Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
30961/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on perus koulukiusaaja. On nyt ottanut Samin tähtäimeensä. Mun mielestä se on harmi.

Ja varsinkin kun kukaan ei uskalla sanoa Pekalle tosta. Tuskimpa uudet asukkaatkaan mitään sanoo tosta. Pahimmassa tapauksessa Pekka saa kiusaajakaverin. Pekka oli ekoina päivinä monen suosikki ja nyt hän on monen inhokki. Ei tuo mukaromanssi Katjan kanssa Pekkaa pelasta. Pekka haluaa Katjalta vain seksiä vaikka Katja odottaa "alakko oleen?" -kysymystä. Harmi juttu.

Koulukiusaajat sulla on housuissas.

Taasko sitä Sami parkaa kiusataan.... Sami itse tuolla kiusaa porukkaa sen kun kerkiää mutta ettehän te säälin hakijat sitä näe, Sami on vallan tietoinen omasta toiminnastaan ja varmaan sopinut strategiansa tukiporukkansa kanssa valmiiksi ennen taloon menoaan. Että Sami säälillä voittoon! Hyi H.tto!

En usko Samin kiusaavan tahallaan yhtään ketään. Sami vain on omalaisensa ja se ärsyttää sitten.

Hän on vähän sellanen omalaatuinen nörtti jolla on ihan omat jutut. Pekka taas kiusaa Samia ja ärsyyntyy Samin heitoista vaikka ne ei edes olisi mitenkään pahoja. No, jatkossa näemme miten Pekan ja Samin suhtautuminen toisiinsa muuttuu.

Vierailija
30962/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka on perus koulukiusaaja. On nyt ottanut Samin tähtäimeensä. Mun mielestä se on harmi.

Ja varsinkin kun kukaan ei uskalla sanoa Pekalle tosta. Tuskimpa uudet asukkaatkaan mitään sanoo tosta. Pahimmassa tapauksessa Pekka saa kiusaajakaverin. Pekka oli ekoina päivinä monen suosikki ja nyt hän on monen inhokki. Ei tuo mukaromanssi Katjan kanssa Pekkaa pelasta. Pekka haluaa Katjalta vain seksiä vaikka Katja odottaa "alakko oleen?" -kysymystä. Harmi juttu.

Taasko sitä Sami parkaa kiusataan.... Sami itse tuolla kiusaa porukkaa sen kun kerkiää mutta ettehän te säälin hakijat sitä näe, Sami on vallan tietoinen omasta toiminnastaan ja varmaan sopinut strategiansa tukiporukkansa kanssa valmiiksi ennen taloon menoaan. Että Sami säälillä voittoon! Hyi H.tto!

Tämä. Ensin vittuilee toisille toisinaan hyvin ilkeästikin nokkelana itseään pitäen, ja kun joku sanoo hänelle pitävänsä sitä ärsyttävänä piirteenä, hän uhriutuu, vetoaa siihen, että olen vain oma itseni ja sitten alkaa itkeä tihrustaakin. Minusta hän olisi voinut sanoa Pekallekin, että ota kuule oma pääsi perseestä pois ja nauranut tilanteelle, mutta ei. Hänen piti aloittaa taas miksi, miksi, miksi -tivaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30963/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan tajua, miksi väen vängällä keksitään tällaisia ihan ihmeellisiä yhteyksiä, joissa ei ole mitään järkeä. 

Mulle tulee mieleen, että kirjoittaja on todella nuori tai muuten "kuplassa kasvanut", eli että elämänkokemusta ei ole kertynyt.  Kuvittelee, että ihmisen ammatti kertoo siitä millainen ihminen on luonteeltaan ja/tai käytökseltään. Samaa sarjaa kuin ne, jotka ihmettelevät, että Katja on tuollainen, vaikka on "lakinainen" (sama oli Sinin kanssa viime vuonna). Järkyttyvät, kun törmäävät opettajaan baarissa jne. 

Minä taas luulen, että nämä eivät hetkeäkään mieti, mitä kirjoittavat. Vetävät vaan jonkun ammatinkuvauksen ja mesoavat, että ei tuollainen ihminen voi toimia tuollaisessa työssä. Ilmeisesti ajattelevat, että kukaan muukaan ei viitsi miettiä asiaa yhtään vaan riittää, että copypastaa jonkun ammattikuvauksen ja sieltä sitten itsestään ilmestyy jotain, mikä tukee sitä omaa väitettä. 

