Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
38141/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

razizmi-kortti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

cancel-melody kirjoitti:

Melody (keittiö-hirviö) on rasittava ja todella raskas tyyppi. Sais jo lähtee talosta !!

Kuinkahan paljon yli sata tuo painaa?

187cm ja 132 kg.

Ei ole ihan noin pitkä, 180 cm, mutta painaa varmastikin vähintään tuon verran...

Höpö höpö

Niinpä. Taitaa painaa tuotakin enemmän.

Paljon itse?

Vierailija
38142/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon että melody joutuu kohta jo viimein häätöön ja Putoaa !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38143/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melodyn ohjeiden mukaan en kyllä lihakastiketta tekisi. Olisin ruskistanut ne ja sipulit ja laittanut hautumaan kun kestävät mureutua, nyt niillä jo potutkin kiehumassa eikä lihoja ees pilkottu!! Voi taivahan talikynttilät, pistäisin pihalle tommosen kokin jos oisin omistaja tossa "rokkikukko" räkälässä.

Jep, ihmisillä on kumma harhaluulo että on hienoa kun saa syödä ulkona ja kun "ammattilainen" tekee. Itse kotona saa murto-osalla hinnasta parempaa sapuskaa kun vähän viitsii nähdä vaivaa. Reseptejä on netti pullollaan eikä tarvitse miettiä kokin hygieniatasoa ja kaivaako se nokkaansa välillä.

Mulla oli naapurissa kanssa joku "kokki" ja se teki taloyhtiön talkoisiin jotain keittoa jossa oli sisältä kovia (raakoja) perunanpaloja ja helvetin suolainen liemi lillui jotain pekoninmuruja.

Oli hienoa kun pro laittoi.

Oon todennu miljoona kertaa et ammattikokit tekee huonointa ruokaa. Itsekin osaan tehdä parempaa mitä ravintolassa.

Vierailija
38144/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Jassu taitaa olla ainakin nimettynä. 

Eipä tuo Jasmiina nyt kovin kummoinen ole. Kova ääninen päälle päsmäri, joka vie toisilta tilaa,

koska  helposti puhuu toisten päälle. 

Jos vain nuo kaksi olisi nimettynä, ihan varmasti Jassu lähtee ja Pekka jää.

En usko, että Pekka lähtee, joku muu lähtee kyllä ennemmin. 

Ensiviikolla tulee nimetyiltä suloinen kosto, näille, kolmelle, jotka heitä laittoi äänestykseen.

Vierailija
38145/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melody kyllä ihan huolella tylyttää Katjaa(kin). Katja ei ymmärtänyt mitenpäin pöytä pitää asetella kun Mellu vaan huuteli että "toistepäin, toistepäin!!" sitten pyöritteli silmiään ja toisteli ivallisesti Katjan " ai näin toistepäin" 

Vierailija
38146/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

razizmi-kortti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

cancel-melody kirjoitti:

Melody (keittiö-hirviö) on rasittava ja todella raskas tyyppi. Sais jo lähtee talosta !!

Kuinkahan paljon yli sata tuo painaa?

187cm ja 132 kg.

Ei ole ihan noin pitkä, 180 cm, mutta painaa varmastikin vähintään tuon verran...

Höpö höpö

Niinpä. Taitaa painaa tuotakin enemmän.

Paljon itse?

183 cm ja 80kg. M46v

Vierailija
38147/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolla kampaajalla voi olla tuollainen tukka ? Näyttää takaata päin kun olisi purkkaa hiuksissa tai takatukka jäännyt kampaamatta.Jos ottaa hiuspidennykset ne pitää olla laadukkaat ja kunnolla laitettu.

Hän sanonut itse, että omaa tosi ohuet hiukset, hennot hiukset. Joo huomattu on ja myös että niitä on vähän. Mutta hän ei itse tajua, että pidennykset näyttävät hänellä tökeröiltä ja tuo harmaa väri pisteenä iin päälle.

