruokapolitiikkaa?".
Pitää mennä välillä kauas, että näkee Katjan ihanuuden. Onneksi meitä fiksuja ihmisiä on vielä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä!!! Yritin antaa Sannille ääniä, niin ei mennyt läpi. Onko muille tapahtunut samoin?
Mulla meni Sannille äänet äsken.
Nyt toi Noora ulos.Mitä hän rupee lässyttää jos tulet tänne taloon niin pitää kestää jne.Mitä itse tehnyt ? Kävelyt jotain ympyrää tänäänkin .Kiristännyt pipoa kenties.
Vierailija kirjoitti:
Ero Sannin äänissä on vain muutama sata!!! Nyt toimintaa!!!
Höpö höpö nyt on ääniä annettu jo paljon enemmän. Sania äänestämällä rahat menee hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
..tun noora.
Ihmistyyppi johon en luottaisi ikinä. Puhuisi edes avoimesti murteellansa, jota livahtaa vähän väliä esiin. Täysi feikki.
Mitä ihmettä!!! Yritin antaa Sannille ääniä, niin ei mennyt läpi. Onko muille tapahtunut samoin?