Vierailija
30964/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa ihanaa, kun Aki pussasi eilen Jassua! Akin kiinnostuksen Jasmiinaa kohtaan on kyllä huomannut ennenkin. Heistä tulisikin hyvä pari edellyttäen että Jasmiina siivoaisi vähän suutaan; ei hän muuten mikään paha ihminen ole. Olisi Akin kotipaikkakunnalla pätevä tietotoimisto, kun Jassu pyörisi siellä nuorikkona.

Tää oli kyllä ihanaa. Olen ollut huomaavinani myös Jassun puolelta kiinnostusta mutta se voi olla melko tarkka siitä ettei päästä ketään tuolla oikeasti sydämeensä. Sanonut että tämähän ei ole mikään parisuhdeohjelma kun puhui Pekasta ja Katjasta. Mutta olisi kyllä ihana pari, heillä on samankaltainen luonne vaikka sitä ei uskoisikaan, pk-huoneen jutuista sen näkee

Ja tunnustivat perjantaina molemmat toisilleen että ovat tärkeitä ja juttu luistaa helposti vaikka erilaisia ovatkin. Ai että tää on hyvä kaksikko, täydentävät toisiaan ja voisivat oppia toisiltaan paljon. Lisää tätä

Vierailija
30965/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapteeni Yrjölä kirjoitti:

Yhteiskunnan moniarvoistuessa me tarvitsemme Pekan kaltaisia rohkeita ja suoraselkäisiä yksilöitä. Ei ole hyväksyttävää tukea heikomman aineksen pysymistä talossa. Tarvitsemme vahvalla itseluottamuksella varustetun voittajan, sen vuoksi ääni Pekalle.

Kohottakaamme - nelinkertainen eläköön -huuto Pekalle.

Pekka on itse heikko. Todella vahva luonne ei sorra heikompia eikä käytä hyväkseen. En nostahänen ku ottavalle käytökselle hattua. Äänestäjillä on silmät ja korvat. Amen.

SINULLA VOI OLLA SILMÄT JA KORVAT MUTTA SITÄ SYVEMMÄLLE ET PYSTY NÄKEMÄÄN. JA SE KERTOO PALJON SE. HARMI JA SÄÄLI. KUNHAN ELÄT NIIN OPIT LUKEMAAN MUUTENKIN IHMISIÄ KUIN KAHDELLA AISTILLA.

T.ERI KOMMENTOIJA

ootko unohtanu caps lockin päälle?

Ymmärrärrän että Pekka on häiriintynyt omaneduntavoittelija muiden kustannuksella. Alkuun jaksoi näytellä, mutta nyt täsi köntsä. Hyi siellä altaallakin kuin räyhäävä pultsari.

Vierailija
30966/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Late sheivaa päätään, eikö tuo tuollainen edestakainen hankaaminen höylällä ole kivuliasta? 😨

Miten niin kivuliasta? Ei ole.

Vierailija
30967/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ensin vittuilee toisille toisinaan hyvin ilkeästikin nokkelana itseään pitäen, ja kun joku sanoo hänelle pitävänsä sitä ärsyttävänä piirteenä, hän uhriutuu, vetoaa siihen, että olen vain oma itseni ja sitten alkaa itkeä tihrustaakin. Minusta hän olisi voinut sanoa Pekallekin, että ota kuule oma pääsi perseestä pois ja nauranut tilanteelle, mutta ei. Hänen piti aloittaa taas miksi, miksi, miksi -tivaaminen.

en millä planeetalla nauraminen ja haukkuminen olisi jotenkin järkevämpää ja aikuismaisempaa käytöstä kuin aito ihmettely. 

Vierailija
30968/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovemmat otteet sääntöikkomuksiin, kun Tämä on big brother...-kuulutukset tunnu uppoavan. 

Sääntörikkojat suoraan häätöäänestykseen, eiköhän oppi menisi tällä tavalla paremmin perille.

Tuotannosta puhumista on talossa tapahtunut yllättävän paljon. 

Suomi-BB:n ongelma on juuri tämä että kun annetaan olettaa se, ettei sääntörikkomuksista rankaista niin niitä tapahtuu paljon. Muualla on käytössä 3 iskua -tyylinen sääntörike-järjestelmä.

Ekasta tulee henkilökohtainen kevyt rankku, seuraavasta seuraa jo huomattavasti pahempi henk.koht rangaistus ja sen jälkeen joutuukin jo häätöäänestykseen. Suomessa ei käytetä henkilökohtaisia rangaistuksia ja muutenkin rangaistuskäytäntö on todella kevyt. Suomen BB on todella kiltti. Eka tulee rankkuna se että kaupassa käydään murkkupuvuissa ja nyrkkeilyhanskoissa eikä kaupassa ole kahvia mut sit tuleekin bileet joissa alkoholia ja syömistä.

