Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti jos Juhani on sunnuntaina turvassa häädöltä. Miksi kukaan häntä äänestäisi?
Todennäköisesti myös Melodi, Late ja Ville on äänestyksessä hännillä. Ja TOIVOTTAVASTI myös Sanni.
Maailma olisi kyllä paras paikka jos Pekka olisi häädössä. Koska Pekka on paska jätkä ja Pekalla on paskat jutut, eikä tämä edes ole mikään paska läppä.
Mitä enemmän haukut ja meuhkaat osallistujista täällä, sitä mielenkiintoisempana tuotanto näkee henkilön. Takuulla ei ainakaan Pekka putoa.
Öö no miksi Minna sitten tippui? Veikkaan että oli ylivoimaisesti yksi eniten meihkatuimmista asukkaista. Ainakin tämä ketju oli yhtä silllaa "minna-lårttå munahaukka puuma mummo" settiä ties kuinka monta tuhatta viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalta nyt tuo turkinreuhka ja uimalasit hiivattiin!!! Tehtävä on olla muurahaisia ja kaikilla on asut sitä varten niin pitäisi BB:n komentaa myös Pekkaa noudattamaan tehtävää. Ärsyttää tuo ukko ja sen jatkuva esitääminen niin, että pää räjähtää ;)
Mitä se tuolla yrittää esittää ja miksi tuohon ei puututa? Se ei tarvitse mitään rekvisiittaa kun laittaa aina turkin päälleen, vaikka olisi alasti turkin alla. Eriarvoistaa porukan kun yksi saa tehdä mitä tahansa. Eikö tuo ole jo terveysriski muille?
Siis mikä on terveysriski? Pekan turkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, katson viiveellä, ku yritän päästä päivän tapahtumista perille. 1 kamera klo 14:37, Melody tekee Villelle jonkun juoman. Juo lasista itse ja sit antaa sen Villelle, et onks hyvä. Tässä sulle vitamiineja ja varmaan antaa ihmeelliset pöpönsäkin sit, et Ville voi parantua. Ties mikä streptokokki siinä kivasti siirtyi. Ville on kipeä varmaan just ton Melodyn syljen levittämisen seurauksena.🤮🤮🤮
Taitaa olla korona-ajan hygieniahysteria menny vähän yli?
Ei ole. Itselleen voi olla kuinka epähygieeninen, mutta ei muille.
Mikä tuon turkisteurastajaviikingin rooli on? Onko se muurahaiskarhu?
Vierailija kirjoitti:
Laura oli laittanut heti lisää huulitäytettä kun pääsi talosta :D karun näköinen.
Voi jukra kuinka äkkiä ihmiset unohtuu. Olin ihan, että miksi jonkun Lauran huulet on BB-av-ketjuun osoitettu. Niin hän olikin se kaunotar Laura L 👄 En sitä aikaisemmin ketjussa mainittua Juliaa ed. kaudelta muista ollenkaan. Hups, tätä mun muistia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka olisi se jonka kuuluisi teidän mielestä voittaa? Perustelut?
Laura. Ei ole mikään juoruämmä. Nää muut mässäili eilen Akin käyttäytymisestä oikein urakalla, jopa kiusaamiseen asti.
Toivon, että Laura R voittaa, vaikka onkin vähän mitäänsanomaton ja yltiöpositiivinen. Hän on kuitenkin erittäin mukava, ja rahat menisi hyvään tarkoitukseen (eli perheen perustamiseen).
N.A. #lappis kirjoitti:
Moikku! Toivottavasti ette vihaa mua heti kun taloon astun 😜😍 Antakaa mulle mahis ensin. Näytän kyl sit noille miten sitä kontenttia oikeesti tuotetaan 💪
Pian nähdään! 👋😘
No ei tietenkään🙂 Kiva saada uusia hämmentämään pakkaa😃
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että kuningattareksi tulee Melody ja kuhnureiksi Anssi ja Taavi
Mutta eikö Anssi lukenut että Katja kuningatar valitsee kuningattaren ja Juhanin selonteko Samille mitä tapahtuu muurahaisyhdyskunnassa kun kuningatar kuolee siitä päättelin että Jasmine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, katson viiveellä, ku yritän päästä päivän tapahtumista perille. 1 kamera klo 14:37, Melody tekee Villelle jonkun juoman. Juo lasista itse ja sit antaa sen Villelle, et onks hyvä. Tässä sulle vitamiineja ja varmaan antaa ihmeelliset pöpönsäkin sit, et Ville voi parantua. Ties mikä streptokokki siinä kivasti siirtyi. Ville on kipeä varmaan just ton Melodyn syljen levittämisen seurauksena.🤮🤮🤮
Tajuatko että jos asut kämppisten kanssa niin jos olet itse epähygieninen niin siitä kärsii todennäköisesti kaikki muutkin? Esim. Pekka jättää vessan vetämättä, kaivaa nenää jatkuvasti ja sylkee puhuessaan sylkeään kaikkialle.
