Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Juhanilla ei vaikuta olevan huumoria.
Ei olisi minullakaan, jos olisin Pekkaan lukittu 2 vuorokautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi keittelee jo kahvia mutta ei puuroa koska ei itse enää tykkää syödä. Eivät tainneet saada puuroa ajallaan kun Loora lähti. En ymmärrä miksi pitää kaurapuuroa koko ajan hämmentää. En hämmennä kun silloin tällöin kun teen riisipuuroa ja ei pala pohjaan. Kunnon kattila, voita vähän riisien sekaan.
En ole mikään puuronkeiton mestari, mutta eikö maito pala tosi helposti pohjaan? Maitoonhan riisipuuro keitetään.
paksupohjakattila ja laitan voita vähän ja silloin tällöin hämmennän ja hiljaisella "liekillä". Sitten on vielä maitoa joka estää pohjaanpalamisen.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tuonne yhtään uutta asukasta. Haluaisin nähdä, miten tuon ryhmän dynamiikka kehittyy.
Minä taas haluan fiksuja hokkia, kauniita, silmän ruokaa. Kielenkäytöltään sellaisia, joita on kiva kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tiedä mitä olisin Taavista mieltä, uskon että on oikeasti hyvä tyyppi, jo ajattelee muitakin kuin itseään. Mutta toisaalta on jotenki niin syvällä tuossa pelissä, että varmaa sen takia hermo kokoajan kireällä ja tiuskii jatkuvasti.
Toisaalta en usko että oikeasti edes on kovin raivona, mutta äänenpaino ja ilmeet on aina sellaset kovin käskevät.
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.Uskon että Jassu on hyvä potilaiden pesijä, mutta valitettavan raskas ihmiset, että painollaan. Läyhää ja kiroilee.
hoitotyössä ei kiroilla.
Talossa siitä edestä. Myötähäpeää naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taavi keittelee jo kahvia mutta ei puuroa koska ei itse enää tykkää syödä. Eivät tainneet saada puuroa ajallaan kun Loora lähti. En ymmärrä miksi pitää kaurapuuroa koko ajan hämmentää. En hämmennä kun silloin tällöin kun teen riisipuuroa ja ei pala pohjaan. Kunnon kattila, voita vähän riisien sekaan.
En ole mikään puuronkeiton mestari, mutta eikö maito pala tosi helposti pohjaan? Maitoonhan riisipuuro keitetään.
Kiehumaito ei pala pohjaan.
Kyllä olisi ollut hankalaa olla Juhaniin sidottuna. Kyllähän ne loppujen lopuksi tuli toimeen. Juhani välillä ärhenteli, ei suoraan Pekalle . ei oo tainnut Jussi käydä armeijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiehumaito ei pala pohjaan.
kiehumaitoa mutta käytän tavallista Punaista maitoakin.
Vierailija kirjoitti:
Akille ei taida alko sopia.
No sopiiko se kenellekään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tiedä mitä olisin Taavista mieltä, uskon että on oikeasti hyvä tyyppi, jo ajattelee muitakin kuin itseään. Mutta toisaalta on jotenki niin syvällä tuossa pelissä, että varmaa sen takia hermo kokoajan kireällä ja tiuskii jatkuvasti.
Toisaalta en usko että oikeasti edes on kovin raivona, mutta äänenpaino ja ilmeet on aina sellaset kovin käskevät.
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.Uskon että Jassu on hyvä potilaiden pesijä, mutta valitettavan raskas ihmiset, että painollaan. Läyhää ja kiroilee.
hoitotyössä ei kiroilla.
Talossa siitä edestä. Myötähäpeää naiselle.
on todella rumaa ja sitä veetä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Katja makoili illalla Pekan päällä ja kysyi painaako hän ja Pekka totesi et joo. Vaihtoi asentoa edelleen makoillen kuitenkin Pekan vatsan päällä. Katja olis myös halunnut jäädä Pekan kanssa valvomaan mut Pekka meni nukkumaan ja muistutti miten itse joutunut nukkumaan lattialla. Katjaa harmitti selvästi.
Oli taas vaivaannuttavaa huomion hakua ja roikkumista aikuiselta ihmiseltä... Pekalla selvästi mennyt tähän jo hermot, mutta ajanut itsensä sellaiseen tilanteeseen tuon takertujan kanssa ettei voi suoraankaan laukoa ilman seuraamuksia sitä "painu nyt vattuun siitä"... Siksi joutuu etenemään hali ja pusu-linjalla siihen saakka, kunnes pääsee Katjasta eroon jollain "katsojaystävällisemmällä" tavalla. Ei arvosta Katjaa, koska on tuollainen tossukka eikä itsenäisen vahva, mitä aluksi antoikin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Aki on reilunoloinen.
Tämä. Kävi talossa käskyttämisensä jälkeen vielä illalla katsomassa ettei kukaan ole menossa pahalla mielellä nukkumaan ♥️
Vierailija kirjoitti:
Juhanilla ei vaikuta olevan huumoria.
Juhanille on hyvä huumori. Koko Pohjanmaa äänestää omaa miestä. 💪💪💪💪💪💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö jossain murre alueella sanota ehtoo0ta kun tarkoitetaan iltaa. ??? Ehtoopuolella alkaa olemaan jo päivät luetut.
Kyllä, ainakin täällä Juhanin kotipaikkakunnalla ihan normaalissa puheessa käytetään ehtoo-sanaa, kun puhutaan illasta. Ehtoopuoli on eri asia kuin elämän ehtoopuoli. Vähän niin kuin sanoessa toinen jalka ei tarkoita, että se olisi haudassa, vaan ihan vain toinen jalka, jolla kävellään ihan normaalisti.
Joo, mun isä on lännestä kotoisin ja hämmästytti joskus itään muutettuaan naapureita tervehtimällä: "Ehtoota taloon". Toki ehtoo-sanakin ymmärrettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
paksupohjakattila ja laitan voita vähän ja silloin tällöin hämmennän ja hiljaisella "liekillä". Sitten on vielä maitoa joka estää pohjaanpalamisen.
Mä keitän ensin riisin vähässä vedessä ja lisään maitoa vasta kun riisit pehmenee, ei tarvitse kauaakaan hämmentää.
Tai sitten käytän riisihiutaleita, kypsyvät ihan hauduttamalla. Maku on sama, mutta rakenne ei ihan jyvistä keitetyn veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olisi ollut hankalaa olla Juhaniin sidottuna. Kyllähän ne loppujen lopuksi tuli toimeen. Juhani välillä ärhenteli, ei suoraan Pekalle . ei oo tainnut Jussi käydä armeijaa.
Tämä Jussi on käynyt armeijan, tarkoitit vararmmaan Jussi Hallaahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akille ei taida alko sopia.
No sopiiko se kenellekään?
toissa vuoden Paqula oli hauska kun kännäsivät op:n kanssa "hotlassa".
Haudutuskattila hyvä puuronkeitossa,ei pala pohjaan.Maito on muuten se,mikä edesauttaa pohjaan palamista,jos ei oo tarkkana,esim.maitokastike on helppo pilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pois: Amisviikset ja kaulatatska
Joo nää Berhandilaiset kaksoset vois kyllä tippua heti jo sunnuntaina.
Mitäkä hiton Berhandilaiset kaksoset
Jasmiina ja Melody
Tuohon rooliin. Se olisi ollut kova paikka ihan kenelle vaan (paitsi Pekalle jonka pintaan mikään ei taida tarttua). Tukea ei tullut mutta tehtävä pitäisi suorittaa.