Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL

Vierailija
03.09.2021 |

Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?

Kommentit (105262)

Vierailija
30881/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta, jännä ilta tulossa.

Eilen illalla, kun valtaosa oli mennyt nukkumaan, niin Pekan ja Katjan keskusteluista (sohvalla) jäi mieleen Pekan kommentti Katjalle.

Jos olette Anssi kanssa kaksistaan häätöäänestyksessä, niin haluan, että Anssi jää tänne. Ymmärrätkö? . Samalla Pekka varmisti, että myös sohvalla ollut Anssi kuulu tämän. 

Myöhemmin Pekka sanoi, Katjalle että minun on parempi olla täällä ilman sinua.

Pekka puhuu toista ja tekee toista, mikä kertoo paljon Pekasta.

Katjalla on selvästi vahva tunne side Pekkaan, mutta Pekalla ei minkäänlaista tunnetta Katjaan. Tulikohan Katjalle nyt Pekan luonne selväksi. Toivottavasti.

Törkeää ja todella loukkaavaa kohdella naista noin. Mitä tuo kertoo ihmisestä yleensä?

Itselleni tuli mieleen, että ompa aikamoinen hupiukko tuo Pekka.

Tuohon mieheen en luottaisi yhtään. Kuvitelkaa, tuollainen mies on ensihoitaja. 

Herää kysymys onko Pekka oikeasti ensihoitaja? Onko työelämässä?

Tämä Pekan ja Katjan keskustelu käytiin tilanteessa jossa "pariskunta" makasi sohvalla päällekkäin (Katja makasi Pekan mahan päällä) ja pussaili peiton alla.

Ensihoitajan työssä tarvitaan vuorovaikutustaitoja, vastuullisuutta sekä paineensietokykyä. Jos olet rauhallinen, pidät vaihtelevasta työstä ja sinulla on hyvä fyysinen kunto, ensihoitajan ammatti sopii sinulle.  

Ensihoitajana olet ensihoidon ja hoitotyön asiantuntija, joka pääasiallisesti työskentelee sairaalan ulkopuolisessa ensihoidossa toimien yhteistyössä eri viranomaisten, kuten poliisin ja pelastustoimen kanssa. 

Ensihoitajana osaat tutkia, arvioida ja antaa kiireellisen hoidon odottamattomissa ja nopeasti muuttuvissa tilanteissa onnettomuuspaikalla tai äkillisesti sairastuneen luona sekä kuljetuksen aikana matkalla terveydenhuollon yksikköön.

Onko Pekalla juuri mitään yhteistä tämän ensihoitajan tehtäväkuvan kanssa?

Pekka on tuolla vapaa-ajalla. Ei oo työssä. Pekka on ensihoitaja/AMK.

Kyllä jokainen huomaa ettei Pekka ole työelämässä, kuvittelee reppana että nyt ura urkenee. Olipa naisen käsittelyä, kaatoin naisen lattialle ja lähmi kapisessa turkissaan. Luolamiehen paluu, käsittelyssä naiselta kiharatkin oikesivat.

On kyllä. Ja pidetty työkaveri. 

Hirveetä jos joutuis ampparissa synnyttää ja tommonen Pekka ois siinä.

Levität jalat niin vauva tulee ensihoitajan käsivarsille ja jos sulla mies niin sakset esillä ja mies leikkaa napanuoran.[/quote

Voi kun synnytys olisikin noin helppoa!

vastaus on semmonen mitä tuo yx kirjoitti. Itsellä nk kiireellinen sektio. Tiedän.

Vierailija
30882/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pelottavaa miten jollain ihmisellä menee joku tv-ohjelmassa oleva noin ihon alle. 

Ei ihme, että monet julkisuudessa olevat saavat vihapostia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30883/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan Melody ja Pekka kuin pari.Melody keittiön justiina ja välillä ärhentelee : nyt hiljaa kuunelkaa mua.Sekoaako jos joutuu keittiöstä pois ? Pekka kanssa minä puhun nyt ja sinä voit olla hiljaa.

Melodiko se eilisessä koosteessa nyppi Pekkaa kuin tamariiniapina illan luonto-ohjelmassa. Tällä eleellä luonnossakin osoitetaan kiintymystä.

Vierailija
30884/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä36339 kirjoitti:

Pekkaa äänestää kaikki savolaiset, he haluavat hänen pysyvän talossa mahdollisimman kauan ettei heidän tarvitse kuunnella tuota syntymähumalaista siellä savossa. 

