Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
37421/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko heränneet että tietää mennä tietokoneelle. 

Vierailija
37422/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia tuota Akia hehkutetaan? Ei ole mitenkään erityisen hyväsydäminen tai hyvätapainen ja nuo "puheet" ovat lähinnä vain kiusallisia. 

Säälistä. Tollanen juntti reppana. Rumakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37423/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MIKSI näiden annetaan nukkua näin pitkään??

Vierailija
37424/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jännät paikat, kun uudet asukkaat paljastavat häätöön joutuvat. Hyvä et joutuvat itse sanomaan nimet päin naamaa. 👏

Vierailija
37425/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa Virtasella koosteessa typerä kommentti koskien asukkaita, jotka olisivat kuuluneet VIP-kaudelle. Sanni ja Anssi kumpikaan ei kuuluisi tavisten kaudelle, ja kummallakin on ollut kohtuuton etulyöntiasema siitä, että omaavat jo faneja. Se, että Janne Virtanen ei tunne Andypyrota, on merkki siitä, että ehkä pitäisi vaihtaa nuorempi ja enemmän ajanhermolla oleva ihminen pääohjaajaksi. Olympiatason urheilijan valitseminen ohjelmaan oli myös täysin käsittämätöntä. 

Noista asukkaista suurin osa tuntee jonkun aikaisemmalta kaudelta ja ovat sitä kautta hakeutuneet/saaneet suosituksia päästä taloon. Jos joku hakee mukaan taviskaudelle niin miksei hän voisi päästä mukaan. Eiköhän keihäänheittäjiäkin ole melkoinen määrä mukaan pyydettäväksi julkkiskaudelle. Ei sieltä Sanni ensimmäisenä mieleen tule.

Vierailija
37426/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko heränneet että tietää mennä tietokoneelle. 

Osa herännyt, kuulutusta ei vielä ole tullut.

Vierailija
37427/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei stringejä BB-taloon. Lyhyt paita ja stringit. Voi morjens.

Toimii. Sillä sai sun huomion.

Vierailija
37428/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen siitä eilisillan nooran kilahtelusta kun avautui melonille ettei kukaan neuvonut/kertonut miten punahilkkaa puvustetaan yms. 

meloni itse kävi kertomassa saunassa istuville käsikirjoittajille että punahilkka on hutsahtava verkkosukkien kanssa, eli oli käynyt reksiviittaa läpi mutta ei sitten saanut kerrottua nooralle.

tommoista jälkeä tulee kun päsmäröi ja yrittää vielä ruokaakin määräillä siinä seassa.

- oli hyvin oivallettu se ohjaus, kässäri yms by meloni, kokoajan kertoo muille miten näytelmä etenee, jokainen käy sanomassa, - kato äiti näinkö?

en usko että kukaan jaksaa nousta melonia vastaan, siinä voisi käydä niinkuin sen yhden kauden mt potilaan kanssa joka halusi keskustella miksi joku oli erimieltä.

eli itse pääsee helpommalla kun antaa huseerata, naurettavaa kyllä, mutta tuolla on varmaan ihan tarpeeksi raskasta olla ilman että alkaisi vääntämään tommoisen jyrän kanssa.

- sami kysyi vanhoista sämpylöistä että voiko ottaa? kyllä on kuri keittiössä, heitetäänkö pois vai annetaanko samille? tirsk.

Siis mitä ei saanut kerrottua Nooralle? Kai Noora nyt itse näki sen saman puvun, josta Melody kertoi saunassa. Väännössähän oli kyse siitä, että ensin Nooran piti olla sellainen kovis, mutta sitten hänestä olisikin tehty bimbo. Nämä ovat kaksi täysin erilaista roolia, vaikka asu onkin täysin sama. En kyllä ymmärrä Nooran ongelmaa asiassa

Minun ymmärtääkseni Noora riehaantui juuri käsikirjoituksesta, jossa hänelle kuului vuorosanoina mm OMG eli kai se on jotain pissiskieltä (juu olen vanha), kun hän sentään on pääosassa ja kai uskoi joku prinsessa olevansa ja Jassukaan ei älynnyt hänen korkeuttaan ruveta heti puvustamaan. Eli hän ei halua näytellä Bimboa.

Veikkaan, että menee vielä käsikirjoitus uusiksi.

Vierailija
37429/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katja kysyi Samirilta, oletko suhteessa naisen vai miehen kanssa :D

Paha. Mitä vastasi???

Mitä väliä?

no onhan se nyt hyvä tietää.

Voin ihan aidosti sanoa ettei mulla kiinnosta Samirin seksuaalinen suuntautuminen

Mua kiinnosrtaisi myös,  hurmaavan näköinen, tahtoisin naisena tutustua häneen silleen.

Vierailija
37430/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuli mieleen siitä eilisillan nooran kilahtelusta kun avautui melonille ettei kukaan neuvonut/kertonut miten punahilkkaa puvustetaan yms. 

meloni itse kävi kertomassa saunassa istuville käsikirjoittajille että punahilkka on hutsahtava verkkosukkien kanssa, eli oli käynyt reksiviittaa läpi mutta ei sitten saanut kerrottua nooralle.

tommoista jälkeä tulee kun päsmäröi ja yrittää vielä ruokaakin määräillä siinä seassa.

- oli hyvin oivallettu se ohjaus, kässäri yms by meloni, kokoajan kertoo muille miten näytelmä etenee, jokainen käy sanomassa, - kato äiti näinkö?

en usko että kukaan jaksaa nousta melonia vastaan, siinä voisi käydä niinkuin sen yhden kauden mt potilaan kanssa joka halusi keskustella miksi joku oli erimieltä.

eli itse pääsee helpommalla kun antaa huseerata, naurettavaa kyllä, mutta tuolla on varmaan ihan tarpeeksi raskasta olla ilman että alkaisi vääntämään tommoisen jyrän kanssa.