N.A. #lappis kirjoitti:
Moikku! Toivottavasti ette vihaa mua heti kun taloon astun 😜😍 Antakaa mulle mahis ensin. Näytän kyl sit noille miten sitä kontenttia oikeesti tuotetaan 💪
Pian nähdään! 👋😘
Meinaatko antaa ****** Lasselle?
On kyllä viihde kaukana tästä nyt. Kaikki vaan flegmaattisina istuu.
Ai ai Taavi ja Melody.Pikkuisen riitaa.Molemmat vähän samanlaisia.Ärhäkästi sanotaan ja kilahdellaan.
Ihan mielenkiintoista nähdä kenet nämä itse häätää tuolta veke.. Toivon että Sami tai Sanni ei ole häädössä..!!
Vierailija kirjoitti:
Melody on lörppöturpa tässä tehtävässä ja kielii Taaville ja lörpöttelee Villelle Taavista eikä tiedä että Ville nimeää aina Taavin.
Siinä oli naurussa pitelemistä, kun silloin Taavin Pekaton Imperiumi-yönä molemmat kehuivat olevansa niin saatanallisen hyviä ihmistuntijoita. Juu.
Taavi luulee että häntä äänesti Pekka, Katja ja Anssi. Yks osu vahingossa oikein. Pekattomaan Imperiumiin kun kuuluu Ville, Aki ja Katja.
Melody luulee, että Taavi pelasti hänet häätöäänestyksestä (ja että ylipäänsä Taavi ajattelisi jotain muuta kuin itseään.)
Tänä vuonna talo on täynnä tärkeileviä ja itsestään liikoja luulevia Tylsikköjä. Sentään joskus irtoaa tahatonta komiikkaa kuin Benkusta aikoinaan.
Viikkotehtävänä näin pitkät "näytelmät" harvoin toimii. Tiiviinä päivätehvänä ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Hygienia nyt ylipäätään on tärkeää, etenkin kun tekee töitä keittiössä. Suun bakteerit tarttuu, vaikka ei itse kokisi niistä oireita. Melody nyt vaan joka välissä innoissaan levittää pöpöjään jokaiseen ruokaan, ei pese käsiään, ei pese kasviksia, syö joka välissä joka ruoasta, seisottaa kylmään meneviä ruokia monta tuntia pöydillä. On ihan eri asia, jos kotona kokkaat itellesi, mutta kun kokkaa muille niin hygieniasta on pidettävä hyvää huolta. Hän ei toimi yhtään niiden hygieniaohjeiden mukaan, joita keittiössä pitää noudattaa. Ja hän on kuulemma ammattilainen. Hän tekee hallaa koko ammattikunnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti jos Juhani on sunnuntaina turvassa häädöltä. Miksi kukaan häntä äänestäisi?
Todennäköisesti myös Melodi, Late ja Ville on äänestyksessä hännillä. Ja TOIVOTTAVASTI myös Sanni.
Maailma olisi kyllä paras paikka jos Pekka olisi häädössä. Koska Pekka on paska jätkä ja Pekalla on paskat jutut, eikä tämä edes ole mikään paska läppä.
Pekka ei varmasti ole äänestyksen hännillä. Enkä kyllä usko Juhaniinkaan, koska kotiseudultaan saa varmasti jo sen verran ääniä ja asukkaana muutenkin hyvä.
Late, Sanni, Katja, Melody ja Ville on eniten liipasimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekka ei varmasti ole äänestyksen hännillä. Enkä kyllä usko Juhaniinkaan, koska kotiseudultaan saa varmasti jo sen verran ääniä ja asukkaana muutenkin hyvä.
Late, Sanni, Katja, Melody ja Ville on eniten liipasimella.
Niin että Juhanin kotiseutulaiset äänestäisivät tylsimystä ihan vain asuinpaikan takia mutta muiden asukkaiden kotiseutulaiset eivät äänestäisi? Vai tarkoititko että Juhani olisi niin suurelta paikkakunnalta että siksi saisi niin paljon ääniä että olisi turvassa?
Luulen että Katja lähtee tai jopa Sanni
EI KUKAAN!!!!!! NOISTA. 😬