Vähemmän vahinkoa taitaa aiheuttaa talossa ollessaan kuin siviilissä... Pää punaisena joskus huutanut jollekin asiakkaalleenkin. Todella ammattitaitoista ja ihmisläheistä käytöstä!

Vierailija
30885/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olen nyt tykästynyt Lasseen. On rauhallinen ja yrittää löytää kaikista hyviä puolia ja juttelee paljon. 

Kannattaa nyt äänestää Lassea. Olen samaa mieltä. Olen äänet Lasselle antanut. Toivottavasti mahdollisimman moni tekee samoin. Haluaisin nähdä vielä Lassen talossa, kun sinne tulee tänään uusia asukkaitakin. Pelkään, että jollei Lassea riittävästi äänestetä, Lasse voi olla tänään putoaja ehdokkaiden joukossa.

Lasse on niin viaton ja huomioi mukavasti muut asukkaat. Ymmärtäväinen tyyppi, kaikkien kaveri.

Vierailija
30886/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tota Pekkaa jaksaisi katsoa pitkään.Sanoo Samille joskus voisi olla hiljaa.Haloo kuka on koko ajan äänessä.Esim pileissä koko ajan mesosi.Paineli porealtaan nappeja.Ei meinannut uskoa vaikka Juhani sanoi asiasta sille.

Sami ärsytti Pekkaa ja Pekalla paloi pinna ilmeisesti. Tuo on BB talo. Emne tiedä koska emme ole olleet. Itse en kestäisi olla tuolla.

Sami ei sanonut Pekalle yhtään mitään. Pekka puutui Samin ihan normaaliin sanomiseen. Pekalle Sammi on uhuka, kun In sähnyt suosin. Pekka veemoisuudellaa yrittää saada talossa huonoon valoon ja toisetkin mukaan haukkumaan. Äänestäjillä on silmät miten mikäkin asia oikeesti on.

No voi sitä Pekkaa.

Vierailija
30887/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi Juhani unohtanut ne Sämpylä uunissa? Ulkoilee ja istuu tupakilla ja uuni on kuumana

Vierailija
30888/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on usein kertonut olevan Lähihoitaja Ei Ensihoitaja. Lähihoitajat siirtävät potilaita laitosten väliä. Ensihoitajat toimivat ambulanssissa ja koulutuskin kestää kauemmin. Eivät lähärit toimi ensihoidossa.

Vierailija
30889/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin Pekan Instagramia nyt ensimmäistä kertaa ja täytyy kyllä sanoa, että melkoinen muutos tapahtunut ulkonäöllisesti muutaman vuoden sisällä - freshistä nuoresta miehestä räjähtäneeksi mielenterveyspotilaaksi. Olisiko saanut lääkityksen siihen masennukseensa tai muuhun mt-ongelmaan ja siksi niin turvonnut? Myöskin silmistään on huomattavissa, että vanhemmissa kuvissa hymyilevät aidosti, kun taas uudemmissa on kyseessä pelkkä virne...

Tuossa vielä linkkiä, jos kiinnostaa katsella:

https://www.instagram.com/kuningaskoponen/?hl=fi .

ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Jokainen vanhenee ja monille tulee vähän pömppöä ja muhkua sinne tänne. Suurin muutos lienee viikset ja tukkatyyli. Instakuvissa ei myöskään näy esim puhetyyli, liikkeet ja ryhti, joten monesti ne ovat imartelevampia. Eihän tuossa bb: promokuvassakaan näytä miltään räjähtäneeltä mt-potilaalta. 

Ihmisen ilkeys, halventaminen, omahyväisyys rumentaa ihmisen pir.. si. 👹👺

Vierailija
30890/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myn mielestä nuo kirjoitukset siitä, että Pekja kohtelee Katjaa niin huonosti jne, ovat aika naurettavia. Katja on tehnyt ihan tietoisen valinnan lähtiessään tuon pelimiehen kelkkaan.

Jotkut naiset vaan ovat tuollaisia. Ei mitään itsekunnioitusta, elävät jossain pilvilinnoissaan, pelkäävät olla yksin, mitä lie syitä onkaan.

Mutta koska Pekka ei ole kertaakaan puhunut tunteistaan Katjaa kohtaan (koska niitä ei ole), ei Pekka tässä mitään väärää ole tehnyt.

Itse olen elämäni aikana törmännyt Pekan kaltaisiin ja itseäni olen aina syyttänyt että sorruin tuollaisiin. Mutta nyt olen viisastunut. Toivottavasti Katjakin joskus viisastuu!

Vierailija
30891/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla, kun valtaosa oli mennyt nukkumaan, niin Pekan ja Katjan keskusteluista (sohvalla) jäi mieleen Pekan kommentti Katjalle.

