Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vielä pari ääntä per nenä Pekalle meiltä, jotka eivät halua katsella seinäruusuja
Naiset ulos koska naiset äänestää.
Minnakin oli löytäny tiensä katsomoon.
Vierailija kirjoitti:
Katja käytännössä valittanut ja itkenyt eilisestä saakka. Ei ansaitse paikkaa talossa, jonne tuhannet ihmiset hakevat.
Mäkin haluan oikeastaan hänet jo kotiin, mutta ärsyttää silti valheet. Oon kattonut koko iltapäivän ja illan 24/ 7 ja nyt oli eka kerta, kun Katja sinä aikana itki
Jos Katja tippuisi, ketä Pekka pussaisi innoissaan?
Aiemmin kun Katja lähti häätöhuoneeseen, niin Pekka riehaantui ja tarttui Lassen kasvoihin suudellen suuta.
No nyt on maammojen ja Alman pakko järjestää romansseja Jassulle, kun muilla taitaa olla parisuhde.
HÄLYYTYS
Sannille ääniä asap!!!
Noniin. Laitan 50 euroa Sannille. Katjan jääminen olisi katastrofi.
Bb on Katjalle varsinainen Via Dolorosa.
Kärsimysten tie.
Julmaa. Katja saa telkkarista katsella kun Pekka löytää lämpimän sylin muualta :(
Vierailija kirjoitti:
Nyt toi Noora ulos.Mitä hän rupee lässyttää jos tulet tänne taloon niin pitää kestää jne.Mitä itse tehnyt ? Kävelyt jotain ympyrää tänäänkin .Kiristännyt pipoa kenties.
Ei lähde tänään. Voi olla häädössä ensi viikolla. Ei mitään lässyttänyt vaan sanoi niin kuin on.
Asukit luulevat että häätöhuone. Kohta selvii kutuparille bye bye.
Vierailija kirjoitti:
Jestas tuo Noora on ty pe rä. Yrittää esittää jotain koko ajan, hirveät meikit ja tällingit pani päälle porealtaaseen ja saunaan. Haukkuu talon naisia ja mielistelee miehiä. Hyh. Ensviikolla Noora kotiin!!!
Sitähän se jo ennen taloon pääsyä sanoi, et yrittää ystävystyä vain miesten kans...
Taasko Melody saa lisää huomiota? 🤮
Ensi viikolla sitten häätöön Noora ja meloni.
jaa nyt ei melody uskaltanut sanoa ettei tuu sannin ja samin kanssa toimeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt toi Noora ulos.Mitä hän rupee lässyttää jos tulet tänne taloon niin pitää kestää jne.Mitä itse tehnyt ? Kävelyt jotain ympyrää tänäänkin .Kiristännyt pipoa kenties.
Ei lähde tänään. Voi olla häädössä ensi viikolla. Ei mitään lässyttänyt vaan sanoi niin kuin on.
Ja unohti sen miten jo ekoina päivinä hajoili itse.
Hahaa Nooraa ottaa pannuun kun Jassu pelastui.
Ja mikä ilme oli pätkässä jota näytettiin kun Taavi sanoi Jassulle et oot meille tärkeämpi kuin arvaatkaan. Nooraa pisti pahasti....
Uskon myös, että Pekalla on kehityttävää talossa. Esim just se, et vähentää turhan roolin ottamista jne. Toisaalta Pekalla on myös paljon hyviä keskusteluita, etenkin kahden kesken. Hän myös on yksi niistä asukkaista, joka juttelee talossa KAIKKIEN kanssa, niin Akin, Samin, Lassen, Sannin, Juhanin kuin muidenkin kanssa. Sanni ei esimerkiksi juttele, kuin rajatun poppoon kanssa.
Katsokaa Katjaa, Pekkaa ku selvii että 2 häätöön.