Joo, on taas valittu ”suomalaista naiskauneutta” telkkariin. Saa hävetä silmät päästä kun ulkomailla luullaan että kaikki suomalaiset naiset on tuollaista 2 laatua.

Vierailija
38148/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuolla kampaajalla voi olla tuollainen tukka ? Näyttää takaata päin kun olisi purkkaa hiuksissa tai takatukka jäännyt kampaamatta.Jos ottaa hiuspidennykset ne pitää olla laadukkaat ja kunnolla laitettu.

Hän sanonut itse, että omaa tosi ohuet hiukset, hennot hiukset. Joo huomattu on ja myös että niitä on vähän. Mutta hän ei itse tajua, että pidennykset näyttävät hänellä tökeröiltä ja tuo harmaa väri pisteenä iin päälle.

3 hiuslisäkkeitä käyttävää ollut talossa, kaksi jo pudonnut. Ainoastaan Lauralla olivat ihan ok, ehkä siksi että omat hiukset hyväkuntoiset. Minnalla oli myös tökerön näköiset.

Vierailija
38149/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Samirin musikaalisuutta eivät ottaneet näytelmiin.

Vierailija
38150/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä Jassun hehkutusta, en tosin katso kuin 24/7 niin en tiedä minkälainen kuva hänestä ollaan annettu koosteessa. Talossa hän tuntuu lähinnä juoruavan, makaavan ja valittavan herkkujen puutteesta.

Vierailija
38151/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora puhuu itsestään jatkuvasti kolmannessa persoonassa.

Vierailija
38152/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja; Katjalle käy kaikki

Juhani; se on kyllä huomattu, kun Pekkakin kelpaa

😂

Oikeasti, sanoiko? 😂 jos sanoi, niin Juhanin pisteet nousi just sataan mun mittarilla.

Tuo just asenne talossa Pekkaa kohtaan. Tuo on jo kiusaamista ja se on ok muka siksi, että Pekka vain nauraa sille. Mulle ei ikinä kelpaisi mikään Juhani. Kyllästyisin kuoliaaksi hänen seurassaan.

Mitä kiusaamista tuo on, ihan normaali vitsi, joka voitaisiin heittää tuolla ihan jokaiselle (ja on todennäköisesti heitettykin). 

Vierailija
38153/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko pätkääkään, että tuo Katja ois oikeasti juristi.

Vierailija
38154/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"voitteko olla hetken hiljempaa!" sanoo Melody, kun juttelee kahdestaan Sannin kanss. 

Vierailija
38155/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan surkea näytelmä. Luulen, että inspolla kai toteutettava toka näytelmä menee paremmin. Katsotaan kuin käy.

Vierailija
38156/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora on mielensäpahoittaja. Aina napit vastakkain jonkun kanssa, joka uskaltaa vähänkin kritisoida Nooraa. Tympeä tyyppi, kakara.

Vierailija
38157/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Noora kuvittelee itsestään ihan liikaa.Ulkonäöllä ei pitkälle pääsee talossa.

Vierailija
38158/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Samirin musikaalisuutta eivät ottaneet näytelmiin.

Melody olisi varmaan kyllästyneenä ohjeistanut Samiria miten tulee laulaa.

Vierailija
38159/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko pätkääkään, että tuo Katja ois oikeasti juristi.

En minäkään usko että Marin on oikea poliitikko mutta näin ikävä kyllä vain on.

Vierailija
38160/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtanen painottaa asukkaiden itseohjautuvuutta talon toiminnassa ja siksi eivät esim. puutu tuotannon taholta Mellun päsmäröintiin.

Miksi tämä sama ei päde esim. nukkumaanmenemisessä? Että asukkaat sais valvoo niin kauan kun huvittaa, ja jos herätys tulee aikaisin jonkin tehtävän takia, niin sitten tulee. Kyllä ne seuraavana yönä nukahtaa aikasemmin, jos toisena yönä unet jääny vähäiseks.

Yleensä öisin kuulee parhaimmat keskustelut, kun valvovat pienemmällä porukalla.

Ketju on lukittu.