Big Brother Suomi 2021 OFFICIAL
Sunnuntaina alkaa taas! BB-taloon on rakennettu 100 neliötä lisää tilaa ja se on suunniteltu kokonaan uudelleen. Häätötilanteet hoidetaan tänä vuonna ennennäkemättömällä tavalla! Odotatko jo tulevaa kautta?
Kommentit (105262)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä jo ihan kypsä tohon Akin turpavärkkiin.
Mä oon kyllä jo ihan kypsä tuhon Jassun turpavärkkiin. 👍👍👍👍
Kuinka vaikeata olisi tehdä joku BB sovellus missä aina tulisi ilmoitus kirjeistä yms. kun jotain tapahtuu? Tuo BB sivu ja siellä olevat "uutiset" ovat tänä vuonna olleet kyllä paskimmat ikinä. Uutiset kerrotaan tuntien viiveellä ja niiden viihdearvo on täysin nolla.
Miksi Anssin häädetyn perintö oli niin pliisu ja kesti niin lyhyen ajan? Samin saama perintö oli, kuten tämä Juhanin ja Pekan saama, silkkaa sadismia, ja kesti ajallisesti aivan kohtuuttoman pitkään, kuten nyt tämä Juhanin ja Pekan saamakin. Pelkkä ajatus siitä, että pitäisi olla kahlittuna toiseen ihmiseen kahden vuorokauden ajan, on ainakin minusta todella ahdistava, ja se, että Juhani ja Pekka ovat kestäneet sen noin hyvin, osoitus siitä, miten kovapäisiä he ovat. Nostan hattua heille.
Voisko noi Pekka ja Juhani päästä jo pois kahleistaan? Ahdistavaa katsottavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisa Torpan näköinen se uudeksi asukkaaksi kerrottu Noora.
Minä en ihan ymmärrä, mitä lisäarvoa tämä tieto tuo. Vai tiedämmekö hänestä jotain muuta?
Tuohan se, mutta negatiivisen fiban. Olisihan jokaisen mukavampi tulla valituksi taloon ainutlaatuisena yksilönä, eikä jonkun toisen kopiona tai joku toinen on hänen näköisensä voihan se niinkin sanoa. ;O)
Pekka on paska jätkä ja sillä on paskat jutut. Nauttisin suuresti jos jäisi hännille katsojaäänestyksessä ja sen lisäksi vielä asukkaat itse äänestäisi sen ulos. Mut suomalaiset on just niin outoa "Putous Posse Kakka hihii" jengiä että varmaan toi oikeesti voittaa vielä koko paskan. Hyi.
No kuka olisi se jonka kuuluisi teidän mielestä voittaa? Perustelut?
Hyi helvetti, katson viiveellä, ku yritän päästä päivän tapahtumista perille. 1 kamera klo 14:37, Melody tekee Villelle jonkun juoman. Juo lasista itse ja sit antaa sen Villelle, et onks hyvä. Tässä sulle vitamiineja ja varmaan antaa ihmeelliset pöpönsäkin sit, et Ville voi parantua. Ties mikä streptokokki siinä kivasti siirtyi. Ville on kipeä varmaan just ton Melodyn syljen levittämisen seurauksena.🤮🤮🤮
Taavi alkaa masentaa minua tuolla tosikkoudellaan. Sen seurassa täytyisi jatkuvasti olla varpaillaan ja varoa sanoamisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Laura. Ei ole mikään juoruämmä. Nää muut mässäili eilen Akin käyttäytymisestä oikein urakalla, jopa kiusaamiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Melodi on hauska ja kiva, paitsi laskusuunnassa keittiön takia
Ville on fiksu ja kiva mutta ei kovin näkyvä
Late on mukava ja kiva mutta ei kovin näkyvä
Jassu on viihdyttävä mutta ei välttämättä mikään maailman parhain "hyvä tyyppi"
Mutta joku näistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen suuresti jos Juhani on sunnuntaina turvassa häädöltä. Miksi kukaan häntä äänestäisi?
Todennäköisesti myös Melodi, Late ja Ville on äänestyksessä hännillä. Ja TOIVOTTAVASTI myös Sanni.
Maailma olisi kyllä paras paikka jos Pekka olisi häädössä. Koska Pekka on paska jätkä ja Pekalla on paskat jutut, eikä tämä edes ole mikään paska läppä.
Mitä enemmän haukut ja meuhkaat osallistujista täällä, sitä mielenkiintoisempana tuotanto näkee henkilön. Takuulla ei ainakaan Pekka putoa.
Vierailija kirjoitti:
Aki. Vetänyt hyvin kuhnurin roolissa, vaikka välillä sai vähän myötähäpeän tunteen, mut kaikenkaikkiaan oikein hyvä tyyppi!
Siis yäk, miten ylimielisiä Taavi ja Melody päivällä kakkoskamerassa klo 13.14 . Ja Pekka vielä säestää, vaikka ei tiedä asiasta yhtään mitään. Anssi onneksi sanoo, että älä Sami välitä, kun eivät nämä sisällä olijat voi tietää, miten me täällä pihalla tehdään. Taavi ja Melody tulevat kahden päivän jälkeen pihalle ja sanovat Samille, että pihalle olleet ovat tehneet koko ajan väärin. Ja Sami sanoo, että he ovat tehneet aiemmin niin, että jäävät ohituspaikalle ohittamaan, niin nämä taivastelevat, miten tyhmä Sami on sääntöineen ja Melodykin alkoi vinkumaa vyy vyy vyy. Melody myöhemin Samille sanoo, että kylläpäs te olette tehneet koko ajan tehottomasti, kun olette tehneet niin kuin säännöissä sanotaan.
Jossain aiemmin aamulla Taavi pyörittelee silmiään Samin puheille, vaikka ihan normaalia höpöttelyä.
Kuningatar haluais selvästi jotai hierontaa/hipsuttelua tai muuten läheisyyttä, mutta kuhnurit eivät ymmärrä vihjailua tai eivät ole ymmärtävinään. Kuningattaren elekieli on selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti, katson viiveellä, ku yritän päästä päivän tapahtumista perille. 1 kamera klo 14:37, Melody tekee Villelle jonkun juoman. Juo lasista itse ja sit antaa sen Villelle, et onks hyvä. Tässä sulle vitamiineja ja varmaan antaa ihmeelliset pöpönsäkin sit, et Ville voi parantua. Ties mikä streptokokki siinä kivasti siirtyi. Ville on kipeä varmaan just ton Melodyn syljen levittämisen seurauksena.🤮🤮🤮
Taitaa olla korona-ajan hygieniahysteria menny vähän yli?
Vierailija kirjoitti:
Pekalta nyt tuo turkinreuhka ja uimalasit hiivattiin!!! Tehtävä on olla muurahaisia ja kaikilla on asut sitä varten niin pitäisi BB:n komentaa myös Pekkaa noudattamaan tehtävää. Ärsyttää tuo ukko ja sen jatkuva esitääminen niin, että pää räjähtää ;)
Mitä se tuolla yrittää esittää ja miksi tuohon ei puututa? Se ei tarvitse mitään rekvisiittaa kun laittaa aina turkin päälleen, vaikka olisi alasti turkin alla. Eriarvoistaa porukan kun yksi saa tehdä mitä tahansa. Eikö tuo ole jo terveysriski muille?
Ulkomailta tuodut kasvikset ja juurekset kehotetaan aina huuhtelemaan huolellisesti, koska ne kastellaan jätevedellä. Itse en edes osta moista, koska mikään huuhtelu ei poista kaikkea sontaa.