Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Ei näytetty koosteessa Akin ja Juhanin kohtausta kokonaan.
Akia alkoi harmittaa kun joutui Juhani kaveriaan kovistelemaan.
Mietti varmaan että vaikuttaako suhteeseen kun tehtävä on loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Taavi kutitteli illalla Lassen jalkapohjaa ja kysyi etsä kutia yhtään. ❤️
On se vuoristoradan jarrumies melko vekkuli.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tiedä mitä olisin Taavista mieltä, uskon että on oikeasti hyvä tyyppi, jo ajattelee muitakin kuin itseään. Mutta toisaalta on jotenki niin syvällä tuossa pelissä, että varmaa sen takia hermo kokoajan kireällä ja tiuskii jatkuvasti.
Toisaalta en usko että oikeasti edes on kovin raivona, mutta äänenpaino ja ilmeet on aina sellaset kovin käskevät.
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.
Taavi on pintaliitäjä. Ei ole omia mielipiteitä. Huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tiedä mitä olisin Taavista mieltä, uskon että on oikeasti hyvä tyyppi, jo ajattelee muitakin kuin itseään. Mutta toisaalta on jotenki niin syvällä tuossa pelissä, että varmaa sen takia hermo kokoajan kireällä ja tiuskii jatkuvasti.
Toisaalta en usko että oikeasti edes on kovin raivona, mutta äänenpaino ja ilmeet on aina sellaset kovin käskevät.
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.Taavi on pintaliitäjä. Ei ole omia mielipiteitä. Huutaa.
Taavi on komea mies. Ei ole vielä kerroksittain Läski leukaa. ❤️
Melody käskytti musikaalitehtävässä muita, sinä teet noin ja noin. Anssille määräsi joko soitat soitinta tai annat toisen soittaa ja teet noin ja noin. Opettajarooliin änkesi, esityksiin, toukkien iltasatuihin jne. Eikö riitä päsmäröinti keittiössä?
Minulle käy mikä vain kunhan Sanni saa jatkaa talossa!
Vierailija kirjoitti:
Eikö jossain murre alueella sanota ehtoo0ta kun tarkoitetaan iltaa. ??? Ehtoopuolella alkaa olemaan jo päivät luetut.
Kyllä, ainakin täällä Juhanin kotipaikkakunnalla ihan normaalissa puheessa käytetään ehtoo-sanaa, kun puhutaan illasta. Ehtoopuoli on eri asia kuin elämän ehtoopuoli. Vähän niin kuin sanoessa toinen jalka ei tarkoita, että se olisi haudassa, vaan ihan vain toinen jalka, jolla kävellään ihan normaalisti.
Taavi keittelee jo kahvia mutta ei puuroa koska ei itse enää tykkää syödä. Eivät tainneet saada puuroa ajallaan kun Loora lähti. En ymmärrä miksi pitää kaurapuuroa koko ajan hämmentää. En hämmennä kun silloin tällöin kun teen riisipuuroa ja ei pala pohjaan. Kunnon kattila, voita vähän riisien sekaan.
En haluaisi tuonne yhtään uutta asukasta. Haluaisin nähdä, miten tuon ryhmän dynamiikka kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.Uskon että Jassu on hyvä potilaiden pesijä, mutta valitettavan raskas ihmiset, että painollaan. Läyhää ja kiroilee.
hoitotyössä ei kiroilla.
Vierailija kirjoitti:
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.
Minä en osaa kuvitellä häntä siviilissäkään mitenkään erityisen hulvattomana tyyppinä. Vaikuttaa todella raskaalta, joka ei osaa ottaa mitään huumorilla. Onhan tuolla talossakin todella monta asiaa, jotka eivät liity peliin millään tavalla, mutta silti hän mulkoilee ja tuijottelee ylimielisesti ja halveksuvasti. Jos joku väärä ihminen väärällä hetkellä sanoo päivää, hän saa siitäkin syyn pahoittaa mielensä. Jassullekin suorastaan suuttui, kun tämä kertoi lukeneensa Katiska-kirjan. Uskomaton tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näytetty koosteessa Akin ja Juhanin kohtausta kokonaan.
Akia alkoi harmittaa kun joutui Juhani kaveriaan kovistelemaan.
Mietti varmaan että vaikuttaako suhteeseen kun tehtävä on loppunut.
kännissä kovisteli ja pohojanmaan poika oli jäärä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon että ihmisenä oikeasti huipputyyppi, mutta BB-asukkaana valitettavan raskas negatiivisella tavalla.Uskon että Jassu on hyvä potilaiden pesijä, mutta valitettavan raskas ihmiset, että painollaan. Läyhää ja kiroilee.
Eikös hän nykyään ole töissä tai ainakin viimeisimpänä työnään ollut baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka luo taloon jännällä tavalla vihamielistä ilmapiiriä. On niin kilpailunhaluinen. Olisi paljon rennompaa ilman häntä.
Pekka oli rento kahleissakin mutta Juhania pelkäsin milloin räjähtää.
Juhani sanoi ottaneensa tehtävässä asenteen ettei tämän alemmaksi voi joutua. Pää alaspäin, kortta kantaen, kuningatarta kantaen, vartioiden, vailla mitään etuja, lattialla nukkuen sidottuna riimulla toiseen. En ihmettele ettei voinut vetää roolia iloisena. Riitti että Pekka on pellenä.
Pe tai la megabileet ja viinaa kehiin.
Juhanilla ei vaikuta olevan huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Taavi keittelee jo kahvia mutta ei puuroa koska ei itse enää tykkää syödä. Eivät tainneet saada puuroa ajallaan kun Loora lähti. En ymmärrä miksi pitää kaurapuuroa koko ajan hämmentää. En hämmennä kun silloin tällöin kun teen riisipuuroa ja ei pala pohjaan. Kunnon kattila, voita vähän riisien sekaan.
En ole mikään puuronkeiton mestari, mutta eikö maito pala tosi helposti pohjaan? Maitoonhan riisipuuro keitetään.
Lasse söpöläinen oli huono kuhnuri, ei osannut kurnuuttaa.