Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Melody kun piti puheen makkarissa niin hieman eri äänensävy kun päivällä ,mutta silti niin ällöä kumminkin.Kun ei vaan unohdu mitä sanoi Lasselle kelmuista.Harmi vaan ,että ei ole tänään häätöäänestyksessä.
Kovin on väkinäistä Melodyn kehuminen, toistelee tylsästi samoja juttuja, sydämellisyys puuttuu. Omalle hovilleen (paitsi Juhani) antoi palkinnot/kunniakirjat.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys että Melody ei antanut Sannille diplomia :D millä mandaatilla Melody edes jakaa noita diplomeja? Tuo yksinvaltias pitäisi saada jo huomenna ulos talosta mutta valitettavasti hän ei taida olla häädössä.
Sanni on Mellun mustalla listalla.
Missä oli paras mies- ja naissivuosan näyttelijöiden diplomit?
Vierailija kirjoitti:
kaikki alko huutaan drinkkilipuista :D toivottavasti tulis kunnon viinapaukkuja
Tornionpanimon mietoja yrjöjuomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras naisnäyttelijä: Maiju! Maailman surkein. Tuossa nyt nuoleskellaan ihan urakalla.
Olihan se hyvä, hyvin eläytyneesti lausui vuorosanat.
Vertaa sitä vaikka aneemiseen Katjaan tai sählä Nooraan.
Ylinäytteli koko naispääosan.
Vierailija kirjoitti:
Sanni jäi palkinnotta.
Vaikka oli ehdottomasti yksi parhaista tuossa tehtävässä. Nyt ainakin tiedän, että äänestän Sannia, Melodyn on pakko lentää ennen sitä tuolta. 😠
Vierailija kirjoitti:
Melody on kyllä mulkku, ohittaa Sannin ihan tahallaan.
Ja Samin.
Jaahas näin menee bb 2021 Melody Melody Melody ......!!! Mä olen kanssa sitä mieltä katsojien olisi pitännyt antaa äänestää noi diblomit.Röökikaveri ja kenen kanssa haukutaan muita sai diblomin tottakai.
Veikkausta pystyyn kuka alkaa kiukuttelemaan. Sairaslomalla tullut katsottua viikko taloa, vois veikata että Taavia joku alkaa provosoimaan ja Lassea myös. Melody ja Jaccu voisivat olla hieman riitaisia? Noora ja Anssi lähestyvät.
Mulle tuli oikeasti paha mieli nyt Sannin puolesta.
Mitävittua tekee jollain kusisella BB:n diplomilla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli oikeasti paha mieli nyt Sannin puolesta.
No nämä diplomit ei nyt vaikuta olevan sen isompi asia eikä Sanniakaan näytä haittaavaan mutta kyllä tämä kertoo aika paljon Melodysta.
Esiintykö koko illan yötä myöten tuo kyökkipiika tuottajana 😂
Kyllä on aikamoista Ville kysy kerkeääkö käydä ulkona, Meloni siihen että nyt voi käydä ulkona. Siis eikö voi vaan aikuinen ihminen mennä sinne ulos!!
Älkää suotta itkekö, kyllä se Mellu on jatkossa häädössä joka viikko kunnes putoaa.
Joo ja en ole Mellun vihaaja enkä fani, katselen ohjelmaa ihan ulkopuolisen silmin.
Vierailija kirjoitti:
Melody on kyllä mulkku, ohittaa Sannin ihan tahallaan.
Huomasitteko miten mulkaisi Sannia päin, kun sanoi Anssin nimen. Pistää niin vihaksi. Sannille huomenna ääniä ja paljon
Ois kyllä kamalaa jos Mellu olis mun pomo.
Onkohan Melody BB:n palkattu asukas.🤔
Olihan se hyvä, hyvin eläytyneesti lausui vuorosanat.
Vertaa sitä vaikka aneemiseen Katjaan tai sählä Nooraan.