Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Villen vanhemmat sokeita, jos eivät muka ennen löllerön talossa "kaapista tuloa" ole tajunneet sen olevan homppeli?
Sivistyneistö viherpipertäjät eivät halua kertoa tuliko tyttö vai poika, koska sillä ei ole heille mitään merkitystä. Nimikään ei saa paljastaa ja voi sitä onnetonta joka menee kysymään, onko hän tyttö vai poika.
Jep, nykyään voi naisten vessaankin mennä munilla ja parralla varustettu tyyppi, koska hän tuntee olevansa nainen.
Muu on syrjintää.
Jahas, Anssi seurailee tiiviisti uuden Nooran perässä ja on alentanut perttikoivulaääntään puoli piirua. Saanut vainun🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tais olla pettyneitä uuteen asukkiin. Ei kiinnostanut juurikaan ottaa kontaktia
Veikkaan että ulkonäkö miellytti ja siksi halusivat Nooran asukkaaksi, mutta kun hän avasi suunsa eikä ole vieläkään lopettanut sanatulvaa, tulivat jo katumapäälle.
No aika pönttö pitää olla, jos pitää jotakuta ulkonäkönsä takia hyvänä asukkaana.
Vierailija kirjoitti:
mikä ihmeen tarve teillä on parittaa Lassea ja Nooraa. Oli itse mieluummin ottamassa Samiria taloon ja Nooralle on ollut ihan perusystävällinen.
No eilenhän Lasse oli tosi innoissaan tavatessaan Nooran ja jälkeenpäin kehui Nooraa todella hyvännäköiseksi. Ja jos kerran se yksi yli 4-kymppinen kulahtanut muija kelpasi, niin luulisi tuon Nooran kelpaavan vielä paremmin, kun ovat suht saman ikäisiäkin. Voisin veikata, että jos Noora varaisi itselleen sen Lassen viereisen sängyn, niin samantien nukkuisivat lusikassa ja varmasti muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Katja tulee hyvin juttuun uuden tulokkaan kanssa.
😄
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että tuo uusi tuo vähän väliä ilmi että tietää heistä ja mitä on tapahtunut... Kun sen pitäisi olla ettei tiedä mitään ja olla ns. puhtaalta pöydältä koko hommeli.
Ainahan se on ollut sama ongelma näiden uusien kanssa.
Melody neuvoo jo miten pitää ajatella. Onneksi keskeytyi hänen monologinsa.
Päivä päivältä ärsyttää enemmän, kun matami häärää tuolla kattiloiden keskellä kuin joku kuningatar katsellen alamaisiaan ja heittämällä ohjeitaan ja neuvojaan jokaiselle.
Mietin että edellisinä vuosina, julkkiskautta lukuunottamatta, keittiö on ollut oma huoneensa. Nyt kun se on noin keskeisellä paikalla, sieltä käsin näkee ja kuulee kaiken.
Kiva kun toi kamera ei seuraa tota dominoo. BB herätys.
Vierailija kirjoitti:
Samir olis nopea ja järkevä kaupassa.
Pikajuoksija kun on 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikä ihmeen tarve teillä on parittaa Lassea ja Nooraa. Oli itse mieluummin ottamassa Samiria taloon ja Nooralle on ollut ihan perusystävällinen.
Niinpä. Lasse tykkää seksikkäistä naisista, tämä tylleröinen ei kuulu niihin.
Onneks Muna-Minna oli. 🤭
Lassehan kuiskas silloin yks yö Minnalle: sä oot mun elämäni nainen. ❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eilenhän Lasse oli tosi innoissaan tavatessaan Nooran ja jälkeenpäin kehui Nooraa todella hyvännäköiseksi. Ja jos kerran se yksi yli 4-kymppinen kulahtanut muija kelpasi, niin luulisi tuon Nooran kelpaavan vielä paremmin, kun ovat suht saman ikäisiäkin. Voisin veikata, että jos Noora varaisi itselleen sen Lassen viereisen sängyn, niin samantien nukkuisivat lusikassa ja varmasti muutakin.
no aika moni on innoissaan kun tulee uusia ihmisiä. Ja entä sitten, jos sanoi, että on hyvännäköinen? Ei se tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää se, että tuo uusi tuo vähän väliä ilmi että tietää heistä ja mitä on tapahtunut... Kun sen pitäisi olla ettei tiedä mitään ja olla ns. puhtaalta pöydältä koko hommeli.
Ainahan se on ollut sama ongelma näiden uusien kanssa.
Joo niinhän se on.
Tällä naisella ei tunnu tosin olevaan pienintäkään filtteriä.
Vierailija kirjoitti:
Rankkua -> Takaisin sviittiin. Yksin. Oppiipahan olemaan.
Eiköhän taas lässynlässyn bb anna niille niin kauan aikaa fiksata rata kuntoon, että varmasti toimii loppusuorituksen aikana.
Noille pitäis kuuluttaa ; teillä on enää 2 h aikaa.
En vois kuvitella et Noora ja Lasse ois arkielämässä samoissa porukoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko tähän. Noora taitaa olla ihan ok, hyväntahtoinen likka, joka ei oo taloon tullut parisuhdetta etsimään, ihan eri maata ku se Muovikana tai eltaantunut munahaukka.
Pukeutumistyyliltään tuo Noora on kuin Minnan klooni.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun toi kamera ei seuraa tota dominoo. BB herätys.
Siellä on varmaan taas harjoittelijoita kameramiehinä.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Villen vanhemmat sokeita, jos eivät muka ennen löllerön talossa "kaapista tuloa" ole tajunneet sen olevan homppeli?
Sivistyneistö viherpipertäjät eivät halua kertoa tuliko tyttö vai poika, koska sillä ei ole heille mitään merkitystä. Nimikään ei saa paljastaa ja voi sitä onnetonta joka menee kysymään, onko hän tyttö vai poika.
Jep, nykyään voi naisten vessaankin mennä munilla ja parralla varustettu tyyppi, koska hän tuntee olevansa nainen.
Muu on syrjintää.
Elämme ihmeellisiä aikoja.
Pian eivät miehet uskalla heittää normaalia flirttiä naisille, koska eivät voi olla varmoja ovatko ne naisia, vai herkästi loukkaantuvia synnynnäisestä naissukupuoleudestaan kärsiviä "miehiä".
Me too-porukka vetää herneet nenään joka asiasta ja toisaalta sitten on näitä joiden mielestä yleisessä saunassa on syrjintää jos nainen ei saa olla yläosattomissa.
Seuraavaksi varmaan alaosa on agendalistalla.
Viherväki tukkii kadut ja samaan aikaan twiittaa poliisin tehdessä työtään lain mukaan ja syyttää väkivallasta jos paita rypistyy kannettaessa maijaan.
Noora ja Ville on naimanaamat. Pyöreät kasvot ja samanlainen suu.