Jos olette Anssi kanssa kaksistaan häätöäänestyksessä, niin haluan, että Anssi jää tänne. Ymmärrätkö? . Samalla Pekka varmisti, että myös sohvalla ollut Anssi kuulu tämän. 

Katjalla on selvästi vahva tunne side Pekkaan, mutta Pekalla ei minkäänlaista tunnetta Katjaan. Tulikohan Katjalle nyt Pekan luonne selväksi. Toivottavasti.

Törkeää ja todella loukkaavaa kohdella naista noin. Mitä tuo kertoo ihmisestä yleensä?

Tämä Pekan ja Katjan keskustelu käytiin tilanteessa jossa "pariskunta" makasi sohvalla päällekkäin (Katja makasi Pekan mahan päällä) ja pussaili peiton alla.

Ensihoitajan työssä tarvitaan vuorovaikutustaitoja, vastuullisuutta sekä paineensietokykyä. Jos olet rauhallinen, pidät vaihtelevasta työstä ja sinulla on hyvä fyysinen kunto, ensihoitajan ammatti sopii sinulle.  

Ensihoitajana olet ensih9oidon ja hoitotyön asiantuntija, joka pääasiallisesti työskentelee sairaalan ulkopuolisessa ensihoidossa toimien yhteistyössä eri viranomaisten, kuten poliisin ja pelastustoimen kanssa. 

Ensihoitajana osaat tutkia, arvioida ja antaa kiireellisen hoidon odottamattomissa ja nopeasti muuttuvissa tilanteissa onnettomuuspaikalla tai äkillisesti sairastuneen luona sekä kuljetuksen aikana matkalla terveydenhuollon yksikköön.

Omien puheidensa mukaan tykkää keikkatyöstä, eikä halua vakituiseen työsuhteeseen. Totuus lienee ettei tuollasta sähläävää pöllhöä kukaan palkkaisi vakituisekseksi.

Tekee työtä tosi monessa paikassa. Esim. Keski-Suomen, Kainuun ja Pohjois-Savon alueilla.  Parempaa palkkaahan yleensä nuo keikkatyötä tekevät nostavat.

Helppohan se on sanoa noin epämääräisesti. Uskoo sitten ken haluaa.

Ja olkoon uskomatta ken haluaa, ei siitä mitään lisäarvoa synny.

Pakkohan tätä on seurailla, tuntuu vain hurjalta kuinka tällaista hölmöläisten hommaa näytetään ja vielä muka analysoidaan joka päivä. Sainio kertoi, että taloon mennessään moni lupaa olevansa sitä ja tätä.

Pekka on vitsi, vitseilläkin on joku rajansa.  Onko Katja luvannut taloon mennessään olla luolamiehen käytettävissä, silleen vitsinä letistä vedettävänä. Onko se itkeminenkin vitsi?

Harmi itku kun oli häädössä. Samilka vedet valuneet ainakin 3 x.

Vierailija
30892/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiivi kirjoitti:

Onko toi Juhani unohtanut ne Sämpylä uunissa? Ulkoilee ja istuu tupakilla ja uuni on kuumana[/quote

Paistan sämpylöitä korkeintaan varttitunnin , ja lisäksi tuo on kiertoilmauuni jossa paistuu nopeammin . Vai onko asteet sadassa?

Vierailija
30893/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on ällöttävä.

Itseään täynnä oleva tyypillinen kiusaaja. Mielestäni häntä ei voi pitää minkään "viihdearvonkaan" takia talossa, tekee niin paljon pahaa. Ei jatkoon.

Vierailija
30894/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää suosikkia. Antakaa ääniä loppupäälle. Itse en ota BB vakavasti. 🤣

Vierailija
30895/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurrrjaa kuka lähtee. Täytyy laittaa puh kiinni ettei kukaan pilaa mun BB naatintoa.

Vierailija
30896/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensihoitajana olet ensihoidon ja hoitotyön asiantuntija, joka pääasiallisesti työskentelee sairaalan ulkopuolisessa ensihoidossa toimien yhteistyössä eri viranomaisten, kuten poliisin ja pelastustoimen kanssa. 

Edelleen en näe, että tuon pitäisi olla mikään yllätys Katjalle. Anssi on ollut paljon tärkeämpi Pekalle alusta asti. Heillä synkkasi heti ensimmäisenä iltana ja he jo ekan viikon aikana puhuivat siitä, miten lähtevät kesällä yhdessä road tripille Pekan matkailuautolla. Pekka oli jälleen Katjalle vain rehellinen. Ja itse suorastaan suuttuisin Pekalle, jos hän tuollaisessa tilanteessa valitsisi Anssin sijaan Katjan.