- sami kysyi vanhoista sämpylöistä että voiko ottaa? kyllä on kuri keittiössä, heitetäänkö pois vai annetaanko samille? tirsk.

Siis mitä ei saanut kerrottua Nooralle? Kai Noora nyt itse näki sen saman puvun, josta Melody kertoi saunassa. Väännössähän oli kyse siitä, että ensin Nooran piti olla sellainen kovis, mutta sitten hänestä olisikin tehty bimbo. Nämä ovat kaksi täysin erilaista roolia, vaikka asu onkin täysin sama. En kyllä ymmärrä Nooran ongelmaa asiassa

Minun ymmärtääkseni Noora riehaantui juuri käsikirjoituksesta, jossa hänelle kuului vuorosanoina mm OMG eli kai se on jotain pissiskieltä (juu olen vanha), kun hän sentään on pääosassa ja kai uskoi joku prinsessa olevansa ja Jassukaan ei älynnyt hänen korkeuttaan ruveta heti puvustamaan. Eli hän ei halua näytellä Bimboa.

Veikkaan, että menee vielä käsikirjoitus uusiksi.

No mutta, eihän hänen tarvitse "näytellä".

Vierailija
37431/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani, Samir ja Maiju hereillä.

Vierailija
37432/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä "ei maitoa teehen"-juttu on lähtöisin? Jossain vaiheessa näin, kun Taavi puhisi asiasta sohvalla.  Sehän on ihan sama asia kuin kahvi, jotkut juovat maidolla, jotkut ilman. Miksi kahvinjuojat eivät myös joisi kahvia ilman maitoa?

,

Mellun mielestä maito ei kuulu teehen. Itse juo kahvinsa kuohukermalla, miettikää!!!

Vierailija
37433/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tänään tulee häätöhommat et edes jotain draamaa ennen lauantain bileitä. Saa nähdä fiilikset sitten, kun vähän Tornion panimoa alla.

Vierailija
37434/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä "ei maitoa teehen"-juttu on lähtöisin? Jossain vaiheessa näin, kun Taavi puhisi asiasta sohvalla.  Sehän on ihan sama asia kuin kahvi, jotkut juovat maidolla, jotkut ilman. Miksi kahvinjuojat eivät myös joisi kahvia ilman maitoa?

,

Mellun mielestä maito ei kuulu teehen. Itse juo kahvinsa kuohukermalla, miettikää!!!

Mellu on varmaan työpaikallaan oikea hyvän hengen luoja.

Vierailija
37435/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Nooran reaktion Jassua kohtaan. Jassu keskittyi maskeeraamaan ja puvustamaan Villeä, Akia, Pekkaa ja Anssia, ja totesi ohjaajillekin, että Punahilkalla ei ole niin kiire ja että ehkä hän vähän laittaa lisää glitteriä tälle jossakin vaiheessa. Itse ymmärsin sen niin, että Jassu ei tuntenut tarvetta tehdä Nooralle mitään, koska tämä oli tavallaan jo valmis.

Nooralle uutena asukkaansa saattoi kuitenkin tulla se fiilis, että hänet oli jätetty ulkopuolelle, kun kukaan ei tehnyt hänelle selväksi sitä, että hänen asuaan pidettiin jo hyvänä. Vanhat asukkaat sen sijaan tuntuivat roolileikin myötä unohtavan täysin, että Noora on uusi asukas eikä tunne vielä ryhmän tapoja toimia.  Minusta Noorakin olisi pitänyt Anssin ja Pekan silmämeikkien hyväksynnän jälkeen käyttää ohjaajien luona hyväksyttävänä, mutta niin ei käsittääkseni tehty.  Siitä sitten lähtikin liikkeelle väärinkäsitykset ja turha läyhääminen. 

Vierailija
37436/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto antaa nukkua pitkään kun ei keksi mitään ohjelmaa näille.

Vierailija
37437/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa paremmin tuntemaan ihmisiä talossa. Ja täytyy sanoa, että kiva ilmapiiri on nykyään paljon positiivisempi. Lasse on luonut alusta lähtien hyvää ilmapiiriä, on symppis kaveri. Jassuakin on kiva kuunnella, kun ei kiroile niin paljoa.

Pekka on pohjimmiltaan symppis kaveri eikä erilaisuudelleen voi mitään.

Kaikista löytyy hyviä puolia.

Tykkään kaikista❤👍

Vierailija
37438/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla noille uusille asukkaille liian kova paikka pistää Melody häätöön.  Tuntuu, että Melody on ottanut koko talon hallintaansa.

Vierailija
37439/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miska on vissiin katsellut vain koosteita, kun pitää Pekkaa pelkkänä itsekkäänä mulkkuna. Sitä minusta Pekka ei ole, vaan kuten Samikin sanoi, Pekka on pohjimmiltaan herkkä, ja minusta hänellä on hyvä sydän.

Muakin tuo vähän häiritsee. Jos joku teistä on Jodelissa, niin kysykää, miten asiallista on JOKAISESSA  koontilähetyksessä puhutella yhtä asukasta MULKUKSI, kun sekin alkuperäinen riita on jo aikoja sovittu Samin ja Pekan kesken ja anteeksi annettu.

Jos innostun  äänestämään, niin äänestän Pekkaa, vaikka hän mielestäni on joka kuinkin keskinkertaisen hyvä asukas.

Vierailija
37440/105262 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania ihmisiä on ja hyvää energiaa paljon 💛💝

Ketju on lukittu.