Sääntöjä saa rikkoa. Se on BB Suomessa käytäntö. Huomattiinhan se jo viime kaudella.

Sitä saa mitä pyytää.

Vierailija
30969/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon nämä tuppaavat vieläkin tekemään sääntörikkeitä, vaikka jo kuukausi tulee täyteen taloelämää! Jotkut jaksavat hokea rikkeen tullessa, että "skarpatkaa nyt", mutta kun osaa rikkomuksista ei kuuluteta ollenkaan, niin selvästi jotkut käsittävät sen siten ettei virheitä ole missään vaiheessa tehtykään... Sitten taas jotkut venyttävät tahallaan sääntökirjan rajoja, kuten eilen Anssi silloin, kun ei siirtynyt ulos vauhdilla vaan jäi jotain lorvimaan sisätiloihin, josta Jassu antoi vähän palautettakin. Monesti on tuollaista hidasta matelemista, kun pitäisi alkaa tapahtua.

Vierailija
30970/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan tajua, miksi väen vängällä keksitään tällaisia ihan ihmeellisiä yhteyksiä, joissa ei ole mitään järkeä. 

Mulle tulee mieleen, että kirjoittaja on todella nuori tai muuten "kuplassa kasvanut", eli että elämänkokemusta ei ole kertynyt.  Kuvittelee, että ihmisen ammatti kertoo siitä millainen ihminen on luonteeltaan ja/tai käytökseltään. Samaa sarjaa kuin ne, jotka ihmettelevät, että Katja on tuollainen, vaikka on "lakinainen" (sama oli Sinin kanssa viime vuonna). Järkyttyvät, kun törmäävät opettajaan baarissa jne. 

Joo , aika vähissä on argumentit , jos odottaa, ettei kenelläkään olisi työn tai ammatin lisäksi muuta elämää. Twitterissä joku kauhisteli,  että JURISTI on harrastanut seksiä. 

Ei Pekka tätä kisaa voita, mutta olisi ihan mielenkiintoinen persoona  jatkossakin nähdä joku, joka uskaltaa sanoa jotain kalkuloimatta, mitä muuta ja mammapalstalaiset ajattelevat asiasta.

Annoin Pekalle kuvitteellisia pisteitä siitä, kun sanoin pysyneensä rauhallisena ollessaan kahlittuna Juhaniin miettimällä, miten moni ihminen oikeasti maailmassa elää kahlittuna tietämättä, pääseekö koskaan vapaaksi.

Vierailija
30971/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole fiksua takasin.. Eikä kaikki heittele alatyylisiä herjoja, niin tekee vai moukat.

Vierailija
30972/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sitä Sami parkaa kiusataan.... Sami itse tuolla kiusaa porukkaa sen kun kerkiää mutta ettehän te säälin hakijat sitä näe, Sami on vallan tietoinen omasta toiminnaso

taan ja varmaan sopinut strategiansa tukiporukkansa kanssa valmiiksi ennen taloon menoaan. Että Sami säälillä voittoon! Hyi H.tto!

Sami keskustelee, eikä yritä vain nolata toista. Pekka ei osaanu mitenkään perustella sanomisiaan. Pekalla ei kyllä myöskään itsellään ole minkäänlaista tilanne tajua, josta tämä Samille länkytys oli jälleen hyvä esimerkki.

Vierailija
30973/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko Samin kiusaavan tahallaan yhtään ketään. Sami vain on omalaisensa ja se ärsyttää sitten.

Hän on vähän sellanen omalaatuinen nörtti jolla on ihan omat jutut. Pekka taas kiusaa Samia ja ärsyyntyy Samin heitoista vaikka ne ei edes olisi mitenkään pahoja. No, jatkossa näemme miten Pekan ja Samin suhtautuminen toisiinsa muuttuu.

ottakaa huomioon , noi ei oo normi tilanteessa vaan ovat BB talossa. Jokainen voi miettiä omalla kohdalla miten tuonne sopeutuisi. Tuolla tulee monenlaisia tunteita, jotkut pitää ne visusti sisällään ja jotkut tuo niitä ilmoille. Normi elämässä voit lähteä tilanteesta pois. 

Vierailija
30974/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaa tuo tyyppi joka puhuessaan raapii päätä, mahaa, käsivarsiaan, hieroo silmiään… kertakaikkisen kuvottavaa mun mielestä! Muut puhuu rauhassa, ei touhua samalla.. Onko tuo yksi adhd-oire?