Katja ei ole tilanteessa todellakaan mikään uhri. Ja minua ärsyttää Pekan kaikenlainen syyllistäminen asian suhteen. Jos Katja tekee jatkuvasti Pekalle selväksi sen, että hänelle on ok, että Pekka ei halua muuta kuin eräänlaisen lomaromanssin, Pekka ei tee mitään väärin. Ja Pekka on myös oikeassa sen suhteen, että Katja tekee tavallaan hallaa hänen talossa olemiselleenkin. Hän varmasti ymmärtää, että osaa ihmisiä ärsyttää kaikenlainen kuhertelu.

Kaikki aina meuhkaavat, kun joku tai jotkut läyhäävät selän takana, mutta kun joku sanoo suoraan rehellisen mielipiteensä, hän onkin jo hyväksikäyttäjä, kiusaaja tai ylimielinen mulkku. Tämä todellakin on maailma, jossa kun toiseen suuntaan kumartaa, aina samalla toiseen suuntaan pyllistää.

Tämä. Pekka on ollut rehellinen alusta asti, mutta Katja vaan haluaa roikkua Pekassa. En Pekkaa tästä kuviosta syyttäisi. 

Vierailija
30897/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, joka epäili, onko Pekka oikeasti suorittanut ensihoitajan (amk)- tutkinnon niin miehen opinnäytetyö löytyy netistä ja sittenhän voi tarkistaa tiedot Valvirasta jos asia kiinnostaa.

Vierailija
30898/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä erityisesti Juhani, Lasse ja Aki kannattaisi pitää talossa. Tuovat omalta osaltaan tasapainoa taloon.

Naisista pitäisin talossa Jassun, mikä tuo taloon viattomalla sähläilyillään viihdettä taloon. Tosin toivoisin heittäytymistä enemmän. Lauantain ulkoilupäivä meni vähän penkin alle. 

Ääni suosikille ratkaisee. Omat äänet olen jo antanut.

Kun omat suosikit näyttää olevan turvassa, niin säästän sataseni 7 ja 6 välin fiksailuun, että voisi vaikuttaa ketkä ovat turvassa ja ketkä häädössä.

Vierailija
30899/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka on perus koulukiusaaja. On nyt ottanut Samin tähtäimeensä. Mun mielestä se on harmi.

Ja varsinkin kun kukaan ei uskalla sanoa Pekalle tosta. Tuskimpa uudet asukkaatkaan mitään sanoo tosta. Pahimmassa tapauksessa Pekka saa kiusaajakaverin. Pekka oli ekoina päivinä monen suosikki ja nyt hän on monen inhokki. Ei tuo mukaromanssi Katjan kanssa Pekkaa pelasta. Pekka haluaa Katjalta vain seksiä vaikka Katja odottaa "alakko oleen?" -kysymystä. Harmi juttu.

Vierailija
30900/105262 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myn mielestä nuo kirjoitukset siitä, että Pekja kohtelee Katjaa niin huonosti jne, ovat aika naurettavia. Katja on tehnyt ihan tietoisen valinnan lähtiessään tuon pelimiehen kelkkaan.

Jotkut naiset vaan ovat tuollaisia. Ei mitään itsekunnioitusta, elävät jossain pilvilinnoissaan, pelkäävät olla yksin, mitä lie syitä onkaan.

Mutta koska Pekka ei ole kertaakaan puhunut tunteistaan Katjaa kohtaan (koska niitä ei ole), ei Pekka tässä mitään väärää ole tehnyt.

Itse olen elämäni aikana törmännyt Pekan kaltaisiin ja itseäni olen aina syyttänyt että sorruin tuollaisiin. Mutta nyt olen viisastunut. Toivottavasti Katjakin joskus viisastuu!

Onko sinun mielestä Pekka täysin syytön tuossa tilanteessa? Jos mies olisi sen verran fiksu, niin se ei kehnäisi Katjan kanssa, varsinkaan suutelisi tai ottaisi kainaloon, pyytäisi sänkyyn.

Kyllä tuossa tilanteessa, mihin kyseinen pari on ajautunut, vikaa on molemmissa. Fiksumpi irrottaisi kahleensa ja pysyisi selvästi erossa toisistaan.

Kun tunteet on tuota tasoa, niin tuosta ei tule mitään. Sääliksi käy molempia ja Kaikki tämä tapahtuu julkisesti kameroiden edessä.

Ketju on lukittu.