Atooppinen iho

Vierailija
30975/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole fiksua takasin.. Eikä kaikki heittele alatyylisiä herjoja, niin tekee vai moukat.

Sami ei oo kiinnostava joten en juuri kuuntele mitä sanoo. 

Vierailija
30976/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovemmat otteet sääntöikkomuksiin, kun Tämä on big brother...-kuulutukset tunnu uppoavan. 

Sääntörikkojat suoraan häätöäänestykseen, eiköhän oppi menisi tällä tavalla paremmin perille.

Tuotannosta puhumista on talossa tapahtunut yllättävän paljon. 

Suomi-BB:n ongelma on juuri tämä että kun annetaan olettaa se, ettei sääntörikkomuksista rankaista niin niitä tapahtuu paljon. Muualla on käytössä 3 iskua -tyylinen sääntörike-järjestelmä.

Ekasta tulee henkilökohtainen kevyt rankku, seuraavasta seuraa jo huomattavasti pahempi henk.koht rangaistus ja sen jälkeen joutuukin jo häätöäänestykseen. Suomessa ei käytetä henkilökohtaisia rangaistuksia ja muutenkin rangaistuskäytäntö on todella kevyt. Suomen BB on todella kiltti. Eka tulee rankkuna se että kaupassa käydään murkkupuvuissa ja nyrkkeilyhanskoissa eikä kaupassa ole kahvia mut sit tuleekin bileet joissa alkoholia ja syömistä.

Sääntöjä saa rikkoa. Se on BB Suomessa käytäntö. Huomattiinhan se jo viime kaudella.

Sitä saa mitä pyytää.

Joo, saisi koventaa tätäkin käytäntöä! Vuosi vuodelta mennyt kuri vain löysemmäksi eikä asukit pidä Isoveikkaa enää minään suurena auktoriteettina... Toista se oli Subin aikoina.

Vierailija
30977/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taasko sitä Sami parkaa kiusataan.... Sami itse tuolla kiusaa porukkaa sen kun kerkiää mutta ettehän te säälin hakijat sitä näe, Sami on vallan tietoinen omasta toiminnaso

taan ja varmaan sopinut strategiansa tukiporukkansa kanssa valmiiksi ennen taloon menoaan. Että Sami säälillä voittoon! Hyi H.tto!

Sami keskustelee, eikä yritä vain nolata toista. Pekka ei osaanu mitenkään perustella sanomisiaan. Pekalla ei kyllä myöskään itsellään ole minkäänlaista tilanne tajua, josta tämä Samille länkytys oli jälleen hyvä esimerkki.

Pekkakin on tuossa vain oma itsensä, mutta Pekalle sitä ei sallitakaan se omana itsenään olo sallitaan vain veetuilevalle Samille?

Vierailija
30978/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Late sheivaa päätään, eikö tuo tuollainen edestakainen hankaaminen höylällä ole kivuliasta? 😨

miksi olisi kivuliasta? Etkö ole koskaan ajanut partaa tai sheivannut kainaloita tai harjannut hiuksiasi? 

Vierailija
30979/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon nämä tuppaavat vieläkin tekemään sääntörikkeitä, vaikka jo kuukausi tulee täyteen taloelämää! Jotkut jaksavat hokea rikkeen tullessa, että "skarpatkaa nyt", mutta kun osaa rikkomuksista ei kuuluteta ollenkaan, niin selvästi jotkut käsittävät sen siten ettei virheitä ole missään vaiheessa tehtykään... Sitten taas jotkut venyttävät tahallaan sääntökirjan rajoja, kuten eilen Anssi silloin, kun ei siirtynyt ulos vauhdilla vaan jäi jotain lorvimaan sisätiloihin, josta Jassu antoi vähän palautettakin. Monesti on tuollaista hidasta matelemista, kun pitäisi alkaa tapahtua.

LässyvirtasBBssä ei anneta kunnon rankkuja.

Pitäisi tulla kuulutus "Anssi rikoit sääntöjä, palauta kaikki kananmunat välittömästi varastohuoneeseen ja sen jälkee siirry pihalle"

Vierailija
30980/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottaa tuo tyyppi joka puhuessaan raapii päätä, mahaa, käsivarsiaan, hieroo silmiään… kertakaikkisen kuvottavaa mun mielestä! Muut puhuu rauhassa, ei touhua samalla.. Onko tuo yksi adhd-oire?

Iho-ongelmia. Käyttää kortisonivoidetta eli todennäköisesti kuiva iho. Rasvaisi enemmän, niin ei tarvitsisi raapia itseään verille.

Ketju on lukittu.